Goed, het word vette hap; ik heb geen flikker zin om te kokenquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:16 schreef vosss het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik zometeen naar de supermarkt ga om wat te eten te kopen, if dat ik gewoon vette hap ga halen
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:51 schreef K-mail het volgende:
Echt hollands, een stoofpot, van vlees dat al vanaf sochtends op het vuur stond. Gecombineerd met een rijke aardappelpuree en rode kool.
Instellingskeuken zekerquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
tot prut gekookte en derhalve smakeloze rode kool, gekookte aardappelen en een vies slavinkje
jaja, eten op werk is altijd genieten
nouja, we hebben een eigen kokquote:
Als hij flutproducten aangeleverd krijgt of in een slechte keuken moet werken omdat het budget niet hoog genoeg is, kan hij er misschien ook niet zo veel aan doen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
nouja, we hebben een eigen kok
maar helaas zit er serieus een steekje los bij hem
heeft vroeger in een x sterren restaurant gewerkt
zou je niet zeggen nu..
alles is vers, we krijgen regelmatig de slager, bakker en groenteboer over de vloer.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:08 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als hij flutproducten aangeleverd krijgt of in een slechte keuken moet werken omdat het budget niet hoog genoeg is, kan hij er misschien ook niet zo veel aan doen.
Ontopic: kopje koffie, en dadelijk een boterham. Laat het bikkelen beginnen.![]()
Dan hoop ik voor je dat hij snel met pensioen gaat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
alles is vers, we krijgen regelmatig de slager, bakker en groenteboer over de vloer.
de keuken is prima, alles is aanwezig.
aan het budget ligt het ook niet, het ligt aan hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |