Máár NL is nuchter (ik heb hem niet zien drinken volgens mij)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef partyyboyy het volgende:
Het begint weer op de avond te lijken met Gaby. NL aan de draaitafel...Huub met een hoer!
Belooft weer wat!
O ja joh?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:11 schreef jessie het volgende:
Ja Nasty verteld dat ze volgende week allemaal een gesprek krijgen. Ze willen de regels veranderen ivm wegstemmen. Het duurt te lang allemaal
Hoop het van niet!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
Misschien gaan ze met een meerderheid van stemmen werken...
Ik ving dat echt op.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
En dan met 2 groepjes van 4quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja joh?
ik geloof niet dat die vrouwen opgewonden zijn hoor...hoogstens van elkaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:13 schreef scanman01 het volgende:.. Huub met een redelijke stijve in beeld
Het was geen kleintje nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:14 schreef demins het volgende:
'Hung like a horse' is geloof ik de uitdrukking...
Maar Huub welquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef 2live het volgende:
[..]
ik geloof niet dat die vrouwen opgewonden zijn hoor...hoogstens van elkaar.![]()
Dan is ie te vroeg, ze mogen toch pas om 23:00uur naar bed?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef s0k het volgende:
boerbart kan het niet meer aan en ligt al op bed
Als je het redelijk vaak doet wel. Als het voor het eerst in je leven is, dan smijt je dat boek wel ergens in de hoek.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Super geil om met 3 vrouwen in bad te zitten. Maar als ze schreeuwen, roken, het over voicemails en boodschappen hebben en meer met elkaar bezig zijn dan met Huub................... liever toch een goed boek
Heel irritant, was flink speltechnisch. Natasia begon met 'ik heb opperhoofdje gesproken', ik hoorde iets van maandag een gesprek. Ik hoorde brian zeggen dat hij saai wordt gevonden oid. Hij wil niet steeds in de aandacht staan in negatieve zin, maar positieve dingen wordt niet interessant gevonden. Verder erg lastig te verstaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:10 schreef Kinga het volgende:
Waar hebben Natasia en Brian het over?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef demins het volgende:
Als die blonde geen vent is, is het een transsexueel!
Het is nog nooit zo boeiend geweest, dus het lijkt me erg sterk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze nou maandag een gesprek over dat de verhaallijnen op zijn en dat anders de stekker eruit gaat?? daar hadden Natasia en Brian het over
Vind ik ubercool!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:03 schreef Kinga het volgende:
die sterren onder die oksels..... afschuwelijk
Ik lees behoorlijk veelquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het redelijk vaak doet wel. Als het voor het eerst in je leven is, dan smijt je dat boek wel ergens in de hoek.
Ja, dat krijg je na 5 maanden!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef Suikeroom het volgende:
hebben ze nou maandag een gesprek over dat de verhaallijnen op zijn en dat anders de stekker eruit gaat?? daar hadden Natasia en Brian het over
Met deze 3 dozen kan niemand omgaanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef partyyboyy het volgende:
Huub kan echt niet met vrouwen omgaan zeg!
Idd, het echt veeeeeeeeeeel boeienders dan alle BB's bij elkaar!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is nog nooit zo boeiend geweest, dus het lijkt me erg sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |