JD en Barbara zeiden ook dat het zeker is, maargoedquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:07 schreef Max-Westerman het volgende:
Wanneer wordt het nou bevestigt
Ze zei:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:08 schreef denthemen het volgende:
Ja is er in dat programma nog wat gezegt hierover..?
Mwah lijkt me eerder maandag ochtend ivm de beurs enzo.quote:
Denk het niet, heeft nog amper wedstrijdritme..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:12 schreef jna het volgende:
Zou wel mooi zijn als ie tegen feyenoord z'n debuut maakt, aan de andere kant zie ik hem liever tegen groningen al
Ja maar ik wil een rustig weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:13 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mwah lijkt me eerder maandag ochtend ivm de beurs enzo.
Bij Spurs kwam hij neit te kort hoor maargoed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Denk het niet, heeft nog amper wedstrijdritme..
Ben benieuwd of hij het nog wel kan belopen, in Nederland en de Spurs kwam hij duidelijk te kort
Ik wel denk ikquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef denthemen het volgende:
nog veel mensen van plan om naar zijn 1e training te gaan?
Ik wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:14 schreef denthemen het volgende:
nog veel mensen van plan om naar zijn 1e training te gaan?
Nee mag niet, ze slaan je in elkaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:20 schreef elcastel het volgende:
Wanneer trainen ze eigenlijk ? Ik wil er wel een keer foto's maken (mag dat) ?
Tegenwoordig alleen nog maar opgepakt? Vorig jaar heb ik een aantal tikken gekregen en daarna werd ik opgepaktquote:
Ja dat doen ze nu in een klein kamertje in de Arena, flink portie beuken van zo'n uitsmijter krijg je dan. En dan sluiten ze je daarna een half dagje op, zodat je je wonden niet kan laten verzorgen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Tegenwoordig alleen nog maar opgepakt? Vorig jaar heb ik een aantal tikken gekregen en daarna werd ik opgepakt
Klinkt goed, bedankt voor de info.quote:
Had zo maar anders kunnen aflope, gedateerd bericht. Wel sneu voor hem:quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:45 schreef thewishmaster het volgende:
Wat ben ik blij dat Pienaar niet meer bij Ajax speelt, dat was toch ook een speler die niet veel voorstelde, hij maakte ook veel te weinig goals.
Ja dat hoeft nou ook weer niet Frankquote:Frank de Boer heeft Klaas-Jan Huntelaar aanbevolen bij FC Barcelona. De aanvaller van Ajax staat echter ook nog op de scoutingslijst van Juventus. (Calciomercato)
Waarom ging ie dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
Had zo maar anders kunnen aflope, gedateerd bericht. Wel sneu voor hem:
Pienaar wil terug naar Ajax en denkt aan stoppen
De Zuid-Afrikaan Steven Pienaar heeft het niet naar zijn zin bij Borussia Dortmund. De aanvallende middenvelder verruilde Ajax afgelopen zomer voor zijn huidige Duitse club, maar Pienaar zou graag terug willen keren naar Ajax. Ook denkt de middenvelder over een vroeg einde van zijn carriére vanwege heimwee naar zijn familie in Zuid-Afrika.
Pienaar, die zich in zijn tijd bij Ajax al toonde als een gevoelige speler, geeft aan dat hij graag terug wil naar zijn familie. "Mijn neefje Desmond en mijn beste vriend 'Poppi' zijn in een zeer korte tijd achter elkaar overleden. Ik heb het daarom ook moeilijk in Dortmund, en heb niemand om mee te praten", zegt Pienaar vandaag in het dagblad Metro.
Pienaar noemt Ajax zijn 'tweede huis', waar hij graag nog eens terug zou willen keren. "Ik wilde eigenlijk helemaal niet weg bij Ajax. Ajax was en is mijn tweede huis. Ondanks dat ik nu hier in Dortmund zit, wil ik ooit nog eens in de Amsterdam Arena voetballen", aldus Pienaar.
http://www.voetbalmax.nl/ajax/p2_articleid/6704
Kon het niet eens worden over nieuw contract toch? en waarschijnlijk realiseerde ie zich in duitsland pas wat ie eigenlijk achter liet (net zoals van der Meyde)quote:
Als je wilt blijven kom je er altijd toch wel uitquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:28 schreef jna het volgende:
[..]
Kon het niet eens worden over nieuw contract toch? en waarschijnlijk realiseerde ie zich in duitsland pas wat ie eigenlijk achter liet (net zoals van der Meyde)
Italie is denk ik de dood voor KJHquote:
Heel erg. Was in zijn vorige periode bij Ajax al zo.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:42 schreef De_Ananas het volgende:
Hoe blessuregevoelig is Edje trouwens?
Ik hoop ook dat ie naar Barca gaat als ie eenmaal weg gaat maar op deze manier gaat ie misschien sneller wegquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Italie is denk ik de dood voor KJH
Weg gaat hij toch een keer en ik denk dat spanje beter bij hem past dan Italie of Duistland.
Ik denk dat Barca de boer niet nodig heeft om ze KJH te leren kennen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:49 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ie naar Barca gaat als ie eenmaal weg gaat maar op deze manier gaat ie misschien sneller weg
Pienaar had maar 1 doel voor ogen volgens mij, en dat was zich "binnen" voetballen om zijn familie te kunnen blijven ondersteunen (ook na zijn carriere). Daarom was de stap naar Duitsland min of meer noodzakelijk.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je wilt blijven kom je er altijd toch wel uit![]()
Bij Ajax kan ie zich toch ook binnen spelenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Pienaar had maar 1 doel voor ogen volgens mij, en dat was zich "binnen" voetballen om zijn familie te kunnen blijven ondersteunen (ook na zijn carriere). Daarom was de stap naar Duitsland min of meer noodzakelijk.
Leuk dat hij dat zegt, maar echt nodig is hij niet (meer) lijkt me?
jeugdspelerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Weet iemand wie Jordy Brouwer is? Volgens soccernet.com is ie van Ajax naar Liverpool verhuisd...
Hij was de spits van Ajax A1.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Weet iemand wie Jordy Brouwer is? Volgens soccernet.com is ie van Ajax naar Liverpool verhuisd...
Thanks.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij was de spits van Ajax A1.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Edje, welkomt thuis!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Net terug van werk. Zat me al de hele avond te verheugen op het biertje (halve liter Amstel) dat ik nu heb opengetrokken op de terugkeer van de pittbull. Aanwezig bij de eerste training!
En Sethje, gefeliciteerd man.
AJAX-Fok!-meetje lijkt me dan wel leuk. Dat soort dingen staat me altijd wel aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik zal ook bij de eerste training van Koning Davids zijn.
Niet te vergelijken, maar moet wel toegeven dat we niet alleen Davids, maar ook een baklading gele en een paar rode kaarten hebben binnengehaald.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Toch leuk voor jullie dat jullie dalijk de mindere versie van Cocu krijgen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Toch leuk voor jullie dat jullie dalijk de mindere versie van Cocu krijgen
Ik ben er niet ik ga meteen mee met de spelers lunchenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AJAX-Fok!-meetje lijkt me dan wel leuk. Dat soort dingen staat me altijd wel aan.
Zeiden we ook met Stam maar die heeft al maanden geen kaart gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, maar moet wel toegeven dat we niet alleen Davids, maar ook een baklading gele en een paar rode kaarten hebben binnengehaald.
Fok! Meet is veel gezelliger manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben er niet ik ga meteen mee met de spelers lunchen![]()
![]()
Ik heb dat nooit gezegd. In het begin heeft hij wel veel kaarten gehad, maar dat was meer omdat hij steeds de fouten van anderen moest oplossen. maar hij heeft inderdaad al heel lang geen kaart gehad. Hij staat geloof ik wel op scherp.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zeiden we ook met Stam maar die heeft al maanden geen kaart gehad
Jou wil ik best eens meeten. Eigenlijk de meeste hier wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fok! Meet is veel gezelliger man![]()
Ach, die spelers kennen ook zonder mij, ik ben erquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fok! Meet is veel gezelliger man![]()
Ik ken helemaal niet lopen en ik kom ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben ook wel voor die Fokmeeting, lijkt me leuk. Nou maar hopen dat Davids niet al maandag komt trainen, dan kan ik waarschijnlijk nog niet. Ik lig nl al een tijdje knock-out met een spierverrekking in mijn nek, extreem pijnlijk, kan amper lopen.![]()
Ben je lekker herkenbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben ook wel voor die Fokmeeting, lijkt me leuk. Nou maar hopen dat Davids niet al maandag komt trainen, dan kan ik waarschijnlijk nog niet. Ik lig nl al een tijdje knock-out met een spierverrekking in mijn nek, extreem pijnlijk, kan amper lopen.![]()
Heb je nog een rolstoel te leen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niet lopen en ik kom ook![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
PIENAAR![]()
![]()
![]()
Die schopt net ff die mongool van een Mark van Bommel flink op zijn poten![]()
![]()
Ik was niet gebanned hoor, ik kom gewoon nog maar sporadisch op FOK!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Jajong is terug? Sinds wanneer???
Dit is het laatste...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef Radegast het volgende:
Geen nieuws over Rosales?
Ik wil ook wel komen, is toch al gauw een paar jaar geleden dat ik bij de ArenA/Toekomst ben geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AJAX-Fok!-meetje lijkt me dan wel leuk. Dat soort dingen staat me altijd wel aan.
We willen snel richting 1000quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef borisz het volgende:
topics gaan weer hard
Me 2. Alleen zal dat denk ik niet op de training van Davids zijn.. zou me school er wel voor af willen zeggen, maar een andere vriend van me doet daar zo heilig overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jou wil ik best eens meeten. Eigenlijk de meeste hier wel.
Vanuit waar uit Brabant moet je komen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
Me 2. Alleen zal dat denk ik niet op de training van Davids zijn.. zou me school er wel voor af willen zeggen, maar een andere vriend van me doet daar zo heilig over. En heb geen zin om in me eentje van brabant naar Mokum te reizen
Omgeving lampestad/Helmondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:13 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Vanuit waar uit Brabant moet je komen?![]()
Van Geelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:26 schreef devv05 het volgende:
Stam, Davids, Sneijder, Gabri, Huntelaar, Leonardo
20 jaaar sethjequote:
quote:Davids: het gif dat Ten Cate wil
De eerste flirt dateert al van maanden geleden, maar een hereniging tussen Ajax en Edgar Davids is eindelijk nabij. Club en speler zijn het al eens over een contract voor anderhalf jaar, het wachten is alleen nog op een akkoord met Tottenham Hotspur.
Henk ten Cate was afgelopen zomer amper trainer van Ajax, toen hij zijn eerste lijntje uitgooide in de richting van Edgar Davids.
De coach zag in de voetballer exact wat zijn nieuwe spelersgroep ontbeerde: gif, power, ervaring en een onvoorwaardelijke wil om te winnen. Davids en Ten Cate spraken uitgebreid, Ajax legde al wat geld opzij, maar tot een deal kwam het niet. De middenvelder koos voor een langer verblijf bij Tottenham Hotspur.
Deze week bereikte de Amsterdamse club alsnog een akkoord met de voetballer. Davids komt in Noord-Londen amper aan spelen toe en was nu wél over te halen voor een terugkeer naar de club die hij in 1996 verliet.
Met de verkoop van Markus Rosenberg aan Werder Bremen heeft Ajax bovendien de euro’s om Davids nog voor de transferdeadline op 31 januari vast te leggen.
De middenvelder heeft nog een contract voor een half jaar en Tottenham is de dure wisselspeler liever kwijt dan rijk. Als de onderhandelingen de komende dagen worden afgerond, is Davids in theorie beschikbaar voor de kraker tegen Feyenoord van volgende week zondag in de Arena. De vraag is echter of de middenvelder dan al wedstrijdfit is.
Davids speelde zijn laatste wedstrijd op 20 december, als invaller in het League Cup-duel met Southend United. In de Premier League kwam de middenvelder dit seizoen slechts tot negen optredens, waarvan het merendeel als invaller.
De rest van de tijd zat hij vooral op de tribune, of thuis. Spelers zoals Steed Malbranque, Didier Zokora, Tom Huddlestone en Teemu Tainio kregen steevast de voorkeur van trainer Martin Jol.
De Spurs-coach zei het niet hardop, maar de Hagenaar beschouwt Davids als overbodige ballast. Een contrast met het begin van vorig seizoen, toen de pitbull als een held werd binnengehaald op White Hart Lane en een vliegende start maakte.
Zó vliegend, dat Davids de ene gele kaart na de andere pakte. Naarmate de maanden vorderden, groeiden in Engeland de twijfels over de dertiger, die zelden zijn topniveau haalde. Bondscoach Marco van Basten deelde de scepsis en oordeelde hard over Davids: ,,Jan Wouters selecteren we toch ook niet meer?’’
Ajax gelooft wél in de middenvelder. Ten Cate zag de laatste maanden bevestigd dat zijn ploeg fysiek en mentaal nog altijd kwetsbaar is, ondanks de toegevoegde waarde van de aankopen Jaap Stam en Gabri. ,,We missen ervaring en fysieke kracht op het middenveld,’’ zei de trainer bij herhaling. ,,Ik weet wel een paar spelers, maar die kosten nogal wat. We zullen creatief moeten zijn.’’
Ten Cate weet wat hij binnenhaalt met Davids. In het seizoen 2003-04 was de voetballer het onbrekende stukje in de puzzel van Barcelona, toen hij op huurbasis overkwam van Juventus.
Met Davids in de rug van Ronaldinho bleken de Catalanen zo goed als onverslaanbaar. De band tussen speler en assistent-coach Ten Cate groeide. Op de vraag of hij Frank Rijkaard tot zijn favoriete trainers rekent, antwoordde de middenvelder in oktober 2005 veelzeggend: ,,Je bedoelt Ten Cate. Van Henk heb ik veel geleerd ja, zeker.’’
Davids sprak anderhalf jaar geleden ook al met toenmalig Ajax-coach Danny Blind, maar de voetballer bedankte voor de eer en koos niet veel later voor Spurs. Afgelopen maand werd hij ook gepolst door Dallas FC, dat hem een lucratief contract bood voor een avontuur in de Verenigde Staten. De voetballer gaat op 33-jarige leeftijd echter liever terug naar de stad waar hij opgroeide. Tien jaar geleden vertrok hij bij Ajax, na de verloren Champions League-finale van 1996 tegen Juventus.
Met de komst van Davids hoopt Ajax ook een positief signaal te geven aan spelers die twijfelen over een langer verblijf, zoals Ryan Babel. De aanvaller onderhandelt over een contract tot 2011. Net als eerder Jaap Stam, moet Davids een toonbeeld worden van de ambities van Ajax. Voor spelers én de buitenwacht.
Ik denk niet dat Shota nog terugkomt, Ericquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:23 schreef ericajax het volgende:
Zin in zn eerste trainingHeb dan nog OV dus kom zeker
![]()
![]()
en 4 februari![]()
genietennnnnnnnnnnn
![]()
![]()
Balen hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:27 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Shota nog terugkomt, Eric
Cantonaquote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 06:13 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind het heerlijk om weer eens echte toppers te kunnen aanschouwen![]()
Gewoon mannen met ervaring, ipv gasten die de absolute top nooit gaan halen en jonge jochies die zo snel mogelijk naar de grootste competities en het meeste geld willen.
Ik hoop dat hij er nog wat moois van kan maken![]()
Van Jol mag hij gaan dus, komt wel goed dan.quote:Davids akkoord met Ajax over terugkeer
Van onze verslaggever
AMSTERDAM - Edgar Davids keert na ruim tien jaar buitenlandse dienst vrijwel zeker per direct terug bij Ajax. Hij vervult daarmee de wens van trainer Ten Cate om een ervaren, defensieve middenvelder aan de selectie toe te voegen. Davids kwam nauwelijks aan spelen toe bij Tottenham Hotspur.
De 33-jarige Davids, die na Ajax bij AC Milan, Juventus, Barcelona, Inter en Tottenham speelde, is persoonlijk rond met Ajax voor anderhalf jaar. De clubs moeten voor woensdag, als de transfermarkt sluit, tot overeenstemming komen. Het contract in Noord-Londen liep nog een half jaar door.
Of de onderhandelingen moeilijk zijn? ‘Dat laat ik aan voorzitter Levy over’, aldus manager Jol. ‘Ik weet alleen dat Edgar niet meer de jongste is, en hij wil spelen.’ Jol maakte nauwelijks nog gebruik van de diensten van Davids, die in anderhalf seizoen veertig duels speelde en één keer scoorde.
‘Voor de uitstraling van Tottenham was het belangrijk dat spelers van zijn kaliber wilden komen’, aldus Jol. Davids onderhandelde eerder met FC Dallas.
Davids, 74-voudig international, behaalde bij Ajax zijn grootste successen. Hij won de Champions League, verscheidene landstitels en de wereldbeker voor clubs.
Dan weten we ook gelijk dat hij 2 miljoen per jaar krijgt bij Ajax.quote:Ajax-aanwinst Davids vroeg drie keer meer dan Dallas bood
Datum: 27-jan 00:56
De nieuwe aanwinst van Ajax Edgar Davids heeft een jaarsalaris van FC Dallas van $ 800.000,- (¤618.812,-) afgeslagen. Het gat tussen de salariseisen van Davids en tot hoever FC Dallas wilde gaan was te groot. ‘Hij vroeg meer salaris dan wij konden bieden. Niet zoals Beckham, maar wel drie keer meer dan wat wij boden’, aldus een woordvoerder van FC Dallas.
Stam krijgt 1 geloof ik, bij PSV kon hij dit seizoen meer verdienen geloof ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:24 schreef Jasza het volgende:
Stam krijgt toch ook 2?
Denk dat Davids hetzelfde als Stam krijgt.
Tsja, in die lijst stond ook dat Van der Vaart 2,4 miljoen kreeg, en ik geloof daar eigenlijk niet zo heel veel van.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef Gelderland het volgende:
Stam krijgt kleine 2 miljoen... Sneijder/Huntelaar geloof ik 1.5.... Ik heb wel eens zo'n lijst gezien! Ik denk dat Edje ook zo rond de 1.5 gaat verdienen hier...
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef denthemen het volgende:
ik kan niet wachten op Davids VS buijs , die kontelikker van een buijs gaat flink aangepakt worden, ik zal Edje even instructies geven![]()
Gewoon een vriend ja, verder geen familie of zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:07 schreef Gelderland het volgende:
[..]![]()
miss heb je 't al eens verteld, maar wat is jouw relatie t.o.v Edgar? gewoon een goede vriend of wat
(bel je 'm regelmatig?)
ok, dus extra leuk datie terug naar ajax komt voor jouwquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon een vriend ja, verder geen familie of zo
Breek zijn been is een goede instructiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef denthemen het volgende:
ik kan niet wachten op Davids VS buijs , die kontelikker van een buijs gaat flink aangepakt worden, ik zal Edje even instructies geven![]()
Gelderland we gaan hier geen levens van mensen besprekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok, dus extra leuk datie terug naar ajax komt voor jouw(neem aan dat je hem uit A'dam kent, van vroeger)
nee niet uit a'dam, lang verhaal, zal ik je vast nog wel eens vertellenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:09 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ok, dus extra leuk datie terug naar ajax komt voor jouw(neem aan dat je hem uit A'dam kent, van vroeger)
Al moet ik het zelf doen, het gaat gebeuren, buijs gaat op krukken naar huisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Breek zijn been is een goede instructie![]()
Ik dacht dat hij nog jonger was, en ik denk dat hij idd ook zeker niet meer dan 1,5 jaar mee gaat. Maar goed, ben toch blij dat hij komt. Als voetballer kan hij het team aanjagen, jonge spelers kunnen veel van hem leren, en het blijft natuurlijk gewoon een held.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:53 schreef twi het volgende:
Hij wordt trouwens over anderhalve maand al 34. Anderhalf seizoen leuk voetballen zou mooi zijn.
En als buijs dan op de grond ligt doet Edje z'n shirtje omhoog en dan staat er:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:05 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat alleen al naast hem voetballen je als jonge voetballer zo´n kick krijgt dat je wilt presteren koste wat het kost, want wie wil nou geen schouderklopje van Stam of Davids?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:32 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij nog jonger was, en ik denk dat hij idd ook zeker niet meer dan 1,5 jaar mee gaat. Maar goed, ben toch blij dat hij komt. Als voetballer kan hij het team aanjagen, jonge spelers kunnen veel van hem leren, en het blijft natuurlijk gewoon een held.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:00 schreef methodmich het volgende:
Op het Ajax Netwerk kan je hem al opstellen in je favoriete opstelling, met rugnummer 19.
Laten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik ben wel bereid een rondje te geven @ supp. home, mits er niet meer dan 25 gasten komen.
De beide Jaspers in ieder geval al welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen![]()
![]()
Jij kent toch de meeste van FOK ookal of niet dan![]()
Jij heet ook zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
De beide Jaspers in ieder geval al wel.
quote:
Voetbal kijken met een vrouw. Dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef Riro het volgende:
Of morgen een meet om ergens Groningen - Ajax te kijken
Je moet alles een keer proberen tochquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbal kijken met een vrouw. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Ik wel en soms nogal irritantquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:02 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Voetbal kijken met een vrouw. Dat heb ik nog nooit gedaan.
Bij elke terugspeelbal waar de tegenstander nog op eigen helft staat: PASSS NOU OPPPPquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wel en soms nogal irritant![]()
![]()
SCHIET DIE BAL WEG, SCHIET WEG![]()
![]()
Of, bij elke stevige overtreding:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef jna het volgende:
[..]
Bij elke terugspeelbal waar de tegenstander nog op eigen helft staat: PASSS NOU OPPPP
Deal, bij jou thuis?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:32 schreef Riro het volgende:
Of morgen een meet om ergens Groningen - Ajax te kijken
Ach, dan zitten er duizenden wijven in 't stadion die na elke vrije trap, ingooi, hoekschop, overtreding zonder gele kaart en doeltrap voor/door de tegenstander 'blinde tyfushond, jalalalala' inzetten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of, bij elke stevige overtreding:
"Dat is toch ROOOD??!?!!"!
Davids, de missing link!!
quote:Ajax niet veilig tot laatste koopdag
AMSTERDAM - Zonder de naar Werder Bremen vertrokken Markus Rosenberg bereidde Ajax zich vrijdag voor op de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Trainer Henk ten Cate: ''Onze vorm is groeiende.''
Ten Cate noemde de transfer van Rosenberg 'voor alle partijen de beste oplossing'. ''Een voetballer van zijn leeftijd wil spelen. Daar kwam hij bij ons niet aan toe en dus raakte hij minder gemotiveerd.''
Rosenberg had volgens Ten Cate meer moeite met zijn status dan Olaf Lindenbergh en Mauro Rosales, die ook lang niet altijd spelen. ''Dat zijn andere types. Bovendien werd Rosenberg vorig seizoen als de grote man binnengehaald. En als dan na een half jaar Huntelaar wordt aangetrokken omdat je niet voldoet, want dat is neem ik aan de reden geweest, dan zegt dat veel. Maar Markus heeft nooit problemen gemaakt in de groep.''
De trainer van Ajax sluit niet uit dat er nog meer spelers vertrekken. ''In de laatste week van januari zijn er veel transfers. Die week is nu ingegaan. Ajax is afhankelijk van de gekte van de markt. In dat spel zijn wij nu eenmaal niet de aanvallende partij. Wesley Sneijder, Huntelaar en Ryan Babel kunnen bij wijze van spreken ook nog worden verkocht. Je moet overal rekening mee houden.''
Ten Cate gaat ervan uit dat hij morgen tegen FC Groningen over alle voetballers kan beschikken die op het trainingsveld stonden. Plús Jaap Stam, die gisteren ontbrak vanwege privé-omstandigheden. Ajax won nog niet eerder in de Euroborg. ''Maar die negatieve reeks moeten we dan maar doorbreken. Ik heb er heel veel vertrouwen in. Onze vorm is groeiende. Tegen FC Utrecht en Haarlem hebben we veel kansen gecreëerd, iets dat in de maand december niet lukte.''
v/d meyde wil ik er wel bij hebben. Die zie ik wel opbloeien onder Ten Cate.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:01 schreef ASroma het volgende:
nu seedorf, kanu, v/d meyde en musampa nog![]()
Neenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
v/d meyde wil ik er wel bij hebben. Die zie ik wel opbloeien onder Ten Cate.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:47 schreef Urquhart het volgende:
Idd, we hebben De Mul die moeten we nu een kans geven. De tijd van Van De Meijde is passé
Realisme of een voorbode?quote:Wesley Sneijder, Huntelaar en Ryan Babel kunnen bij wijze van spreken ook nog worden verkocht. Je moet overal rekening mee houden
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Is goed.
Is alleen weinig voetbal te kijken, behalve een stream via internet
Welke wedstrijd? welk vak?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef M_and_R het volgende:
[..]
ik ben een meisje en ga binnekort voor het eerst mee met mijn vader
arme paquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef M_and_R het volgende:
[..]
Wat liefquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:57 schreef M_and_R het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel een paar die dat wel doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
haha nee geintje, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar 99 procent vd meisjes die ik ken weten niets van voetbal en proberen het niet eens te begrijpen...
Geen probleem, volgens mij hebben we nu een locatie! Waar is het?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:48 schreef Riro het volgende:
[..]
Is goed.
Is alleen weinig voetbal te kijken, behalve een stream via internet
Welk vak zit jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel een paar die dat wel doen
En voor die vrouwen respectquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Toch zijn er ook wel een paar die dat wel doen
Vlakbij Alkmaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen probleem, volgens mij hebben we nu een locatie! Waar is het?
Ok dat is te doen, wanneer en hoe laat?quote:
Bij de trommelsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig, ik net boven de ingang![]()
Hey een bijna mede-alkmaarderquote:
Naja beetje tussen 409 en 410 ingang inquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hangen die trommels bij de ingang van 410?![]()
Voor de duidelijkheid, ik sta dus niet bij de trommels.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
Naja beetje tussen 409 en 410 ingang in![]()
Ik stond er een keer onder en me oren gingen kapot![]()
Hoever boven de ingang?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Gezellig, ik net boven de ingang![]()
Dan denk ik dat ik wel weet bij welk groepje je hoort.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Verschilt. Maar hoger dan 3 rijen boven de ingang sta ik niet.
Dat zou goed kunnen ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik wel weet bij welk groepje je hoort.
Sorry, dat is mij tever, kan ik net zo goed naar Gorningen gaan en die stream heb ik thuis ook.quote:
Ik vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Black-Death het volgende:
[..]
arme pa
haha nee geintje, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, maar 99 procent vd meisjes die ik ken weten niets van voetbal en proberen het niet eens te begrijpen...
Iemand die er verstand van heeft.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Van der Meijde is wat mij betreft altijd welkom. Die jongen bloeit wel weer op bij Ajax.
Supportershome meet is idd een beter ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, dat is mij tever, kan ik net zo goed naar Gorningen gaan en die stream heb ik thuis ook.
Zie jullie wel een keer in het supportershome of in een kroeg in Bremen.
Zolang Heatwave maar niet komt zeiken daarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:02 schreef Riro het volgende:
[..]
Supportershome meet is idd een beter idee
Daar kan tenminste iedereen komen
ik ga ook mijn spreekbeurt over Ajax doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:59 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Wat lief![]()
(Ook nog speciaal voor aangemeld.....of wie zit er nu weer te klonen)
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:04 schreef M_and_R het volgende:
[..]
ik ga ook mijn spreekbeurt over Ajax doen
Wat zit je te lachenquote:
Gewoon volstoppen met bier, dan is ie vast gezelligquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zolang Heatwave maar niet komt zeiken daar![]()
![]()
Als jullie mij volstoppen met bier ben ik ook gezellig. Dus dat wordt rondjes halenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:08 schreef Riro het volgende:
[..]
Gewoon volstoppen met bier, dan is ie vast gezellig
Aanvoerder betaaldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als jullie mij volstoppen met bier ben ik ook gezellig. Dus dat wordt rondjes halen![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niks, heb ik zelf vroeger ook gedaan hehehe![]()
Ik vind 1.8m per seizoen lichtelijk overdreven, als dit waar is - Ik ben benieuwd wat ie verdient bij Ajax.quote:Davids was te duur voor Dallas
27 januari 2007, 09:53
Door: Rafael Stoker
De transfer van Edgar Davids naar FC Dallas is stukgelopen op de salariseisen van de Pittbull. [b]De Amerikanen konden ruim zes ton aan jaarsalaris betalen, maar Davids vroeg het drievoudige, meldt Sportweek.
"Hij vroeg meer salaris dan wij konden bieden. Niet zoals Beckham, maar wel drie keer meer dan wat wij boden", aldus de zegsman. Door het afketsen van de transfer naar de Verenigde Staten kreeg Ajax opnieuw de kans Davids binnen te halen.
De 74-voudig Nederlands international is het al eens geworden met de Amsterdammers over een verbintenis. Als Ajax en Tottenham, Davids' huidige club, het eens worden over de afkoopsom, is de transfer afgrond en is Davids opnieuw Ajacied.[/b]
Tussen de 1.5-2 miljoen zekerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind 1.8m per seizoen lichtelijk overdreven, als dit waar is - Ik ben benieuwd wat ie verdient bij Ajax.
Neuh denk het niet, zal toch zeker wel 1.5 zijn hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:18 schreef Erasmusch het volgende:
Minder lijkt me he
Minder dan 1.8 bedoel ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Neuh denk het niet, zal toch zeker wel 1.5 zijn hoor.
Ajax gaat en kan spelers heus geen 2 miljoen euro salaris betalen hoor. Eerder 1.3-1.6 miljoen.quote:
Weet niet wat er waar van is, maarjaquote:It certainly was, i posted this yesterday... I work in the football industry and often hear some very juicy info (which i do post on here occasionally!). Just to let you know that Davids will never play for the club again. My source (a spurs first teamer, who i wont mention!) told me that Edgar and Jol squared up in a training session yesterday. Jol told him 'you did well for six months but what have you done since then', Edgar furious replied 'what have you ever done in football, your only here by coincidence' and ' you have never played for a big club, you was a shit footballer and a fat shit coach'. All team mates where present, and heard jol reply ' ive played for bayern munich', Edgar laughed in his face and said 'only for 2 weeks'. At this point the pair squared up (davids removing his gloves) only for the spat to be split up, by the management (not the players!!!) with davids storming off shouting he will never play for the club again. Personally i hope he doesnt, many of his team mates realise although very fit, his eyesight is terrible. I guess this explains his passing!!!
Vanwaar de twijfel?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef koningdavid het volgende:
Bij Ajax gaat hij niet voetballen voor het geld, maar uit liefde.
Dan was hij in Milaan geblevenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Anders had hij nog wel een half jaar in Londen gebleven natuurlijk.
Danku kale Hagenees voor het irriteren van Edjequote:Source: The Mirror
Edgar Davids is set to return to Ajax after having a major fallout with Martin Jol.
Clubliefde bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Agh die geluiden komen nu uit Engeland vandaan, hoe serieus je ze kan nemen weet ik ook niet. Misschien is er wel iets tegen elkaar geroepen maargoed.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:58 schreef twi het volgende:
Grappig verhaal van twee Nederlanders die elkaar tijdens een persoonlijke discussie in het Engels aanspreken waar een selectie vol Engelstalige spelers bij staat. Wanneer ik iemand zo uit zou schelden, zou ik dat fijn in onze eigen taal doen. Lijkt me dus lulkoek.
En met z'n gezichtsvermogen lijkt me niet veel mis, als je prima mee kunt doen bij potjes straatvoetbal.
Was ie al eerder naar Ajax gekomenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stam kwam gewoon omdat Ajax duidelijker was, niet omdat ie meer geld kon verdienen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:02 schreef twi het volgende:
Als het clubliefde was wat Davids terug deed komen, had hij dat anderhalf jaar geleden wel gedaan. Nu is het mooi meegenomen dat die schijn nog opgewekt kan worden. Ik zal 'm er niet minder hard voor aanmoedigen trouwens hoor. Stam is immers ook niet vanwege de clubliefde in Amsterdam komen voetballen, maar vanwege de keiharde (vroege) garantie op veel pegels.
Ik hoorde dat hij bij psv meer kon verdienen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Stam kwam gewoon omdat Ajax duidelijker was, niet omdat ie meer geld kon verdienen.
Die zie ik liever nooit meer terug komen.. laat hem lekker bij Everton.. Wie moet er trouwens p-laats voor hem maken als ie komt?? Babel??? Leonardo???quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
v/d meyde wil ik er wel bij hebben. Die zie ik wel opbloeien onder Ten Cate.
Helemaal mee eens.. liefde voor euro'squote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:00 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was ie al eerder naar Ajax gekomen
Maar die gast wil dan ook meteen flink verdienenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Als Van der Meyde zijn niveau weer haalt, is het een uitstekende speler, die zeker meer kwaliteiten heeft dan De Mul. En daarbij komt, een beetje extra concurrentie is nog weg.
voor zover ik weet nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:31 schreef jna het volgende:
Wat is er waar over z'n ogen denthemen? Gaan ze nou echt zo snel achteruit? Zou behoorlijk kut zijn voor hem als het echt zo is.
Hij heeft vroeger ooit een elleboog gehad op ik meen zijn slaap, die elleboog heeft véél schade aangerichtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:02 schreef Black-Death het volgende:
Maar wat heeft ie nou eigenlijk precies aan zijn ogen? Vanwege al die brillen steeds enz..
quote:Glaucoma is a group of diseases of the optic nerve involving loss of retinal ganglion cells in a characteristic pattern of optic neuropathy. Although raised intraocular pressure is a significant risk factor for developing glaucoma, there is no set threshold for intraocular pressure that causes glaucoma. One person may develop nerve damage at a relatively low pressure, while another person may have high eye pressures for years and yet never develop damage. Untreated glaucoma leads to permanent damage of the optic nerve and resultant visual field loss, which can progress to blindness.
Glaucoma has been nicknamed "the sneak thief of sight".[1] Worldwide, it is the second leading cause of blindness.[2] Glaucoma affects 1 in 200 people aged 50 and younger and 1 in 10 over the age of 80.[3]
Maduro mag wel een kladblok meenemen want die moet en gaat nog veel leren van Edjequote:
Bron?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
binnen paar dagen verhuurd of verkocht. Als ik het goed heb begrepen.
Verkopen zou héél dom zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef PLAE@ het volgende:
binnen paar dagen verhuurd of verkocht. Als ik het goed heb begrepen.
Dat zei vd gijp hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:54 schreef Black-Death het volgende:
De Snor was gisteren bij de voorbeschouwing van Heerenveen - nogwat ook dom bezig. Hij zich openlijk af op welke plek Davids gaat spelen omdat Ajax normaal speelt met Gabri, Maduro en Sneijder. Ik weet niet welke wedstrijden hij ziet, maar Maduro?
Leonardoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef F1Bas het volgende:
Nu Lindenbergh en Rosales straks weg zijn moeten we wel weer iemand anders hebben om te bashen he
Als vd meijde straks in de basis staat kun je de mul lekker bashen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:45 schreef F1Bas het volgende:
Nu Lindenbergh en Rosales straks weg zijn moeten we wel weer iemand anders hebben om te bashen he
Als je dat maar laat.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:38 schreef DrDentz het volgende:
Mandy is ook wel bashbaar
Er is al 2 of 3 keer bij hem ingebroken en hij zit op een dood spoort bij Everton en Ajax mist een goede rechtsbuiten. 1+1=2?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:42 schreef Jasza het volgende:
Ub40 boy je begint steeds meer onzin uit te kramen hier.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
'mandy' komop alleen die bijnaam al. als ik vd Meyde was en ik kwam diegene tegen die me die klotebijnaam had gegeven dan had ik meteen z'n kop van z'n romp gescheiden.
Ja, ik hoop dat Dirk Kut hetzelfde overkomt die woont ook in/bij Liverpool.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Zn hond was toch ook ontvoerd ofzo?![]()
Volgens mij heeft Dirk geen hondquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat Dirk Kut hetzelfde overkomt die woont ook in/bij Liverpool.
Ik hoop dat ze bij hem gaan inbreken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Dirk geen hond
nog niks gehadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:57 schreef twi het volgende:
Blijf nou van de drank af ub40_bboy, 't is nu vrij duidelijk dat je er niet tegen kunt...
Kan het nog ergerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:00 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
nog niks gehadkomt straks wel.
mijn woordenquote:
Die bijnaam is waardeloos ja. Verder heb ik altijd wel van hem genoten toen hij nog bij Ajax speelde.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
'mandy' komop alleen die bijnaam al. als ik vd Meyde was en ik kwam diegene tegen die me die klotebijnaam had gegeven dan had ik meteen z'n kop van z'n romp gescheiden.
Voor de rest is ie overdreven opgehemeld na die ene goal in Italie.
De baabquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:21 schreef ASroma het volgende:
mandy is juist een lachuh bijnaam, ipv van de Steek of the hunter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |