echt?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Meneermax het volgende:
Noemde Huub NL nou Satanael????
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef Meneermax het volgende:
Noemde Huub NL nou Satanael????
Dat begrijp ik ook niet. Vond Sylvia ook erg vreemd doenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:45 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch aan de hand met dat sorry van Natasia. Is Syl boos of teleurgesteld?
Mooi zal ze ook is ff voelen. heb er geen meelij meequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dat van dat beter aan "Make me beautiful" meedoen, heeft haar wel geraakt.
was dat nou echt...of zit ze te acteren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet. Vond Sylvia ook erg vreemd doen
Muhahaha ja.....en ze heeft me toch een Nehanderthaler Kop.....dat voorhoofd.....die brede negro-nose......die nep-haren......etc etc .....quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dat van dat beter aan "Make me beautiful" meedoen, heeft haar wel geraakt.
zei ze dat of hoopte je dat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:47 schreef Meneermax het volgende:
Hij was echt classic:
Nataaas: Echte schoonheid zit van binnen, niet van buiten
Neentje: Waarom wil jij dan al die lichaamscorrecties?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
* HiDiHo bouwt nog maar een lekker jointje
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef F04 het volgende:
Ik heb de streams opgenomen. Zijn er meer mensen die de stream heeft opgenomen?
Als je de video maar mee laat lopen ondertussen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:48 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
* HiDiHo bouwt nog maar een lekker jointje
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef partyyboyy het volgende:
HiHiHo zou je alvast je eerste deel van het filmpje ergens neer kunnen zetten
en dan vanaf hier weer kunnen beginnen met opnemen van een tweede filmpje met de speech van Huub er straks in???
Anders wordt het misschien een erg groot bestand.
Voor haar doen wel, ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Natasia blijft verdacht rustig.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:50 schreef Lieve het volgende:
ZE WORDT MOE VAN HET PRINSESSENGEDRAG??????
WAT THE FUK????
Dat vieze luie vette loeder!
GA JE KINDEREN OPVOEDEN! MISBAKSEL!
Ik snap het nog steeds niet van Sylvia.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Tissik het volgende:
Syl heeft ook geen acteerlessen nodig![]()
http://webtv.florisd.nl/goudenkooiquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
Godver de godver DOMME!!!!![]()
![]()
![]()
uitgerekend NU heb ik volkomen BAGGER streams AAARGH!!!!!!)
![]()
;whu243ife
Ik ga iets kapotmaken nu...
http://www.radio.nl/DeGoudenKooi/quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
;whu243ife
Ja ik ook, raar he? Ik weet niet waar het aan ligt. Provider denk ik. Welke heb jij als ik vragen mag?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
;whu243ife
Ik ook niet!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik snap het nog steeds niet van Sylvia.
![]()
Ze doet ook alsof ze genaaid is door Huub. En daarom van ja naar nee veranderd is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
hmm waarom dan? ze zijn toch niet gek?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze doet ook alsof ze genaaid is door Huub.
@home ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:51 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
;whu243ife
ze lijkt in ieder geval behoorlijk aangeslagen.quote:quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Hou een op met dat geschreeuw!!.. muts.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:53 schreef Lieve het volgende:
BART NOEMT HAAR SNOL
NASTY NOEMT HAAR KUTKIND en HOER
BRAAJEN NOEMT HAAR KANKERHOER EN KUTHOER
666 IS FOCKING ONEERLIJK!
WAAR BLIJVEN DE STRAFPUNTEN???????
Ja, ze stijgt ook in mijn waardering. Maar ze heeft ook een zwak voor Nena..... 't is een beetje haar kleine zusje, kan dus een hoop van haar hebben..... ook haar schoonheid.quote:
zo kinderachtig. dit soort ruzies had ik in mijn pubertijd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:54 schreef avonne het volgende:
BRIAN BEWEERT DAT HUUB HEEFT GEZEGD DAT NENA EEN "MAKKELIJK SLETJE" IS![]()
![]()
Spuit elf !quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef F04 het volgende:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
Copy/paste deze maar in windows media player.
Hoe kom je daar bij?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef noekje het volgende:
Gaat Nena zich nu tegen Huub keren? Nee toch???
was dat niet gewoon hulpvaardig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Spuit elf !
Maakt geen reet uit welke je neemt![]()
Nou, niet geschoten is altijd mis hé.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Spuit elf !
Maakt geen reet uit welke je neemt![]()
Die doen het welquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:56 schreef F04 het volgende:
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa006?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa007?MSWMExt=.asf
mms://81.173.4.10/talpa008?MSWMExt=.asf
Copy/paste deze maar in windows media player.
Sylvia wilde een opening houden. Spelletje dus.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ik blijf Sylvia's gedrag erg teleurstellend vinden. Ze zegt nog steeds niets.
Ja, fijn: kijken naar mensen zonder leven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef Jenny_ het volgende:
Deze mensen hebben echt geen leven. Maar wat is het toch heerlijk om naar te kijken
Tja, als het zou helpen welquote:
das dan wel raar dat hij dat zegt...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef Leandra het volgende:
Huub legt nog een keer aan Sylvia uit dat hij echt niet gezegd heeft dat ie Sylvia lelijk vindt.
ja hequote:
Blame @homequote:
He gelukkig!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:00 schreef avonne het volgende:
Sylvia zegt "waarom ga je je verdedigen? Ik weet waar het van komt. Ik moet gewoon lachen als ik die mensen tegenover me zie. Denk nou even verder. Je moet niet gaan twijfelen. Laat andere mensen je niet aan het twijfelen brengen."
"Ik hou alleen maar een opening zo. We zijn nog niet klaar, hoor. We moeten nog veel langer"moordwijf Sylvia
Per dag komt er een maand bij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Missy_1974 het volgende:
natas geeft aan ben blij dat ik er over 8 maanden uit ben
ze heeft haar 4-5 maanden al gerekt naar 8
Priceless, die blikken naar elkaar, net zo tussen Huub en Syl.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Ilona en Nena lachen zich kapot!
Wat is Sylvia haar spel als ik dat mag vragen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef anno-i-mus het volgende:
hahahahah ... ze trappen volledig in sylvia d'r spel
geweldig
Natasia deed heel aardig tegen haar voor haar stem. was heel vreemdquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even kort uitleggen waarom Huub nou onzeker werd en Syl sterk was. Wad deed ze ? Was even weg.........
Ik heb ook mijn twijfels hoor, het lijkt alsof ze niks terug durft te zeggen. Maar als je met die zwarte weduwe samen in huis zit kan je maar beter je mond houden en anders schreeuwt ze 20 keer hetzelfde tegen je..quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef itsme het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Ik blijf Sylvia's gedrag erg teleurstellend vinden. Ze zegt nog steeds niets.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef Fc_k het volgende:
Iemand heeft het wel opgenomen he?
kut streams
Als ik het nu zo hoor denk ik dat Syl net gedaan heeft of ze verliefd was op Huub en gekwetst was door het "lelijk verhaal" van Brianquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Natasia deed heel aardig tegen haar voor haar stem. was heel vreemd
Dank je voor deze uiteenzetting..... het lijkt zowaar nu leuk te worden!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:06 schreef anno-i-mus het volgende:
sylvia speelt ze door ze te laten denken dat huub haar pijn heeft gedaan, maar dat was kompleet geacteert ... nu houd ze lijntjes open naar de andere groep
Nee, dat zou Gods zegen zijn als die haar mond dicht zou houden tegen je. Ik ging prompt elke avond met haar meebidden in bed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:05 schreef CartWOman het volgende:
Complimenten voor de regie, thx DGK_REDACTIE.![]()
Natasia praat niet meer tegen Huub. Alsof ze hem daarmee heeft....
wat is dat toch een domme lulquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef partyyboyy het volgende:
Die Brian denkt echt dat alllless van Huub komt en dat de rest is ingestudeerd!!
WHAHAWHAWHAA![]()
![]()
![]()
![]()
Ja maar Nena schoot ook gewoon raak met die opmerkingen. En dat kan die kleretrol niet hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef CartWOman het volgende:
Natasia wordt moe van 'die kop' van Nena, ze is echt pissig door die opmerking.![]()
Ze besprak vd week in de kapsalon dat ze op 28 september de poort uit zou wandelen... op 23 september zit ze er een jaar maar om op safe te spelen loopt ze 28 september de poort uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Missy_1974 het volgende:
natas geeft aan ben blij dat ik er over 8 maanden uit ben
ze heeft haar 4-5 maanden al gerekt naar 8
Hoe doe je die nu tegelijk kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
Als je alle vier de streams tegelijk bekijkt, dan spreekt dat boekdelen. Twee met mensen met chagrijnige cynische bekken, en twee waarop mensen plezier maken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef anno-i-mus het volgende:
en weer ...
kamp huub : feest
kamp bart : treurnis
je mag stoppen hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Als de streams het weer goed doen, meld dit dan even dan stop ik de opname.
bvbd.
Maar dit gaat Huub toch niet de kop kosten hè?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef partyyboyy het volgende:
Die Brian denkt echt dat alllless van Huub komt en dat de rest is ingestudeerd!!
WHAHAWHAWHAA![]()
![]()
![]()
![]()
Zie onderschriftquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe doe je die nu tegelijk kijken?
Nee hoor, SYlvia en Nena zullen hem zeker steunenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Maar dit gaat Huub toch niet de kop kosten hè?
Ik ben er ook volledig ingetraptquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, een toast van Nena.
En een applausje voor Sylvia, van Nena.
Goed geacteerd.
Zo goed, dat ik het ook ff niet doorhad.![]()
Ik moet er niet aan denken, maar ben bang dat je gelijk hebt die trol blijft!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze besprak vd week in de kapsalon dat ze op 28 september de poort uit zou wandelen... op 23 september zit ze er een jaar maar om op safe te spelen loopt ze 28 september de poort uit.
Geweldig hoe dat mens in een week van
* morgen
* 24 uur
* weekje bedenktijd
* 4 a 5 maanden
naar ruim 8 maanden springt........ die gaat niet weg..... nooit.
ja mooi hequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Het was zo opvallend dat ze meteen ons probeerden aan te vallen door dingen te zeggen die wij over elkaar hebben gezegd. En het mooie van onze groep is dat we dat dus allemaal al wisten."
Prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Het was zo opvallend dat ze meteen ons probeerden aan te vallen door dingen te zeggen die wij over elkaar hebben gezegd. En het mooie van onze groep is dat we dat dus allemaal al wisten."
De hele week al, je ziet BBNN nóoit eens ongedwongen plezier hebben, alleen als ze met hun valse plannetjes bezig zijn, uit leedvermaak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef anno-i-mus het volgende:
en weer ...
kamp huub : feest
kamp bart : treurnis
Dat is heel sterk, die openheid maakt ze onkwetsbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Oeioeioeiquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:13 schreef partyyboyy het volgende:
OOHH NL IS NU AAN HET STOKEN!!!
"Huub heeft gezegd dat je beter uit de ouderlijke macht getrokken kan worden"
Of voor het eerst dat ze het uit! slimme damequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia verbaast me nu wel. Ze ziet het allemaal zelfs beter dan Huub. Dat is voor het eerst volgens mij.
Toch fijn dat er nog mensen zijn die naar die stream kunnen luisteren. Ik geniet intussen wel van stream 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
666 zit weer te liegen. Geef vooral geen bronvermelding!
Wat een klein mannetje is het. ZIELTJE!
en shift 0-5 om zonder fader te switchenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:12 schreef F04 het volgende:
Ik kijk hier http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
Daar kan je met de toetsen 1-4 gebruiken om van geluid te switchen.geweldige functie.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef itsme het volgende:
[..]
Of voor het eerst dat ze het uit! slimme dame
hahaha wat laten ze zich kennen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef CartWOman het volgende:
Het dieptepunt is bereikt, ze koken nog maar voor vier mensen. O, hoe erg is dit.![]()
Wat een leuke wending.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:15 schreef CartWOman het volgende:
Het dieptepunt is bereikt, ze koken nog maar voor vier mensen. O, hoe erg is dit.![]()
Jah die moet ik hebben. Ik zit altijd met die vervelende introtune.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en shift 0-5 om zonder fader te switchen
en http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2&intro=0 om zonder intro te starten
Ik vind dat het haar siert dat ze zichzelf, als het niet echt nodig is, niet laat horen. Knap hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia verbaast me nu wel. Ze ziet het allemaal zelfs beter dan Huub. Dat is voor het eerst volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |