Als er 1 groep is die weet hoe ze moslimhaat moeten creëren zijn het wel de moslims zelf. Ongelovigen en christenen zijn varkens, rare hoofddoekjes (lees: vrouwenonderdrukking), terroristische aanslagen, intolerantie tegen homo's en noem maar op. Tja, dan gaan logisch nadenkende mensen vanzelf moslims haten.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:33 schreef Lucille het volgende:
A_L_N_F kan een ander forum gaan zoeken, we zitten niet te wachten op mensen die doelbewust moslimhaat creeeren.
Me like!quote:
Ongelovigen en christenen zijn varkens?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Als er 1 groep is die weet hoe ze moslimhaat moeten creëren zijn het wel de moslims zelf. Ongelovigen en christenen zijn varkens, rare hoofddoekjes (lees: vrouwenonderdrukking), terroristische aanslagen, intolerantie tegen homo's en noem maar op. Tja, dan gaan logisch nadenkende mensen vanzelf moslims haten.
Conclusie: FOK gaat alle moslims bannen. Ter zelfbescherming van de moslims.
Trigjequote:
Hap, hap, hapquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ongelovigen en christenen zijn varkens?
Iedere moslim zegt vindt dat natuurlijk..
Rare hoofddoekjes?
Heb je er persoonlijk last van, meestal kiezen die vrouwen er gewoon zelf voor hoor.
Je leeft zogenaamd mee met die vrouwen, maar je beperkt ze eigenlijk in hun vrijheid, toch wel redelijk hypocriet.
Aanslagen:
Iedere moslim pleegt aanslagen?
Moslims:
Alle moslims haten homo's?
Komt deze (achterhaalde) fobie alleen maar bij moslims voor?
Kijk maar eens naar Rusland of Polen bijvoorbeeld.
Verkapte "ga terug naar je eigen land" reactie op virtueel niveau?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:12 schreef Beach het volgende:
laat ze maar naar maroc.nl gaan
I know.quote:
.nl héquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Verkapte "ga terug naar je eigen land" reactie op virtueel niveau?
hap een gefrituurde blindedarmquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
I know.
Ik heb al veel topics en reacties van pberends gelezen heur! Meestal wel leuk.
Had gewoon zin om te happen.![]()
Al een stukje beterquote:
topic in GCquote:
Je hebt geen idee wie Yvonne is hé?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:32 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
topic in GC
een admin reageert en het blijft open en in GC
conclusie
het is waar wat in de TP staat
neequote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wie Yvonne is hé?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi
Wat we hebben nog wat in te halen
geenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:39 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
en toch is het een vaag teken dit!
welke admin vertegenwoordigt extreem rechts
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ongelovigen en christenen zijn varkens?
Iedere moslim zegt vindt dat natuurlijk..
Rare hoofddoekjes?
Heb je er persoonlijk last van, meestal kiezen die vrouwen er gewoon zelf voor hoor.
Je leeft zogenaamd mee met die vrouwen, maar je beperkt ze eigenlijk in hun vrijheid, toch wel redelijk hypocriet.
Aanslagen:
Iedere moslim pleegt aanslagen?
Moslims:
Alle moslims haten homo's?
Komt deze (achterhaalde) fobie alleen maar bij moslims voor?
Kijk maar eens naar Rusland of Polen bijvoorbeeld.
gezien de posts in POL lijkt het me duidelijk dat FOK een bolwerk is van extreem rechts. hoe verklaar je dat danquote:
We ontvangen alleen subsidie als Fok in evenwicht blijft...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:42 schreef rainbow2007 het volgende:
[..]
gezien de posts in POL lijkt het me duidelijk dat FOK een bolwerk is van extreem rechts. hoe verklaar je dat dan
omg dan ben je dus geen moslimquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Anytime soon?
Nu heb ik nog geld
Je draaft doorquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Was het maar waar !
En gelijk de negers !
En homos ! En dan gelijk de vrouwen !
31e gaan de hechtingen eruitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, lang verhaal
Prikken we een datum nu of laat je weten?
mooi mevrouw. jij en ik hebben een wikitoekomst die we tegemoet moeten komenquote:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
mooi mevrouw. jij en ik hebben een wikitoekomst die we tegemoet moeten komen
departement geschiedenis madame!quote:
sstttttttttttttquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wie zegt dat moslims niet subtiel zijn
Deal!quote:
Daar ligt inderdaad nog een mooie taak.quote:
ik weet niet of je het weet, maar als het om geschiedenis gaat is Yvonne een expertquote:
NEEEEE ECHTTTTTTTTTTTTT WEET YVONNE VEEL VAN GESCHIEDENISSS DAT MEEEEEEEEEENN JEE NIEIIIIIETTT WAT TOEVALLIG DAT IK HET DAN OVER DAT HADquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik weet niet of je het weet, maar als het om geschiedenis gaat is Yvonne een expert
Maar jezus guys, we zien toch allemaal wel dat dit topic satire is he ? En een keer lol in GC kan ook geen kwaad
sorry hoor, ik wist niet dat je zou bijtenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:30 schreef Burakius het volgende:
[..]
NEEEEE ECHTTTTTTTTTTTTT WEET YVONNE VEEL VAN GESCHIEDENISSS DAT MEEEEEEEEEENN JEE NIEIIIIIETTT WAT TOEVALLIG DAT IK HET DAN OVER DAT HAD
NOT
nee, die doen we daarnaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Gaan we nu de Hindoes voortrekken op Fok!?
Weet je wat, we bannen gewoon iedereenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Was het maar waar !
En gelijk de negers !
En homos ! En dan gelijk de vrouwen !
bannen, doden... voor jou is het the same dan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:02 schreef Meki het volgende:
ik kan niet geband worden
want ik ben hier op fok.nl geboren
Mogen alle 8e generatie Nederlanders wel blijvenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Flikker alle Eskimo's er dan gelijk ook maar af![]()
Ja, een Turks vlaggetje ofzo, dat scheelt want die hebben de meeste toch al.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:09 schreef Burakius het volgende:
Als we toch gelijk alle moslims bannen meteen ook iets op de jas laten naaien zodat ze ook geen acces krijgen in sommige winkels!
idd ;') en ook alle Joden weer en alle Christenen. En de Atheisten .. ja die moeten naakt want ja die boeit het toch niet!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, een Turks vlaggetje ofzo, dat scheelt want die hebben de meeste toch al..
NEE, Pberends is NIET leuk. Pberends is ongeveer net zo leuk als kijken naar de tien minst leuke minuten uit het toch al bijzonder niet leuke oeuvre van Paul van Vliet, terwijl je een terminale ziekte hebt en de melk overkookt.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
Ik heb al veel topics en reacties van pberends gelezen heur! Meestal wel leuk.
Blackadder?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
is ongeveer net zo leuk als kijken naar de tien minst leuke minuten uit het toch al bijzonder niet leuke oeuvre van Paul van Vliet, terwijl je een terminale ziekte hebt en de melk overkookt.
tnx voor je PMquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
idd ;') en ook alle Joden weer en alle Christenen. En de Atheisten .. ja die moeten naakt want ja die boeit het toch niet!
Wat is er mis met Paul van Vliet? Vuile barbaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
NEE, Pberends is NIET leuk. Pberends is ongeveer net zo leuk als kijken naar de tien minst leuke minuten uit het toch al bijzonder niet leuke oeuvre van Paul van Vliet, terwijl je een terminale ziekte hebt en de melk overkookt.
Weet je nog toen met die kuikentjes?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
NEE, Pberends is NIET leuk. Pberends is ongeveer net zo leuk als kijken naar de tien minst leuke minuten uit het toch al bijzonder niet leuke oeuvre van Paul van Vliet, terwijl je een terminale ziekte hebt en de melk overkookt.
Hij's gewoon jaloers!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet je nog toen met die kuikentjes?
Dat was leuk!![]()
Dit is wel grappig?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
terwijl je een terminale ziekte hebt en de melk overkookt.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
en toen waren de drempoels nog kuilenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:54 schreef Burakius het volgende:
Vroeger.. toen kreeg je nog melk voor je deur..
echt he! zet ik laatst me koelkast ff buiten.. zomaar gestolen.. ik d8.. ja in wat voor samenleving wonen we nou als je je koelkast niet eens meer kan uit laten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
en toen waren de drempoels nog kuilen
Als je nu je mandje met melkflessen voor de deur zet wordt het gejat![]()
Jewel. Doei!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:14 schreef BigBrownEyes het volgende:
Ik ga nergens heen heur..
Vrouwlijke allochtonen mogen altijd blijven, we beperken ons tot het mannelijk gedeelte.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdammt.
Ik wil niet Danny, ik doe m'n ding goed. Niet bannen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |