abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45875540
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Pino legt ze klaar en Ali schiet ze erin ?
Een hoop gekut voor het doel, en een middenvelder schiet het terugrollende balletje erin (Ricky wordt topscorder dit jaar, op de voet gevolgd door Schut)
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:33:39 #127
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45900375
en jongens, spreken we nog af in zoetermeer of wordt het toch maar veilig met de bus??
of durven jullie helemaal niet meer af te reizen naar den haag, sinds we jullie hebben laten rennen in de galgenwaard???
Het ouderwetse "boeruh zijn laf" is opeens weer actueel geworden na de laatste ontmoeting en zal wel vaak te horen zijn op midden noord komende zondag
maar wees maar gerust hoor, uitvak bij ons heeft wel stevige hekken dus jullie zitten veilig

utreg thuis moet kunnen als je beide selecties tegenover elkaar zet: 3-1 voor FC Den Haag
  donderdag 1 februari 2007 @ 22:51:53 #128
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_45901050
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Backdoorman het volgende:
en jongens, spreken we nog af in zoetermeer of wordt het toch maar veilig met de bus??
of durven jullie helemaal niet meer af te reizen naar den haag, sinds we jullie hebben laten rennen in de galgenwaard???
Het ouderwetse "boeruh zijn laf" is opeens weer actueel geworden na de laatste ontmoeting en zal wel vaak te horen zijn op midden noord komende zondag
maar wees maar gerust hoor, uitvak bij ons heeft wel stevige hekken dus jullie zitten veilig

utreg thuis moet kunnen als je beide selecties tegenover elkaar zet: 3-1 voor FC Den Haag
Ja, want de selectie van ADO is kwalitatief zo ontzettend sterk
pi_45901136
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Backdoorman het volgende:

Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch.

Er renden inderdaad een paar van die 'hooligans' omhoog toen Den Haag door het hek brak. Maar volgens mij zag je niet die tientallen die van de BS richting vak U renden. Plus dat er maar een paar man van ADO doorbraken, de rest bleef in hun vak staan

Verder was het een strakke actie. Maar doe voortaan zoiets buiten het stadion en val geen gezinnen en kinderen daarmee lastig
pi_45908440
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch.

Er renden inderdaad een paar van die 'hooligans' omhoog toen Den Haag door het hek brak. Maar volgens mij zag je niet die tientallen die van de BS richting vak U renden. Plus dat er maar een paar man van ADO doorbraken, de rest bleef in hun vak staan

Verder was het een strakke actie. Maar doe voortaan zoiets buiten het stadion en val geen gezinnen en kinderen daarmee lastig
Joh laat dat kindje toch. Hij scheet waarschijnlijk 13 kleuren. En daarbij afspreken via een open forum
Wij doen, wij doen wat zij niet zien..
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:32:25 #131
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_45908597
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:24 schreef Druppel het volgende:

[..]

Joh laat dat kindje toch. Hij scheet waarschijnlijk 13 kleuren. En daarbij afspreken via een open forum
En de grootste Utreg-hooligans zitten hier natuurlijk ook op FOK!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 09:49:36 #132
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45908960
Rellen zijn zooo 2003

Alleen snap ik niet helemaal dat ze bij ADO "boeren zijn laf" gaan zingen? Volgens mij zitten er in Utreg amper boeren
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_45909432
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 09:49 schreef thaduck het volgende:
Rellen zijn zooo 2003

Alleen snap ik niet helemaal dat ze bij ADO "boeren zijn laf" gaan zingen? Volgens mij zitten er in Utreg amper boeren
Enige voordeel van die klimaarverandering is dat dat dorp aan zee. Als eerste weg is.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 10:18:06 #134
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_45909554
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef Druppel het volgende:

[..]

Enige voordeel van die klimaarverandering is dat dat dorp aan zee. Als eerste weg is.
Jah, dan komen die haagse hopjes nog 1x naar Utreg. Dood op hun rug drijvend
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 11:57:33 #135
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45965780
quote:
Droom debuut voor Marc-Antoine Fortuné 03 februari 2007

Marc-Antoine Fortuné heeft vandaag een droom debuut gemaakt voor zijn nieuwe werkgever AS Nancy. Nancy won vandaag met 2-1 thuis van Toulouse.

Fortune maakte in de 76ste minuut de 2-0 voor Nancy, In de 82ste minuut kreeg Fortune een publiekswissel. Mede door de goal van Fortuné behaalde Nancy zijn eerste zege in het jaar 2007.

www.fcufans.nl
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_45974983
Ach ja ze mogen in Den Haag blij zijn dat de jupiler league ook nog op tv wordt uitgezonden, dan kunnen ze volgend jaar gewoon hun wedstrijden blijven volgen aangezien er toch niemand naar dat lege stadion gaat...

jammer van het gelijk spel...Maar ja Utreg uit....
  zondag 4 februari 2007 @ 16:58:54 #137
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_45976030
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja ze mogen in Den Haag blij zijn dat de jupiler league ook nog op tv wordt uitgezonden, dan kunnen ze volgend jaar gewoon hun wedstrijden blijven volgen aangezien er toch niemand naar dat lege stadion gaat...

dan volgt utrecht het jaar daarop want die speelden net zo slecht en mochten van geluk spreken dat den haag bang was om achterin wat weg te geven....mijn hemel wat een laag niveau.
kwa supporters heeft utrecht zich inmiddels al aan jupiler niveau aangepast want behalve een paar keer "forza utreg" heb ik ze verder niet gehoord zo stil en saai waren ze....
pi_45977791
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:58 schreef Backdoorman het volgende:

[..]

dan volgt utrecht het jaar daarop want die speelden net zo slecht en mochten van geluk spreken dat den haag bang was om achterin wat weg te geven....mijn hemel wat een laag niveau.
kwa supporters heeft utrecht zich inmiddels al aan jupiler niveau aangepast want behalve een paar keer "forza utreg" heb ik ze verder niet gehoord zo stil en saai waren ze....
jammer dat die smilie die een L voor zijn voorhoofd maakt met zijn vingers niet op dit forum zit
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 4 februari 2007 @ 18:12:35 #139
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_45978792
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef KansloosForEver het volgende:

[..]

jammer dat die smilie die een L voor zijn voorhoofd maakt met zijn vingers niet op dit forum zit
hee utregforummer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_45991976
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:12 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

hee utregforummer
alleen kijker daar voor het laatste nieuws
pi_46000153
Vind die reactie van Boussaboun wel vreemd moet ik zeggen, alsof we blij moeten zijn met een puntje uit bij een gehavend Ado….

Als je bij de eerste 9 wil eindigen moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_46001970
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind die reactie van Boussaboun wel vreemd moet ik zeggen, alsof we blij moeten zijn met een puntje uit bij een gehavend Ado….

Als je bij de eerste 9 wil eindigen moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
Foeke Booy sluit zich er volledig bij aan
Sorry hoor, maar sinds wanneer moeten we tevreden zijn met 1 punt bij een degradatiekandidaat
  maandag 5 februari 2007 @ 12:34:42 #143
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_46003557
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:

Slaat echt op kaas.
Ado is the pride of Holland!
pi_46017088
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:

Hij redeneerde vanuit Feyenoord toch, dan verloor hij daar altijd. En vervelend publiek enzo.

Maar inderdaad, lijkt me dat dit de duels zijn die je moet winnen als Utrecht zijnde.

Kees van Buuren bij Jong Oranje gehaald zag ik.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_46034188
En we hebben weer een prijs

Shew-Atjon lelijkste voetballer van de eredivisie volgens het mannenblad Maxim.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 12:15:32 #146
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46036302
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 11:06 schreef Wopper1 het volgende:
En we hebben weer een prijs

Shew-Atjon lelijkste voetballer van de eredivisie volgens het mannenblad Maxim.
Dat was toch maaaanden terug al?
pi_46037383
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 12:15 schreef thaduck het volgende:

[..]

Dat was toch maaaanden terug al?
ja. Al maanden terug.
pi_46038120
Iemand gisteren trouwens Namen & Rugnummers gezien ?

Vond het wel interessant hoe tegenstrijdig Booy en Van Dop waren over wat te doen met het geld van Fortuné, Booy wilde het liefst alles investeren in de selectie, terwijl van Dop begon over de jeugd-opleiding, en over dat spelers eerst maar eens beter gemaakt moesten worden bij FC Utrecht. (Loval bv.)

Beide heren waren nogal geïrriteerd ook, zou er iets aan de hand zijn ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:51:33 #149
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_46038839
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

Vond het wel interessant hoe tegenstrijdig Booy en Van Dop waren over wat te doen met het geld van Fortuné, Booy wilde het liefst alles investeren in de selectie, terwijl van Dop begon over de jeugd-opleiding, en over dat spelers eerst maar eens beter gemaakt moesten worden bij FC Utrecht. (Loval bv.)

Yepz gezien. En ik begreep het eerlijk gezegd wel, het is logisch dat een voorzitter geld binnen wil houden en dat een trainer/technisch directeur het juist uit wil geven. Als het anders zou zijn dan kregen we weer zo'n mooie situatie als een paar jaar terug.

En ik vond Foeke niet echt geirriteerd hoor, van Dop wel maar geen idee waar dat door kwam.
pi_46043754
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:

Niks in de jeugdopleiding pompen. Daar hebben wij nu helemaal niks aan. Op dit moment draait het elftal voor geen meter en moeten er aankopen worden gedaan. Wat er in de toekomst moet gebeuren zien we dan wel weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')