abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45669812
zijn ze er in het Maasgebouw nou al uit of we in beroep gaan bij CAS?
pi_45669970
volgens mij niet
pi_45670678
TVP
+ François Sterchele, 14/03/1982 - 08/05/2008 +
pi_45670981
ELEKTRONISCH BOARDING SYSTEEM
pi_45671177
Wanneer rotten Woerts, Bosz, Jansen etc op?

Kicken heet die korte film, waarin Cox meespeelt.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_45671213
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Nou... Euh.. Kijk.. Dat zit namelijk zo... Niet?
pi_45671252
Woerts is wel een aanwinst, Jansen krijgt het voordeel vd twijfel, maar Koeman en Bosz mogen pleite ja
pi_45671553
quote:

Woerts is een vakman die moet je niet wegdoen, zakenmannen zijn nou eenmaal hufters. Die andere 2 kunnen het beste nog morgen vertrekken ben ik met je eens.
pi_45673530
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:35 schreef Erasmusch het volgende:
ELEKTRONISCH BOARDING SYSTEEM
stink jude!
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:34:06 #11
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45673701
quote:

Wie wil je ervoor hebben dan?
pi_45674292
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 18:52 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

IFFR?

kan hier niets vinden
Daar kon ik hem ook niet vinden nee
quote:

oke
pi_45681683
mailtje van Feyenoord (misschien al gepost)
quote:
Maak kans op een Feyenoord seizoenkaart voor het leven!

Iedereen die in de periode tussen 15 januari 2007 en 28 februari 2007 een halve seizoen-kaart of een gratis Feyenoord
clubkaart aanschaft, maakt kans op een leven* lang een gratis stoeltje in de Kuip. Een gouden deal, dus doe snel mee!

U als bestaande seizoenkaarthouder van Feyenoord kunt ook kans maken op deze fantastische prijs.

Het enige wat u hier voor hoeft te doen is iemand anders aan te melden voor een halve seizoenkaart of een gratis Feyenoord clubkaart .
U maakt in dit geval allebei kans op de prijs.

Want wat is er nou mooier dan samen een wedstrijd van Feyenoord bijwonen in het mooiste stadion van Nederland?

*max 25 jaar

ook hier is levenslang niet wat het zou moeten zijn
pi_45683388
Die broer van Lensky is alweer weg bij ons
pi_45683800
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Die broer van Lensky is alweer weg bij ons
Was niet veel?
pi_45683837
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:17 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Was niet veel?
Blijkbaar niet, zal wel een typisch gelukszoekertje zijn. Die mede dankzij de achtergrond van zijn broertje/ pushende vader/zaakwaarnemer stages afdwingt in Europa.
pi_45683995
Zou zo kunnen ja. Al kun je dan beter in de 2e bundesliga ofzo proberen te gaan spelen, daar verdien je nog wat.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:47:56 #18
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_45684427
Ben ik weer
pi_45686351
TVP
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_45686373
quote:
Jong Feyenoord heeft donderdagavond op een ijskoud Varkenoord een pijnlijke oefennederlaag geleden. De amateurs van de Sportclub Feyenoord wisten beter raad met de ijzige omstandigheden en versloegen het team van Arnold Scholten met 5-1.
Stagiair Cadu had dubbel pech: op de keiharde grasmat was goed voetbal bijna onmogelijk en bovendien viel de Braziliaan met een schouderblessure uit.

Goed voetbal was donderdagavond onmogelijk op Varkenoord, waar het anders zo goed bespeelbare hoofdveld meer weg had van een ijspiste dan van een voetbalmat. Elke loopactie was haast gedoemd te mislukken omdat het simpelweg een hele kunst was om overeind te blijven. SC Feyenoord - met onder anderen de oud-profs Dwight Eli en Arjen van der Laan in de selectie - wist het beste raad met de omstandigheden en profiteerde met name in de tweede helft van de onwennigheid in de gelederen van de tegenstander middels fraaie goals. Pas vlak voor tijd kon Jong Feyenoord wat terugdoen: de als altijd ijverige Resham Sardar schoot de bal toen vanaf de rand van het strafschopgebied in de kruising.

Aan de zijde van Jong Feyenoord maakte stagespeler Cadu ondanks de moeilijke omstandigheden en de vrieskou een redelijke indruk. De lange Braziliaan stond centraal op het middenveld. Cadu had een aantal aardige loopacties, oog voor de combinatie en verloor zich bepaald niet in egoïstische acties. Een kwartier voor tijd moest de actieve middenvelder de strijd helaas staken. Na een luchtduel kreeg hij een elleboog van een tegenstander op zijn schouderblad en moest hij hevig balend naar de kant. De net gewisselde Kogeldans kon opnieuw het veld in. ‘Jammer dat ik niet wat meer heb kunnen laten zien, maar gegeven de omstandigheden was het best aardig’, sprak de Braziliaan na afloop realistisch. ‘Ik hoop dat de technische mensen van Feyenoord genoeg gezien hebben, maar ik denk dat het voor hen ook moeilijk was om mij hier te beoordelen.’

OPSTELLING JONG FEYENOORD Doedee; Ramos, Adalberto, Achlioui, Hammouti; Abubakari, Cadu (Kogeldans, 75), Blonk, Davids; Kogeldans (Sammuel, 45) en Sardar
Jong Feyenoord maakt geen beste indruk!!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:00:19 #21
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45686433
5-1 verliezen tegen de amateurs.

Enkeltje transferlijst voor allemaal dus...
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 26 januari 2007 @ 08:56:22 #22
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_45686880
Dramatisch.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
  vrijdag 26 januari 2007 @ 09:01:45 #23
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45686954
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts is wel een aanwinst, Jansen krijgt het voordeel vd twijfel, maar Koeman en Bosz mogen pleite ja
Jansen moet weg.
Idem met Bosz.
pi_45688802
Is jong feyenoord niet bijna een degradatiekandidaat aan het worden met al die verliezen op rij?
Kutkloon.
pi_45688821
Ik weet niet of het al bekend was onder de feyenoorders.
quote:
Henk van Stee wordt per direct hoofd opleidingen bij de Oekraïnse topclub Shaktar Donetsk. Hij heeft een overeenkomst voor drie jaar getekend. Van Stee verlaat Feyenoord, waar hij dezelfde functie bekleedde. De Rotterdammers hebben nog geen opvolger aangetrokken.

Van Stee kwam via een headhuntersbureau in beeld bij Shaktar Donetsk dat momenteel veel weg heeft van een zoete inval. Er staan veel buitenlandse spelers onder contract. De club wil juist meer met Oekraïners gaan werken. Van Stee heeft de opdracht gekregen de jeugdopleiding structuur te geven en talent te laten doorstromen.

Voetbal zit in Oekraïne in de lift. De voormalige Sovjet-republiek plaatste zich in de WK-kwalificatie als eerste Europese land voor het eindtoernooi.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 11:02:38 #26
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45689430
Heel erg oud nieuws.
pi_45691685
Minimaal 12 maanden ofzo
pi_45691743
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:21 schreef Erasmusch het volgende:
Minimaal 12 maanden ofzo
Ach hij is er vandaag begonnen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:30:51 #29
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45691992
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ach hij is er vandaag begonnen
Euh.. Nou..
pi_45692183
Huh WTF waar heb je dit vandaan. Echt al heel oud nieuws
pi_45692483
Had Boukhari niet wat voor Feyenoord geweest? Neem die Wilhemsson dan meteen mee, ook een zeer goeie speler .
pi_45692493
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh WTF waar heb je dit vandaan. Echt al heel oud nieuws
Ach ik heb nooit goede bronnen
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:55:20 #33
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45694520
quote:
Feyenoord in beroep tegen Europese uitsluiting
26 januari 2007

Feyenoord gaat in beroep tegen de Europese uitsluiting naar aanleiding van de supportersrellen in Nancy. Vorige week besliste de beroepscommissie van de UEFA dat de Rotterdammers per direct uit het toernooi om de UEFA-beker werden gezet.

Feyenoord loopt door de straf een dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur mis. Daardoor is de Engelse formatie automatisch geplaatst voor de volgende ronde.
Vers van de pers...
pi_45694691
Goede zaak. Hebben ze er eigenlijk niet over gedacht om Nancy aan te klagen? Wat ik achterlijk vind is dat het de vraag is of ze deze zaak op tijd kunnen behandelen. Dit is dringend dus ze maken maar tijd.
Je gaat toch ook niet iemand de doodstraf geven en zeggen dat ie wel in hoger beroep kan maar dat dit niet opschortend is?
pi_45694812
Wat heb het voor nut om dan nog in beroep te gaan???
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:29:00 #36
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45695563
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb het voor nut om dan nog in beroep te gaan???
Zou het, had ik ergens gelezen, toch nog gespeeld kunnen worden
pi_45695677
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef Keltie het volgende:

[..]

Zou het, had ik ergens gelezen, toch nog gespeeld kunnen worden
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:36:43 #38
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45695842
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef dlebrok het volgende:

[..]

als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.
Of gewoon een CL plaats voor volgend jaar?
Of, als de eerst ontmoeting in Rotterdam is en de Spurs dus niet op komen dagen, de Spurs een verlies van 3-0 geven (ze zijn niet op komen dagen )
Of,...
Of,...
pi_45695898
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef Keltie het volgende:

[..]

Of gewoon een CL plaats voor volgend jaar?
Of, als de eerst ontmoeting in Rotterdam is en de Spurs dus niet op komen dagen, de Spurs een verlies van 3-0 geven (ze zijn niet op komen dagen )
Of,...
Of,...
dat is natuurlijk onzin maar de uefa zal het toch zelf op moeten gaan lossen.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 14:40:59 #40
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45696003
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Wie zegt dat het dan al te laat is?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45696256
Die kans is er wel

Feyenoord bereid zich gewoon voor op Spurs

26/1/2007 14:04

Na de argumentatie van de uitsluiting uit het UEFA Cup-toernooi te hebben bestudeerd, heeft Feyenoord besloten bij het CAS in Lausanne in beroep te gaan tegen de straf. 'We hebben het gevoel dat Feyenoord onrecht is aangedaan.'
Naar aanleiding van supportersrellen tijdens de uitwedstrijd tegen AS Nancy werd Feyenoord in hoger beroep uitgesloten van verdere deelname aan het UEFA Cup-toernooi. De Rotterdammers mogen in de zestiende finale niet aantreden tegen Tottenham Hotspur, dat zich daarmee zonder te spelen plaatst voor de achtste finale.

'Op basis van de feiten zijn wij van mening dat we als club niet schuldig zijn', herhaalde financieel directeur Onno Jacobs zijn eerder uitgesproken woorden. 'Wij willen de uitspraak van de Beroepscommissie graag juridisch laten toetsen, omdat we het gevoel hebben dat Feyenoord met deze straf onrecht is aangedaan.'

'Hangende het beroep zullen we doorgaan met de voorbereidingen op de wedstrijden tegen The Spurs, maar we zullen bij het Court of Arbitration for Sport (CAS, red.) ook aandringen op een snel besluit.'
pi_45699517
Van: Eus
Datum: vr 26-1-2007 15:02
Aan: info@tas-cas.org
Onderwerp: Feyenoord is the best

Hé you there,

This is a message for the people of CAS who make decision about Feyenoord Rotterdam

We are FEYENOORD!
And we must in the UEFA-Cup stay.

Otherwise waves there something!!!!!!!

Is that understood, stelletje lapzwansen?

@!#$ the UEFA. Uefa people smell like urine

UEFA = MAFFIA!

Greetings from Eus (i am very bad guy!!!!!)

Hehe
pi_45699565
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef dlebrok het volgende:
Van: Eus
Datum: vr 26-1-2007 15:02
Aan: info@tas-cas.org
Onderwerp: Feyenoord is the best

Hé you there,

This is a message for the people of CAS who make decision about Feyenoord Rotterdam

We are FEYENOORD!
And we must in the UEFA-Cup stay.

Otherwise waves there something!!!!!!!

Is that understood, stelletje lapzwansen?

@!#$ the UEFA. Uefa people smell like urine

UEFA = MAFFIA!

Greetings from Eus (i am very bad guy!!!!!)

Hehe
pi_45699881
Ben benieuwd of er mensen zijn die ook gewoon echt nu nog een kaartje gaan kopen? Lijkt me toch niet
pi_45700338
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ben benieuwd of er mensen zijn die ook gewoon echt nu nog een kaartje gaan kopen? Lijkt me toch niet
20.000 verkocht inmiddels
pi_45700499
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 16:45 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

20.000 verkocht inmiddels
Voor de uitwedstrijd?
pi_45700819
Bruins binnen hoor ik?
pi_45700882
quote:
FEYENOORD LEGT LUIGI BRUINS VAST
Feyenoord heeft Luigi Bruins gecontracteerd. De 19-jarige middenvelder zal in De Kuip een verbintenis voor vier seizoenen signeren. ‘We zijn heel blij dat we deze talentvolle Rotterdamse jongen hebben kunnen vastleggen’, aldus technisch manager Peter Bosz. Bruins zal het seizoen afmaken bij Excelsior. Alleen het niet slagen van de medische keuring kan een overgang van het talent nog in de weg staan.

Luigi Bruins is een van Rotterdamse grootste talenten. Bruins maakte al op 17-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste van Excelsior. Inmiddels heeft hij al meer dan 50 wedstrijden voor de Kralingers gespeeld, waarvan 20 op het hoogste niveau. De met een fraaie trap gezegende Bruins maakte dit seizoen in de eredivisie 5 goals. ‘Luigi is een hele getalenteerde jongen met specifieke kwaliteiten’, licht Bosz de transfer toe. ‘We zijn erg blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen.’

Voor Luigi Bruins bestond veel concrete belangstelling uit binnen- en buitenland, maar de Rotterdammer liet uiteindelijk zijn gevoel spreken. ‘Ik heb lang gewikt en gewogen, maar over mijn definitieve keuze heb ik wel heel goed nagedacht. En nu ben ik heel blij met mijn keuze voor Feyenoord’, aldus Bruins. ‘Ik ben een echte Rotterdammer en ben er trots op straks voor deze club en in De Kuip te gaan spelen. Vroeger keek ik daar al naar uit en nu gaat het gebeuren. Voordeel is dat ik in mijn eigen omgeving kan blijven. Feyenoord is in alle opzichten de beste keuze voor mij.’

Voordat hij zich deze zomer samen met zijn huidige ploeggenoot Andy Slory bij De Kuip meldt, rust op de schouders van Bruins eerst de zware taak om Excelsior te behouden voor de eredivisie. ‘Nu ik mijn besluit heb genomen, kan ik me weer volledig op handhaving met Excelsior richten. Dit zou ook niet het beste moment zijn om in te stappen bij Feyenoord, dat een moeilijk seizoen doormaakt. In de zomer begint iedereen fris.’

Ook Excelsiors algemeen directeur Simon Kelder is blij dat zijn pupil voor Feyenoord heeft gekozen en dat het samenwerkingsverband tussen beide clubs zijn nut opnieuw bewijst: ‘Er hebben ontzettend veel clubs bij ons geïnformeerd, maar uiteindelijk is het toch de speler die bepaalt waar hij naartoe gaat, samenwerkingsverband of niet. Luigi heeft zelf voor Feyenoord gekozen en ik ben er trots op dat Excelsior met hem en Slory toch maar weer twee spelers aflevert voor het hoogste niveau. Aan de andere kant is het wel ontzettend jammer dat we ze kwijt raken, maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik hoop dat ze dit laatste half jaar alles op alles zetten om Excelsior te behouden voor de eredivisie.’
pi_45700933
Werkelijk een topaankoop! Met de Guzman, Slory, Drenthe en Bruins heb je toch wel 4 talenten uit de top 10 grootste talenten van Nederland.
pi_45701004
Goede grap .

[ Bericht 82% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2007 17:16:46 ]
pi_45701020
Nu moeten er wel 3 ervaren spelers aangetrokken worden om de talenten te sturen.
pi_45701030
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Goede grap .
Feyenoord.nl
pi_45701034
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:16 schreef Sloggi het volgende:
Goede grap .
Staat op feyenoord.nl
pi_45701052
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:17 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Staat op feyenoord.nl
Oh, sorry .

Ik zag geen bron staan, en op AD.nl en VI.nl stond ook niks .
pi_45701055
Leuk een keer goed nieuws
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:19:24 #57
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45701088
-feyenoord eindigt samenwerking met excelsior

-slory en bruins bloeien op

-feyenoord sluit snel weer samenwerking met excelsior

-slory naar feyenoord

-bruins naar feyenoord

-(feyenoord eindigt samenwerking binnen 1-2 jaar)

op propaganda site feyenoord.nl wordt met grote nadruk vermeld dat de samenwerking er niets mee te maken heeft yeah right.. iedereen weet dat Bruins naar AZ wilde.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:19:32 #58
139407 jorienvdherik
pi_45701093
Bruins
pi_45701150
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
op propaganda site feyenoord.nl wordt met grote nadruk vermeld dat de samenwerking er niets mee te maken heeft yeah right.. iedereen weet dat Bruins naar AZ wilde.
Ik ruik hier een beetje jaloezie
pi_45701189
quote:

-slory naar feyenoord

-bruins naar feyenoord

hehehe frusti az-er?>:)
pi_45701202
Hoeveel heb die gekost?
pi_45701207
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef dlebrok het volgende:

[..]

hehehe frusti az-er?>:)
Nog erger een frusti joodje zo te zien.
pi_45701236
Het stond er al.
pi_45701237
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel heb die gekost?
Doet Feyenoord de laatste tijd geen uitspraken meer over
pi_45701278
quote:
Hoeveel heb die gekost?
Doet Feyenoord vreemd genoeg nooit uitspraken over.
pi_45701283
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Doet Feyenoord de laatste tijd geen uitspraken meer over
Mwah is niet zo vreemd, is een soort van gedragscode onder Nederlandse clubs.
Misschien komt het vanavond te horen bij de nieuwe boulevard voetbal insite bla bla.
pi_45701297
quote:

-slory naar feyenoord

-bruins naar feyenoord

Luigi bepaald zelf waar hij heen gaat. Als hij geen goed gevoel over Feyenoord had gehad, was hij niet naar ons gekomen.
pi_45701309
quote:

[..]

Nog erger een frusti joodje zo te zien.
Die gaan nu straks allemaal roepen dat het toch niet echt een supertalent was en dat ze blij zijn dat ie niet naar Amsterdam komt
pi_45701311
Wel kans dat Hofs dan mag opbokken in de winterstop, met al die andere 'talentvolle' aanvallende middenvelders erbij.
pi_45701318
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Mwah is niet zo vreemd, is een soort van gedragscode onder Nederlandse clubs.
Misschien komt het vanavond te horen bij de nieuwe boulevard voetbal insite bla bla.
Nieuw programma?
pi_45701322
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel kans dat Hofs dan mag opbokken in de winterstop, met al die andere 'talentvolle' aanvallende middenvelders erbij.
Dat zou zonde zijn.
pi_45701342
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Die gaan nu straks allemaal roepen dat het toch niet echt een supertalent was en dat ze blij zijn dat ie niet naar Amsterdam komt
Hun hebben Davids
pi_45701343
quote:
Mooi aan Vitesse verkopen
pi_45701372
Goede aankoop.
Hopelijk kan hij een niveautje hoger aan.
Time will tell.
pi_45701392
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:26 schreef Kadoc het volgende:

[..]

Dat zou zonde zijn.
Valt wel mee .
pi_45701418
Voor 5 mil Hofs verkopen ofzo
pi_45701424
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:26 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Nieuw programma?
Ja soort RTL boulevard achtig programma ofzo. Vorige week voor het eerst, komt straks voordat de wedstrijd begint. rond 8 uur ofzo. Heb het zelf ook nog niet gezien.
pi_45701440
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja soort RTL boulevard achtig programma ofzo. Vorige week voor het eerst, komt straks voordat de wedstrijd begint. rond 8 uur ofzo. Heb het zelf ook nog niet gezien.
Toch niet met Judas Babs?
pi_45701449
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Valt wel mee .
Of 12 .

euro
pi_45701491
quote:
Concurrentie is goed.ben die arrogantie van die spelers die toch al zeker zijn van hun basisplek zat.

De kaartverkoop voor het UEFA Cup-duel tussen Feyenoord en Tottenham Hotspur wordt per direct hervat. Dit naar aanleiding van het hoger beroep dat Feyenoord vrijdag heeft aangetekend tegen de uitsluiting uit het UEFA Cuptoernooi. Hangende het beroep gaat Feyenoord verder met de wedstrijdorganisatie, waaronder uiteraard ook de kaartverkoop valt.

Mocht het hoger beroep van Feyenoord worden afgewezen, krijgen de supporters die reeds in het bezit zijn van een kaart als vanzelfsprekend hun geld terug. Kaarten zijn te koop via Ticketbox. Tot nu toe zijn er circa twintigduizend kaarten verkocht.

Nog mensen die kaarten gaan halen nu?
pi_45701520
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Toch niet met Judas Babs?
jawel en ook Snor
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:32:25 #82
139407 jorienvdherik
pi_45701525
Hofs mag niet weg denk, laat maar lekker blijven
pi_45701599
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hofs mag niet weg denk, laat maar lekker blijven
Leuke speler voor een sterke bank
pi_45701608
Morgen ff kaarten halen voor Ajax - Feyenoord. Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
pi_45701620
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Voor 5 mil Hofs verkopen ofzo
Denk niet dat er clubs zijn die er 5 miljoen voor over hebben.
Woo-loo-loo!
pi_45701636
Goede aankoop hoor

Veel belangrijk voetbalnieuws vandaag zeg.... Davids, Afellay en Bruins
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45701659
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Denk niet dat er clubs zijn die er 5 miljoen voor over hebben.
Buitelandse
pi_45701683
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Goede aankoop hoor

Veel belangrijk voetbalnieuws vandaag zeg.... Davids, Afellay en Bruins
+ het hoger beroep.
pi_45701709
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef Vakkie_W het volgende:

Buitelandse
Zo geweldig speelt hij nou ook weer niet, vind ik
Woo-loo-loo!
pi_45701741
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef dlebrok het volgende:

[..]
Nog mensen die kaarten gaan halen nu?
Nee, ik wacht het nu af, zeker omdat volgens mij de meeste uitspraken daar maanden op zich laten wachten, en er voor W sowieso wel kaarten te regelen zijn.

Trouwens, eindelijk wat goed nieuws. Bruins is zeker 'n talent, nou nog hopen dat hij uit de verf komt als die voor ons gaat spelen... Nu nog 'n goede spits kopen en 'n goede (controlerende) middenvelder a la Paultje B en er komt eindelijk 'n team te staan.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:39:59 #91
139407 jorienvdherik
pi_45701763
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Morgen ff kaarten halen voor Ajax - Feyenoord. Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
iets van 200-400 denk
pi_45701858
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

iets van 200-400 denk
Hmm dat word stipt 9 uur de seizoenskaart doorhalen
pi_45701943
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Nee, ik wacht het nu af, zeker omdat volgens mij de meeste uitspraken daar maanden op zich laten wachten, en er voor W sowieso wel kaarten te regelen zijn.
Deze uitspraak wordt hopelijk snel gedaan gelukkig zet Feyenoord er ook druk op. Ik denk dat ik ook even wacht.
quote:
Trouwens, eindelijk wat goed nieuws. Bruins is zeker 'n talent, nou nog hopen dat hij uit de verf komt als die voor ons gaat spelen... Nu nog 'n goede spits kopen en 'n goede (controlerende) middenvelder a la Paultje B en er komt eindelijk 'n team te staan.
Die kerel van de Eagles, hoe heet ie ook alweer? Echt een type Bosvelt!
  vrijdag 26 januari 2007 @ 17:46:28 #94
139407 jorienvdherik
pi_45701976
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Hmm dat word stipt 9 uur de seizoenskaart doorhalen
Zeker zal binnen de minuut uitverkocht zijn
pi_45702067
Bruins
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45702260
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Zeker zal binnen de minuut uitverkocht zijn
Heb ik ook kans als ze hem iets voor 9 uur al doorhalen?
pi_45702588
hopelijk mogen jullie in de uefa-cup blijven............ om zo afgeslacht te worden door tottenham
pi_45702722
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

iets van 200-400 denk
Staan plaatsen. Ze hebben uit voorzorg de stoeltje al verwijderd
  vrijdag 26 januari 2007 @ 18:26:25 #99
139407 jorienvdherik
pi_45703203
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Heb ik ook kans als ze hem iets voor 9 uur al doorhalen?
misschien, volgens mij zit er een paar seconden speling in
pi_45703857
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef dlebrok het volgende:

Wie bedoel je

Wel mooi dat ze de verkoop hervatten, geeft toch een signaaltje naar de UEFA
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:08:43 #101
146730 R81
Ech wel...
pi_45704432
Bruins
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_45704534
blijf het vreemd vinden dat ze er nu pas uit zijn dat ze in beroep gaan
als je overtuigd zou zijn van je onschuld (en dat is Feyenoord) kom je er toch gelijk mee?
dit kostte weer een week

mooi dat Bruins komt
  vrijdag 26 januari 2007 @ 19:15:32 #103
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_45704647
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:11 schreef ruud_fr het volgende:
blijf het vreemd vinden dat ze er nu pas uit zijn dat ze in beroep gaan
als je overtuigd zou zijn van je onschuld (en dat is Feyenoord) kom je er toch gelijk mee?
dit kostte weer een week

mooi dat Bruins komt
Lijkt mij dat alle juridische kantlijnen moesten worden uitgezocht.
Zo'n hoger beroep zal ook nog wel aardig wat kosten dus wil je wel weten of je ook nog een mogelijkheid hebt dat je de zaak kunt winnen.
Dit lijkt mij wel moeilijk te worden met die mafia uefa.

Wel goede zaak dat Bruins komt
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  vrijdag 26 januari 2007 @ 20:10:22 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_45706154
Bruins. Feyenoord heeft op zich wel behoorlijk wat talenten inderdaad, met De Guzman, Slory, Drenthe, Bruins en Lensky. Ben vooral benieuwd of die laatste gaat presteren, of dat het een gevalletje Connolly ofzo wordt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_45706596
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Deze uitspraak wordt hopelijk snel gedaan gelukkig zet Feyenoord er ook druk op. Ik denk dat ik ook even wacht.
[..]

Bedoel je die knul die nu bij az speelt, die De Zeeuw?
pi_45708655
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef TC03 het volgende:
Bruins. Feyenoord heeft op zich wel behoorlijk wat talenten inderdaad, met De Guzman, Slory, Drenthe, Bruins en Lensky. Ben vooral benieuwd of die laatste gaat presteren, of dat het een gevalletje Connolly ofzo wordt.
Nu nog wat ervaren spelers erbij om de talenten een beetje op te leiden en het kan weer wat worden
Al kosten die natuurlijk wat meer geld.
Feijenoord Rotterdam
pi_45709115
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef zevenkamp het volgende:
Nu nog wat ervaren spelers erbij om de talenten een beetje op te leiden en het kan weer wat worden
we hebben toch Pi-Air
  vrijdag 26 januari 2007 @ 21:43:56 #108
139407 jorienvdherik
pi_45709252
Zondag gewoon 3-0 winnen overigens
pi_45709401
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:39 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

we hebben toch Pi-Air
Die stopt helaas na dit seizoen
Feijenoord Rotterdam
pi_45710052
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Maak daar dan maar 3-1 van.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 22:25:43 #111
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45710717
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Net zoals we van die ratten zouden winnen zeker...
Elite
Tegen TTIP
pi_45710923
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 22:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Net zoals we van die ratten zouden winnen zeker...
Sowieso 0 tegendoelpunten is al een illusie met die mongolen die er achterin staan.
Feijenoord Rotterdam
  vrijdag 26 januari 2007 @ 23:02:08 #113
139407 jorienvdherik
pi_45712051
Dat dan weer wel, ga denk pas 13:45 weg ofzo, geen zin om lang te wachten. wedstrijd om niets
pi_45717744
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

Bedoel je die knul die nu bij az speelt, die De Zeeuw?
Nee, hij speelt nog steeds bij de Eagles, blonk gisteren uit.
pi_45719688
STERVENSE HOERE KK WIJF BIJ DE TICKETBOX Komt GVD 1 over 9 aankakken GRAFHOER dat ze is

Word tijd voor een Goldcard.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vakkie_W op 27-01-2007 09:33:34 ]
pi_45719693
Oei, geen kaartje begrijp ik?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_45719713
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
Oei, geen kaartje begrijp ik?
Juist, door de grafhoer
  zaterdag 27 januari 2007 @ 09:53:58 #118
139407 jorienvdherik
pi_45719885
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef Vakkie_W het volgende:
STERVENSE HOERE KK WIJF BIJ DE TICKETBOX Komt GVD 1 over 9 aankakken GRAFHOER dat ze is

jezus wat kut voor je
  zaterdag 27 januari 2007 @ 09:56:55 #119
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45719908
Ben erbij
pi_45720023
Is die Lensky eigenlijk wat?
pi_45720032
quote:

zaterdag 27 januari 2007 @ 10:21:44 #122
139407 jorienvdherik
pi_45720149
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 10:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is die Lensky eigenlijk wat?
valt nog niks over te zeggen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:31:27 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45721132
quote:
Het word tijd voor verkoop aan de kassa, bij de Kuip, zoals vroeger. Optyfen met al die flutkaarten.
Elite
Tegen TTIP
pi_45721183
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:31 schreef Happel het volgende:

[..]

Het word tijd voor verkoop aan de kassa, bij de Kuip, zoals vroeger. Optyfen met al die flutkaarten.
Heb je tenminste ook geen diamondkaarthouders die alleen maar gaan omdat ze anders hun kaart kwijtraken.
Feijenoord Rotterdam
pi_45721260
quote:
'Villareal bood 1,1 miljoen op Timmer'

Vandaag maakt Hugo Borst in het Algemeen Dagblad bekend dat het Spaanse Villareal een bod van 1,1 miljoen euro had uitgebracht op Feyenoord-doelman Henk Timmer. De doorgaans goed geïnformeerde columnist geeft tevens het Rotterdamse bestuur lik op stuk.

“Het ontbreekt de directie aan ervaring, dat bewijst het mislopen van de transfer van Timmer naar Villareal wel. Als je een bod krijgt op een 35-jarige doelman die voor niets de Kuip kwam binnenlopen, haal dan niet het onderste uit de kan. Het bod van 1,1 miljoen euro had pure winst geweest.”

“Feyenoord deed, hoewel het afgeraden werd, toch een tegenbod van 1,3 miljoen euro en vroeg een bonus als Timmer Villareal aan Europees voetbal zou helpen. De Spaanse club haakte af. Ik vind het een staaltje van heel slecht zaken doen,” zo schrijft Borst vandaag.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 11:47:32 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45721424
Oud nieuws en inderdaad heel dom van het bestuur. Makkelijk scoren voor die kutSpartaan.
Elite
Tegen TTIP
pi_45721956
We hebben trouwens wel een heel erg jong middenveld....

Drenthe
De Guzman
Hofs
Bruins
Derijck
Lensky
pi_45722086
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:10 schreef Vakkie_W het volgende:
We hebben trouwens wel een heel erg jong middenveld....

Drenthe
De Guzman
Hofs
Bruins
Derijck
Lensky
Wij hebben Davids.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45722111
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:39 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]
Beetje dom zou Maxima zeggen. 1,1 miljoen hadden ze moeten doen.
pi_45722123
quote:
Wij hebben Davids.
Moet Ajax daar nou heel blij mee zijn?
pi_45722191
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wij hebben Davids.
Dat is toch die geldwolf die niet in de basis stond bij Tottenham?
pi_45722264
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:20 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Dat is toch die geldwolf die niet in de basis stond bij Tottenham?
Dat is die 'geldwolf' die wel raad weet met jullie Hofjes en Guzmannetjes.
pi_45722919
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wij hebben Davids.
Wij ook.
pi_45723053
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef TC03 het volgende:
Ekramy ook nog.
Ik hoorde van een maat van me die voor AZ is dat Tim de Cler naar Feyenoord vertrekt?
pi_45723374
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 12:58 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Ekramy ook nog.
Ik hoorde van een maat van me die voor AZ is dat Tim de Cler naar Feyenoord vertrekt?
Las ik ook op het AZ forum
pi_45723397
Nou, daar zitten jullie volgens mij niet echt op te wachten.
Klik dan als je durft
pi_45723427
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:13 schreef Suijk het volgende:
Nou, daar zitten jullie volgens mij niet echt op te wachten.
Wel op een speler met zijn kwaliteiten en ervaring maar het moet hier geen ajax2 worden, dus liever niet.

Feyenoord wil relschoppers laten betalen
Geschreven door Jurre de Ruiter op dinsdag, 23 januari om 00:01

Feyenoord zal alles in het werk stellen om de relschoppers die in en tegen Nancy tekeer gingen te identificeren. De hooligans zullen, als het aan de Rotterdammers ligt, vervolgens de financiële schade van de uitsluiting op zich moeten nemen.

De rellen die in Nancy werden veroorzaakt door de Feyenoord-supporters, zorgden uiteindelijk voor een forse straf van de UEFA. De voetbalbond heeft de club uitgesloten van deelname aan het lopende UEFA Cup-toernooi en bovendien zal er een boete van 60.000 euro betaald moeten worden.

De club is inmiddels in het bezit van camerabeelden. "We hebben zelf opnames gemaakt, maar ook de beelden van RTL en de politie opgevraagd", zo legt financieel directeur Onno Jacobs uit tegenover het AD. "Via supporters komen ook filmpjes binnen. Langzaam krijgen we een beeld van de schuldigen. Tevens wordt er over nagedacht om de filmpjes op internet te plaatsen."

Door het mislopen van tv-gelden en wedstrijdinkomsten, loopt de schade op tot in de miljoenen. Eerder slaagde Feyenoord er al in om vier supporters te laten betalen voor de boete die men kreeg nadat vuurwerk en aanstekers op het veld werden gegooid.

Pas maar op jongens
pi_45723429
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:12 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Las ik ook op het AZ forum
Alsnog? Is ie nu goedkoper dan, of transfervrij na dit seizoen ofzo?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:15:42 #139
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45723434
Fijn weer.

http://www.voetbalfocus.nl/imgs/cler-t-de1.jpg

Maar hé, maakt allemaal niet uit. Als we maar prijzen winnen, hè.
Elite
Tegen TTIP
pi_45723445
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:15 schreef dlebrok het volgende:

blabla knip
Kijk eens naar de datum joh, oud nieuws.
pi_45723612
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Kijk eens naar de datum joh, oud nieuws.
Hehe zie het nu ook ja, deze is wel nieuw

E. Koeman: 'Lensky is gewoon fit'
Geschreven door Pieter Ooms op zaterdag, 27 januari om 11:35

Feyenoord-aankoop Jacob Lensky moest in zijn eerste drie wedstrijden in de hoofdmacht telkens vroegtijdig het veld verlaten. Onderzoek moest uitwijzen waardoor de jonge Canadees last kreeg van krampverschijnselen.

Uit het onderzoek van afgelopen week kwam naar voren dat er geen medische redenen waren voor zijn kramp. Op de website van de Rotterdammers wordt de spanning als oorzaak naar voren gebracht. “Hij is gewoon fit, het was op de spanning terug te voeren,” zo verklaarde trainer Erwin Koeman.

“Ik zou het aandurven om hem en Alfred Schreuder vanaf het beginsignaal te laten starten. Of ik daarvoor kies, is een tweede, maar de mogelijkheid is er.” Feyenoord moet het zondagmiddag opnemen tegen de rode lantaarndrager van de Eredivisie, RKC Waalwijk.
pi_45723911
Ons bestuur zit ook wel op het niveau van een speeltuinvereniging.... De joden hebben tribuneklant Rosenberg voor meer verkocht dan dat wij voor Kalou hebben gekregen....
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:41:07 #143
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_45723976
Bruins is weer eens een goede aankoop met oog op de toekomst!

Ben benieuwd of het hoger beroep wat uit gaat maken, maar wel goed dat ze het iig proberen.

* FrankyMcG heeft 4 kaarten voor de joden uit...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_45723999
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Bruins is weer eens een goede aankoop met oog op de toekomst!

Ben benieuwd of het hoger beroep wat uit gaat maken, maar wel goed dat ze het iig proberen.

* FrankyMcG heeft 4 kaarten voor de joden uit...
Jij verkopen?
pi_45724213
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ons bestuur zit ook wel op het niveau van een speeltuinvereniging.... De joden hebben tribuneklant Rosenberg voor meer verkocht dan dat wij voor Kalou hebben gekregen....
Rosenberg 2.5 miljoen, Kalou ong. 6 miljoen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 13:56:50 #146
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_45724375
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Jij verkopen?
Neen, helaas.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_45724890
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Charisteas? 3 Miljoen toch? Rosenberg 2.5. Ik zou het wel weten...
pi_45725452
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Charisteas? 3 Miljoen toch? Rosenberg 2.5. Ik zou het wel weten...
Griek voor 2.5 dacht ik, maar wat zou je wel weten?
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:46:00 #149
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45728406
Is er al bekend wanneer dat toernooi met Spurs, Celtic en Dortmund is? Dat vraagt een Celtic supporter aan me. Kunnen trouwens mooie wedstrijden worden (hoop dat het wordt uigezonden op tv)
Jawel, je keek.
pi_45729172
Blij dat Bruins komt jongens? Zoals hij vandaag aan de telefoon zei: "Toch maar voor gevoel gekozen, niet het geld". Er is niet zo heel veel geld mee gemoeid, bedrag mag ik niet noemen, maar ... Het bod was ongeveer 1/3e AZ.

Excelsior-Feyenoord samenwerking

Luigi Dat je over 3 jaar maar bij Juventus mag voetballen, zoals je altijd wilde (hij zou mee komen lurken hier geloof ik )
Kutkloon.
pi_45729287
Bruins

------------------------Ekramy----------------

Tiendalli-------Greene (wel in oude vorm)-------Drenthe

Lucius

Vincken--------Buijs---------Guzza-------------Huysegems

Bruins

Slory

Zou dit een optie zijn??
pi_45729361
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Bruins

Lucius

Bruins

Slory

Zou dit een optie zijn??
Greene optyften, doet al 20 wedstrijden de vedette uithangen en ziet er uit als een heaumeaux zo dom kijkt ie af en toe. tiendalli, optyftstralen met die rasmongeaul. Guzman presteert laatste tijd niets maar die is wel dus laat maar hangen eventjes.

Daarnaast slory wieberen voor een échte spits.
Kutkloon.
pi_45729438
Verstandige aankoop, lijkt me
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_45729559
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Greene optyften, doet al 20 wedstrijden de vedette uithangen en ziet er uit als een heaumeaux zo dom kijkt ie af en toe. tiendalli, optyftstralen met die rasmongeaul. Guzman presteert laatste tijd niets maar die is wel dus laat maar hangen eventjes.

Daarnaast slory wieberen voor een échte spits.
Met de gasten die nu spelen cq vanaf 1-7-07 spelen leek me dit het beste maar idd versterkingen zijn nodig!!
pi_45729598
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Met de gasten die nu spelen cq vanaf 1-7-07 spelen leek me dit het beste maar idd versterkingen zijn nodig!!
Tiendalli ophoeren voor Vlaar, Vincken ophoeren voor Castelen, dan kom je 'ergens'.

En Bruins speelt pas vanaf de zomer eh...
Kutkloon.
pi_45729772
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Bruins

Lucius

Bruins

Slory

Zou dit een optie zijn??
Dit is een wel héél jong team. Lucius is de enige 25-plusser.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 17:43:49 #157
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45729939
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:30 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Vincken ophoeren voor Castelen
pi_45730072
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Hoewel, van geljkaardig niveau. Maar castelen kan je verkopen, Vincken niet (te jong enzo)
Kutkloon.
pi_45730103
----------------------------Timmer------------------------------
Greene----------Aankoop---------Vlaar----------Drenthe
----------------------------Aankoop---------------------------
Lucius-------------------------------------------de Guzman
-----------------------------Bruins-----------------------------
-----------------Aankoop-----------Aankoop----------------
pi_45730118
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Green----------Aankoop---------Vlaar-----------Drenthe
Misschien Vagner Love voor volgend seizoen?
pi_45730146
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:51 schreef sjimz het volgende:

[..]

Misschien Vagner Love voor volgend seizoen?
Heeft inmiddels als voor het Braziliaanse elftal gevoetbald, dus die zal nu wel helemaal te duur zijn.
Maar Love, Alves, Tymoschuk en nog een ervaren verdediger erbij en we zijn klaar!

Alleen we hebben geen 10 euro om wat te kopen
pi_45730164
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:52 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Heeft inmiddels als voor het Braziliaanse elftal gevoetbald, dus die zal nu wel helemaal te duur zijn.
Dat had hij ook al toen Feyenoord belangstelling voor hem had
pi_45730184
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat had hij ook al toen Feyenoord belangstelling voor hem had
Ow dat wist ik niet
pi_45730211
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef Vakkie_W het volgende:
Greene----------Aankoop---------Vlaar----------Drenthe
Uh Greene Vuile teringjood die Greene
Kutkloon.
pi_45730212
Maar gewoon lekker 4-4-2 gaan voetballen
pi_45730246
Tiendalli, Hofs, Castelen, Huysegems optieven!
pi_45730268
Castelen, Slory, Kolkka, Lensky, Buijs en Bahia voor de bank
pi_45730356
Waarom moet Hofs weg?
Klik dan als je durft
pi_45730372
Hoeveel Castelens hebben jullie eigenlijk?
pi_45730414
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef Suijk het volgende:
Waarom moet Hofs weg?
Omdat we 2 betere opties hebben
pi_45730454
Bruins en Slory zijn 2 goede aankopen..maar we mogen toch niet verwachten dat ze beide de redders zijn van Feyenoord.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:05:39 #172
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45730505
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveel Castelens hebben jullie eigenlijk?
1 teveel.
pi_45730508
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef sjimz het volgende:
Bruins en Slory zijn 2 goede aankopen..maar we mogen toch niet verwachten dat ze beide de redders zijn van Feyenoord.
Nee dat zeker niet. Er moeten sowieso 3 ervaren krachten bij komen.
pi_45730523
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Heb je zelf "ideale versterkingen" die ook nog haalbaar zijn?
pi_45730564
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heb je zelf "ideale versterkingen" die ook nog haalbaar zijn?
Oud Feyenoorders die terug willen komen. Maarja..... Gio zou leuk zijn, maar die blijft nog in Barca. Boateng vind ik overschat. Misschien wil Bosvelt er nog een jaar aan vast knopen
pi_45730571
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Edje Davids jalalalala

Welke spelers zullen er graag naar jullie willen komen zoals Davids denk je?

Tymoschuk weer?
pi_45730575
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Oud Feyenoorders die terug willen komen. Maarja..... Gio zou leuk zijn, maar die blijft nog in Barca. Boateng vind ik overschat. Misschien wil Bosvelt er nog een jaar aan vast knopen
dus met andere woorden...niemand
pi_45730585
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef Jasza het volgende:

[..]

Edje Davids jalalalala

Welke spelers zullen er graag naar jullie willen komen zoals Davids denk je?

Tymoschuk weer?
Davids zou ik nooit in een Feyenoord shirt willen zien.
Maar wees jij maar lekker blij met je speler die niet eens in de basis bij Tottenham stond
pi_45730596
quote:

[..]

Lorenzo zit er al
pi_45730598
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef sjimz het volgende:

[..]

dus met andere woorden...niemand
Paauwe!
pi_45730610
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Paauwe!
jammer dat JDT de laatste vlucht naar Spanje heeft genomen.
pi_45730612
quote:

[..]

Heb het ook niet over Davids zelf, maar zo'n soort speler bedoel ik. Maar aan wie denk je dan
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:10:17 #183
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45730619
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Charisteas, Timmer en Greene mogen blijven?

God, wat ben ik blij dat jij niet in de amsterdam zit 04-02. Een schande voor alles wat Feijenoord heet.

Het is allemaal heel simpel. Feijenoord moet een herkenbaar elftal hebben, dus joodvrij.

Dan het volgende:
- Op goal behoort er een ervaren man te staan met ervoor een goede (ervaren) verdediger die de verdediging organiseert.
- Op de backpositie moeten er spelers staan die aanvullende impulsen leveren, maar niet hun defensieve taken verslonsen.
- Op het middenveld moet er een mix van werkers (defensief) en creatieve (offensief) (vleugel) spelers komen. Op dit moment is die balans er niet. Er zijn teveel offensieve spelers.
- Aanval moet bestaan uit twee spitsen en dan niet twee van hetzelfde soort (vb.Twin towers voorin), maar twee spelers die elkaars zwakke punten aanvullen.

Simpel zat toch?
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:10:42 #184
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45730630
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Tomasso het volgende:

[..]

1 teveel.
Vincken.
Elite
Tegen TTIP
pi_45730667
Charisteas.... Hoe kon ik die vergeten
pi_45730697
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Charisteas, Timmer en Greene mogen blijven?

God, wat ben ik blij dat jij niet in de amsterdam zit 04-02. Een schande voor alles wat Feijenoord heet.

Het is allemaal heel simpel. Feijenoord moet een herkenbaar elftal hebben, dus joodvrij.

Dan het volgende:
- Op goal behoort er een ervaren man te staan met ervoor een goede (ervaren) verdediger die de verdediging organiseert.
- Op de backpositie moeten er spelers staan die aanvullende impulsen leveren, maar niet hun defensieve taken verslonsen.
- Op het middenveld moet er een mix van werkers (defensief) en creatieve (offensief) (vleugel) spelers komen. Op dit moment is die balans er niet. Er zijn teveel offensieve spelers.
- Aanval moet bestaan uit twee spitsen en dan niet twee van hetzelfde soort (vb.Twin towers voorin), maar twee spelers die elkaars zwakke punten aanvullen.

Simpel zat toch?
Haalbaar?

Niet echt?

zaterdag 27 januari 2007 @ 18:15:03 #187
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45730763
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef Happel het volgende:

[..]

Vincken.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:15:29 #188
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45730772
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haalbaar?

Niet echt?

Alles is haalbaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_45730790
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:12 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haalbaar?

Niet echt?

Als straks de investeerders staan te popelen om met geld te smijten
pi_45730792
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:15 schreef Happel het volgende:

[..]

Alles is haalbaar.
Alleen niet voor Nederlandse clubs
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:17:45 #191
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45730846
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Alleen niet voor Nederlandse clubs
Wat is dit voor dom gelul? Tuurlijk is het haalbaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_45730854
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef Happel het volgende:

[..]

Niet met dit speeltuinbestuur wat we nu hebben
pi_45730857
quote:

[..]

Ronaldinho is haalbaar?
pi_45730870
quote:

[..]

Geef dan eens voorbeelden van spelers die wel graag naar Feyenoord willen komen van Topniveau.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:18:42 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45730872
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ronaldinho is haalbaar?
Pfff, reageer dan niet, kneus.

Domme mensen hier.
Elite
Tegen TTIP
pi_45730884
Eventuele transfertips voor Feyenoord:
Zonneveld - Degelijke middenvelder met een fantastische trap
Sprockel - Oud-Feyenoorder die een uitstekend seizoen speelt bij Vitesse. Zou goed Vlaar kunnen aanvullen.
Bouaouzan - De snelste aanvaller van de Eredivisie die altijd voor gevaar zorgt.
Koevermans - Kan alleen als hij uit de roulatie raakt bij AZ, anders onhaalbaar.

En dan Hofs (genoeg mensen voor zijn plek), Pardo (nooit overtuigd), Kolkka (matig zonder groeimogelijkheden), Saidi en Bahia verkopen.
pi_45730890
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef Happel het volgende:

[..]

Pfff, reageer dan niet, kneus.

Domme mensen hier.
Jij zegt alles is haalbaar, dus ja wie is er nu dom he
pi_45730920
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Sprockel - Oud-Feyenoorder die een uitstekend seizoen speelt bij Vitesse. Zou goed Vlaar kunnen aanvullen.
Bouaouzan - De snelste aanvaller van de Eredivisie die altijd voor gevaar zorgt.
Koevermans - Kan alleen als hij uit de roulatie raakt bij AZ, anders onhaalbaar.

En dan Hofs (genoeg mensen voor zijn plek), Pardo (nooit overtuigd), Kolkka (matig zonder groeimogelijkheden), Saidi en Bahia verkopen.
Bahia moeten ze houden
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:21:11 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45730941
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

Jij zegt alles is haalbaar, dus ja wie is er nu dom he
Wij hebben een andere definitie wat betreft haalbaar...
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

Geef dan eens voorbeelden van spelers die wel graag naar Feyenoord willen komen van Topniveau.
Topniveau? Je hebt mij toch niet horen zeggen dat er spelers van topniveau moeten komen? Je wint geen prijzen met alleen spelers van topniveau. Gaat erom dat Feijenoord goed scout naar spelers voor die posities. Dat is het grootste probleem nu. Feijenoord heeft geen goede scouts.

Met haalbaar bedoel ik niet dat alle spelers haalbaar zijn, maar dat het streven naar een elftal, zoals hierboven beschreven, haalbaar is.
Elite
Tegen TTIP
pi_45730955
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Maar dat is dus weer in de categorie subtop.
pi_45731022
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:14 schreef BiMeWet het volgende:
Blij dat Bruins komt jongens? Zoals hij vandaag aan de telefoon zei: "Toch maar voor gevoel gekozen, niet het geld". Er is niet zo heel veel geld mee gemoeid, bedrag mag ik niet noemen, maar ... Het bod was ongeveer 1/3e AZ.
Da's best sneu eigenlijk

Ekramy had gewoon de 2e seizoenshelft ervaring op moeten doen gvd
pi_45731086
quote:

Op zich leuke spelers muv Sprockel
Pardo is over 6mnd eindelijk einde contract en Kolkka raak je toch niet kwijt.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:34:19 #203
139407 jorienvdherik
pi_45731267
Mag toch hopen dat dit het laatste seizoen voor timmer is bij Feyenoord. Volgend seizoen gewoon Ekramy op de goal
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:47:47 #204
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_45731607
Zeker laat Ekramy lekker de kans krijgen, zie hem regelmatig op een training of bij jong Feijenoord en dan staat ie gewoon goed te keepen.
Timmer hoeft van mij niet meer zo, ongelofelijk dat dat bod niet hebben geaccepteerd typisch Feijenoord om dan 2 ton meer te gaan vragen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:55:16 #205
139407 jorienvdherik
pi_45731855
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:47 schreef Sender_ het volgende:
Zeker laat Ekramy lekker de kans krijgen, zie hem regelmatig op een training of bij jong Feijenoord en dan staat ie gewoon goed te keepen.
Timmer hoeft van mij niet meer zo, ongelofelijk dat dat bod niet hebben geaccepteerd typisch Feijenoord om dan 2 ton meer te gaan vragen.
Yup, nee echt nieuwe seizoen Ekramy basis

zaterdag 27 januari 2007 @ 19:28:29 #206
53267 TC03
pi_45733085
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:43 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Echt, kom op man. Vincken bakt er niks van. Castelen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Vincken.
pi_45733522
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:21 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Topniveau? Je hebt mij toch niet horen zeggen dat er spelers van topniveau moeten komen? Je wint geen prijzen met alleen spelers van topniveau. Gaat erom dat Feijenoord goed scout naar spelers voor die posities. Dat is het grootste probleem nu. Feijenoord heeft geen goede scouts.

Met haalbaar bedoel ik niet dat alle spelers haalbaar zijn, maar dat het streven naar een elftal, zoals hierboven beschreven, haalbaar is.
Sluit me hierbij aan Feyenoord moet jonge Nederlandse spelers halen voor niet teveel geld die je na enkele jaren met een leuke winst kan verkopen. Met die winst kun je weer iets betere spelers halen om die na enkele jaren weer te verkopen en zo gaat de spiraal weer omhoog en niet omlaag zoals de afgelopen tijd. Slory en Bruins zijn echt goede aankopen en zo moeten er nog wel een stuk of 8 te vinden zijn.

En het liefst alle scouts eruit gooien. Doet Piet de Visser geen freelance-klussen? Stuur die eens op pad.
pi_45733868
quote:

Mooi rijtje ja. Alleen Hofs moet nog niet weg.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:58:55 #209
139407 jorienvdherik
pi_45734172
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Echt, kom op man. Vincken bakt er niks van. Castelen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Vincken.
zeker waar
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:03:11 #210
53267 TC03
pi_45734348
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Wat is er mis met Hofs en Huysegems? En met Castelen? Overdrijven is ook een vak.
pi_45734351
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef TC03 het volgende:

[..]

Wat is er mis met Hofs en Huysegems? En met Castelen? Overdrijven is ook een vak.
Huysegems
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:04:58 #212
139407 jorienvdherik
pi_45734409
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Huysegems
We hebben niks beters helaas
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:05:20 #213
53267 TC03
pi_45734426
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Huysegems
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:06:56 #214
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45734475
Begrijp het ook niet. Huysegems is iemand waar ik het wel in zie zitten.
Elite
Tegen TTIP
pi_45734514
Castelen, Kolkka, Charri, Tiendali, Greene, Slager, Timmer, Saidi en Ali (nog niet verkocht toch??) opdonderen en gauw

En wie ik terug wil zien..........hmmm Zonneveld voor het middenveld verder voel ik veel voor Happels betoog op die goallie na zet daar of Ekramy of Graafland (want bij Excelsior deedtie het prima). En op de bank moeten we ook schoonmaak houden want wat doet Erwin nog in Rotterdam??

Wij willen clubmensen terug geen pipo's
pi_45734548
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef Happel het volgende:
Begrijp het ook niet. Huysegems is iemand waar ik het wel in zie zitten.
Ik heb meer vertrouwen in Kolkka dan in Huysegems
pi_45734580
Vakkie waar heb jij je ogen zitten???

Kolkka moet per direct op een arreslee naar Finland!!!!
pi_45734592
Er moeten trouwens wel spitsen aangetrokken worden. We hebben nu al geen fatsoenlijke spits. In het 2e spelen ze het hele seizoen al met een middenvelder in de spits. Ali B vertrekt en die Biseswar mag ook optyfen.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:11:10 #219
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45734634
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ik heb meer vertrouwen in Kolkka dan in Huysegems
Ik heb Kolkka best hoog zitten, maar zelfs dit gaat mij te ver. Huysegems zou altijd verkozen moeten worden boven Kolkka.
Elite
Tegen TTIP
pi_45734645
Kogeldans kan toch in de spits?
pi_45734673
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb Kolkka best hoog zitten, maar zelfs dit gaat mij te ver. Huysegems zou altijd verkozen moeten worden boven Kolkka.
Ze zijn allebei niet Feyenoord waardig
pi_45734686
Kolkka is niet meer wat die was en inmiddels niet goed genoeg meer...........dan had je hem bij Willem II weg moeten halen destijds!
pi_45734698
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Kogeldans kan toch in de spits?
Ja die kan meteen de kar trekken!
pi_45734853
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
en die Biseswar mag ook optyfen.
heb ik wat gemist of is dat jou mening?
pi_45734872
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

heb ik wat gemist of is dat jou mening?
Mijn mening. Die gozer is niet eens zeker van een basisplek bij Heracles.
pi_45734890
Je moet wel 11 spelers overhouden om een team op te stellen he vakkie_w.
Klik dan als je durft
pi_45734893
Anders flikkeren we de hele selectie + jeugd eruit .
pi_45734973
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Sloggi het volgende:
Biseswar is toch geen jeugd. Biseswar is een Jood. Optyfen ermee!
pi_45735048
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Sloggi het volgende:
Zou best mogen. Van deze selectie horen hoogstens 2 a 3 spelers bij Feyenoord thuis. En de jeugd stelt momenteel al helemaal niets voor.
pi_45735058
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Ja die kan meteen de kar trekken!
Dat zei ik nergens ik reageer alleen op het feit dat we weinig spitsen in het eerste en tweede hebben. Maar Rico mag van mij wel meetrainen met het eerste en zo af en toe Harry vervangen kwartier voor tijd!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:25:52 #231
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45735240
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Biseswar is toch geen jeugd. Biseswar is een Jood. Optyfen ermee!
Wat heb je gesnoven.
Elite
Tegen TTIP
pi_45735381
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heb je gesnoven.
Biseswar is gewoon een jood hoor!
pi_45735388
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:25 schreef Happel het volgende:

[..]

Wat heb je gesnoven.
Is in ieder geval geen goed spul zo te zien.
Feijenoord Rotterdam
pi_45735427
Goeie vraag Happel, het gaat iig niet zo best met hem
pi_45735433
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

quote:
Diego Biseswar (Amsterdam, 8 maart 1988) is een Nederlands voetballer die anno 2006 onder contract staat bij Feyenoord.

Biseswar doorliep de jeugdelftallen van Feyenoord en maakte zijn debuut bij de Rotterdamse club in het seizoen 2004/2005. Het seizoen daaropvolgend werd hij steeds vaker bij de selectie gehaald en mocht hij ook af en toe het veld op. Op 31 januari 2006 werd bekend dat Biseswar definitief naar de A-selectie van Feyenoord zou worden overgeheveld. Hij wordt dit seizoen verhuurd aan Heracles Almelo. Zo doet hij meer ervaring op Eredivisie niveau.
Alleen in de verkeerde stad geboren, meer niet.
Feijenoord Rotterdam
pi_45735485
Erg goeie voetballer is het niet maar zit al jaren bij Feyenoord dus dat Joods valt wel mee!!!
pi_45735526
quote:

[..]

zaterdag 27 januari 2007 @ 20:35:25 #238
53267 TC03
pi_45735629
Vakkie_W
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:37:45 #239
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45735707
quote:

[..]

In de war met Sno?
pi_45735738
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef zevenkamp het volgende:

[quote]
Diego Biseswar (Amsterdam, 8 maart 1988) is een Nederlands voetballer die anno 2006 onder contract staat bij Feyenoord.

Biseswar doorliep de jeugdelftallen van Feyenoord en maakte zijn debuut bij de Rotterdamse club in het seizoen 2004/2005. Het seizoen daaropvolgend werd hij steeds vaker bij de selectie gehaald en mocht hij ook af en toe het veld op. Op 31 januari 2006 werd bekend dat Biseswar definitief naar de A-selectie van Feyenoord zou worden overgeheveld. Hij wordt dit seizoen verhuurd aan Heracles Almelo. Zo doet hij meer ervaring op Eredivisie niveau.
Vanaf z'n 12e ofzo ja, daarvoor zat hij in amsterdam.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:40:26 #241
53267 TC03
pi_45735808
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Boehoe...
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:40:59 #242
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45735839
quote:
Even wat gegoogled en klopt idd.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 20:42:56 #243
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45735911
quote:

[..]

Ah kut, nog een jood. Feijenoord is besmet.
Elite
Tegen TTIP
pi_45736098
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Ah kut, nog een jood. Feijenoord is besmet.
tsja triest is het wel
pi_45736150
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

tsja triest is het wel
Want? Zodra die jongen in staat was om zelf te denken heeft 'ie voor Feyenoord gekozen blijkbaar.
Klik dan als je durft
pi_45736251
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Suijk het volgende:

[..]

Want? Zodra die jongen in staat was om zelf te denken heeft 'ie voor Feyenoord gekozen blijkbaar.
Hij moest weg daar! Zoals het met alle joden gaat die daar niet goed genoeg zijn, worden hier met open armen ontvangen
pi_45736346
Een Amsterdammer is niet per definitie een jood hoor...
pi_45736377
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:53 schreef Sloggi het volgende:
Een Amsterdammer is niet per definitie een jood hoor...
maar iemand die bij ajax heeft gespeeld wel
pi_45736430
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

maar iemand die bij ajax heeft gespeeld wel
Ok, daar heb ik even overheen gelezen .
pi_45736591
Been staat met NEC nu 2-0 voor tegen NAC. Ik begin er een beetje in te geloven dat ie zeker wel een veel betere trainer dan Koeman is.
  zaterdag 27 januari 2007 @ 21:04:24 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45736742
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
Been staat met NEC nu 2-0 voor tegen NAC. Ik begin er een beetje in te geloven dat ie zeker wel een veel betere trainer dan Koeman is.
Been komt volgend jaar.
Elite
Tegen TTIP
pi_45736781
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Been komt volgend jaar.
Ik hoop het, goeie vent dat met de beste mentaliteit.
Feijenoord Rotterdam
pi_45736996
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef zevenkamp het volgende:

[..]

Ik hoop het, goeie vent dat met de beste mentaliteit.
Volgens m'n vader was het vroeger net zo'n rotjoch als van Persie
pi_45737032
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
Qua uitstraling wint hij het i.i.g. op Koeman. En hij kent de club + talenten goed. Dat hij om kan gaan met moeilijke jongens lijkt mij ook een pré voor Feyenoord. Straks loopt er weer een Van Persie, Leonardo, Lazovic, Sno, of Kalou voor niks de deur uit.
pi_45737093
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:04 schreef Happel het volgende:

[..]

Been komt volgend jaar.
Van mij mag hij, maar eerst nog even de UEFA playoffs (:r) winnen met NEC )
Kan soieso goed met jonge spelers omgaan en dat is met Drenthe, Slory, Bruins, Ekramy, de Guzman, Vlaar, Derijck en Lensky wel belangrijk.
pi_45737447
Mario is wel 'n echte ja
Die wordt echt helemaal gek (en terecht) als je thuis met 4-0 verliest van de neusjes.
pi_45737692
Metgot mag trouwens ook wel optyfen. Gozer maakt zich volstrek belachelijk met zijn nette broek de warming-up leiden bij de cornervlag.
pi_45737760
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Metgot mag trouwens ook wel optyfen. Gozer maakt zich volstrek belachelijk met zijn nette broek de warming-up leiden bij de cornervlag.
Wie mag er van jou eigenlijk NIET optyfen? Straks ga je nog roepen dat Buijs en Been joden zijn (en uiteraard moeten optyfen) omdat ze allebei een neef hebben die wel eens in Amsterdam komt.
pi_45737777
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Jouw argumenten ook, prachtig.
pi_45737804
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef dlebrok het volgende:

[..]

Wie mag er van jou eigenlijk NIET optyfen?
Vlaar
Lucius
Drenthe
de Guzman
Buijs
pi_45738565
Metgod mag idd wel optyfen. Gefaald bij Excelsior en heb niet het idee dat ie iets toevoegt. Liever Henkie Fraser dan
pi_45738579
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
Metgod mag idd wel optyfen. Gefaald bij Excelsior en heb niet het idee dat ie iets toevoegt. Liever Henkie Fraser dan
De Kromme samen met Been lijkt mij wel wat
pi_45738625
Beter Been+Fraser
pi_45738658
De Wolf aan de macht
  zaterdag 27 januari 2007 @ 22:02:56 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_45738714
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
Zelfde geld voor Duut. Eigenlijk kunnen we wel door blijven gaan zo. Zitten nog veel te veel rotte appels binnen Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
pi_45738727
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:02 schreef Happel het volgende:

[..]

Zelfde geld voor Duut. Eigenlijk kunnen we wel door blijven gaan zo. Zitten nog veel te veel rotte appels binnen Feijenoord.
Tijd voor spandoeken!
pi_45738743
Gewoon heel de club failliet verklaren en onder de naam FC Rotterdam verder
pi_45738755
Onder Feijenoord!
pi_45738803
De Wolf...laten we dat maar niet doen
pi_45738815
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
De Wolf...laten we dat maar niet doen
Hij kan Feyenoord wel weer aan het dansen krijgen
pi_45738947
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Tijd voor spandoeken!
Spandoeken
Feijenoord Rotterdam
pi_45739188
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij kan Feyenoord wel weer aan het dansen krijgen
Die was wel heel slecht

Is er eigenlijk iets bekend over hoe lang die CAS doet over zn afspraak?
pi_45739382
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 22:19 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Die was wel heel slecht

Is er eigenlijk iets bekend over hoe lang die CAS doet over zn afspraak?
Je vond hem wel leuk!
  zaterdag 27 januari 2007 @ 23:00:58 #274
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_45740358
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

Juist
  zondag 28 januari 2007 @ 08:54:15 #275
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_45749874
quote:

[..]

Eensch.
  zondag 28 januari 2007 @ 09:22:13 #276
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_45749970
Been, Willem en Fraser aan de macht!!!!
  zondag 28 januari 2007 @ 09:33:25 #277
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_45750019
Lunticnews.nl
quote:
Aan het Feyenoord bestuur,

Het is de 27ste januari 2007 en dus is het zaterdag.
Toch heb ik het over donderdag, de dag van alweer een vreemde beslissing.
De trucs van het schrijven zijn onuitputtelijk.
Na drie lange weken van wikken en wegen is men in Rotterdam-zuid tot de conclusie gekomen, dat 'men' in hoger beroep zal gaan tegen de UEFA uitspraak.
Waar doet de handelswijze van onze nieuwe directie van Feyenoord mij aan denken?
Andre's van Duin, theater van de lach, Fawlty Towers, Black Adder?
Toegegeven, tussen Feyenoord en mij is veel haat en genegenheid. Altijd geweest.
Tenslotte, ik heb mijn mooiste herinneringen aan die club. Wellicht ook dat ik daar mijn verkniptheid aan te danken heb. Niet dat ik daar over opschep, je hoort niet op te scheppen over je halve of hele krankzinnigheid. Desalniettemin, het eerste wat ik altijd wil is mij 'normaal' gedragen en daar slaag ik aardig in, al zeg ik het zelf. Niemand hoeft mij (vooralsnog) als een imminent gevaar te beschouwen.

Bij het huidige Feyenoord schijnen mensen te bestaan die mij wel zo beschouwen, denk ik.
Voetbalwetten, financiële schade verhalen, catering uitwedstrijden verbieden etc.
Sinds de Grote Kale Leider weg is wordt MIJN club geleid door slappelingen.
Ondeskundige, ongeinteresseerde, over het paard getilde lamzakken. Hoe haal je het in je hoofd om te laat te komen in Nyon. Hoe haal je het in je hoofd om Timmer te behouden. Om Koeman, Greene, Tiendalli, Charispias, Kolkka, Boussaboon, Abu-Dabi-kari..... Hoe haal je het in je hoofd om... ach
GKL had bijvoorbeeld al vier dagen van te voren in Nyon gezeten met 218 kilo’s aan dossiers en op z'n minst een legertje van 14 advocaten. Nu zitten er mankepoten die de club nog meer naar de vernieling helpen, waar ik dankzij mijn stadionverbod niet eens deel van uit hoef te maken.
Deze blinden en lammen duikelen momenteel gezamenlijk de sloot in en die sloot die noemen ze dan het zogenaamde 'transparante nieuwe Feyenoord'. Een nieuwstadion van 300 miljoen, 70.000 plaatsen, Champions Leage voetbal, topspelers(?) Maar eerst supporters wegjagen, een shirt aanschaffen met een rode baan in het midden !!!, een jubileumshirt nota bene, zoveel mogelijk 020-gers binnen halen, etc. etc. etc.
Maar goed, je kan mensen nu eenmaal niets uit hun hoofd praten. Als het erop aankomt denkt iedereen dat hij (of zij) alles het beste weet. En dit terwijl ik het meestal beter weet, maar dat terzijde.

Zelfs degenen die ik er vroeger van verdacht heb 'kloten' te hebben hebben die kloten ondertussen, en God mag weten waarom, al lang weg laten snijden. Als ik momenteel naar Feyenoord kijk zie ik alleen maar lafaards, domme ondeskundigen lieden met brallende, grote muilen die elkaar voortdurend over het paard tillen.
En dat paard, Mijne Heren, dat paard ziet er ziek uit. Heel ziek. Ziek van incompetentie.
Ik wou dat ik het arme dier kon bevrijden, maar dat is helaas onmogelijk. Wel zou ik, als ik de kans zou krijgen, de ziekte een genadeschot geven. Misschien als de tijd rijp is. En als het paard nog leeft.

Marckiez
pi_45750042
Gedeeltelijk met het verhaal eens. Maar er staan ook dingen in die niet kloppen. Feyenoord had niet meteen na de uitspraak het dossier voor handen van de uitspraak. Die kregen ze later pas.
pi_45750984
quote:

[..]

En een beter inkoopbeleid uiteraard.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_45751955
quote:
Op zondag 28 januari 2007 09:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Lunticnews.nl
[..]

Als ie nou niet over '020' en z'n stadionverbod begon dan was ie misschien nog een beetje serieus te nemen... Om nog maar niet te beginnen over z'n pro-Jorien stukjes.
pi_45752241
Wat hebben jullie tegen Greene. Is een jongen met veel potentie. Laat hem aar terugkomen naar Waalwijk als jullie er vanaf willen. Maar dan laten jullie wederom een speler lopen die later doorbreekt ergens anders! Probleem is dat jullie Greene zelf verkloten door hem door het elftal hen te slingeren en hem op laten bouwen (zijn lange bal is gewoon slecht hij is beter dan eerst maar gewoon niet goed genoeg). Zet Greene rechtsback zet er een goede verdediger naast en je hebt een zeer waardevolle back. Maar als jullie het niet in hem zien zitten laat hem maar terugkomen naar Waalwijk want in waalwijk loopt helemaal niks fatsoenlijks meer rond op Koenders na... maar dat zullen jullie vanmiddag ook wel ervaren. Want als Feyenoord niet wint hebben ze het echt aan zichzelf te danken. Op dit moment is RKC een groot onsamenhangend elftal maar ja om heel eerlijk te zijn is Feyenoord dat misschien ook wel een beetje...
Een van de grote hoofden
  zondag 28 januari 2007 @ 12:59:58 #282
139407 jorienvdherik
pi_45753442
quote:
Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Virus het volgende:
Wat hebben jullie tegen Greene. Is een jongen met veel potentie. Laat hem aar terugkomen naar Waalwijk als jullie er vanaf willen. Maar dan laten jullie wederom een speler lopen die later doorbreekt ergens anders! Probleem is dat jullie Greene zelf verkloten door hem door het elftal hen te slingeren en hem op laten bouwen (zijn lange bal is gewoon slecht hij is beter dan eerst maar gewoon niet goed genoeg). Zet Greene rechtsback zet er een goede verdediger naast en je hebt een zeer waardevolle back. Maar als jullie het niet in hem zien zitten laat hem maar terugkomen naar Waalwijk want in waalwijk loopt helemaal niks fatsoenlijks meer rond op Koenders na... maar dat zullen jullie vanmiddag ook wel ervaren. Want als Feyenoord niet wint hebben ze het echt aan zichzelf te danken. Op dit moment is RKC een groot onsamenhangend elftal maar ja om heel eerlijk te zijn is Feyenoord dat misschien ook wel een beetje...
Bij utrecht uit dit jaar was die fantastisch als rechts back
pi_45754042
Greene moet eens wat aan die nochalante houding doen. Vorig jaar was ie na Kuytde beste Feyenoorder dus hij kan wel wat, maar nu is ie gewoon zwaar kut
  zondag 28 januari 2007 @ 15:26:52 #284
53267 TC03
pi_45758502
Wanneer komt Castelen nou terug? Met een negert in de aanval loopt het gewoon beter.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:22:05 #285
53267 TC03
pi_45760574
Leonardo.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:27:11 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45760837
Kotsneigingen.
2000 light years from home
pi_45760873
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Leonardo.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:29:41 #288
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_45760975
nog bedankt voor deze super Braziliaan
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_45761609
Iedereen komt als je Leo roept

Feyenooit, jullie worden bedankt!

Nu nog jullie geweldige Leonard.......

pi_45761689
maak jezelf ff ergens andere belachelijk, jullie maken alle ajax fans belachelijk zo!

Speelde Feyenoord goed?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
  zondag 28 januari 2007 @ 16:48:11 #291
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45761754
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedereen komt als je Leo roept

Feyenooit, jullie worden bedankt!

Nu nog jullie geweldige Leonard.......

Jij bent echt een hersenloze idioot.
pi_45761768
Idd Leonardo is niet ineens een held en zeker triest om hier te gaan lachen en feyenoord ervoor uit te lachen.

Ff niveau houden mensen.
  zondag 28 januari 2007 @ 16:49:31 #293
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45761816
Over niet al te slimme mensen gesproken trouwens...

Wie is nou elke wedstrijd die idioot die continue schreeuwt: "PIK IN JE HOOHOOOOOL" en "PIK IN JE MUUUUUUIIIIL". Erger me dood aan die mongool.

edit: Hij zit op vak Q.
pi_45761839
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij bent echt een hersenloze idioot.
Bedankt
  zondag 28 januari 2007 @ 17:00:18 #295
139407 jorienvdherik
pi_45762281
Griek speelde in mijn ogen goed, iedereen was wel beter in de 1e helft maarja.
Volgende week, helaas zonder drenthe
pi_45762334
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Griek speelde in mijn ogen goed, iedereen was wel beter in de 1e helft maarja.
Volgende week, helaas zonder drenthe
Ajax mist Stam.
  zondag 28 januari 2007 @ 17:03:51 #297
139407 jorienvdherik
pi_45762410
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:01 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ajax mist Stam.
Weet het
pi_45762431
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Tomasso het volgende:
Over niet al te slimme mensen gesproken trouwens...

Wie is nou elke wedstrijd die idioot die continue schreeuwt: "PIK IN JE HOOHOOOOOL" en "PIK IN JE MUUUUUUIIIIL". Erger me dood aan die mongool.

edit: Hij zit op vak Q.
Jorien
pi_45762469
Hulde aan Jasza en Denthemen, die lijken het tenminste te snappen. Extreem triest hoe een aantal Ajacieden ineens klaarkomen op onze Judas. Waar is je zelfrespect en club-identiteit dan? Kwam net vrolijk uit de Kuip maar toen ik van een maat hoorde hoe Ajax gewonnen had en wie de winnende had gemaakt sloeg m'n stemming nogal om hehe.Wat een scheids van niets, had Feyenoord een keer de 0 kunnen houden verpest die mafkees het!!
pi_45762473
quote:
Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Jasza het volgende:
Idd Leonardo is niet ineens een held en zeker triest om hier te gaan lachen en feyenoord ervoor uit te lachen.

Ff niveau houden mensen.
Goede reactie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')