Dat is nou vleesmisbruikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:51 schreef Aventura het volgende:
Maar geef toch mijn portie maar aan Fikkie
Nerdquote:Op maandag 5 februari 2007 13:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Middag alweer.
Mijn leuke speeltje doet het.
http://www.airlinktek.com/english/prod_mg35s.htm
Alleen dan de sweex rebrand van hetzelfde ding.
And proud of itquote:
Al Second Life geinstalleerd?quote:
Ik ben nog aan m'n eerste leven bezigquote:
Nee man, in SL hoef je de deur niet meer uit! Kan je lekker een pik kopen en op SL feestjes neuken! Moet je eens kijken wat een geld het je scheelt!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:34 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben nog aan m'n eerste leven bezig.
Virtueel neuken met een virtuele pik dus. Weet je... Ik ga liever de deur uit danquote:Op maandag 5 februari 2007 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Nee man, in SL hoef je de deur niet meer uit! Kan je lekker een pik kopen en op SL feestjes neuken! Moet je eens kijken wat een geld het je scheelt!
Goh, toch wel?quote:Op maandag 5 februari 2007 14:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Virtueel neuken met een virtuele pik dus. Weet je... Ik ga liever de deur uit dan.
En bier smaakt in het echt toch net wat beter volgens mijquote:Op maandag 5 februari 2007 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, toch wel?.
Ik vermaak me ook nog wel met RL mensen eigenlijk.
Dat is nog maar het beginquote:Op maandag 5 februari 2007 14:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
En bier smaakt in het echt toch net wat beter volgens mij.
McAfee, Sophos, Nortonquote:Op maandag 5 februari 2007 14:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Verkoopt er al iemand virtuele soa-tests? Ik zie een gat in de markt.
Nou, zo ver wil ik niet meteen gaan. Het heeft best z'n nut, net zoals Fok, irc, e-mail en usenet.quote:
De helft ken ik al hoorquote:
Op dat tijdstip komt meestal toch geen hol. Op Hetewijf na danquote:Op maandag 5 februari 2007 17:42 schreef Aventura het volgende:
Ja, misschien kunnen we die tent beter afhuren ofzo
MB en Re ook nietquote:Op maandag 5 februari 2007 17:48 schreef Aventura het volgende:
HW behoort inderdaad tot het meubilair, die tel ik niet eens mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |