Mijn favoriete bezorgpizzaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:50 schreef JAM het volgende:
Pizza. Domino's.
ooooh ik is erg jaloers !!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:01 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu een heerlijke Caipirinha.
een wat?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
een wat?
Vanavond eten we kabeljauwburgertje, wort/peul en rijst of pasta
Nu koffie verkeerd.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Thaise zalm met noodles gegeten.![]()
Aha, klinkt goedquote:Op zondag 28 januari 2007 18:52 schreef JacMar het volgende:
[afbeelding]
Een lekker soort van mueslibroodje met rozijnen en nootjes![]()
Gemarineerd in oa. thaise vissaus.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat was er thais aan de zalm? (mooi bord trouwens)
Dit was ons happie vanavond.
[afbeelding]
[..]
Aha, klinkt goed
*googledquote:
En als je het roerbakt, met een schepje bruine suiker, even laten caramelliseren en dan afblussen met balsamico-azijn? Dan lust zélfs golfer hetquote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef DarkElf het volgende:
vanavond witlof
(arme Rt, die vind dat niet zo lekker, maar goed... jammer dan)
Je zegt dat alsof het heel gewoon is.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef DarkElf het volgende:
(nou ja, voor rt want die kookt altijd)
in onze relatie wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het heel gewoon is.
kadetjes, broodjesquote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn witte bolletjes?
Ja, van AH.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef ellos het volgende:
is dat een kant en klaar maaltijd dan bedoel je
ziet er lekker uut
Verkeerde topic ben ik bangquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef komrad het volgende:
dit lijkt me ook wel een goed topic voor het volgende:
Ik heb zin om morgen iets lekkers te maken voor mezelf maar ik heb niet zo veel tijd. Iemand suggesties? Graag wel met voldoende groente erin en bij voorkeur met vis/garnalen.
AH schoteltje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:57 schreef K-mail het volgende:
Indonesische Ketjap, Wokgerecht
wat een bescheiden maal voor je verjaardagquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:44 schreef Koningin het volgende:
Vanavond spruitjes met vlees en aardappels.
klinkt goed, wil je me het recept pm-en?quote:
Kip in colaquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:12 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb kip in cola, verse frieten en een tomatensalade gegeten en nu zit ik aan de yoghurt met kersen.
Het klinkt erg vreemd maar is erg lekker.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kip in cola
Ik ga een wijntje nemen
jaquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:29 schreef Bluezz het volgende:
pizza mét een karbonade
Ik eet deze van New York, de nieuwste
[afbeelding]
Goed, het word vette hap; ik heb geen flikker zin om te kokenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:16 schreef vosss het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik zometeen naar de supermarkt ga om wat te eten te kopen, if dat ik gewoon vette hap ga halen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef K-mail het volgende:
Echt hollands, een stoofpot, van vlees dat al vanaf sochtends op het vuur stond. Gecombineerd met een rijke aardappelpuree en rode kool.
Instellingskeuken zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
tot prut gekookte en derhalve smakeloze rode kool, gekookte aardappelen en een vies slavinkje
jaja, eten op werk is altijd genieten
nouja, we hebben een eigen kokquote:
Als hij flutproducten aangeleverd krijgt of in een slechte keuken moet werken omdat het budget niet hoog genoeg is, kan hij er misschien ook niet zo veel aan doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, we hebben een eigen kok
maar helaas zit er serieus een steekje los bij hem
heeft vroeger in een x sterren restaurant gewerkt
zou je niet zeggen nu..
alles is vers, we krijgen regelmatig de slager, bakker en groenteboer over de vloer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als hij flutproducten aangeleverd krijgt of in een slechte keuken moet werken omdat het budget niet hoog genoeg is, kan hij er misschien ook niet zo veel aan doen.
Ontopic: kopje koffie, en dadelijk een boterham. Laat het bikkelen beginnen.![]()
Dan hoop ik voor je dat hij snel met pensioen gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
alles is vers, we krijgen regelmatig de slager, bakker en groenteboer over de vloer.
de keuken is prima, alles is aanwezig.
aan het budget ligt het ook niet, het ligt aan hem
mona?quote:
Dan zie ik je zo rond tien over 6 vanavondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:19 schreef borisz het volgende:
*Boris ook maar is richting station haarlem komt en mee eet met bloes![]()
klinkt goedquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets, pasta en zeekraal.![]()
Van onze plaatselijke viswinkel, waar de zeebaars ook vandaan komt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:19 schreef Curiosity het volgende:
klinkt goed![]()
Waar heb je die zeekraal vandaan?
Ik vind dat erg lekker zeekraal, heerlijk met een uitje en knoflook even roerbakken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Van onze plaatselijke viswinkel, waar de zeebaars ook vandaan komt.
Nee, exact wat jij beschrijft ga ik er mee doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:52 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind dat erg lekker zeekraal, heerlijk met een uitje en knoflook even roerbakken.
Doe jij er nog iets bijzonders mee?
voor vanavond nog een heerlijk stokbrood met een tomatentapenade en een stinkkaasjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:40 schreef golfer het volgende:
Vanavond: op de huid gebakken zeebaarsfilets, pasta en zeekraal.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het was masterchef waardig, golfer is door![]()
Wat was er dan zo lekker?quote:
Oh die zijn lekkerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:58 schreef Curiosity het volgende:
Nu een ragoutbroodje van Van Dobben
Dank.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:08 schreef het-is-mij het volgende:
Golfer en Bluezz, wat ziet dat eten er altijd lekker uit bij jullie zeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |