abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45848244
Ik heb eigenlijk liever dat er helemaal niemand gehaald wordt nu, hou dat geld lekker in kas, zet er een jeugdspeler of 2 bij, en probeer niet te degraderen dit seizoen.

Dan kunnen Booy, de Ruiter, Buter enz. allemaal naar Brugge toe na dit seizoen en kan de nieuwe TD in samenwerking met de nieuwe trainer een gerichte aankoop doen ipv nu 1 of andere paniekaankoop te presenteren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:24:25 #102
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_45848295
Dan geef je het seizoen nu al op en dat vind ik zonde. Het staat allemaal redelijk dicht bij elkaar en dan zou ik nog altijd voor de play off-plaatsen gaan. Doelstelling 'niet degraderen' vind ik dus niet bij de FC passen
pi_45848443
Dan maar opgeven, geen enkele cent meer laten uitgeven door mensen die in de media roepen naar Brugge te willen, of door Hoofdscouts die met schaduwlijstjes werken met Boussabon & Sibon erop.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:42:11 #104
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45848535
Wat zijn jullie toch lekker realistisch
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_45848584
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:42 schreef thaduck het volgende:
Wat zijn jullie toch lekker realistisch
Geef ons het goede voorbeeld dan.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:46:44 #106
26251 Eilanden
pi_45848623
Boussaboun vind ik op zich nog wel een goede speler Over Sibon heb ik mijn twijfels.... ik volg Nurnberg een beetje en Sibon wordt daar als een regelrechte miskoop gezien
pi_45848722
Boussabon is een nul, voegt helemaal niets toe, wordt de zoveelste miskoop in de spits.

Vind het echt schandalig dat ze überhaupt met dit soort namen komen, Fortuné was met afstand onze beste speler dit seizoen.
  woensdag 31 januari 2007 @ 09:57:40 #108
26251 Eilanden
pi_45848839
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Boussabon is een nul, voegt helemaal niets toe, wordt de zoveelste miskoop in de spits.

Vind het echt schandalig dat ze überhaupt met dit soort namen komen, Fortuné was met afstand onze beste speler dit seizoen.
Kom jij dan met namen Welke vervanger zou jij willen (binnen het budget van de FC)
pi_45848912
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:57 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Kom jij dan met namen Welke vervanger zou jij willen (binnen het budget van de FC)
Geen idee, ik ben geen scout, maar ik zou iig niet een paniek-aankoop gaan doen, helemaal niet als je weet dat de TD/Trainer na dit seizoen vertrekt.

En ALS ik dan een naam moet noemen, kunnen ze die Grax niet halen ?
pi_45849043
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:

Jammer voor jullie jongens, maar jullie zullen de komende jaren toch echt genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. Die Fortuné heeft tegen Twente trouwens, net zo als heel FC Utrecht trouwens, geen bal geraakt. Maar ja, dan hebben we het natuurlijk niet over de eerste de beste ploeg, hé. Sibon of Boussaboun naar FC Utrecht. Ik zou me doodlachen, want dan komt FC Utrecht de komende jaren dus echt niet niet uit het rechterrijtje vandaan.
pi_45849140
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:08 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Jammer voor jullie jongens, maar jullie zullen de komende jaren toch echt genoegen moeten nemen met een rol op het tweede plan. Die Fortuné heeft tegen Twente trouwens, net zo als heel FC Utrecht trouwens, geen bal geraakt. Maar ja, dan hebben we het natuurlijk niet over de eerste de beste ploeg, hé. Sibon of Boussaboun naar FC Utrecht. Ik zou me doodlachen, want dan komt FC Utrecht de komende jaren dus echt niet niet uit het rechterrijtje vandaan.
We spreken jou over een jaartje ofzo nog weleens, als Twente ook weer gewoon tussen de 6e en 12e plek speelt.
pi_45849628
Dat zul jij niet meer meemaken, want Rutten, Eykelkamp, commercieel directeur Van Halst en voorzitter Munsterman hebben hun zaakjes uitstekend voor elkaar. Let jij nog maar eens op wie er volgend seizoen allemaal bijkomen bij Twente. Er komen alleen nog maar spelers die de club structureel beter maken. De posities tussen de zesde en twaalfde plaats zijn definitief verleden tijd, tenminste voor FC Twente dan.
pi_45849716
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef Angstgegner het volgende:
Dat zul jij niet meer meemaken, want Rutten, Eykelkamp, commercieel directeur Van Halst en voorzitter Munsterman hebben hun zaakjes uitstekend voor elkaar. Let jij nog maar eens op wie er volgend seizoen allemaal bijkomen bij Twente. Er komen alleen nog maar spelers die de club structureel beter maken. De posities tussen de zesde en twaalfde plaats zijn definitief verleden tijd, tenminste voor FC Twente dan.
pi_45849848
Dat heb ik ook horen zeggen van Vitesse, Willem II, Groningen en Heerenveen destijds; misschien in een iets andere vorm, maar goed. Point being, Angstgegner? Ben benieuwd of Utrecht nog een vervanger haalt of dat ze het proberen te halen tot de zomer met deze selectie.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_45849965

Ontzettend lelijk shirt ook….
pi_45852484
Wandelende reclamezuilen.
That's all folks!
pi_45852644
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Wandelende reclamezuilen.
Wat een shirt
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45855209
UTRECHT - FC Utrecht en Feyenoord zijn het eens over de komst van Ali Boussaboun naar de Galgenwaard.

FC Utrecht huurt de aanvaller tot aan het einde van het seizoen van de Rotterdammers. Boussaboun is aangetrokken als vervanger van Marc-Antoine Fortuné die per direct voor het Franse AS Nancy gaat spelen

bron : rtvutrecht.nl

Huren iig beter dan kopen, al hebben ze hopelijk wel een optie op m genomen, mocht ie ineens gaan presteren.
pi_45855675
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 10:37 schreef Angstgegner het volgende:
Nou nou wat een grootspraak; als je realistisch beredeneerd weet je zelf ook wel dat je onzin loopt te verkodigen. Deze post zou ik het liefst even willen bewaren om te kijken waar Twente volgend jaar staat.

Als je kijkt naar de resultaten van Twente valt dat ook allemaal wel mee. Uefa was helemaal niets dit jaar. De beker doen jullie niet meer mee. En als je naar de competitie kijkt zitten daar goede uitslagen tussen; zeker, maar ook zie ik een 3-0 nederlaag tegen sparta. Ik wil niet zeggen dat wij het wel goed doen; in tegendeel, maar wat ik wel wil zeggen is dat dat absoluut geen plaatsje boven de zes verdient...
  woensdag 31 januari 2007 @ 14:55:08 #120
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_45856756
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 14:18 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou nou wat een grootspraak; als je realistisch beredeneerd weet je zelf ook wel dat je onzin loopt te verkodigen. Deze post zou ik het liefst even willen bewaren om te kijken waar Twente volgend jaar staat.
Klopt. Je ziet het aan Groningen vorig seizoen. Die presteren nu ook minder. Bij Twente zullen ook de betere spelers vertrekken vrees ik. Je moet dan nieuwe spelers inpassen. Altijd afwachten hoe het dan verder gaat.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_45858261
Ik ken nog wel een klein jochie die fan is van Boussabon
pi_45864923
Utrecht zou graag Junker hebben, maar mag niet weg van Vitesse.
Heel heel heel misschien komt Sibon nog richting Utrecht, maar voelde die zich enkele jaren geleden niet te goed ofzo voor de FC?

Voor mij hoeft die absoluut niet te komen, geef dan Pino maar een kans voorin.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 31 januari 2007 @ 22:23:45 #123
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45866397
Echt erg dat Fortune weg is
Drama !!!

Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_45867138
Pino legt ze klaar en Ali schiet ze erin ?
  donderdag 1 februari 2007 @ 08:26:39 #125
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_45874009
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat er helemaal niemand gehaald wordt nu, hou dat geld lekker in kas, zet er een jeugdspeler of 2 bij, en probeer niet te degraderen dit seizoen.

Dan kunnen Booy, de Ruiter, Buter enz. allemaal naar Brugge toe na dit seizoen en kan de nieuwe TD in samenwerking met de nieuwe trainer een gerichte aankoop doen ipv nu 1 of andere paniekaankoop te presenteren.
Dat zeg je mooi PBateman1978.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
pi_45875540
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Pino legt ze klaar en Ali schiet ze erin ?
Een hoop gekut voor het doel, en een middenvelder schiet het terugrollende balletje erin (Ricky wordt topscorder dit jaar, op de voet gevolgd door Schut)
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:33:39 #127
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45900375
en jongens, spreken we nog af in zoetermeer of wordt het toch maar veilig met de bus??
of durven jullie helemaal niet meer af te reizen naar den haag, sinds we jullie hebben laten rennen in de galgenwaard???
Het ouderwetse "boeruh zijn laf" is opeens weer actueel geworden na de laatste ontmoeting en zal wel vaak te horen zijn op midden noord komende zondag
maar wees maar gerust hoor, uitvak bij ons heeft wel stevige hekken dus jullie zitten veilig

utreg thuis moet kunnen als je beide selecties tegenover elkaar zet: 3-1 voor FC Den Haag
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:51:53 #128
26251 Eilanden
pi_45901050
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Backdoorman het volgende:
en jongens, spreken we nog af in zoetermeer of wordt het toch maar veilig met de bus??
of durven jullie helemaal niet meer af te reizen naar den haag, sinds we jullie hebben laten rennen in de galgenwaard???
Het ouderwetse "boeruh zijn laf" is opeens weer actueel geworden na de laatste ontmoeting en zal wel vaak te horen zijn op midden noord komende zondag
maar wees maar gerust hoor, uitvak bij ons heeft wel stevige hekken dus jullie zitten veilig

utreg thuis moet kunnen als je beide selecties tegenover elkaar zet: 3-1 voor FC Den Haag
Ja, want de selectie van ADO is kwalitatief zo ontzettend sterk
pi_45901136
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Backdoorman het volgende:

Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch.

Er renden inderdaad een paar van die 'hooligans' omhoog toen Den Haag door het hek brak. Maar volgens mij zag je niet die tientallen die van de BS richting vak U renden. Plus dat er maar een paar man van ADO doorbraken, de rest bleef in hun vak staan

Verder was het een strakke actie. Maar doe voortaan zoiets buiten het stadion en val geen gezinnen en kinderen daarmee lastig
pi_45908440
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch.

Er renden inderdaad een paar van die 'hooligans' omhoog toen Den Haag door het hek brak. Maar volgens mij zag je niet die tientallen die van de BS richting vak U renden. Plus dat er maar een paar man van ADO doorbraken, de rest bleef in hun vak staan

Verder was het een strakke actie. Maar doe voortaan zoiets buiten het stadion en val geen gezinnen en kinderen daarmee lastig
Joh laat dat kindje toch. Hij scheet waarschijnlijk 13 kleuren. En daarbij afspreken via een open forum
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:32:25 #131
26251 Eilanden
pi_45908597
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:24 schreef Druppel het volgende:

[..]

Joh laat dat kindje toch. Hij scheet waarschijnlijk 13 kleuren. En daarbij afspreken via een open forum
En de grootste Utreg-hooligans zitten hier natuurlijk ook op FOK!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:49:36 #132
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45908960
Rellen zijn zooo 2003

Alleen snap ik niet helemaal dat ze bij ADO "boeren zijn laf" gaan zingen? Volgens mij zitten er in Utreg amper boeren
pi_45909432
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:49 schreef thaduck het volgende:
Rellen zijn zooo 2003

Alleen snap ik niet helemaal dat ze bij ADO "boeren zijn laf" gaan zingen? Volgens mij zitten er in Utreg amper boeren
Enige voordeel van die klimaarverandering is dat dat dorp aan zee. Als eerste weg is.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:18:06 #134
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45909554
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef Druppel het volgende:

[..]

Enige voordeel van die klimaarverandering is dat dat dorp aan zee. Als eerste weg is.
Jah, dan komen die haagse hopjes nog 1x naar Utreg. Dood op hun rug drijvend
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 11:57:33 #135
80791 crew  Paul
pi_45965780
quote:
Droom debuut voor Marc-Antoine Fortuné 03 februari 2007

Marc-Antoine Fortuné heeft vandaag een droom debuut gemaakt voor zijn nieuwe werkgever AS Nancy. Nancy won vandaag met 2-1 thuis van Toulouse.

Fortune maakte in de 76ste minuut de 2-0 voor Nancy, In de 82ste minuut kreeg Fortune een publiekswissel. Mede door de goal van Fortuné behaalde Nancy zijn eerste zege in het jaar 2007.

www.fcufans.nl
pi_45974983
Ach ja ze mogen in Den Haag blij zijn dat de jupiler league ook nog op tv wordt uitgezonden, dan kunnen ze volgend jaar gewoon hun wedstrijden blijven volgen aangezien er toch niemand naar dat lege stadion gaat...

jammer van het gelijk spel...Maar ja Utreg uit....
  zondag 4 februari 2007 @ 16:58:54 #137
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45976030
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja ze mogen in Den Haag blij zijn dat de jupiler league ook nog op tv wordt uitgezonden, dan kunnen ze volgend jaar gewoon hun wedstrijden blijven volgen aangezien er toch niemand naar dat lege stadion gaat...

dan volgt utrecht het jaar daarop want die speelden net zo slecht en mochten van geluk spreken dat den haag bang was om achterin wat weg te geven....mijn hemel wat een laag niveau.
kwa supporters heeft utrecht zich inmiddels al aan jupiler niveau aangepast want behalve een paar keer "forza utreg" heb ik ze verder niet gehoord zo stil en saai waren ze....
pi_45977791
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:58 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

dan volgt utrecht het jaar daarop want die speelden net zo slecht en mochten van geluk spreken dat den haag bang was om achterin wat weg te geven....mijn hemel wat een laag niveau.
kwa supporters heeft utrecht zich inmiddels al aan jupiler niveau aangepast want behalve een paar keer "forza utreg" heb ik ze verder niet gehoord zo stil en saai waren ze....
jammer dat die smilie die een L voor zijn voorhoofd maakt met zijn vingers niet op dit forum zit
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 18:12:35 #139
80791 crew  Paul
pi_45978792
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

jammer dat die smilie die een L voor zijn voorhoofd maakt met zijn vingers niet op dit forum zit
hee utregforummer
pi_45991976
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:12 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

hee utregforummer
alleen kijker daar voor het laatste nieuws
pi_46000153
Vind die reactie van Boussaboun wel vreemd moet ik zeggen, alsof we blij moeten zijn met een puntje uit bij een gehavend Ado….

Als je bij de eerste 9 wil eindigen moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
pi_46001970
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind die reactie van Boussaboun wel vreemd moet ik zeggen, alsof we blij moeten zijn met een puntje uit bij een gehavend Ado….

Als je bij de eerste 9 wil eindigen moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
Foeke Booy sluit zich er volledig bij aan
Sorry hoor, maar sinds wanneer moeten we tevreden zijn met 1 punt bij een degradatiekandidaat
  maandag 5 februari 2007 @ 12:34:42 #143
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_46003557
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:

Slaat echt op kaas.
Ado is the pride of Holland!
pi_46017088
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:

Hij redeneerde vanuit Feyenoord toch, dan verloor hij daar altijd. En vervelend publiek enzo.

Maar inderdaad, lijkt me dat dit de duels zijn die je moet winnen als Utrecht zijnde.

Kees van Buuren bij Jong Oranje gehaald zag ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46034188
En we hebben weer een prijs

Shew-Atjon lelijkste voetballer van de eredivisie volgens het mannenblad Maxim.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:15:32 #146
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46036302
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:06 schreef Wopper1 het volgende:

Dat was toch maaaanden terug al?
pi_46037383
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:15 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dat was toch maaaanden terug al?
ja. Al maanden terug.
pi_46038120
Iemand gisteren trouwens Namen & Rugnummers gezien ?

Vond het wel interessant hoe tegenstrijdig Booy en Van Dop waren over wat te doen met het geld van Fortuné, Booy wilde het liefst alles investeren in de selectie, terwijl van Dop begon over de jeugd-opleiding, en over dat spelers eerst maar eens beter gemaakt moesten worden bij FC Utrecht. (Loval bv.)

Beide heren waren nogal geïrriteerd ook, zou er iets aan de hand zijn ?
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:51:33 #149
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46038839
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

Vond het wel interessant hoe tegenstrijdig Booy en Van Dop waren over wat te doen met het geld van Fortuné, Booy wilde het liefst alles investeren in de selectie, terwijl van Dop begon over de jeugd-opleiding, en over dat spelers eerst maar eens beter gemaakt moesten worden bij FC Utrecht. (Loval bv.)

Yepz gezien. En ik begreep het eerlijk gezegd wel, het is logisch dat een voorzitter geld binnen wil houden en dat een trainer/technisch directeur het juist uit wil geven. Als het anders zou zijn dan kregen we weer zo'n mooie situatie als een paar jaar terug.

En ik vond Foeke niet echt geirriteerd hoor, van Dop wel maar geen idee waar dat door kwam.
pi_46043754
quote:

Niks in de jeugdopleiding pompen. Daar hebben wij nu helemaal niks aan. Op dit moment draait het elftal voor geen meter en moeten er aankopen worden gedaan. Wat er in de toekomst moet gebeuren zien we dan wel weer
pi_46043886
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:25 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Niks in de jeugdopleiding pompen. Daar hebben wij nu helemaal niks aan. Op dit moment draait het elftal voor geen meter en moeten er aankopen worden gedaan. Wat er in de toekomst moet gebeuren zien we dan wel weer
Onzin. Gewoon een deel in de opleiding. Foeke moet zijn gehaalde spelers maar is beter maken. Kopen Kopen Kopen wordt je echt niet beter van.

De kwaliteiten in deze ploeg is er echt wel. Hij word er alleen niet uitgehaald.
pi_46045323
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef Druppel het volgende:

[..]
De kwaliteiten in deze ploeg is er echt wel. Hij word er alleen niet uitgehaald.
Ben ik het wel mee eens, schrok alleen wel van het feit dat Booy's contract niet na dit seizoen, maar pas na volgend seizoen afloopt.

We zullen toch niet nog een jaar met Foeke aan het roer zitten ?

Met alle respect hoor, maar liever niet.
pi_46046323
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:29 schreef Druppel het volgende:

[..]

Onzin. Gewoon een deel in de opleiding. Foeke moet zijn gehaalde spelers maar is beter maken. Kopen Kopen Kopen wordt je echt niet beter van.

dat ligt aan foeke ja. Maar dat neemt niet weg dat een deel van de selectie gewoon niet goed genoeg is! Als een club zegt voor de play-off's te gaan moeten ze daar ook de spelers voor hebben.
pi_46048200
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 17:38 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

dat ligt aan foeke ja. Maar dat neemt niet weg dat een deel van de selectie gewoon niet goed genoeg is! Als een club zegt voor de play-off's te gaan moeten ze daar ook de spelers voor hebben.
Booy zei notabene zelf aan het begin van dit seizoen dat de selectie beter was dan die van vorig jaar.
pi_46053603
Kees van Buuren staat erin bij Jong Oranje
Laat ze maar zien wat je kan
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:56:59 #156
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46061070
quote:

[..]

Daar hebben we ook de spelers voor! Alleen presteren ze onder de maat.
Maar namen als Nelisse, van Dijk, Vorm, Cornelisse en Caluwe zou je toch wel minimaal plek 6 moeten kunnen halen lijkt me. Maar het komt er niet uit bij sommige spelers
pi_46065728
quote:

[..]

Kijk eens na de stand van de competitie. Dan kan je zien dat we nog volop mee doen voor de play offs.
pi_46065786
quote:

quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:51 schreef thaduck het volgende:

[..]

Yepz gezien. En ik begreep het eerlijk gezegd wel, het is logisch dat een voorzitter geld binnen wil houden en dat een trainer/technisch directeur het juist uit wil geven. Als het anders zou zijn dan kregen we weer zo'n mooie situatie als een paar jaar terug.

En ik vond Foeke niet echt geirriteerd hoor, van Dop wel maar geen idee waar dat door kwam.
Omdat er best wel een commotie over dit intervieuw gemaakt word. Wil ik melden dat het intervieuw ongeveer 10 minuten duurde. Van horen en zeggen heb ik begrepen dat in NenRN er het een en ander op ongelukkige wijze geknipt is Jammer want zo kan je niet het hele intervieuw aanhoren, terwijl ik hem erg duidelijk vondt. Deze is wel na de integrale wedstrijd uitgezonden.
pi_46096824
quote:
Haarlem wil Piet Buter als algemeen directeur

8/2/2007 8 :55

Piet Buter is door Haarlem gepolst om in dienst te treden als algemeen directeur. Buter is op dit moment technisch manager bij FC Utrecht.
Aad Goedhart, manager voetbalzaken van Haarlem, beschouwt Buter (57) als een van de voornaamste kandidaten om de verdere professionalisering van de club gestalte te geven. Buter heeft zijn huidige werkgever, waar hij nog twee jaar onder contract staat, op de hoogte gesteld van het contact met Haarlem.

De geboren Haarlemmer Buter in De Telegraaf: 'Ik heb ook gezegd dat ik eerst wil kijken of het nieuwe Haarlem-stadion er komt.' Buter is niet verbaasd dat Haarlem zich bij hem heeft gemeld: 'Ik heb een zwak voor de club, veertig jaar ervaring in alle geledingen van de voetballerij en beschik over een groot internationaal netwerk.'
Ik dacht dat die Buter gehaald was omdat ie lang zou blijven zitten ?
pi_46103158
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 09:41 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik dacht dat die Buter gehaald was omdat ie lang zou blijven zitten ?
Tja jammer maar hier denk je ook niet aan.
pi_46135534
quote:
FC Utrecht hoopt zich de komende week toch nog te kunnen versterken. Lucian Sanmartean is op proef in de Domstad en speelt komende dinsdag een oefenwedstrijd met Jong FC Utrecht tegen Jong DOVO. De Roemeen is transfervrij, nadat hij een arbitragezaak bij de FIFA had aangespannen. De 27-jarige middenvelder kwam al anderhalf jaar niet aan spelen toe bij Panathinaikos.

Hij werd in het gelijk gesteld door de voetbalbond, waardoor de Roemeen transfervrij mag vertrekken uit Griekenland. De 27-jarige Sanmartean begon zijn carrière bij Gloria Bistrita en gaat mogelijk verder bij het FC Utrecht van trainer Foeke Booy (foto). Er zijn echter kapers op de kust. Volgende week zal hij namelijk ook stage gaan lopen bij AZ. Trainer Louis van Gaal wilde de middenvelder vorig seizoen al naar Alkmaar halen. Door het vertrek van Joey Gudjonsson naar het Engelse Burnley is er ruimte in de selectie van AZ.
En Piet Buter gaat niet richting Haarlem.
pi_46136022
Goh, en ik dacht dat we genoeg middenvelders hadden volgens Booy.

Soms snap ik er echt niets meer van.
pi_46136084
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:

idd, en als die ook bij AZ op proef gaat, zou ik hem hier niet eens meer willen hebben
pi_46138465
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:06 schreef Wopper1 het volgende:

Dus Heitinga is gestopt met voetballen? Was me effe ontgaan...
You think that everything's alright
I think you might be wrong
pi_46150456
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:

Kan eventueel ook op de vleugel uit de voeten, ik meen zelfs de rechter. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Kan natuurlijk als hij bevalt een buitenkansje zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46229896
Wat fluitte Blom irritant zeg gisteren! Continu de wedstrijd stilleggen, nooit consequent en te pas en te onpas die handjes naar voren om aan te geven dat het voordeel was; kom op he, sinds wanneer moet je dat aangeven bij een gewonen pass...
  maandag 12 februari 2007 @ 10:04:55 #167
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46230481
Wat pas irritant was: meneer Kruys.
Wat doet die debiel in hemelsnaam binnen de lijnen? Hij raakt al maanden geen enkele bal meer fatsoenlijk! Geen enkele pass komt aan, en als het wel in de buurt komt dan is het wel zo'n vreselijke kutbal dat een medespeler er niets meer mee kan. Hij loopt nergens voor en doet alles maar met een makkie af.. Rot toch op met die gozert!!! En dan wordt Somers gewisseld :S Die stond fukking goed te voetballen

Maar positief waren in ieder geval Somers en Ali B. Somers komt weer beetje in vorm en Ali B is duidelijk een aanwinst.
  maandag 12 februari 2007 @ 10:28:55 #168
26251 Eilanden
pi_46230873
Utrecht komt er trouwens te langzaam uit als een aanval wordt afgeslagen. Kruys deed dat als middenvelder ook niet goed. De enige middenvelders die nog een beetje druk naar voren zetten, waren Somers en Caluwe
pi_46232575
Eindelijk weereens vermaakt in het stadion in ieder geval, vanaf het begin vond ik de FC er goed kort opzitten, en ondanks dat het misschien niet tot veel kansen kwam in de 1e helft, vond ik het toch best aardig.

2e helft was ouderwets leuk, ze bleven druk zetten en daar kwam NAC nauwelijks onderuit.

Vond Somers, Boussaboun, Dickoh, Pieters, van Dijk en ook Rossini positief opvallen.

Wat Pino betreft, die miste natuurlijk wel kansen, maar ik vond ‘m in de combinatie stukken beter dan ‘ik verstop me graag’ Robin Nelisse.
pi_46233314
Al heeft hij niet zoveel laten zien, ik vond Loval ook wel leuk om te zien. In ieder geval is het iemand die je liever in het veld zet dan Douglas.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 februari 2007 @ 12:23:04 #171
80791 crew  Paul
pi_46233707
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:04 schreef thaduck het volgende:
Wat doet die debiel in hemelsnaam binnen de lijnen? Hij raakt al maanden geen enkele bal meer fatsoenlijk! Geen enkele pass komt aan, en als het wel in de buurt komt dan is het wel zo'n vreselijke kutbal dat een medespeler er niets meer mee kan. Hij loopt nergens voor en doet alles maar met een makkie af.. Rot toch op met die gozert!!! En dan wordt Somers gewisseld :S Die stond fukking goed te voetballen

Maar positief waren in ieder geval Somers en Ali B. Somers komt weer beetje in vorm en Ali B is duidelijk een aanwinst.
Kruys vind ik juiste beter gaan spelen vorig jaar had ik hem nog het liefste zo snel mogelijk weg bij FCU dat gevoel heb ik nu niet meer zo
  maandag 12 februari 2007 @ 18:07:11 #172
98259 mstr
Een jonge God!
pi_46245053
De gele kaarten, speciaal voor De Jong:

maandag 12 februari 2007 @ 18:09:17 #173
98259 mstr
Een jonge God!
pi_46245106
  maandag 12 februari 2007 @ 18:16:27 #174
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46245325
quote:
Op maandag 12 februari 2007 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Kruys vind ik juiste beter gaan spelen vorig jaar had ik hem nog het liefste zo snel mogelijk weg bij FCU dat gevoel heb ik nu niet meer zo
Dan heb je gister zitten slapen ben ik bang. Ik denk dat 80% van wat Kruys deed verkeerd was. Verkeerde passes, verkeerde plek staan, niet de ruimte opzoeken, etc. Ik vond het werkelijk weer een drama. Kan er echt niet meer van maken
  maandag 12 februari 2007 @ 18:17:10 #175
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46245351
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:07 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]
Geweldige actie!

Deze foto lijkt zowat wel uit mijn vak genomen Ik zit 1 vakkie meer naar links (P). Zit je daar zelf of nie?
  maandag 12 februari 2007 @ 18:18:17 #176
98259 mstr
Een jonge God!
pi_46245386
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:17 schreef thaduck het volgende:

[..]

Geweldige actie!

Deze foto lijkt zowat wel uit mijn vak genomen Ik zit 1 vakkie meer naar links (P). Zit je daar zelf of nie?
Vak N rij 19
  maandag 12 februari 2007 @ 18:19:01 #177
98259 mstr
Een jonge God!
pi_46245407
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:16 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dan heb je gister zitten slapen ben ik bang. Ik denk dat 80% van wat Kruys deed verkeerd was. Verkeerde passes, verkeerde plek staan, niet de ruimte opzoeken, etc. Ik vond het werkelijk weer een drama. Kan er echt niet meer van maken
Om over Broerse nog maar niet te beginnen
Het is hopen dat Keller snel weer helemaal fit is (en blijft).
pi_46245878
quote:
Op maandag 12 februari 2007 10:04 schreef thaduck het volgende:

ja en als die volgende week scoort tegen feyenoord is hij weer je grootste held, en zo slecht vond ik em trouwens niet, ik bedoel hij heb slechter gespeeld.

[ Bericht 4% gewijzigd door dollce op 12-02-2007 18:48:29 ]
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_46248089
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:33 schreef dollce het volgende:

[..]

ja en als die volgende week scoort tegen feyenoord is hij weer je grootste held, en zo slecht vond ik em trouwens niet, ik bedoel hij heb slechter gespeeld.
ONZIN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tuurlijk speelt iedereen weleens een goede wedstrijd. Ook Kruys. Maar dat betekent echt niet gelijk dat hij een held is. Broerse speelt na de winterstop ook redelijk. Dat neemt niet weg dat ik hem het liefst ergens heel ver weg zie voetballen, en niet in Utrecht
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 februari 2007 @ 19:38:20 #180
80791 crew  Paul
pi_46248596
Ik had geen geel papiertje
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 12 februari 2007 @ 19:39:36 #181
80791 crew  Paul
pi_46248672
quote:
Op maandag 12 februari 2007 18:16 schreef thaduck het volgende:

[..]

Wat me niet opgevallen gister
  maandag 12 februari 2007 @ 19:51:07 #182
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46249223
Hoeveel gaan er zondag mee naar Rotterdam ?
pi_46249288
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoeveel gaan er zondag mee naar Rotterdam ?
Volgens mij tot nu toe een stuk of 11 bussen
  maandag 12 februari 2007 @ 19:53:41 #184
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_46249354
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:52 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Volgens mij tot nu toe een stuk of 11 bussen
Vroeger kwamen jullie nog met treinen
pi_46260884
quote:
Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Vroeger kwamen jullie nog met treinen
Vroeger was alles beter

Dick Jol is zondag de scheids, beste vent

Feyenoord goat eran!
pi_46263859
quote:
dinsdag, 13 februari 2007
Nieuw contract voor Erik Pieters
FC Utrecht heeft Erik Pieters langer aan zich weten te binden. De 18-jarige verdediger tekende een nieuw contract dat ingaat op 1 juli 2007 en loopt tot medio 2011.

De huidige verbintenis van Pieters loopt aan het eind van het volgend seizoen af. Pieters maakte dit seizoen voor het eerst zijn opwachting in de hoofdmacht en speelde al twaalf wedstrijden in het eerste elftal van FC Utrecht. Daarnaast debuteerde hij vorige week voor Jong Oranje.

'We zijn blij dat we een jonge talentvolle speler als Erik Pieters, die uit onze eigen opleiding afkomstig is, voor langere tijd aan de club hebben kunnen binden', aldus voorzitter Jan Willem van Dop.

Ook Foeke Booy toont zich verheugd met de contractverlening. 'Dit is goed voor zowel de club, de ploeg als voor de speler zelf', meent Booy. 'Het geeft continuïteit. Erik kan de volgende stap maken en zich verder ontwikkelen. Hij heeft het verdiend en zelf afgedwongen met zijn prestaties. Het is normaal dat jongere spelers nog wat wisselvallig zijn, maar Erik is al redelijk constant.'

Booy ziet het tevens als een compliment voor de jeugdopleiding van FC Utrecht. 'Het onderstreept het belang van de opleiding en het is een stimulans voor jonge spelers. Het geeft aan dat er kansen liggen wanneer je hard traint en de bereidheid hebt om in jezelf te investeren.'

Pieters wilde zelf ook graag langer bij FC Utrecht blijven. 'Ik heb het erg naar mijn zin bij deze club en het gaat goed. Ik zie dit als een beloning', zegt Pieters. Zijn ontwikkeling gaat snel, beaamt hij. 'Vorig jaar startte ik bij Jong FC Utrecht. Dit seizoen mocht ik de voorbereiding meemaken bij de selectie, ben ik erbij gebleven en krijg ik ook al veel speelminuten.'

Pieters bewijst dat hij op meerdere posities uit de voeten kan. Niet alleen centraal in de verdediging, maar ook zoals afgelopen weekend tegen NAC als back. 'Hij had daarover zelf aanvankelijk wat twijfel', vertelt Booy. 'We zijn daar met hem op de training mee aan de slag gegaan en hij heeft bewezen dat hij al belangrijke vooruitgang heeft geboekt.'

Pieters legt uit dat hij in de jeugd ook wel op de backpositie heeft gespeeld. 'Toch moest ik eraan wennen op dit niveau. Ik zie het als een voordeel voor mezelf en voor de trainer dat ik op meerdere plaatsen kan spelen. Mijn voorkeur gaat uit naar het centrum, maar de trainer kan ook als back een beroep op me doen. Als ik maar speel. Dat is het belangrijkste. Ik wil zoveel mogelijk wedstrijden spelen en me de komende jaren zo goed mogelijk blijven ontwikkelen bij FC Utrecht.'

Top-talent.
pi_46288030
quote:
Stagiair Sanmartean overtuigt FC Utrecht

14/2/2007 8 :58

Lucian Sanmartean heeft FC Utrecht overtuigd. De Roemeense stagiair, die ook nog een afspraak heeft met AZ, wordt mogelijk per direct vastgelegd.
'Hij is lichtvoetig, kan een man vrij voor de goal zetten en zélf scoren', is trainer Foeke Booy deze week in VI vol lof over de Roemeense tester. In een oefenduel met Jong DOVO bevestigde de 26-jarige Sanmartean dinsdag de goede verhalen.

Volgens De Telegraaf komt de technische staf in spoedberaad bijeen om zich te buigen over het vastleggen van Sanmartean. Voor FC Utrecht is het zaak snel te handelen. De Roemeense spelmaker heeft deze week ook nog een stage op het programma staan bij AZ.

Sanmartean zit zonder club, nadat hij met Panathinaikos overeenstemming was gekomen over de ontbinding van zijn contract. De Roemeen leefde al enige tijd in onmin met de Griekse club, dat hem in 2003 had overgenomen van Gloria Bistrita.
vi.nl

Dus toch een buitenkansje ?
pi_46288322
Ik zou het snel doen ja, al is het maar om AZ voor te zijn .
  woensdag 14 februari 2007 @ 09:48:20 #189
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46288456
Er was interesse van meerdere clubs voor die jongen heb ik begrepen (oa AZ en Feyenoord) en dat zegt in ieder geval al dat het een interessante speler is. Als hij dan ook nog een goede stage doorlopen heeft is er maar 1 optie: AANNEMEN!

Enige is het salaris, 385k minimaal omdat het een niet EU speler is. Dan zou ie meer verdienen dan Nelisse
pi_46288665
Hoort Roemenië tegenwoordig niet bij de EU ?

En zou Nelisse niet 425.000 per jaar verdienen volgens Sportweek ?
pi_46289087
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:

En zou Nelisse niet 425.000 per jaar verdienen volgens Sportweek ?
425.000? Zet een dummy in het veld en je hebt meer goals...
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:31:35 #192
26251 Eilanden
pi_46289383
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 09:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Roemenie hoort er wel bij, maar die salarisregels moeten nog aangepast worden. Dus dat hoge salaris is nog wel steeds van toepassing
pi_46289452
Ah ok, nou als het een directe versterking is dan zou ik ‘m alsnog halen voor dat salaris.

Alleen wie zou er dan uit de basis gezet worden ? Caluwé ? Kruys ?
  woensdag 14 februari 2007 @ 10:47:48 #194
26251 Eilanden
pi_46289796
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
Ah ok, nou als het een directe versterking is dan zou ik ‘m alsnog halen voor dat salaris.

Inderdaad .. je haalt hem tenslotte transfervrij .. salaris is wel een berg geld, maar als hij echt zo'n topper is, dan verdient 'ie zich wel terug
pi_46291146
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:31 schreef Eilanden het volgende:

[..]

Roemenie hoort er wel bij, maar die salarisregels moeten nog aangepast worden. Dus dat hoge salaris is nog wel steeds van toepassing
De UEFA heeft de grens op 1 juni 2007 staan.
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:11:46 #196
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46292002
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:

Kruys! Opgeruimd staat netjes, laat hem maar lekker bij zijn pappie gaan voetballen!
pi_46294850
Die Roemeen is binnen. (zie ad.nl)
pi_46295449
quote:
FC Utrecht heeft de 26-jarige Roemeense middenvelder Lucian Sanmartean vastgelegd. De viervoudig international tekende een contract voor vijf maanden met een optie van nog eens twee jaar. De middenvelder komt transfervrij van het Griekse Panathinaikos.

Sanmartean speelde dinsdagavond drie kwartier met Jong FC Utrecht mee tegen DOVO. Daarin maakte hij grote indruk op trainer Foeke Booy, technisch manager Piet Buter en de scoutingstaf van Nol de Ruiter.

FC Utrecht moest snel handelen om de Roemeen te contracteren. Vandaag moest hij zich voor een stage melden bij AZ. Trainer Louis van Gaal wilde hem vorig jaar al naar Alkmaar halen. Zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani: ,,We hebben AZ afgebeld. Gelukkig had technisch directeur Marcel Brands begrip voor zijn besluit bij FC Utrecht te tekenen.’’
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:06:23 #199
26251 Eilanden
pi_46295499

En volgens mij nog slim ook .. eerst voor 5 maanden en na 1 juni is 'ie een EU-speler
pi_46295531
Nooit van gehoord ben benieuwd...

Stuur Kruys maar richting Den Bosch trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')