Bij Ajax kan ie zich toch ook binnen spelenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Pienaar had maar 1 doel voor ogen volgens mij, en dat was zich "binnen" voetballen om zijn familie te kunnen blijven ondersteunen (ook na zijn carriere). Daarom was de stap naar Duitsland min of meer noodzakelijk.
Leuk dat hij dat zegt, maar echt nodig is hij niet (meer) lijkt me?
jeugdspelerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Weet iemand wie Jordy Brouwer is? Volgens soccernet.com is ie van Ajax naar Liverpool verhuisd...
Hij was de spits van Ajax A1.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:17 schreef Plastic_Power het volgende:
Weet iemand wie Jordy Brouwer is? Volgens soccernet.com is ie van Ajax naar Liverpool verhuisd...
Thanks.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij was de spits van Ajax A1.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:18 schreef M0NTANA het volgende:
Edje, welkomt thuis!
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
Net terug van werk. Zat me al de hele avond te verheugen op het biertje (halve liter Amstel) dat ik nu heb opengetrokken op de terugkeer van de pittbull. Aanwezig bij de eerste training!
En Sethje, gefeliciteerd man.
AJAX-Fok!-meetje lijkt me dan wel leuk. Dat soort dingen staat me altijd wel aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:10 schreef koningdavid het volgende:
Ik zal ook bij de eerste training van Koning Davids zijn.
Niet te vergelijken, maar moet wel toegeven dat we niet alleen Davids, maar ook een baklading gele en een paar rode kaarten hebben binnengehaald.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Toch leuk voor jullie dat jullie dalijk de mindere versie van Cocu krijgen
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef mcyodogg het volgende:
Toch leuk voor jullie dat jullie dalijk de mindere versie van Cocu krijgen
Ik ben er niet ik ga meteen mee met de spelers lunchenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AJAX-Fok!-meetje lijkt me dan wel leuk. Dat soort dingen staat me altijd wel aan.
Zeiden we ook met Stam maar die heeft al maanden geen kaart gehadquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, maar moet wel toegeven dat we niet alleen Davids, maar ook een baklading gele en een paar rode kaarten hebben binnengehaald.
Fok! Meet is veel gezelliger manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben er niet ik ga meteen mee met de spelers lunchen![]()
![]()
Ik heb dat nooit gezegd. In het begin heeft hij wel veel kaarten gehad, maar dat was meer omdat hij steeds de fouten van anderen moest oplossen. maar hij heeft inderdaad al heel lang geen kaart gehad. Hij staat geloof ik wel op scherp.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:17 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zeiden we ook met Stam maar die heeft al maanden geen kaart gehad
Jou wil ik best eens meeten. Eigenlijk de meeste hier wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fok! Meet is veel gezelliger man![]()
Ach, die spelers kennen ook zonder mij, ik ben erquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Fok! Meet is veel gezelliger man![]()
Ik ken helemaal niet lopen en ik kom ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben ook wel voor die Fokmeeting, lijkt me leuk. Nou maar hopen dat Davids niet al maandag komt trainen, dan kan ik waarschijnlijk nog niet. Ik lig nl al een tijdje knock-out met een spierverrekking in mijn nek, extreem pijnlijk, kan amper lopen.![]()
Ben je lekker herkenbaarquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben ook wel voor die Fokmeeting, lijkt me leuk. Nou maar hopen dat Davids niet al maandag komt trainen, dan kan ik waarschijnlijk nog niet. Ik lig nl al een tijdje knock-out met een spierverrekking in mijn nek, extreem pijnlijk, kan amper lopen.![]()
Heb je nog een rolstoel te leen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ken helemaal niet lopen en ik kom ook![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:43 schreef denthemen het volgende:
PIENAAR![]()
![]()
![]()
Die schopt net ff die mongool van een Mark van Bommel flink op zijn poten![]()
![]()
Ik was niet gebanned hoor, ik kom gewoon nog maar sporadisch op FOK!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Jajong is terug? Sinds wanneer???
Dit is het laatste...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:10 schreef Radegast het volgende:
Geen nieuws over Rosales?
Ik wil ook wel komen, is toch al gauw een paar jaar geleden dat ik bij de ArenA/Toekomst ben geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:14 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
AJAX-Fok!-meetje lijkt me dan wel leuk. Dat soort dingen staat me altijd wel aan.
We willen snel richting 1000quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:02 schreef borisz het volgende:
topics gaan weer hard
Me 2. Alleen zal dat denk ik niet op de training van Davids zijn.. zou me school er wel voor af willen zeggen, maar een andere vriend van me doet daar zo heilig overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Jou wil ik best eens meeten. Eigenlijk de meeste hier wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |