Zo arrogantquote:Op maandag 5 februari 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
Oeh dat koppie, dat is je op een week negeren komen te staan?
Neequote:Op maandag 5 februari 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
Oeh dat koppie, dat is je op een week negeren komen te staan?
Hij heeft wel vantevoren een paar rozijntjes gehad, mss scheelt dat welquote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee
Bailey vindt alles goed, zelfs een slof op zijn kop![]()
Hij is 5 minuten zo blijven zitten zodat ik op mijn gemak een hele reportage kon schieten en de mooiste foto kon uitzoeken![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Foei Duchess, moet ik helemaal naar dit topic komen om te ontdekken dat het een pantoffel is en heul geen custom-made kattenmuts![]()
Toffe plaat
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Foei Duchess, moet ik helemaal naar dit topic komen om te ontdekken dat het een pantoffel is en heul geen custom-made kattenmuts![]()
Toffe plaat
Mooie foto's.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zou zo een broer kunnen wezen;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw schitterend deze foto, echt geweldigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef KD-fotografie het volgende:
Daisy heeft een mooie wintervacht gekregen, alleen madam wilde niet zo graag op de foto dus heb 4 rugfoto's en deze.
[afbeelding]
WOW, die zijn niet magerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Typmuts het volgende:
[afbeelding]
Samen op de strijkplank. Nelis is in 5 maanden tijd behoorlijk gegroeid (de zwarte...). Bijna net zo groot als Ollie...
[afbeelding]
Nelis.... slapen....
[afbeelding]
Ollie.... slapen....
kattenbuikje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 van Bailey nog, hij lag zo lekker in het zonnetje vanmorgen (en nu nog steeds)
Hahhaa.... ene is 4 en de ander 5 kilo... la la la...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WOW, die zijn niet mager![]()
![]()
Leuk hoor
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Scandalous het volgende:
Moshi in ur sleeve
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Is ze er zelf in gekropen of is ze geholpen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Scandalous het volgende:
Moshi in ur sleeve
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jaaa dankjewel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Lips het volgende:
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Scandalous het volgende:
Moshi in ur sleeve
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ze ziet er wel uit als een echt fotomodelletjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef KD-fotografie het volgende:
Daisy heeft een mooie wintervacht gekregen, alleen madam wilde niet zo graag op de foto dus heb 4 rugfoto's en deze.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |