abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45674991
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Missy_1974 het volgende:
natas geeft aan ben blij dat ik er over 8 maanden uit ben
ze heeft haar 4-5 maanden al gerekt naar 8
Per dag komt er een maand bij.
Go hard or go home
pi_45674997
Kan iemand me even kort uitleggen waarom Huub nou onzeker werd en Syl sterk was. Wad deed ze ? Was even weg.........
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_45675015
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef noekje het volgende:
Ilona en Nena lachen zich kapot!
Priceless, die blikken naar elkaar, net zo tussen Huub en Syl.

En Brian gaat heel snel doordraaien, die is zoooo strontjaloers, wat een frustratie.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45675018
Echt genieten die Brian met zijn redenaties
Nintend0 00nt
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:04:14 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_45675019
Wat voelen Natasia en Brian zich ook weer persoonlijk misdeeld hè.... alsof ze iets aangedaan is.

Blijft nog een tijdje liegen dat je er niet voor de eindstreep zit Natasia... het komt zo overtuigend over.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_45675027
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef noekje het volgende:

[..]

Per dag komt er een maand bij.
  donderdag 25 januari 2007 @ 21:04:30 #167
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_45675033
NastyAss heeft tranen in haar ogen.....
pi_45675036
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef anno-i-mus het volgende:
hahahahah ... ze trappen volledig in sylvia d'r spel

geweldig
Wat is Sylvia haar spel als ik dat mag vragen?
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
pi_45675040
Die Brian is zoooooooo geirriteerd nu!!!! Hij doet nu net of Nena zooo gemakkelijk meegaat met Huub!

Hahaha hij is jaloers dat hij niet kan omgaan met Nena
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_45675048
Ik ving ff geluid op..........natas die blij is dat ze over 8 maanden naar huis gaat..........
8 maanden ??
Die verzint ook ieder ander moment een datum
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_45675066
oscar voor sylvia
pi_45675075
Syl is de slimste van allemaal eigenlijk!
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_45675086
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand me even kort uitleggen waarom Huub nou onzeker werd en Syl sterk was. Wad deed ze ? Was even weg.........
Natasia deed heel aardig tegen haar voor haar stem. was heel vreemd
pi_45675093
Complimenten voor de regie, thx DGK_REDACTIE.

Natasia praat niet meer tegen Huub. Alsof ze hem daarmee heeft....
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_45675112
pi_45675117
wha of wil je nieuwe vrienden zegt huub tegen silvia
pi_45675125
Iemand heeft het wel opgenomen he?
kut streams
Do you want to go to the seaside?
pi_45675127
sylvia speelt ze door ze te laten denken dat huub haar pijn heeft gedaan, maar dat was kompleet geacteert ... nu houd ze lijntjes open naar de andere groep
pi_45675143
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:58 schreef itsme het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij?

Ik blijf Sylvia's gedrag erg teleurstellend vinden. Ze zegt nog steeds niets.
Ik heb ook mijn twijfels hoor, het lijkt alsof ze niks terug durft te zeggen. Maar als je met die zwarte weduwe samen in huis zit kan je maar beter je mond houden en anders schreeuwt ze 20 keer hetzelfde tegen je..
pi_45675145
doelen ze op dit?

Brian en Natasia proberen zieltjes te winnen om hun plan om Nena weg te stemmen kracht bij te zetten. “Denk je dat Ilona meestemt?”, hoort Natasia Sylvia uit. De 29-jarige denkt van wel. “Als je ergens mee zit, zeg het dan”, slijmt Brian even verder. “Ik ben niet altijd een ‘witch’ hè, dat weet je!”, overdrijft Natasia ook nog even. Maar als even later Nathanael aan komt lopen, vertelt Brian: “We hebben een belangrijke boodschap gehoord.” Iedereen heeft Huub en Nena bij elkaar op bed zien liggen en Brian heeft Sylvia hiermee geconfronteerd: “Ik vraag net aan Sylvia, wat vind je ervan? En zij liet weten dat het haar veel pijn doet!” Snappen ze het nou echt niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')