Een hoop gekut voor het doel, en een middenvelder schiet het terugrollende balletje erin (Ricky wordt topscorder dit jaar, op de voet gevolgd door Schut)quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Pino legt ze klaar en Ali schiet ze erin ?
Ja, want de selectie van ADO is kwalitatief zo ontzettend sterkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Backdoorman het volgende:
en jongens, spreken we nog af in zoetermeer of wordt het toch maar veilig met de bus??
of durven jullie helemaal niet meer af te reizen naar den haag, sinds we jullie hebben laten rennen in de galgenwaard???![]()
Het ouderwetse "boeruh zijn laf" is opeens weer actueel geworden na de laatste ontmoeting en zal wel vaak te horen zijn op midden noord komende zondag
maar wees maar gerust hoor, uitvak bij ons heeft wel stevige hekken dus jullie zitten veilig![]()
utreg thuis moet kunnen als je beide selecties tegenover elkaar zet: 3-1 voor FC Den Haag![]()
Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:33 schreef Backdoorman het volgende:
en jongens, spreken we nog af in zoetermeer of wordt het toch maar veilig met de bus??
of durven jullie helemaal niet meer af te reizen naar den haag, sinds we jullie hebben laten rennen in de galgenwaard???![]()
Het ouderwetse "boeruh zijn laf" is opeens weer actueel geworden na de laatste ontmoeting en zal wel vaak te horen zijn op midden noord komende zondag
maar wees maar gerust hoor, uitvak bij ons heeft wel stevige hekken dus jullie zitten veilig![]()
utreg thuis moet kunnen als je beide selecties tegenover elkaar zet: 3-1 voor FC Den Haag![]()
Joh laat dat kindje toch. Hij scheet waarschijnlijk 13 kleuren. En daarbij afspreken via een open forumquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:53 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar ik doe het toch.
Er renden inderdaad een paar van die 'hooligans' omhoog toen Den Haag door het hek brak. Maar volgens mij zag je niet die tientallen die van de BS richting vak U renden. Plus dat er maar een paar man van ADO doorbraken, de rest bleef in hun vak staan![]()
Verder was het een strakke actie. Maar doe voortaan zoiets buiten het stadion en val geen gezinnen en kinderen daarmee lastig![]()
En de grootste Utreg-hooligans zitten hier natuurlijk ook op FOK!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:24 schreef Druppel het volgende:
[..]
Joh laat dat kindje toch. Hij scheet waarschijnlijk 13 kleuren. En daarbij afspreken via een open forum![]()
Enige voordeel van die klimaarverandering is dat dat dorp aan zee. Als eerste weg is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:49 schreef thaduck het volgende:
Rellen zijn zooo 2003
Alleen snap ik niet helemaal dat ze bij ADO "boeren zijn laf" gaan zingen? Volgens mij zitten er in Utreg amper boeren
Jah, dan komen die haagse hopjes nog 1x naar Utreg. Dood op hun rug drijvendquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef Druppel het volgende:
[..]
Enige voordeel van die klimaarverandering is dat dat dorp aan zee. Als eerste weg is.
quote:Droom debuut voor Marc-Antoine Fortuné 03 februari 2007
Marc-Antoine Fortuné heeft vandaag een droom debuut gemaakt voor zijn nieuwe werkgever AS Nancy. Nancy won vandaag met 2-1 thuis van Toulouse.
Fortune maakte in de 76ste minuut de 2-0 voor Nancy, In de 82ste minuut kreeg Fortune een publiekswissel. Mede door de goal van Fortuné behaalde Nancy zijn eerste zege in het jaar 2007.
www.fcufans.nl
dan volgt utrecht het jaar daarop want die speelden net zo slecht en mochten van geluk spreken dat den haag bang was om achterin wat weg te geven....mijn hemel wat een laag niveau.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja ze mogen in Den Haag blij zijn dat de jupiler league ook nog op tv wordt uitgezonden, dan kunnen ze volgend jaar gewoon hun wedstrijden blijven volgen aangezien er toch niemand naar dat lege stadion gaat...
jammer van het gelijk spel...Maar ja Utreg uit....
jammer dat die smilie die een L voor zijn voorhoofd maakt met zijn vingers niet op dit forum zitquote:Op zondag 4 februari 2007 16:58 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
dan volgt utrecht het jaar daarop want die speelden net zo slecht en mochten van geluk spreken dat den haag bang was om achterin wat weg te geven....mijn hemel wat een laag niveau.
kwa supporters heeft utrecht zich inmiddels al aan jupiler niveau aangepast want behalve een paar keer "forza utreg" heb ik ze verder niet gehoord zo stil en saai waren ze....![]()
hee utregforummerquote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef KansloosForEver het volgende:
[..]
jammer dat die smilie die een L voor zijn voorhoofd maakt met zijn vingers niet op dit forum zit
Foeke Booy sluit zich er volledig bij aanquote:Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind die reactie van Boussaboun wel vreemd moet ik zeggen, alsof we blij moeten zijn met een puntje uit bij een gehavend Ado….
Als je bij de eerste 9 wil eindigen moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
Slaat echt op kaas.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:31 schreef zatoichi het volgende:
Ach ja ze mogen in Den Haag blij zijn dat de jupiler league ook nog op tv wordt uitgezonden, dan kunnen ze volgend jaar gewoon hun wedstrijden blijven volgen aangezien er toch niemand naar dat lege stadion gaat...
jammer van het gelijk spel...Maar ja Utreg uit....
Hij redeneerde vanuit Feyenoord toch, dan verloor hij daar altijd. En vervelend publiek enzo.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Vind die reactie van Boussaboun wel vreemd moet ik zeggen, alsof we blij moeten zijn met een puntje uit bij een gehavend Ado….
Als je bij de eerste 9 wil eindigen moet je dit soort wedstrijden gewoon winnen.
Dat was toch maaaanden terug al?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:06 schreef Wopper1 het volgende:
En we hebben weer een prijs
Shew-Atjon lelijkste voetballer van de eredivisie volgens het mannenblad Maxim.
Yepz gezien. En ik begreep het eerlijk gezegd wel, het is logisch dat een voorzitter geld binnen wil houden en dat een trainer/technisch directeur het juist uit wil geven. Als het anders zou zijn dan kregen we weer zo'n mooie situatie als een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand gisteren trouwens Namen & Rugnummers gezien ?
Vond het wel interessant hoe tegenstrijdig Booy en Van Dop waren over wat te doen met het geld van Fortuné, Booy wilde het liefst alles investeren in de selectie, terwijl van Dop begon over de jeugd-opleiding, en over dat spelers eerst maar eens beter gemaakt moesten worden bij FC Utrecht. (Loval bv.)
Beide heren waren nogal geïrriteerd ook, zou er iets aan de hand zijn ?
Niks in de jeugdopleiding pompen. Daar hebben wij nu helemaal niks aan. Op dit moment draait het elftal voor geen meter en moeten er aankopen worden gedaan. Wat er in de toekomst moet gebeuren zien we dan wel weerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand gisteren trouwens Namen & Rugnummers gezien ?
Vond het wel interessant hoe tegenstrijdig Booy en Van Dop waren over wat te doen met het geld van Fortuné, Booy wilde het liefst alles investeren in de selectie, terwijl van Dop begon over de jeugd-opleiding, en over dat spelers eerst maar eens beter gemaakt moesten worden bij FC Utrecht. (Loval bv.)
Beide heren waren nogal geïrriteerd ook, zou er iets aan de hand zijn ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |