Ja, die is haar verplichte rondje publiciteit langs alle praatprogramma's aan het doen.quote:
Jammer dat ze zichzelf zo geweldig vindtquote:Op donderdag 1 februari 2007 19:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, die is haar verplichte rondje publiciteit langs alle praatprogramma's aan het doen.
wat ik er zo van zie vind ik die knul maar niks, maar ze zitten hem zo op te hemelen...quote:
Film lijkt me niks.quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:57 schreef Wup het volgende:
[..]
wat ik er zo van zie vind ik die knul maar niks, maar ze zitten hem zo op te hemelen...
beetje overacting allemaal [ ook van Halina Reijn]
Tamar van den Dop was ik al helemaal kwijt als actrice, ik begrijp nu waarom:)
T viel mij ook op, in het journaal zag Matthijs, en s,avonds was de man van vista op tv.quote:
quote:
Bij Hans Liberg zijn alle grappen ingestuurd, bij Mike niet (of hij doet iig niet alsof het geimproviseerd is)quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Ja, net zo leuk en muzikaal als Hns Liberg
Jan is niet dikquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:08 schreef SunChaser het volgende:
Hij lijk wel op een dikke Jan Rietman trouwens
[afbeelding]
maakt niet hoor, ik zet toch altijd het geluid uit als dat komt, net als bij de jakhalzenquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:12 schreef Stofje het volgende:
Doe ik dit topic zó m'n best om Café de Wereld te verdedigen, komen ze met een bagger-aflevering.
dezelfde debiel die heeft bedacht dat Simone Kleinsma leuk is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
Dit is echt slaapverwekkend saai. Who gives a flying fuck dat Simone Kleinsma een jaren 30 sterretje gaat nazingen. En dan ook nog eens een musical .. Welke debiel heeft ooit bedacht dat musicals leuk zijn
Denk het. Gelukkig trekt Hugo Borst dit gezeik ook nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 20:19 schreef Wup het volgende:
[..]
dezelfde debiel die heeft bedacht dat Simone Kleinsma leuk is?
sorry, andersbegaafdquote:
Grappige aktie van hem.quote:
Hugo stond op en riep: "Ik moet weg, ik heb nog een schnabbel voor Bill Gates"quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:01 schreef SunChaser het volgende:
Wat was dat laatste? Toen had ik al weggezapt
Op z'n geld welquote:
Hugo had ook wel een puntje met zijn dédain. Die minister zat gewoon een beetje het fileprobleem weg te lachen. Net of er niets aan de hand isquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hugo stond op en riep: "Ik moet weg, ik heb nog een schnabbel voor Bill Gates"![]()
Hij was goed bezig. Zelden iemand met zoveel dedain naar een minister zien kijken![]()
Kijkt iemand wel eens naar die filmpjes die net ná DWDD worden uitgezonden? Ze duren niet langer dan dertig seconden en gaan altijd in op de actualiteit. Soms erg scherp![]()
Vandaar ook dat ik postte dat hij "goed bezig was"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:20 schreef kassenbouwer het volgende:
Hugo had ook wel een puntje met zijn dédain. Die minister zat gewoon een beetje het fileprobleem weg te lachen. Net of er niets aan de hand is
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag wordt het niks aan. Wat een flut gasten
Alleen MM is leukquote:# De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Marc Marie Huijbregts.
# Eurocommissaris Neelie Kroes, volgens de Washington Post de machtigste vrouw van Europa.
# Violiste Janine Jansen en het Rotterdams Philharmonisch Orkest spelen het beroemde Vioolconcert van Mendelssohn.
# Mark Rietman en Jacob Derwig zijn Ollie B. en Tom Poes in de 440-delige hoorspelserie Bommel.
# Uitgever Derk Sauer breidt zijn krantenimperium nog verder uit.
inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:02 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag wordt het niks aan. Wat een flut gasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |