Hier een van Snuggles met een echte muis die hij gevangen had. (filmpje is 10MB groot).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
Diddle is een echte spetter
Leuk filmpje
Hihihi. Arme Zoë! Hoop niet dat ze meteen een trauma heeft opgelopen nuquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, hier mijn filmster:
http://www.youtube.com/watch?v=wBiAWq24DI0!!
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:40 schreef Bluezz het volgende:
Dat filmpje met die muis, erg herkenbaar, en Zito? met zijn grote neus erbij
quote:Op zondag 4 februari 2007 14:17 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Awwwquote:Op zondag 4 februari 2007 22:56 schreef Ezri het volgende:
Hier 2 foto's van Flipje, mijn kat (of eigenlijk poes, want het is een vrouwtje, Flipje is een afkorting van Philipine):
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 februari 2007 13:18 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh, ik ben zo blij! Ik heb net groen licht gekregen van huisgenoot en we gaan deze week een kat uit het asiel halen!
Het wordt waarschijnlijk deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is 3 en zo mooien volgens de asielmensen heel lief. We gaan woensdag even kennismaken en als het klikt mag hij mee!
Ik vind het een Bob. Maar als iemand een betere naam weet... tell me!
Geen idee, hij komt van een boerderij af. Zijn overoveroverovergrootmoeder of vader was waarschijnlijk een karthuizerquote:Op maandag 5 februari 2007 13:09 schreef Robertje het volgende:
Stormqueen...dank je wel
@Ijsmeis...is dat een blauwe rus?
quote:Op maandag 5 februari 2007 14:56 schreef Rewimo het volgende:
Dan is ie dus geen Blauwe RusWelke kleur ogen heeft hij?
Geen Rus dus, die hebben groene ogen. Dit is Brit of Karthuizer (aan het postuur te zien het laatste)quote:
Ze is lief maar uiteraard ook ondeugend (jong en onbezonnenquote:Op maandag 5 februari 2007 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Wat een lief mooi koppie Lily.
Zijn karakter zegt ook het laatstequote:Op maandag 5 februari 2007 15:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen Rus dus, die hebben groene ogen. Dit is Brit of Karthuizer (aan het postuur te zien het laatste)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |