Kijk,dat is beter.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:17 schreef HeatWave het volgende:.
Ik was er gisteren ook nog even, met mijn vader nog wel.
okquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef Maanvis het volgende:
Knal mij maar op d'n lijst!
Komt wel weer zodra het afzeggen begint.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:08 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, niet echt de laatste tijd..
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:11 schreef PPL het volgende:
[..]
Komt wel weer zodra het afzeggen begint.
Dat is toevallig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten.
Gewoon geen concerten deze week...
*afkickt*
Dat laatste lijkt mij op zich nog wel grappig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:30 schreef HeatWave het volgende:
13 en 16 feb pas weer, (wolfmother, the rifles).
7 maart stone sour, 16 incubus
9 april Deftones
dan een tijdje niets en dan....... Pearl Jam.
dan ben ik er pas rond 21.30 als aalles meezit en anders wordt het al snel 22uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:03 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm, balen, maar goed, dan kan je altijd natuurlijk daarna nog komen.
Nee hoor gewoon voor de meet ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is best laat, maar je was anders toch wel gekomen voor HW ipv voor de meet, of niet?
Niet leuk, maar ja... soms gaat werk voor. Centjes zijn toch best lekker.
Sommige mensen moeten werken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:57 schreef PPL het volgende:
Iemand zin een sneeuwpop te bouwen?
Ja, ikke!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:57 schreef PPL het volgende:
Iemand zin een sneeuwpop te bouwen?
Oh, dan beginnen we net joh!quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan ben ik er pas rond 21.30 als aalles meezit en anders wordt het al snel 22uur
Ja, ik ben ook aan het werk hoor.quote:
Die kans is aanwezig ja. Maar ja, er moet toch iemand wel normaal naar zijn werkquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:19 schreef PPL het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook aan het werk hoor.
Vanadaag alleen wel vanaf huis.
Was bang dat ik anders weer de hele A2 in de file vast zou komen te staan.
Ik bèn ook gewoon aan het werk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kans is aanwezig ja. Maar ja, er moet toch iemand wel normaal naar zijn werk.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef Aventura het volgende:
Ik ben ziekjes dus zit ook thuis, goede dag trouwens ervoor.
De mevrouwtjes zijn al de hele middag in alle staten door de sneeuw:
[afbeelding]
Die kat van mij vindt het allemaal wel best, en ligt de hele dag al afwisselend op bed en bank te maffen.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:34 schreef Aventura het volgende:
Ja, hier is het enthousiasme inmiddels ook enigszins getemperd. Nu doen ze inmiddels weer wat ze normaliter doen: niets.
En in de fik gestoken worden en beroemd worden op de FOK! weblog.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:36 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik wil reincarneren als een westerse huiskat. Man, wat een leven! Eten, slapen, beetje spelen, slapen, een tukje doen om van het slapen bij te komen, beetje eten, slapen, geknuffeld worden, slapen, eten, slapen.
IM en OO kan mij gestolen wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
GMM nieuwsbrief:
Bevestigde bands:
AEROSMITH - IRON MAIDEN
OZZY OSBOURNE - KORN
Korn kan me gestolen worden, maar dit is al veelbelovend. En volgens de website van therion staan zij ook weer op GMM
Nou ok, dat zou ik evt nog wel willen zien. Maar repeat-rockers Iron Maiden zou ik geen cent aan uitgeven.. domme nep metal.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ozzy is rete-gaaf live.
Och, laatste keer IM was best relaxed. Gewoon lekker met een groepje op een afstandje in het gras liggen met een ruime hoeveelheid bier. Ik heb ze genoeg gezien om niet met m'n snuffert vooraan te hoeven staan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ok, dat zou ik evt nog wel willen zien. Maar repeat-rockers Iron Maiden zou ik geen cent aan uitgeven.. domme nep metal.
Ja ok, maar de grote hoeveelheid domme ******** die hier weer op af gaan komen weerhoudt mij ervan om te gaan denk ik. Echt iedereen in IM shirt en maar blerenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Och, laatste keer IM was best relaxed. Gewoon lekker met een groepje op een afstandje in het gras liggen met een ruime hoeveelheid bier. Ik heb ze genoeg gezien om niet met m'n snuffert vooraan te hoeven staan.
Mwah, opzich zou het eens grappig zijn, maar dan idd als deel van een festival waar ook bands komen die wel meer dan 2 accoorden kennenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
AC/DC heb ik nog nooit live gezien, en eigenlijk zou ik dat best wel eens willen.... Van mij mogen ze op Graspop komen.
En over domme ***** gesproken... De Korn-Kudde kan er ook wat van.....
Aerosmith is cool. En nee, ik heb het niet over die softe ballads van begin jaren 90. Ik bedoel het ouder werk van eind jaren 70. Iron Maiden, what can i say. Leuk als ze ergens zijn waar ik toevallig ook ben, maar geen trekker voor mij. Ozzy is gaaf, ik vind zijn solowerk echt wel oke. Korn, niet mijn ding.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
GMM nieuwsbrief:
Bevestigde bands:
AEROSMITH - IRON MAIDEN
OZZY OSBOURNE - KORN
Korn kan me gestolen worden, maar dit is al veelbelovend. En volgens de website van therion staan zij ook weer op GMM
Toen ik eruit ging vanmorgen lagen de heren hier nog in diepe slaap..quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:27 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |