Mijn favoriete bezorgpizzaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:50 schreef JAM het volgende:
Pizza. Domino's.
ooooh ik is erg jaloers !!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:01 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb nu een heerlijke Caipirinha.
een wat?quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
een wat?
Vanavond eten we kabeljauwburgertje, wort/peul en rijst of pasta
Nu koffie verkeerd.
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:27 schreef Curiosity het volgende:
[afbeelding]
Thaise zalm met noodles gegeten.![]()
Aha, klinkt goedquote:Op zondag 28 januari 2007 18:52 schreef JacMar het volgende:
[afbeelding]
Een lekker soort van mueslibroodje met rozijnen en nootjes![]()
Gemarineerd in oa. thaise vissaus.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wat was er thais aan de zalm? (mooi bord trouwens)
Dit was ons happie vanavond.
[afbeelding]
[..]
Aha, klinkt goed
*googledquote:
En als je het roerbakt, met een schepje bruine suiker, even laten caramelliseren en dan afblussen met balsamico-azijn? Dan lust zélfs golfer hetquote:Op maandag 29 januari 2007 13:52 schreef DarkElf het volgende:
vanavond witlof
(arme Rt, die vind dat niet zo lekker, maar goed... jammer dan)
Je zegt dat alsof het heel gewoon is.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:57 schreef DarkElf het volgende:
(nou ja, voor rt want die kookt altijd)
in onze relatie wel jaquote:Op maandag 29 januari 2007 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het heel gewoon is.
kadetjes, broodjesquote:Op maandag 29 januari 2007 14:22 schreef DarkElf het volgende:
wat zijn witte bolletjes?
Ja, van AH.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:06 schreef ellos het volgende:
is dat een kant en klaar maaltijd dan bedoel je
ziet er lekker uut
Verkeerde topic ben ik bangquote:Op maandag 29 januari 2007 21:12 schreef komrad het volgende:
dit lijkt me ook wel een goed topic voor het volgende:
Ik heb zin om morgen iets lekkers te maken voor mezelf maar ik heb niet zo veel tijd. Iemand suggesties? Graag wel met voldoende groente erin en bij voorkeur met vis/garnalen.
AH schoteltje?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:57 schreef K-mail het volgende:
Indonesische Ketjap, Wokgerecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |