De hele week al, je ziet BBNN nóoit eens ongedwongen plezier hebben, alleen als ze met hun valse plannetjes bezig zijn, uit leedvermaak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef anno-i-mus het volgende:
en weer ...
kamp huub : feest
kamp bart : treurnis
Dat is heel sterk, die openheid maakt ze onkwetsbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Het was zo opvallend dat ze meteen ons probeerden aan te vallen door dingen te zeggen die wij over elkaar hebben gezegd. En het mooie van onze groep is dat we dat dus allemaal al wisten."
Oeioeioeiquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:13 schreef partyyboyy het volgende:
OOHH NL IS NU AAN HET STOKEN!!!
"Huub heeft gezegd dat je beter uit de ouderlijke macht getrokken kan worden"
Of voor het eerst dat ze het uit! slimme damequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia verbaast me nu wel. Ze ziet het allemaal zelfs beter dan Huub. Dat is voor het eerst volgens mij.
Toch fijn dat er nog mensen zijn die naar die stream kunnen luisteren. Ik geniet intussen wel van stream 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:14 schreef Lieve het volgende:
666 zit weer te liegen. Geef vooral geen bronvermelding!
Wat een klein mannetje is het. ZIELTJE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |