Zo arrogantquote:Op maandag 5 februari 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
Oeh dat koppie, dat is je op een week negeren komen te staan?
Neequote:Op maandag 5 februari 2007 23:28 schreef senesta het volgende:
Oeh dat koppie, dat is je op een week negeren komen te staan?
Hij heeft wel vantevoren een paar rozijntjes gehad, mss scheelt dat welquote:Op maandag 5 februari 2007 23:32 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Nee
Bailey vindt alles goed, zelfs een slof op zijn kop![]()
Hij is 5 minuten zo blijven zitten zodat ik op mijn gemak een hele reportage kon schieten en de mooiste foto kon uitzoeken![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Foei Duchess, moet ik helemaal naar dit topic komen om te ontdekken dat het een pantoffel is en heul geen custom-made kattenmuts![]()
Toffe plaat
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:19 schreef Stormqueen het volgende:
Foei Duchess, moet ik helemaal naar dit topic komen om te ontdekken dat het een pantoffel is en heul geen custom-made kattenmuts![]()
Toffe plaat
Mooie foto's.quote:Op maandag 5 februari 2007 10:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het zou zo een broer kunnen wezen;
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wauw schitterend deze foto, echt geweldigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef KD-fotografie het volgende:
Daisy heeft een mooie wintervacht gekregen, alleen madam wilde niet zo graag op de foto dus heb 4 rugfoto's en deze.
[afbeelding]
WOW, die zijn niet magerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:11 schreef Typmuts het volgende:
[afbeelding]
Samen op de strijkplank. Nelis is in 5 maanden tijd behoorlijk gegroeid (de zwarte...). Bijna net zo groot als Ollie...
[afbeelding]
Nelis.... slapen....
[afbeelding]
Ollie.... slapen....
kattenbuikje.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:22 schreef DuchessX het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
2 van Bailey nog, hij lag zo lekker in het zonnetje vanmorgen (en nu nog steeds)
Hahhaa.... ene is 4 en de ander 5 kilo... la la la...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WOW, die zijn niet mager![]()
![]()
Leuk hoor
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Scandalous het volgende:
Moshi in ur sleeve
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Is ze er zelf in gekropen of is ze geholpen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Scandalous het volgende:
Moshi in ur sleeve
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Jaaa dankjewel!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:18 schreef Lips het volgende:
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:33 schreef Scandalous het volgende:
Moshi in ur sleeve
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ze ziet er wel uit als een echt fotomodelletjequote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:17 schreef KD-fotografie het volgende:
Daisy heeft een mooie wintervacht gekregen, alleen madam wilde niet zo graag op de foto dus heb 4 rugfoto's en deze.
[afbeelding]
YWquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
kattenbuikje.![]()
Dat mandje hebben wij ook, vinden ze heerlijk hier.
En thnx voor je reactie!!
Nou ja ik moet vandaag in de buurt zijn, zal meteen even kijkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:35 schreef Rewimo het volgende:
Is dat zo'n ovaal mandje met aan de ene kant "schaap" en aan de andere kant blauwe stof met gekleurde kattenpootjes? Die liggen hier gewoon bij de dierenwinkel
Edit: o nee, ander mandje zie ik. Lijkt me iets Xenosachtigs
Mooooooooooooooooiiiiquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:44 schreef Razztwizzle het volgende:
We hebben vandaag een kat opgehaald uit het asiel. Ze hadden hem Cupido genoemd, maar hij is reusachtig groot dus hebben we hem omgedoopt tot Eros..
Hij is 2,5 jaar oud en gevonden langs de weg en zo in het asiel beland.
Hij is nu al heel lief en aanhalig, maar moet nog wel even wennen aan het huis. Zodra hij iets engs hoort schiet hij weer de trap op naar bovenmaar het is een scheet
[afbeelding]
Nee, Bob sproeide ook nog heel erg in het asiel, en we durfden het niet goed aan met hem.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Bob het toch niet geworden?
Deze is ook lieeeeef!![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:22 schreef Juup© het volgende:
Zoals jullie kunnen zien heeft bailey graag een hoofddeksel op
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:22 schreef Juup© het volgende:
Zoals jullie kunnen zien heeft bailey graag een hoofddeksel op
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben brakEros (de nieuwe kat dus) snapt nog niet het idee echt van "nacht = slapen".
Eerst waren we heel principieel "geen kat op bed".. etc.
Maar ja, na een tijdje werd het gemauw toch wel erg zielig en nu ben ik bang dat we vastzitten aan 's nachts 8 kilo kat op bed. Maar toch wel lief.
Gelukkig heb ik hem wel duidelijk weten te maken dat knuffelen fijn is, maar dat 's nachts op je hoofd gaan liggen iets minder fijn is. Hij vindt het volgens mij zo leuk dat er weer mensen zijn die hem knuffelen dat hij bijna in je kruipt als je hem aanhaaltmaar hij heeft keurig op het voeteneind liggen snurken vannacht. Ik vind hem nu al een superkat
!
quote:
Ze weet de sneeuw aardig te vermijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net via mail binnengekregen van golfer
Guus sjeest de hele dag van binnen naar buiten en andersom. Er loopt al een heel spoor van kattenpoten door de keuken. Werkster heeft weer wat te doen vanavondquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:04 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Net via mail binnengekregen van golfer
Boven de verwarming ontdooit ie wel natuurlijkquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik ben trouwens nu officieel verliefd op onze lieve geadopteerde kat die nu een beetje begint te ontdooien
Hihiquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Boven de verwarming ontdooit ie wel natuurlijk
Dat klinkt wel heel schattigquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:50 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hihija, al ligt hij nu weer strak achter de bank
.
Ik hoor nu telkens "miauw" en als ik dan roep "ja! kom maar!" dan is het even stil.. en dan zie ik zo'n puntje staart heen en weer wiebelen.. en dan hoor ik weer "miauw".
Ik denk dat hij daar gewoon veel te lekker ligt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |