Dit de mijnequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef AminBen het volgende:
Dit is mijn Ääritalo sjimz:
[afbeelding]
![]()
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef sjimz het volgende:
Game on
[afbeelding]
Individuele screens op verzoek
Ik heb niet echt een topscoorder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)
Individuele screens ook op verzoek![]()
Ajax juni 2007 [Huntelaar, Defoe & Babel waren goed voor 78/101 doelpunten]
[afbeelding]
Ik denk dat ik Jose Sosa er maar vantussen laat gaan... doet geen ene hond op het veldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een topscoorder.
Mijn topscoorder is Hleb met 8 doelpunten.
Mido valt tegen
Had ik Kisliy maar nooit laten gaan.
Welk seizoen en welke positie en welk budgetquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Jose Sosa er maar vantussen laat gaan... doet geen ene hond op het veld... en weet je misschien nog een aanwinst voor mijn team..? Soldado staat er nog niet bij, maar die komt ook nog..
![]()
Voorbereiding seizoen 2.. budget: 17,5 miljoen (ongeveer).. weet niet echt wat ik nog nodig heb op welke positie...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk seizoen en welke positie en welk budget
Ja, daarom moet ik hem er maar eens uitkicken en een echte pinchhitter halen. Suggesties, anyone?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef BobbyHill het volgende:
Jose Sosa was tijdens mijn AZ game ook waardeloosHeb hem 2 jaar lang de tijd gegeven en heeft eigenlijk nooit wat laten zien.
Speelt bij Real Madrid Castilla als ik me niet vergis, en wil absoluut niet komen... toch tnxquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef andre347 het volgende:
Frack, speelde heel goed bij de wedstrijden die ik speelde met Real Madrid..maar is mss nog wat te jong in jou game
Dacht dat je de screen wel meteen zou plaatsenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef jna het volgende:
Zonet een goede linksback weggeplukt bij vitesse voor gratis, ook inter en man united hadden hem een contract aangeboden. Screen op verzoek
Nice statsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef jna het volgende:
Was Nac trouwens, geen Vitesse. Zal waarschijnlijk geen basisspeler worden maar anders verkoop ik hem gewoon, was toch gratis
[afbeelding]
mag ik tim krul even want heb hem nu met Forest voor 300k (toptransfer) overgenomenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)
Individuele screens ook op verzoek![]()
Ajax juni 2007 [Huntelaar, Defoe & Babel waren goed voor 78/101 doelpunten]
[afbeelding]
Tim Krul (op vakantie, dus stats zijn lager):quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
mag ik tim krul even want heb hem nu met Forest voor 300k (toptransfer) overgenomen
Woei...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een grote kans om europa in te gaan.
Niet via de competitie want ik ben een beetje ingezakt. Sta nog wel veilig maar meer ook niet.
Maar ik sta in de finale van de league Cup
In onderling overleg contract verbrekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik haal misschien ook wel teveel spelers, maar ik raak m'n B- en C-spelers uit de beginperiode (met contracten tot 2009, 2010 en 2011) ook gewoon niet kwijtIk kan ze ver@#%$%^ niet eens kwijt met alleen maar een doorverkoopclausule erin als transfervoorwaarde
Nu dus een heel erg/veel te brede selectie (70-80 spelers voor 3 elftallen), maar afijn... Dan maar een stel gewoon niet opstellen/geen meerwaarde en vraagprijs 0 euries, misschien dat ik ze in de winterstop kwijt kan..
Overigens zit ik netjes 120k/week onder m'n loonbudget, maar toch...![]()
Iemand een idee hoe je, buiten het geven van een vrije transfer en/of werken met (aanbieden van) kortlopende, eenjarige contracten, snel en gemakkelijk van je spelers afkomt?
Willen ze veelal niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
In onderling overleg contract verbreken
Your wish is my command..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:05 schreef andre347 het volgende:
screentje van Morais?
Dat komt direct bij de merchandising erbij inderdaad...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef Wopper1 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik kan zien hoeveel geld ik verdien met mijn Satteliet clubs? Of komt dat direct bij Merchandising erbij?
Zoek ik ook, voor in de Bundesliga straks. Sibon wordt pinchhitter, ondanks dat hij er al meer dan 20 gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ik zal voor volgend seizoen echt een afmaker moeten hebben want ik scoor veel te weinig.
Roberto Soldado nog niet begeerd? Guardado anders?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ik zal voor volgend seizoen echt een afmaker moeten hebben want ik scoor veel te weinig.
Willen beide niet komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roberto Soldado nog niet begeerd? Guardado anders?
quote:
Ik denk dat geen van allen een wp krijgtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's zeker jammer dan...
Fabinho, spits van Guarani misschien
Fernandao, spits van Internacional
Nikita Andreev, spits van Dinamo Kiev
Weet iemand trouwens of het WK voor landenteams moeilijk is? Als ik van Newcastle win, ga ik daar naartoe..![]()
Kwestie van vraag en aanbod op elkaar afstemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er niet wat meer interactie in de contractbesprekingen zit. Dat je direct je vraag of aanbod kan verschuiven. Nu moet je na elke weigering weer opnieuw een bod aan de club doen. Bij een echte onderhandeling stop je toch ook niet als je er bij het eerste bedrag niet uitkomt
Hierdoor heb ik vrij vaak de neiging om gewoon maar fors te bieden, zodat ik het niet 5 keer opnieuw hoef te proberen. En het is lastig als de transferdeadline er aan zit te komen
Oja, Feyenoord zit in de CL-groep met AS Roma, Real Madrid en Olympique Marseille. Ik ga voor een 3e plaats
Ik bedoelde eigenlijk WK voor clubteamsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van allen een wp krijgt
WK nog nooit gedaan.
Landen teams trekken me eigenlijk nooit.
Wk voor clubteams is easy tot de finale (waarschijnlijk tegen internacional).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk WK voor clubteams![]()
![]()
![]()
Tegen allemaal van die onbekende ploegjes...![]()
Ja, dan wordt het lastig, kun je niet in Nederland kijken en die proberen over het Kanaal te laten zwemmen..![]()
Eerst maar eens zien hoe goed Newcastle is.. zonet de Johan Fruit Schaal gewonnen van Feyenoord na strafschoppen..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:50 schreef jna het volgende:
[..]
Wk voor clubteams is easy tot de finale (waarschijnlijk tegen internacional).
Je hebt de CL toch al gewonnen? dan ga je volgens mij al automatisch naar wk voor clubteamsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien hoe goed Newcastle is.. zonet de Johan Fruit Schaal gewonnen van Feyenoord na strafschoppen..
1-0 Castelen
1-1 Defoe
Strafschoppen:
Fey: Leonard mist - Vlaar scoort - Chari mist
Soldado scoort - Maduro scoort - Assuncao scoort - Rochemback scoort
Kwestie van efficientie...![]()
![]()
Ja, die heb ik gewonnen, finale tegen Liverpool.. maar moet ik dan niet eerst de Europese Super Cup winnen om deel te mogen nemen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:58 schreef jna het volgende:
[..]
Je hebt de CL toch al gewonnen? dan ga je volgens mij al automatisch naar wk voor clubteams
quote:Deelnemende clubs
* Europa: winnaar UEFA Champions League
* Afrika: winnaar CAF Champions League
* Azië: winnaar AFC Champions League
* Zuid-Amerika: winnaar Copa Libertadores
* Noord- en Midden-Amerika: winnaar CONCACAF Champions Cup
* Oceanië: winnaar OFC Club Championship
Ja, maar stel dat ik Pietje Puk wil kopen...Zijn club heeft mijn bod aangenomen. Als ik dan een contract opstel voor Pietje, dan hoor ik pas dagen later of het is aangenomen of niet. Zo nee, dan moet ik weer terug naar de club van Pietje Puk om een contractoffer te maken, terwijl we er al lang uit waren. Pas daarna mag ik het nog eens proberen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:38 schreef sjimz het volgende:
Kwestie van vraag en aanbod op elkaar afstemmen.
Anders had Barca dit jaar in het echt ook niet meegedaan want die verloren de supercup van Sevillaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gewonnen, finale tegen Liverpool.. maar moet ik dan niet eerst de Europese Super Cup winnen om deel te mogen nemen?
Edit:
[..]
Ik ben van de partij, credits to Wikipedia
![]()
Oh ja...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:02 schreef jna het volgende:
[..]
Anders had Barca dit jaar in het echt ook niet meegedaan want die verloren de supercup van Sevilla
Hopelijk lukt me dat met Swansea.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:42 schreef jna het volgende:
Wat wordt je volgende uitdaging sjimz? aangezien je over een week wel de CL zal hebben gewonnen (als je doorgaat met dit tempo)
Al een spits op het oog?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk lukt me dat met Swansea.
Als ik wereldkampioen ben met ze dan stop ik!
In mijn game issie best wel goed ja...quote:
En mijjn scout beveelt ook Cavenaghi aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
In mijn game issie best wel goed ja...![]()
De volgende spelers ga ik uitzwaaien:
- Roger (te weinig goeie acties)
- Maduro (geen basisplaats)
- Stam (te oud)
![]()
Roger is opzich ook wel overrated zeg.. maar zijn acties hadden echt geen nut.. als linksbuiten verwacht je veel assists, maar Babel had er een stuk meer en ook nog 22 doelpunten erbij...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:13 schreef jna het volgende:
Bij mij zijn Roger en Kluiver constant aan het zeiken dat ze een basisplek willen.
Roger is wmb ook veel te traag om als linksbuiten voor een topclub te spelen (pace 14/15 ofzo?).quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roger is opzich ook wel overrated zeg.. maar zijn acties hadden echt geen nut.. als linksbuiten verwacht je veel assists, maar Babel had er een stuk meer en ook nog 22 doelpunten erbij...![]()
Ik heb Marica in de voorbereiding op seizoen 1 toen kunnen verkopen aan ik dacht Ajax voor 14 miljoen. Daar heb ik toen Cavenaghi van gehaald en die scoorde als een bezetene!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:17 schreef jna het volgende:
Hoe is Ciprian Andrei Marica bij jullie, bij mij loopt ie 1 op 1 bij shakhtar en z'n contract is bijna afgelopen.
Speelt nog steeds bij Shakhtar, en loopt nu 5 dp uit 6 wed...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:17 schreef jna het volgende:
Hoe is Ciprian Andrei Marica bij jullie, bij mij loopt ie 1 op 1 bij shakhtar en z'n contract is bijna afgelopen.
En als ie niet in je team past en je hebt 'm gratis gesigned -> verkopen is winst.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:21 schreef jna het volgende:
Ik heb eigenlijk geen spits nodig maar als ie dalijk zonder contract zit is het ook weer zonde
Precies.. altijd mooi meegenomen danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:23 schreef SuperUli het volgende:
[..]
En als ie niet in je team past en je hebt 'm gratis gesigned -> verkopen is winst..
Redelijke tot goede spits, en ook nog gratisquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:37 schreef AminBen het volgende:
Ik kan deze spits gratis halen:
[afbeelding]
Is het wat, voor een promovendus in de Bundesliga?![]()
Lijkt wel Duits voetbalquote:
Spelers beboeten dan maar hequote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef sjimz het volgende:
GVD..
Sta ik met 3-0 voor..
In 10 minuten gewoon nog met 4-3 verloren
vind je het gek als hij ze in het echt zo neemtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Europese Supercup:
Ajax wint na strafschoppen 5-3.. Martins miste zijn strafschop![]()
Nee, eigenlijk nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
vind je het gek als hij ze in het echt zo neemt
Ik ga maar weer eens aan mijn vergipste poot krabbenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk nietMaar scoren in de wedstrijd kan ie dan wel gewoon
![]()
Ik ben werken, adiosFijne avond
![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Staan er al veel namen op, sjimz?
Leuk teamquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:09 schreef andre347 het volgende:
Ik start toch lekker een nieuwe game met Atl. Madrid
Met Liverpool kan je iedereen halen die jij maar wilt (Als je genoeg geld hebtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:08 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb een transferbudget gekregen van 15 miljoen pond. Ik ga eerst proberen Huntelaar aan te trekken en een aantal overbodige spelers te verkopen zodat ik eventueel ook nog een goede centrale verdediger kan kopen. Iemand nog tips?
Genoeg geld valt opzich nog wel mee, 15 miljoen. Maar mijn grootste probleem is altijd het verkopen van spelers. Er zitten gewoon een aantal spelers van rond de 6 miljoen in mijn eerste en tweede elftal en die wil ik een groot aantal verkopen maar niemand wil ze hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met Liverpool kan je iedereen halen die jij maar wilt (Als je genoeg geld hebt)
Daar heb ik geen last van,quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:20 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Genoeg geld valt opzich nog wel mee, 15 miljoen. Maar mijn grootste probleem is altijd het verkopen van spelers. Er zitten gewoon een aantal spelers van rond de 6 miljoen in mijn eerste en tweede elftal en die wil ik een groot aantal verkopen maar niemand wil ze hebben.![]()
In welk seizoen zit je inmiddels als junk?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:03 schreef sjimz het volgende:
En ik heb een grote transfer gemaakt!
Jo komt van CSKA Moskou over
De supporters zijn heel erg blij met me
2010/2011 En ik zit met Swansea in de UEFA Cup. Ik ben 2 keer gepromoveerd en in het eerste seizoen in de Premier League ben ik 9e geworden en heb ik de League Cup gewonnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:34 schreef PPWB84 het volgende:
[..]
In welk seizoen zit je inmiddels als junk?![]()
Nee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Is dit nou dat spel van de makers van PES? Ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar.
De makers van PES hadden toch ook een FM-spel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee.
Pes = konami
FM = sigames & sega
Ik weet wel dat Eidos CM heeft (si en eidos zijn uit elkaar gegaan na een reeks CM)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De makers van PES hadden toch ook een FM-spel?
Laat ik me toch even beter orienteren dan. Thanks.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat Eidos CM heeft (si en eidos zijn uit elkaar gegaan na een reeks CM)
Maar als je voor het beste manager spel wilt gaan moet je echt FM spelen!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Laat ik me toch even beter orienteren dan. Thanks.
Kreeg geen werkvergunning zoals sjimz' assistent zeiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef AminBen het volgende:
sjimz, had jij Ogbuke nou gekocht? Werd het wat? Ik kan hem voor 3.6 miljoen halen...
PES heeft inderdaad ook een management spel (volgens mij de PES 5 variant alleen nog), maar dat is volgens mij gewoon een Master League waarin je alleen niet kan spelen. Niet veel soeps volgens mij, maar gespeeld heb ik het nooit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
De makers van PES hadden toch ook een FM-spel?
Ik heb hem niet gekocht want hij kreeg geen werkvergunning, heb als vervanger Jo gehaald en in de winterstop komt Ogbuke waarschijnlijk wel want dan krijgt hij er wel eenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:54 schreef AminBen het volgende:
sjimz, had jij Ogbuke nou gekocht? Werd het wat? Ik kan hem voor 3.6 miljoen halen...
Ok, ik heb deze jongen gehaald:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht want hij kreeg geen werkvergunning, heb als vervanger Jo gehaald en in de winterstop komt Ogbuke waarschijnlijk wel want dan krijgt hij er wel een![]()
Ik heb overigens ook Srna gehaald als vleugelverdediger
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:07 schreef AminBen het volgende:
Dat zal er dit seizoen denk ik niet meer van komen, ik heb nog geld maar wil me ook op andere posities versterken.
Ja dat is zijn bijnaamquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat is toch "Edu" he? Ik kreeg 'm al niet gevonden, terwijl ik wel elke keer Edu als resultaat kreeg
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:38 schreef andre347 het volgende:
sjimz, dat is een mooie skin, kun je linkje geven war ik um kan downloaden?![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:40 schreef PPWB84 het volgende:
Over skins gesproken, ik zou Sleek FM eens downloaden
http://www.fmgraphics.co.uk/index.php?page=downloads&area=file&fileid=495
Denk het ja, zal niet zoveel uitmaken maar dan liever 2.1 denkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Sortitoutsi heeft 2.1 en FMgraphics 2.0 wat is 't verschil? Kleine fixes waarschijnlijk?
Snachts surft dat wel aardigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Jah, maar die staat op sortitoutsi
Johquote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:52 schreef UnclePhil het volgende:
Mokoena & VittiMokoena is na een half seizoen al van 500K naar 2,2 miljoen
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:11 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist Ochoa aangetrokken met free transfer, ik zeg: toptransfer
Ow ja wang dalei heb ik ook nog.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik heb Gomes, Wang Dalei en Joao Carlos ook nog.. Maar geen van 3-en imponeert op dit moment. Gomes heeft 't nog niet echt naar de zin gehad heb ik 't idee, dus bij 'n goed bod mag ie vertrekken van me. De andere 2 mogen ervaring opdoen als 2e keeper of bij één van m'n satellietclubs
Pats maar weer met je Belgische sattelietclubquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja wang dalei heb ik ook nog.
Die keept al een jaartje in belgie
Dat moet ik als engelse club wel.. anders kan ik geen spelers zonder werkvergunning contracterenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Pats maar weer met je Belgische sattelietclub![]()
Vitti heeft volgens mij vooral ritme en vertrouwen nodig.. Is bij mij (SC Heerenveen) na 2 seizoenen nu de 7mln gepasseerd en loopt ongeveer 2 op 3, terwijl ik hem in seizoen 1 vooral bij de Reserves heb laten spelen. Mokoena is nu 6,5mln waard (beide spelers aangetrokken voor 190k resp. 500k in augustus 2006).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:56 schreef jna het volgende:
Vitti is bij mij ook echt niks (hoewel ie dan wel weer 2 keer scoort tegen feyenoord waar ik 2-0 won)
Ik ben met Swansea bezig! Echt een aanrader.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:58 schreef Martijn_fijn het volgende:
Hé ik heb sinds twee dagen ook FM 2007![]()
Ik weet alleen nog niet welke club te managen.Iemand een idee? Het liefst een club zonder schulden in een lagere Engelse divisie.
Download linkquote:Contents:
-----------
The FMC Graphic Pack V1.0 weighs nearly 950 Mb!
It gathers more than 72.500 graphic additions for FM2007!
1. Graphs match:
- Moral: Morals Dowry, Moral Rod, Moral Shot
- Nets: Rounded Nets, Public garden Nets
- Balloons: Roteiro, Adidas Black Final, Nike Total 90 Aerow Hi-Screw
- Flags: Shiny Flags, Rounded Flags, Floating Flags
- Players Kits: Kits Players Oval, Kits Players Round, Kits Players Public garden
- Icons of match: Arbitration Icons Black, Arbitration Icons Yellow
2. Shirts:
- 3D-WP: Clubs, Default, Nations (2111)
- 3D Creased: Clubs, Default, Nations (3113)
3. Logos:
- Rotated: Huge, Normal, Small (12495)
- Standard: Huge, Normal, Small (6543)
- Titlebars: Left, Right (1999)
4. Faces:
. Small: (9806)
- Germany: Bundesliga 1
- England: First League
- Argentina: Division 1
- Belgium: General
- Brazil: Series A
- Scotland: SPL
- Spain: Liga
- France: League 1, Ligue 2
- Italy: Series A, Series B
- The Netherlands: First League
- Russia: First League
- Turkey: Division 1
. Normal: (22.952)
- South Africa: General
- Germany: Bundelisga 1
- England: PL, L1, L2, Championship, Conf, Conf Northern, Conf Southern, Other
- Argentina: Division 1
- Australia: Division 1
- Belgium: General
- Brazil: Series A
- Bulgaria: Division 1
- Dannemark: Division 1
- Scotland: SPL
- Spain: Leagued, Division 2, Division 2B
- France: League 1, Ligue 2, National, CFA
- Greece: Division 1, Division 2, Division 3, Other
- Ireland: First League, Division 1
- Israel: General
- Italy: Series A, Series B, Other
- Mexico: General
- Ouzbekistan: General
- The Netherlands: First League, Division 1
- Wales: Division 1
- Poland: Division 1
- Portugal: Division 1, Division 2
- Qatar: General
- Tchéque Republic: Division 1
- Romania: Division 1
- Russia: First League
- Singapore: Division 1
- Sweden: First League
- Tunisia: Division 1
- Turkey: Division 1, Division 2, Other
- Ukraine: Division 1
- Uruguay: General
- The USA: MLS
5. Backgrounds:
. Stages: (783)
- Germany
- England
- Argentina
- Austria
- Belgium
- Brazil
- Scotland
- Spain
- France
- Georgia
- Greece
- Ireland
- Italy
- The Netherlands
- Wales
- Portugal
- Russia
- Sweden
- The USA
. Players: Background of players (934)
. Competitions: Background of competitions (22)
6. Skins:
- Graviti
- The Rolls
- Goal Skin
- Hellenic 2007
- Lightning2007
Posted it: Lun Dec 11, 2006, 2:04
MessageSubject of the message: FMC Graphic Pack V1.0
FMC Graphic Pack V1.0
Installation:
--------------
Procedure although automated will allow you to specify your file of installation.
It should be noted that the basic way is: C:Program FilesSports Interactive Football Manager 2007 dated
Important note:
--------------------
It is highly advised to remove all the faces, logos, shirts, skins and other backgrounds preexistent! Indeed, with an aim of avoiding the doubled blooms and of possible problems, FMCentre recommends to you to remove these elements.
It should be noted of déléter only the files which you want to install or update with the FMC Graphic Pack V1.0
Ik vind hem relaxt. Het scheelt me een boel zoekwerk. En je krijgt van bijna elke club achtergronden en logo's.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef sjimz het volgende:
Ik vind het echt een kut pack.
Ik ben sowieso niet dol op packs.
Zoek zelf alles liever bij elkaar.
Het wordt door de meeste kitmakers en logomakers niet gewaardeerd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:03 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind hem relaxt. Het scheelt me een boel zoekwerk. En je krijgt van bijna elke club achtergronden en logo's.
Mja ieder z'n ding.
Tnx voor de Swansea tip.
Precies.. en om mijn pc te laten wennen aan 951 mb jatwerk...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het wordt door de meeste kitmakers en logomakers niet gewaardeerd.
Omdat die zogenaamde graphic-pack makers vaak met alle eer gaan strijken terwijl het gewoon simpel jatwerk is wat ze doen en ze geven geen credits aan de echte makers.
Je bedoelt Shevchenkoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef jna het volgende:
Zo ik schrik me rot, ik zie opeens een nieuwsregel tijdens het doorgaan dat Feyenoord Chevcenko heeft aangetrokken. Gelukkig was het na goed kijken Chevcenko en niet Chevchenko
Dus het was wel Chevcenkoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:27 schreef jna het volgende:
Zo ik schrik me rot, ik zie opeens een nieuwsregel tijdens het doorgaan dat Feyenoord Chevcenko heeft aangetrokken. Gelukkig was het na goed kijken Chevcenko en niet Chevchenko
oh oke.. hihiquote:
Kan alleen maar meevallen. Ben Schalke overigens vorig seizoen voor gebleven in de 2.Bundesliga.quote:1. Bayern München
2. Werder Bremen
3. HSV
4. Bayer Leverkusen
5. Hertha BSC
6. Borussia Dortmund
7. Wolfsburg
8. Borussia Mönchengladbach
9. Schalke '04
10. Mainz
11. 1.FC Nürnberg
12. Vfb Stuttgart
13. Arminia Bielefeld
14. Eintracht Frankfurt
15. SC Freiburg
16. Hannover 96
17. Vfl Bochum
18. Dynamo Dresden
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:04 schreef sjimz het volgende:
Trezeguet wordt aangeboden voor 0 Euro.
Hij is wel al 33 maar heeft nog goede stats.
Misschien kan hij mijn jonge aanvallers tutorren.
Ik zie nu pas dat MVV in de Uefa cup zit
Ja hoor, wel werkend met Ajax, maar weet niet of het werkt met Feyenoordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:53 schreef Wopper1 het volgende:
Heeft er iemand misschien een onwijs leuke en werkende 4=4=2 tactiek in de aanbieding?![]()
Heb zowat alles geprobeerd met Feyenoord maar het is drama![]()
Oke, en verder heb je individueel nog wat aangepast neem ik aan bij de spelers? Vlaar en Collen heb ik centraal achterin lopen dus misschien iets minder opschuivende verdedigers en zonder buitenspelval spelen? Zijn niet de 2 snelste spelersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja hoor, wel werkend met Ajax, maar weet niet of het werkt met Feyenoord![]()
![]()
Was mijn vorige game met Ajax, werkt deze keer ook weer...![]()
en daarnaast nog spelerstactieken voor de gegeven posities
[afbeelding]
Ah dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:52 schreef sjimz het volgende:
Mooi verhaal!
KUTGW
En je bestuur kan besluiten zelf een eigen stadion te bouwen.
Precies, pas de tactiek maar aan op je spelersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:59 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Oke, en verder heb je individueel nog wat aangepast neem ik aan bij de spelers? Vlaar en Collen heb ik centraal achterin lopen dus misschien iets minder opschuivende verdedigers en zonder buitenspelval spelen? Zijn niet de 2 snelste spelers![]()
Maar alvast bedankt![]()
Is toch ook niet meer leuk zoquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:37 schreef sjimz het volgende:
Swansea Cupfighters
Weer de finale van de League Cup bereikt!
Jo komt op stoom!
Locomotiefje dusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:44 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Het duurde ongeveer 10 wedstrijden voordat Jo zijn 2e goal maakte.
Inderdaad, aan zijn contract houdenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef sjimz het volgende:
Lucas wilt een transfer
Hij wilt naar een grotere club.
Ik houd gewoon vast aan mijn vraagprijs van 62 miljoen wat hij als ontsnappingsclausule heeft
Nu is alleen het halve team ontevreden omdat ik hem niet wil laten gaanquote:Op zondag 28 januari 2007 00:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, aan zijn contract houdenWeltrusten
![]()
Wat moet dat moet he...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nu is alleen het halve team ontevreden omdat ik hem niet wil laten gaan![]()
Maar niemand wilt de 62 miljoen betalenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef donroyco het volgende:
[..]
Wat moet dat moet he...
[afbeelding]
Je kunt het ook als zakenman bekijken: Lucas = cash
Dan wordt het lastig; kiezen of delen.. en gedeelde smart is halve smart..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar niemand wilt de 62 miljoen betalenEn voor minder dan 50 gaat hij helemaal niet weg!
Ik vind ze wel tof en heb ze ook gedownload..maar nog geen skin reset gedaanquote:Op zondag 28 januari 2007 00:22 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig; kiezen of delen.. en gedeelde smart is halve smart.. [afbeelding]
Wat vind je trouwens van de Flag-kit?![]()
Of als je gewoon even FM2007 opnieuw opstart zitten ze er ook inquote:Op zondag 28 januari 2007 00:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind ze wel tof en heb ze ook gedownload..maar nog geen skin reset gedaandus ik zie ze nog niet
Dat gaat niet gebeuren he!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of als je gewoon even FM2007 opnieuw opstart zitten ze er ook in![]()
Ik doe dat wel als ik mijn pc uitzet en ga slapenquote:
slapen is voor mietjesquote:Op zondag 28 januari 2007 00:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik doe dat wel als ik mijn pc uitzet en ga slapen![]()
Als meneer met de pet weet jij daar alles van, altijd alert blijvenquote:
Tja ik zit nog tot aankomende week in de ziektewetquote:Op zondag 28 januari 2007 00:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Als meneer met de pet weet jij daar alles van, altijd alert blijven [afbeelding]...
Gaat het al beterquote:Op zondag 28 januari 2007 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tja ik zit nog tot aankomende week in de ziektewet![]()
Gebroken voet.... bij een aanhoudingquote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gaat het al beter(how dit it happen?, me ain't knowing the story
)
quote:Op zondag 28 januari 2007 00:50 schreef Happel het volgende:
Baal echt van het feit dat ik zelden weet te winnen van ajax en psv.![]()
Had je niet beter je nek kunnen breken, agentje.![]()
Vreemde rituelen dan bij een aanhoudingquote:Op zondag 28 januari 2007 00:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gebroken voet.... bij een aanhouding![]()
Gips mag er aankomende week af
Het werd meer een soort kickboks wedstrijdquote:Op zondag 28 januari 2007 00:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Vreemde rituelen dan bij een aanhouding... maar in de grote stad gebeurt veel meer dan hier
![]()
Oh... toch nog dapper verzet..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het werd meer een soort kickboks wedstrijd
center parcs?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Oh... toch nog dapper verzet..ik ga mijn nest opzoeken
mag morgen weer bij CP werken
![]()
![]()
Jep.. totaal geen zin in... maar moet toch ook inkomsten hebbenquote:
Ben ik 3 weken geleden nog geweestquote:Op zondag 28 januari 2007 01:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jep.. totaal geen zin in... maar moet toch ook inkomsten hebben![]()
Me noticed that, alleen niet op 'mijn' CP'tjequote:
Maar weltrustequote:Op zondag 28 januari 2007 01:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Me noticed that, alleen niet op 'mijn' CP'tje![]()
Is goed...verzin maar alvast een leuke titel ervoorquote:Op zondag 28 januari 2007 01:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar weltruste
Tot in het volgende topic
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is goed...verzin maar alvast een leuke titel ervoor![]()
Nee hoor. Ik ben tennis aan het kijken en FM aan het spelen natuurlijkquote:Op zondag 28 januari 2007 10:32 schreef andre347 het volgende:
Goedemorgen allemaal!, ligt iedereen nog lekker te slapen![]()
Zeg waarom doe ik precies hetzelfdequote:Op zondag 28 januari 2007 10:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben tennis aan het kijken en FM aan het spelen natuurlijk
Geen Suriname?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:09 schreef sjimz het volgende:
Als mijn doel met Swansea is bereikt (Wereldkampioen worden) dan weet ik al met welk team ik daarna ga beginnen.
San Marino it is![]()
Dat is ook wel een mooie uitdaging jaquote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
San Marino als club bedoel ik, niet als land
Vedran Corluka is een hele goede, is alleen wel Kroaat (geen EU-speler dus). Maar aan het begin van het spel moet je hem voor 2,5 miljoen euro wel kunnen krijgen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef tha_dark het volgende:
Nadat ik vond dat Liverpool toch niet zo leuk was ben ik begonnen bij Atletico. Een mooie selectie met natuurlijk Torres!Maar ik moet nog een centrale verdediger hebben aangezien er maar twee redelijke in de selectie zitten. Mijn transferbudget is 3.9 miljoen pond. Weet iemand een leuke verdediger voor dit bedrag? (het liefst een spanjaard maar andere nationaliteit mag natuurlijk ook)
Ik speel nu ook met Atl. Madrid, maar heb geen nieuwe verdediger gekocht, je hebt Pablo, Perea en Zé Castro (na veel speelminuten is hij best aardig).. dus ik had geen nieuwe verdediger nodig. Ik heb alleeen een goeie taktiek nodigquote:Op zondag 28 januari 2007 13:52 schreef tha_dark het volgende:
Nadat ik vond dat Liverpool toch niet zo leuk was ben ik begonnen bij Atletico. Een mooie selectie met natuurlijk Torres!Maar ik moet nog een centrale verdediger hebben aangezien er maar twee redelijke in de selectie zitten. Mijn transferbudget is 3.9 miljoen pond. Weet iemand een leuke verdediger voor dit bedrag? (het liefst een spanjaard maar andere nationaliteit mag natuurlijk ook)
Die kost bij mij meer dan 10 miljoen dus dat is iets te hoog gegrepenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:00 schreef sjimz het volgende:
Raul Albiol?
4-1-2-1-2quote:Op zondag 28 januari 2007 15:54 schreef Martijn_fijn het volgende:
Grr 1 punt uit vijf wedstrijden.![]()
Sjimz wat voor tactiek gebruikte jij toen je met Swansea nog in de tweede divisie speelde?
Misschien Pepe Pla van PSV om te huren?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:02 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik heb Swansea overwogen, maar ben toch bij 'no one likes us, we don't care' oftwel Millwall aan de slag gegaan. De bookies achten mijn kans op promotie niet groot. Een plaats in de middenmoot wordt als realistisch gezien. Sta na tien wedstrijden wel op een vijfde plek, há!
Door het beperkte budget heb ik alleen de veteranen Giles de Bilde en Ivica Vastic kunnen vastleggen. Vastic doet het geweldig als aanvallende middenvelderVerder zijn Derek McInnes en Marvin Elliot dragende spelers voor het team. Groot probleem is de linksback positie, waar ik alleen Tony Graig tot mijn beschikking heb. Ik heb getracht om iemand te huren, maar Jay McEveley koos ervoor naar Brighton te gaan en Stephen Warnock had ook al geen zin.
![]()
Weet iemand nog een goede linksback als huurling of aankoop (tot max 50k)? Wellicht krijg ik nog een cash injectie van 500k omdat Marvin Williams in de belangstelling staat van Norwich.
Pique is het eerste jaar verhuurd aan Zaragoza.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:52 schreef sjimz het volgende:
Misschien kan je Pique voor een jaartje huren
Netjes...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eerste seizoen Dinamo Kiev afgesloten als kampioen en bekerwinnaar. Met nog 3 wedstrijden te gaan sloeg ik een beslissend gat in de competitie na een 6-0 winst op FC Kharkiv, de huidige nummer 10. Bayern Munchen heeft de Champions League gewonnen na mij in de kwartfinale te hebben verslagen (2-1 verlies, 0-0). 8 spelers van mij haalden het team van het jaar in de Champions League, waarvan 3 als wissel.
Doet me denken aan dat stukje van Harrie Jekkers gisteravond over Ansie...quote:Op zondag 28 januari 2007 18:30 schreef sjimz het volgende:
Ik heb Nilmar met een vrije transfer van Corinthians overgenomen.
Hij mag samen met Jo en Lucas de samba in Swansea brengen!
Let's go Swingsea!
Maar met merchandising heb je zo zn salaris terugverdiendquote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
Ji-Sung Park kreeg gewoon geen werkvergunning
Had met hem lekker wat merchandise inkomsten willen binnen krijgen.
Maar goed..echt nodig had ik hem ook weer niet want hij zou toch weinig spelen bij mij
Ja dat was ook mijn plan maar helaas.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar met merchandising heb je zo zn salaris terugverdiend
Dat doet de FA automatisch voor je als het teveel internationals zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef Martijn_fijn het volgende:
Vraagje...
Kan je ook de FA verzoeken om een wedstrijd te verplaatsen? Bijvoorbeeld als je internationals hebt die op deze dag van de wedstrijd spelen.
OKquote:Op zondag 28 januari 2007 20:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat doet de FA automatisch voor je als het teveel internationals zijn.
Niet altijd hoorquote:
Met je verkeerde been uit bed gestaptquote:
Deze Swansea game is echt te fantastisch dus ik kan nooit chagerijnig zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met je verkeerde been uit bed gestapt![]()
Weer verder met Ajax![]()
Martins is echt dollenquote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef sjimz het volgende:
Ik kan waarschijnlijk ook nog Obafemi Martins via een vrije transfer krijgen.
Dan zou ik voor een Champions League plaats kunnen gaan.
Ik wacht met smartquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal dalijk eens mijn selectie posten
Lucas!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voor 10M pp zijn mijn beide DMC's vertrokken, Correa vertrok naar Ajax, Yussuf naar Feyenoord. Ben nu bezig met oa Gago en Sunny als vervanging.
Haha... is altijd leuk om zulke berichten te lezen...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Lucas!![]()
Martins is binnen voor 0 euro
[afbeelding]
Mido mag bij een goed bod vertrekken.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nette selectie! Rotatiesysteem voorin met 5 wereldspitsen?
Robuuste verdediging met Escude, Mancienne en Connollyquote:Op zondag 28 januari 2007 22:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mido mag bij een goed bod vertrekken.
Heb hem toch gratis kunnen halen dus ik verlies er niets op
Kalou heb ik eigenlijk nooit gehaald en is bij Chelsea altijd vrijwel na 1 seizoen vertrokken richting Spanje. Dus ik zou het niet wetenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Robuuste verdediging met Escude, Mancienne en Connolly, sterk middenveld en uberspitsen... (moet ik nog even doorgaan
)... superteam
![]()
Check aub mijn post hierboven![]()
Als u zat zou willen doen ambtenaarquote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kalou heb ik eigenlijk nooit gehaald en is bij Chelsea altijd vrijwel na 1 seizoen vertrokken richting Spanje. Dus ik zou het niet wetenIk kan je wel zo een screen geven hoe hij in het seizoen 2011/2012 is.
mmm.. Kalou is eigenlijk best wel goed, maar mijn middenveld eunt (nog) wel... misschien in de winterstop maar aantrekken mits er iemand vertrekt...quote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
Zijn stats zijn niet eens zo slecht!
Ik heb dankzij mijn scout Jesper Olsen weer een turks talentje weten te contracteren.
[afbeelding]
19 jaar en al 18 voor kracht
Aan Atletico hoef je inderdaad zeer weinig te doen... alleen een goeie rechtsback (back-up)quote:Op zondag 28 januari 2007 22:59 schreef tha_dark het volgende:
Wat heeft Atlético toch een geweldig team!
Ik heb Vitti aangetrokken om mijn voorhoede wat te versterken in de breedte. Ik hoop in de winterstop nog een verdediger te kunnen aantrekken en nog een paar overbodige spelers kwijt te raken.
Hoezo? Je hebt toch Seitaridis en Valera al. Ik vind het meer noodzaak om een goede back-up voor de centrale positie achterin te kopen want daar heb ik alleen Pablo, Ze Castro en Luis Perea.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Aan Atletico hoef je inderdaad zeer weinig te doen... alleen een goeie rechtsback (back-up)
En ik maar denken dat iemand uit Marokko een Marokkaan was, maar dat is dus ook een Turkquote:Op zondag 28 januari 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
Ik heb dankzij mijn scout Jesper Olsen weer een turks talentje weten te contracteren.
[afbeelding]
19 jaar en al 18 voor kracht
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:28 schreef sjimz het volgende:
In het jaar 2012 zal Swansea 100 jaar bestaan.
Wat zou het gweldig zijn om dan de landstitel binnen te halen![]()
#$^%& Te vroeg gejuichd, na een 2-0 ruststand tegen PSG uiteindelijk 3-3 gespeeld.. Maar ik sta (nog wel) aan kop in de poulequote:Op maandag 29 januari 2007 08:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
...
M'n spitsenkoppel: Sturridge-VittiVinden elkaar na een korte periode wennen blindelings
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
En ik maar denken dat iemand uit Marokko een Marokkaan was, maar dat is dus ook een Turk
Turkije is idd best leuk om te scouten, ik heb daar ook al een paar keer een leuke speler weg kunnen plukken
Dat is dus het probleem van Atletico.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:46 schreef andre347 het volgende:
Ik speel nu met Atl. Madrid, spelers binnen: Haestad, Cardenas, Mokoena, Millan, Kisily en aan het eind van het seizoen komt Alex van Fenerbache gratis over. Ik sta nu mooi 1e in de competitie maar met de financiën gaat het niet egt goed![]()
Idd, bij mij valt de schuldenlast op dit moment nog wel mee maar ik probeer eerst een aantal overbodige spelers te verkopen die rond de 5 miljoen waard zijn omdat er een aantal zijn met erg hoge salarissen. Ik probeer Torres zo lang mogelijk te behouden!quote:Op maandag 29 januari 2007 09:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem van Atletico.
Je zult waarschijnlijk dik moeten saneren aan het einde van het seizoen, of misschien nog in de winterstop.
Dat maakt het met Atletico zo leuk.
Probeer Torres te verkopen.
Krijgt Martins iig een herkansingquote:Op maandag 29 januari 2007 11:10 schreef sjimz het volgende:
Martins is nu al de miskoop van het jaar.
12 wedstrijden heeft hij gespeeld.. en het prachtige aantal van 0 doelpunten
En krijg je een crash in windows
Ben benieuwd tot hoever de laatste save game was
ooh valt mee...10 wedstrijdenquote:Op maandag 29 januari 2007 11:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, nu heeft hij maar 10 wedstrijden niet gescoord
hahaha..das wel knap...schizo?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[afbeelding]en het is toch echt dezelfde speler
![]()
Een schizofreen is nooit alleen,quote:Op maandag 29 januari 2007 11:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[afbeelding]en het is toch echt dezelfde speler
![]()
Ja 7.0.2 komt er naar de transferdeadline aan.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef dvdk het volgende:
weet iemand of er nog een patch gaat komen na 7.0.1?
met natuurlijk davids bij ajax :pquote:Op maandag 29 januari 2007 12:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja 7.0.2 komt er naar de transferdeadline aan.
screen?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:53 schreef Jasza het volgende:
kk FM zeg, wat is dit voor grap.
Ik koop een speler en hij staat niet bij me selectie maar wel bij me transfers en als je op hem klikt staat er gewoon de clubnaam enzo.
Wat wil je zien?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |