Dit de mijnequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef AminBen het volgende:
Dit is mijn Ääritalo sjimz:
[afbeelding]
![]()
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:15 schreef sjimz het volgende:
Game on
[afbeelding]
Individuele screens op verzoek
Ik heb niet echt een topscoorder.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)
Individuele screens ook op verzoek![]()
Ajax juni 2007 [Huntelaar, Defoe & Babel waren goed voor 78/101 doelpunten]
[afbeelding]
Ik denk dat ik Jose Sosa er maar vantussen laat gaan... doet geen ene hond op het veldquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een topscoorder.
Mijn topscoorder is Hleb met 8 doelpunten.
Mido valt tegen
Had ik Kisliy maar nooit laten gaan.
Welk seizoen en welke positie en welk budgetquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Jose Sosa er maar vantussen laat gaan... doet geen ene hond op het veld... en weet je misschien nog een aanwinst voor mijn team..? Soldado staat er nog niet bij, maar die komt ook nog..
![]()
Voorbereiding seizoen 2.. budget: 17,5 miljoen (ongeveer).. weet niet echt wat ik nog nodig heb op welke positie...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Welk seizoen en welke positie en welk budget
Ja, daarom moet ik hem er maar eens uitkicken en een echte pinchhitter halen. Suggesties, anyone?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:34 schreef BobbyHill het volgende:
Jose Sosa was tijdens mijn AZ game ook waardeloosHeb hem 2 jaar lang de tijd gegeven en heeft eigenlijk nooit wat laten zien.
Speelt bij Real Madrid Castilla als ik me niet vergis, en wil absoluut niet komen... toch tnxquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef andre347 het volgende:
Frack, speelde heel goed bij de wedstrijden die ik speelde met Real Madrid..maar is mss nog wat te jong in jou game
Dacht dat je de screen wel meteen zou plaatsenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:46 schreef jna het volgende:
Zonet een goede linksback weggeplukt bij vitesse voor gratis, ook inter en man united hadden hem een contract aangeboden. Screen op verzoek
Nice statsquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:51 schreef jna het volgende:
Was Nac trouwens, geen Vitesse. Zal waarschijnlijk geen basisspeler worden maar anders verkoop ik hem gewoon, was toch gratis
[afbeelding]
mag ik tim krul even want heb hem nu met Forest voor 300k (toptransfer) overgenomenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mag ik er een van je steraanvaller (degene die het meest scoort)
Individuele screens ook op verzoek![]()
Ajax juni 2007 [Huntelaar, Defoe & Babel waren goed voor 78/101 doelpunten]
[afbeelding]
Tim Krul (op vakantie, dus stats zijn lager):quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:04 schreef numero_uno het volgende:
[..]
mag ik tim krul even want heb hem nu met Forest voor 300k (toptransfer) overgenomen
Woei...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef sjimz het volgende:
Ik heb een grote kans om europa in te gaan.
Niet via de competitie want ik ben een beetje ingezakt. Sta nog wel veilig maar meer ook niet.
Maar ik sta in de finale van de league Cup
In onderling overleg contract verbrekenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik haal misschien ook wel teveel spelers, maar ik raak m'n B- en C-spelers uit de beginperiode (met contracten tot 2009, 2010 en 2011) ook gewoon niet kwijtIk kan ze ver@#%$%^ niet eens kwijt met alleen maar een doorverkoopclausule erin als transfervoorwaarde
Nu dus een heel erg/veel te brede selectie (70-80 spelers voor 3 elftallen), maar afijn... Dan maar een stel gewoon niet opstellen/geen meerwaarde en vraagprijs 0 euries, misschien dat ik ze in de winterstop kwijt kan..
Overigens zit ik netjes 120k/week onder m'n loonbudget, maar toch...![]()
Iemand een idee hoe je, buiten het geven van een vrije transfer en/of werken met (aanbieden van) kortlopende, eenjarige contracten, snel en gemakkelijk van je spelers afkomt?
Willen ze veelal niet...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
In onderling overleg contract verbreken
Your wish is my command..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:05 schreef andre347 het volgende:
screentje van Morais?
Dat komt direct bij de merchandising erbij inderdaad...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef Wopper1 het volgende:
Weet iemand misschien waar ik kan zien hoeveel geld ik verdien met mijn Satteliet clubs? Of komt dat direct bij Merchandising erbij?
Zoek ik ook, voor in de Bundesliga straks. Sibon wordt pinchhitter, ondanks dat hij er al meer dan 20 gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ik zal voor volgend seizoen echt een afmaker moeten hebben want ik scoor veel te weinig.
Roberto Soldado nog niet begeerd? Guardado anders?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:51 schreef sjimz het volgende:
Ik zal voor volgend seizoen echt een afmaker moeten hebben want ik scoor veel te weinig.
Willen beide niet komen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Roberto Soldado nog niet begeerd? Guardado anders?
quote:
Ik denk dat geen van allen een wp krijgtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:33 schreef donroyco het volgende:
[..]
Da's zeker jammer dan...
Fabinho, spits van Guarani misschien
Fernandao, spits van Internacional
Nikita Andreev, spits van Dinamo Kiev
Weet iemand trouwens of het WK voor landenteams moeilijk is? Als ik van Newcastle win, ga ik daar naartoe..![]()
Kwestie van vraag en aanbod op elkaar afstemmen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:36 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er niet wat meer interactie in de contractbesprekingen zit. Dat je direct je vraag of aanbod kan verschuiven. Nu moet je na elke weigering weer opnieuw een bod aan de club doen. Bij een echte onderhandeling stop je toch ook niet als je er bij het eerste bedrag niet uitkomt
Hierdoor heb ik vrij vaak de neiging om gewoon maar fors te bieden, zodat ik het niet 5 keer opnieuw hoef te proberen. En het is lastig als de transferdeadline er aan zit te komen
Oja, Feyenoord zit in de CL-groep met AS Roma, Real Madrid en Olympique Marseille. Ik ga voor een 3e plaats
Ik bedoelde eigenlijk WK voor clubteamsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik denk dat geen van allen een wp krijgt
WK nog nooit gedaan.
Landen teams trekken me eigenlijk nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |