Dat valt best mee, 1 keer per week ofzoquote:
Ja,maar jij moet op een deel van het interieur passen.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben er op dit moment vaker dan MB en RE denk (vrees) ik
dat deel van het meubilair kan heel goed op zichzelf passen hoorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,maar jij moet op een deel van het interieur passen.![]()
Hoogstens 2quote:
Sneeuw is kut. Als het valt (of echt net gevallen is) ziet het er wel leuk uit, maar daarna wordt het zo'n teringzooiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:34 schreef HeatWave het volgende:
het sneeuwde hier ook vanochtend, en sneeuw moet dood....
Ja, kan nog netquote:
Spreek je wel weer als je door 5 vlokjes net ff te laat komt op je sollicitatie gesprek ofzoquote:
Ach, ik kan me daar echt niet druk over maken, ja voor echt belangrijke dingen maybe, maar zo mijn alledaagse leventje? Laat maar komen hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spreek je wel weer als je door 5 vlokjes net ff te laat komt op je sollicitatie gesprek ofzo.
Sneeuw is echt alleen leuk als je totaal de deur niet uithoeft..
Er is school, en werk. En ik heb een pesthekel aan sneeuw. Tijd voor weekend.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Er is liefde en er is drank
Kijk,dat is beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:.
Ik was er gisteren ook nog even, met mijn vader nog wel.
okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Knal mij maar op d'n lijst!
Komt wel weer zodra het afzeggen begint.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, niet echt de laatste tijd..
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Komt wel weer zodra het afzeggen begint.
Dat is toevallig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Gewoon geen concerten deze week...
*afkickt*
Dat laatste lijkt mij op zich nog wel grappig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
13 en 16 feb pas weer, (wolfmother, the rifles).
7 maart stone sour, 16 incubus
9 april Deftones
dan een tijdje niets en dan....... Pearl Jam.
dan ben ik er pas rond 21.30 als aalles meezit en anders wordt het al snel 22uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, balen, maar goed, dan kan je altijd natuurlijk daarna nog komen.
Nee hoor gewoon voor de meet ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is best laat, maar je was anders toch wel gekomen voor HW ipv voor de meet, of niet?
Niet leuk, maar ja... soms gaat werk voor. Centjes zijn toch best lekker.
Sommige mensen moeten werken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:57 schreef PPL het volgende:
Iemand zin een sneeuwpop te bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |