Ja maar Nena schoot ook gewoon raak met die opmerkingen. En dat kan die kleretrol niet hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef CartWOman het volgende:
Natasia wordt moe van 'die kop' van Nena, ze is echt pissig door die opmerking.![]()
Ze besprak vd week in de kapsalon dat ze op 28 september de poort uit zou wandelen... op 23 september zit ze er een jaar maar om op safe te spelen loopt ze 28 september de poort uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef Missy_1974 het volgende:
natas geeft aan ben blij dat ik er over 8 maanden uit ben
ze heeft haar 4-5 maanden al gerekt naar 8
Hoe doe je die nu tegelijk kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:08 schreef Gert het volgende:
Als je alle vier de streams tegelijk bekijkt, dan spreekt dat boekdelen. Twee met mensen met chagrijnige cynische bekken, en twee waarop mensen plezier maken.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef anno-i-mus het volgende:
en weer ...
kamp huub : feest
kamp bart : treurnis
je mag stoppen hoor!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Als de streams het weer goed doen, meld dit dan even dan stop ik de opname.
bvbd.
Maar dit gaat Huub toch niet de kop kosten hè?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:07 schreef partyyboyy het volgende:
Die Brian denkt echt dat alllless van Huub komt en dat de rest is ingestudeerd!!
WHAHAWHAWHAA![]()
![]()
![]()
![]()
Zie onderschriftquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe doe je die nu tegelijk kijken?
Nee hoor, SYlvia en Nena zullen hem zeker steunenquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Maar dit gaat Huub toch niet de kop kosten hè?
Ik ben er ook volledig ingetraptquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Peter6000 het volgende:
Gezellig, een toast van Nena.
En een applausje voor Sylvia, van Nena.
Goed geacteerd.
Zo goed, dat ik het ook ff niet doorhad.![]()
Ik moet er niet aan denken, maar ben bang dat je gelijk hebt die trol blijft!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze besprak vd week in de kapsalon dat ze op 28 september de poort uit zou wandelen... op 23 september zit ze er een jaar maar om op safe te spelen loopt ze 28 september de poort uit.
Geweldig hoe dat mens in een week van
* morgen
* 24 uur
* weekje bedenktijd
* 4 a 5 maanden
naar ruim 8 maanden springt........ die gaat niet weg..... nooit.
ja mooi hequote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Het was zo opvallend dat ze meteen ons probeerden aan te vallen door dingen te zeggen die wij over elkaar hebben gezegd. En het mooie van onze groep is dat we dat dus allemaal al wisten."
Prachtig inderdaad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Het was zo opvallend dat ze meteen ons probeerden aan te vallen door dingen te zeggen die wij over elkaar hebben gezegd. En het mooie van onze groep is dat we dat dus allemaal al wisten."
De hele week al, je ziet BBNN nóoit eens ongedwongen plezier hebben, alleen als ze met hun valse plannetjes bezig zijn, uit leedvermaak.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:09 schreef anno-i-mus het volgende:
en weer ...
kamp huub : feest
kamp bart : treurnis
Dat is heel sterk, die openheid maakt ze onkwetsbaar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
Oeioeioeiquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:13 schreef partyyboyy het volgende:
OOHH NL IS NU AAN HET STOKEN!!!
"Huub heeft gezegd dat je beter uit de ouderlijke macht getrokken kan worden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |