Nou... Euh.. Kijk.. Dat zit namelijk zo... Niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Wanneer rotten Woerts, Bosz, Jansen etc op?
Woerts is een vakman die moet je niet wegdoen, zakenmannen zijn nou eenmaal hufters. Die andere 2 kunnen het beste nog morgen vertrekken ben ik met je eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Kicken heet die korte film, waarin Cox meespeelt.
stink jude!quote:
Wie wil je ervoor hebben dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Daar kon ik hem ook niet vinden neequote:
okequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
quote:Maak kans op een Feyenoord seizoenkaart voor het leven!
Iedereen die in de periode tussen 15 januari 2007 en 28 februari 2007 een halve seizoen-kaart of een gratis Feyenoord
clubkaart aanschaft, maakt kans op een leven* lang een gratis stoeltje in de Kuip. Een gouden deal, dus doe snel mee!
U als bestaande seizoenkaarthouder van Feyenoord kunt ook kans maken op deze fantastische prijs.
Het enige wat u hier voor hoeft te doen is iemand anders aan te melden voor een halve seizoenkaart of een gratis Feyenoord clubkaart .
U maakt in dit geval allebei kans op de prijs.
Want wat is er nou mooier dan samen een wedstrijd van Feyenoord bijwonen in het mooiste stadion van Nederland?
*max 25 jaar
Was niet veel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Die broer van Lensky is alweer weg bij ons
Blijkbaar niet, zal wel een typisch gelukszoekertje zijn. Die mede dankzij de achtergrond van zijn broertje/ pushende vader/zaakwaarnemer stages afdwingt in Europa.quote:
Jong Feyenoord maakt geen beste indruk!!quote:Jong Feyenoord heeft donderdagavond op een ijskoud Varkenoord een pijnlijke oefennederlaag geleden. De amateurs van de Sportclub Feyenoord wisten beter raad met de ijzige omstandigheden en versloegen het team van Arnold Scholten met 5-1.
Stagiair Cadu had dubbel pech: op de keiharde grasmat was goed voetbal bijna onmogelijk en bovendien viel de Braziliaan met een schouderblessure uit.
Goed voetbal was donderdagavond onmogelijk op Varkenoord, waar het anders zo goed bespeelbare hoofdveld meer weg had van een ijspiste dan van een voetbalmat. Elke loopactie was haast gedoemd te mislukken omdat het simpelweg een hele kunst was om overeind te blijven. SC Feyenoord - met onder anderen de oud-profs Dwight Eli en Arjen van der Laan in de selectie - wist het beste raad met de omstandigheden en profiteerde met name in de tweede helft van de onwennigheid in de gelederen van de tegenstander middels fraaie goals. Pas vlak voor tijd kon Jong Feyenoord wat terugdoen: de als altijd ijverige Resham Sardar schoot de bal toen vanaf de rand van het strafschopgebied in de kruising.
Aan de zijde van Jong Feyenoord maakte stagespeler Cadu ondanks de moeilijke omstandigheden en de vrieskou een redelijke indruk. De lange Braziliaan stond centraal op het middenveld. Cadu had een aantal aardige loopacties, oog voor de combinatie en verloor zich bepaald niet in egoïstische acties. Een kwartier voor tijd moest de actieve middenvelder de strijd helaas staken. Na een luchtduel kreeg hij een elleboog van een tegenstander op zijn schouderblad en moest hij hevig balend naar de kant. De net gewisselde Kogeldans kon opnieuw het veld in. ‘Jammer dat ik niet wat meer heb kunnen laten zien, maar gegeven de omstandigheden was het best aardig’, sprak de Braziliaan na afloop realistisch. ‘Ik hoop dat de technische mensen van Feyenoord genoeg gezien hebben, maar ik denk dat het voor hen ook moeilijk was om mij hier te beoordelen.’
OPSTELLING JONG FEYENOORD Doedee; Ramos, Adalberto, Achlioui, Hammouti; Abubakari, Cadu (Kogeldans, 75), Blonk, Davids; Kogeldans (Sammuel, 45) en Sardar
Jansen moet weg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts is wel een aanwinst, Jansen krijgt het voordeel vd twijfel, maar Koeman en Bosz mogen pleite ja
quote:Henk van Stee wordt per direct hoofd opleidingen bij de Oekraïnse topclub Shaktar Donetsk. Hij heeft een overeenkomst voor drie jaar getekend. Van Stee verlaat Feyenoord, waar hij dezelfde functie bekleedde. De Rotterdammers hebben nog geen opvolger aangetrokken.
Van Stee kwam via een headhuntersbureau in beeld bij Shaktar Donetsk dat momenteel veel weg heeft van een zoete inval. Er staan veel buitenlandse spelers onder contract. De club wil juist meer met Oekraïners gaan werken. Van Stee heeft de opdracht gekregen de jeugdopleiding structuur te geven en talent te laten doorstromen.
Voetbal zit in Oekraïne in de lift. De voormalige Sovjet-republiek plaatste zich in de WK-kwalificatie als eerste Europese land voor het eindtoernooi.
Ach ik heb nooit goede bronnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh WTF waar heb je dit vandaan. Echt al heel oud nieuws
Vers van de pers...quote:Feyenoord in beroep tegen Europese uitsluiting
26 januari 2007
Feyenoord gaat in beroep tegen de Europese uitsluiting naar aanleiding van de supportersrellen in Nancy. Vorige week besliste de beroepscommissie van de UEFA dat de Rotterdammers per direct uit het toernooi om de UEFA-beker werden gezet.
Feyenoord loopt door de straf een dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur mis. Daardoor is de Engelse formatie automatisch geplaatst voor de volgende ronde.
Zou het, had ik ergens gelezen, toch nog gespeeld kunnen wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb het voor nut om dan nog in beroep te gaan???
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zou het, had ik ergens gelezen, toch nog gespeeld kunnen worden
Of gewoon een CL plaats voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of gewoon een CL plaats voor volgend jaar?![]()
Of, als de eerst ontmoeting in Rotterdam is en de Spurs dus niet op komen dagen, de Spurs een verlies van 3-0 geven (ze zijn niet op komen dagen)
![]()
Of,...
Of,...
Wie zegt dat het dan al te laat is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef dlebrok het volgende:
Van: Eus
Datum: vr 26-1-2007 15:02
Aan: info@tas-cas.org
Onderwerp: Feyenoord is the best
Hé you there,
This is a message for the people of CAS who make decision about Feyenoord Rotterdam
We are FEYENOORD!
And we must in the UEFA-Cup stay.
Otherwise waves there something!!!!!!!
Is that understood, stelletje lapzwansen?
@!#$ the UEFA. Uefa people smell like urine
UEFA = MAFFIA!
Greetings from Eus (i am very bad guy!!!!!)
Hehe
20.000 verkocht inmiddelsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ben benieuwd of er mensen zijn die ook gewoon echt nu nog een kaartje gaan kopen? Lijkt me toch niet![]()
quote:FEYENOORD LEGT LUIGI BRUINS VAST
Feyenoord heeft Luigi Bruins gecontracteerd. De 19-jarige middenvelder zal in De Kuip een verbintenis voor vier seizoenen signeren. ‘We zijn heel blij dat we deze talentvolle Rotterdamse jongen hebben kunnen vastleggen’, aldus technisch manager Peter Bosz. Bruins zal het seizoen afmaken bij Excelsior. Alleen het niet slagen van de medische keuring kan een overgang van het talent nog in de weg staan.
Luigi Bruins is een van Rotterdamse grootste talenten. Bruins maakte al op 17-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste van Excelsior. Inmiddels heeft hij al meer dan 50 wedstrijden voor de Kralingers gespeeld, waarvan 20 op het hoogste niveau. De met een fraaie trap gezegende Bruins maakte dit seizoen in de eredivisie 5 goals. ‘Luigi is een hele getalenteerde jongen met specifieke kwaliteiten’, licht Bosz de transfer toe. ‘We zijn erg blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen.’
Voor Luigi Bruins bestond veel concrete belangstelling uit binnen- en buitenland, maar de Rotterdammer liet uiteindelijk zijn gevoel spreken. ‘Ik heb lang gewikt en gewogen, maar over mijn definitieve keuze heb ik wel heel goed nagedacht. En nu ben ik heel blij met mijn keuze voor Feyenoord’, aldus Bruins. ‘Ik ben een echte Rotterdammer en ben er trots op straks voor deze club en in De Kuip te gaan spelen. Vroeger keek ik daar al naar uit en nu gaat het gebeuren. Voordeel is dat ik in mijn eigen omgeving kan blijven. Feyenoord is in alle opzichten de beste keuze voor mij.’
Voordat hij zich deze zomer samen met zijn huidige ploeggenoot Andy Slory bij De Kuip meldt, rust op de schouders van Bruins eerst de zware taak om Excelsior te behouden voor de eredivisie. ‘Nu ik mijn besluit heb genomen, kan ik me weer volledig op handhaving met Excelsior richten. Dit zou ook niet het beste moment zijn om in te stappen bij Feyenoord, dat een moeilijk seizoen doormaakt. In de zomer begint iedereen fris.’
Ook Excelsiors algemeen directeur Simon Kelder is blij dat zijn pupil voor Feyenoord heeft gekozen en dat het samenwerkingsverband tussen beide clubs zijn nut opnieuw bewijst: ‘Er hebben ontzettend veel clubs bij ons geïnformeerd, maar uiteindelijk is het toch de speler die bepaalt waar hij naartoe gaat, samenwerkingsverband of niet. Luigi heeft zelf voor Feyenoord gekozen en ik ben er trots op dat Excelsior met hem en Slory toch maar weer twee spelers aflevert voor het hoogste niveau. Aan de andere kant is het wel ontzettend jammer dat we ze kwijt raken, maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik hoop dat ze dit laatste half jaar alles op alles zetten om Excelsior te behouden voor de eredivisie.’
Ik ruik hier een beetje jaloeziequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-feyenoord eindigt samenwerking met excelsior
-slory en bruins bloeien op
-feyenoord sluit snel weer samenwerking met excelsior
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
-(feyenoord eindigt samenwerking binnen 1-2 jaar)
op propaganda site feyenoord.nl wordt met grote nadruk vermeld dat de samenwerking er niets mee te maken heeftyeah right.. iedereen weet dat Bruins naar AZ wilde.
hehehe frusti az-er?>:)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
op propaganda site feyenoord.nl wordt met grote nadruk vermeld dat de samenwerking er niets mee te maken heeftyeah right.. iedereen weet dat Bruins naar AZ wilde.
Doet Feyenoord de laatste tijd geen uitspraken meer overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel heb die gekost?
Doet Feyenoord vreemd genoeg nooit uitspraken over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel heb die gekost?
Mwah is niet zo vreemd, is een soort van gedragscode onder Nederlandse clubs.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doet Feyenoord de laatste tijd geen uitspraken meer over
Luigi bepaald zelf waar hij heen gaat. Als hij geen goed gevoel over Feyenoord had gehad, was hij niet naar ons gekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
Die gaan nu straks allemaal roepen dat het toch niet echt een supertalent was en dat ze blij zijn dat ie niet naar Amsterdam komtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog erger een frusti joodje zo te zien.
Nieuw programma?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mwah is niet zo vreemd, is een soort van gedragscode onder Nederlandse clubs.
Misschien komt het vanavond te horen bij de nieuwe boulevard voetbal insite bla bla.
Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel kans dat Hofs dan mag opbokken in de winterstop, met al die andere 'talentvolle' aanvallende middenvelders erbij.
Hun hebben Davidsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die gaan nu straks allemaal roepen dat het toch niet echt een supertalent was en dat ze blij zijn dat ie niet naar Amsterdam komt
Mooi aan Vitesse verkopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel kans dat Hofs dan mag opbokken in de winterstop, met al die andere 'talentvolle' aanvallende middenvelders erbij.
Ja soort RTL boulevard achtig programma ofzo. Vorige week voor het eerst, komt straks voordat de wedstrijd begint. rond 8 uur ofzo. Heb het zelf ook nog niet gezien.quote:
Toch niet met Judas Babs?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja soort RTL boulevard achtig programma ofzo. Vorige week voor het eerst, komt straks voordat de wedstrijd begint. rond 8 uur ofzo. Heb het zelf ook nog niet gezien.
Concurrentie is goed.ben die arrogantie van die spelers die toch al zeker zijn van hun basisplek zat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Leuke speler voor een sterke bankquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hofs mag niet weg denk, laat maar lekker blijven
Denk niet dat er clubs zijn die er 5 miljoen voor over hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Voor 5 mil Hofs verkopen ofzo
Buitelandsequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Denk niet dat er clubs zijn die er 5 miljoen voor over hebben.
+ het hoger beroep.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Goede aankoop hoor![]()
Veel belangrijk voetbalnieuws vandaag zeg.... Davids, Afellay en Bruins
Nee, ik wacht het nu af, zeker omdat volgens mij de meeste uitspraken daar maanden op zich laten wachten, en er voor W sowieso wel kaarten te regelen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nog mensen die kaarten gaan halen nu?
iets van 200-400 denkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Morgen ff kaarten halen voor Ajax - Feyenoord. Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
Hmm dat word stipt 9 uur de seizoenskaart doorhalenquote:
Deze uitspraak wordt hopelijk snel gedaan gelukkig zet Feyenoord er ook druk op. Ik denk dat ik ook even wacht.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Nee, ik wacht het nu af, zeker omdat volgens mij de meeste uitspraken daar maanden op zich laten wachten, en er voor W sowieso wel kaarten te regelen zijn.
Die kerel van de Eagles, hoe heet ie ook alweer? Echt een type Bosvelt!quote:Trouwens, eindelijk wat goed nieuws. Bruins is zeker 'n talent, nou nog hopen dat hij uit de verf komt als die voor ons gaat spelen... Nu nog 'n goede spits kopen en 'n goede (controlerende) middenvelder a la Paultje B en er komt eindelijk 'n team te staan.
Zeker zal binnen de minuut uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hmm dat word stipt 9 uur de seizoenskaart doorhalen![]()
Heb ik ook kans als ze hem iets voor 9 uur al doorhalen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker zal binnen de minuut uitverkocht zijn
misschien, volgens mij zit er een paar seconden speling inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb ik ook kans als ze hem iets voor 9 uur al doorhalen?
Wie bedoel jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef dlebrok het volgende:
Die kerel van de Eagles, hoe heet ie ook alweer? Echt een type Bosvelt!
Lijkt mij dat alle juridische kantlijnen moesten worden uitgezocht.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:11 schreef ruud_fr het volgende:
blijf het vreemd vinden dat ze er nu pas uit zijn dat ze in beroep gaan
als je overtuigd zou zijn van je onschuld (en dat is Feyenoord) kom je er toch gelijk mee?
dit kostte weer een week
mooi dat Bruins komt
Bedoel je die knul die nu bij az speelt, die De Zeeuw?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Deze uitspraak wordt hopelijk snel gedaan gelukkig zet Feyenoord er ook druk op. Ik denk dat ik ook even wacht.
[..]
Die kerel van de Eagles, hoe heet ie ook alweer? Echt een type Bosvelt!
Nu nog wat ervaren spelers erbij om de talenten een beetje op te leiden en het kan weer wat wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef TC03 het volgende:
Bruins.Feyenoord heeft op zich wel behoorlijk wat talenten inderdaad, met De Guzman, Slory, Drenthe, Bruins en Lensky. Ben vooral benieuwd of die laatste gaat presteren, of dat het een gevalletje Connolly ofzo wordt.
we hebben toch Pi-Airquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:25 schreef zevenkamp het volgende:
Nu nog wat ervaren spelers erbij om de talenten een beetje op te leiden en het kan weer wat worden![]()
Maak daar dan maar 3-1 van.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag gewoon 3-0 winnen overigens
Net zoals we van die ratten zouden winnen zeker...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag gewoon 3-0 winnen overigens
Sowieso 0 tegendoelpunten is al een illusie met die mongolen die er achterin staan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Net zoals we van die ratten zouden winnen zeker...
Nee, hij speelt nog steeds bij de Eagles, blonk gisteren uit.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Bedoel je die knul die nu bij az speelt, die De Zeeuw?
Juist, door de grafhoerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:28 schreef Suijk het volgende:
Oei, geen kaartje begrijp ik?
jezus wat kut voor jequote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef Vakkie_W het volgende:
STERVENSE HOERE KK WIJF BIJ DE TICKETBOX![]()
![]()
![]()
![]()
Komt GVD 1 over 9 aankakken
GRAFHOER dat ze is
![]()
Word tijd voor een Goldcard.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef Vakkie_W het volgende:
STERVENSE HOERE KK WIJF BIJ DE TICKETBOX![]()
![]()
![]()
![]()
Komt GVD 1 over 9 aankakken
GRAFHOER dat ze is
![]()
valt nog niks over te zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Is die Lensky eigenlijk wat?
Het word tijd voor verkoop aan de kassa, bij de Kuip, zoals vroeger. Optyfen met al die flutkaarten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 09:27 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb je tenminste ook geen diamondkaarthouders die alleen maar gaan omdat ze anders hun kaart kwijtraken.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Het word tijd voor verkoop aan de kassa, bij de Kuip, zoals vroeger. Optyfen met al die flutkaarten.
quote:'Villareal bood 1,1 miljoen op Timmer'
Vandaag maakt Hugo Borst in het Algemeen Dagblad bekend dat het Spaanse Villareal een bod van 1,1 miljoen euro had uitgebracht op Feyenoord-doelman Henk Timmer. De doorgaans goed geïnformeerde columnist geeft tevens het Rotterdamse bestuur lik op stuk.
“Het ontbreekt de directie aan ervaring, dat bewijst het mislopen van de transfer van Timmer naar Villareal wel. Als je een bod krijgt op een 35-jarige doelman die voor niets de Kuip kwam binnenlopen, haal dan niet het onderste uit de kan. Het bod van 1,1 miljoen euro had pure winst geweest.”
“Feyenoord deed, hoewel het afgeraden werd, toch een tegenbod van 1,3 miljoen euro en vroeg een bonus als Timmer Villareal aan Europees voetbal zou helpen. De Spaanse club haakte af. Ik vind het een staaltje van heel slecht zaken doen,” zo schrijft Borst vandaag.
Wij hebben Davids.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:10 schreef Vakkie_W het volgende:
We hebben trouwens wel een heel erg jong middenveld....
Drenthe
De Guzman
Hofs
Bruins
Derijck
Lensky
Dat is toch die geldwolf die niet in de basis stond bij Tottenham?quote:
Dat is die 'geldwolf' die wel raad weet met jullie Hofjes en Guzmannetjes.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:20 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dat is toch die geldwolf die niet in de basis stond bij Tottenham?
Ekramy ook nog.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:10 schreef TC03 het volgende:
Bruins.Feyenoord heeft op zich wel behoorlijk wat talenten inderdaad, met De Guzman, Slory, Drenthe, Bruins en Lensky. Ben vooral benieuwd of die laatste gaat presteren, of dat het een gevalletje Connolly ofzo wordt.
Las ik ook op het AZ forumquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:58 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ekramy ook nog.
Ik hoorde van een maat van me die voor AZ is dat Tim de Cler naar Feyenoord vertrekt?
Wel op een speler met zijn kwaliteiten en ervaring maar het moet hier geen ajax2 worden, dus liever niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:13 schreef Suijk het volgende:
Nou, daar zitten jullie volgens mij niet echt op te wachten.
Hehe zie het nu ook ja, deze is wel nieuwquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Kijk eens naar de datum joh, oud nieuws.![]()
Jij verkopen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:41 schreef FrankyMcG het volgende:
Bruins is weer eens een goede aankoop met oog op de toekomst!
Ben benieuwd of het hoger beroep wat uit gaat maken, maar wel goed dat ze het iig proberen.
* FrankyMcG heeft 4 kaarten voor de joden uit...
Rosenberg 2.5 miljoen, Kalou ong. 6 miljoen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ons bestuur zit ook wel op het niveau van een speeltuinvereniging.... De joden hebben tribuneklant Rosenberg voor meer verkocht dan dat wij voor Kalou hebben gekregen....![]()
Neen, helaas.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:42 schreef Vakkie_W het volgende:
Jij verkopen?
Charisteas? 3 Miljoen toch? Rosenberg 2.5. Ik zou het wel weten...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:38 schreef Vakkie_W het volgende:
Ons bestuur zit ook wel op het niveau van een speeltuinvereniging.... De joden hebben tribuneklant Rosenberg voor meer verkocht dan dat wij voor Kalou hebben gekregen....![]()
Griek voor 2.5 dacht ik, maar wat zou je wel weten?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Charisteas? 3 Miljoen toch? Rosenberg 2.5. Ik zou het wel weten...
Greene optyften, doet al 20 wedstrijden de vedette uithangen en ziet er uit als een heaumeaux zo dom kijkt ie af en toe. tiendalli,quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Bruins![]()
![]()
------------------------Ekramy----------------
Tiendalli-------Greene (wel in oude vorm)-------Drenthe
Lucius
Vincken--------Buijs---------Guzza-------------Huysegems
Bruins
Slory
Zou dit een optie zijn??
Met de gasten die nu spelen cq vanaf 1-7-07 spelen leek me dit het beste maar idd versterkingen zijn nodig!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Greene optyften, doet al 20 wedstrijden de vedette uithangen en ziet er uit als een heaumeaux zo dom kijkt ie af en toe. tiendalli,optyftstralen met die rasmongeaul. Guzman presteert laatste tijd niets maar die is wel
dus laat maar hangen eventjes.
Daarnaast slory wieberen voor een échte spits.
Tiendalli ophoeren voor Vlaar, Vincken ophoeren voor Castelen, dan kom je 'ergens'.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Met de gasten die nu spelen cq vanaf 1-7-07 spelen leek me dit het beste maar idd versterkingen zijn nodig!!
Dit is een wel héél jong team. Lucius is de enige 25-plusser.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Bruins![]()
![]()
------------------------Ekramy----------------
Tiendalli-------Greene (wel in oude vorm)-------Drenthe
Lucius
Vincken--------Buijs---------Guzza-------------Huysegems
Bruins
Slory
Zou dit een optie zijn??
quote:
Misschien Vagner Love voor volgend seizoen?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef Vakkie_W het volgende:
----------------------------Timmer------------------------------
Green----------Aankoop---------Vlaar-----------Drenthe
----------------------------Aankoop---------------------------
Lucius-------------------------------------------de Guzman
-----------------------------Bruins-----------------------------
-----------------Aankoop-----------Aankoop----------------
Heeft inmiddels als voor het Braziliaanse elftal gevoetbald, dus die zal nu wel helemaal te duur zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Misschien Vagner Love voor volgend seizoen?
Dat had hij ook al toen Feyenoord belangstelling voor hem hadquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:52 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heeft inmiddels als voor het Braziliaanse elftal gevoetbald, dus die zal nu wel helemaal te duur zijn.
Ow dat wist ik nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat had hij ook al toen Feyenoord belangstelling voor hem had
Uh Greenequote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:50 schreef Vakkie_W het volgende:
----------------------------Timmer------------------------------
Greene----------Aankoop---------Vlaar----------Drenthe
----------------------------Aankoop---------------------------
Lucius-------------------------------------------de Guzman
-----------------------------Bruins-----------------------------
-----------------Aankoop-----------Aankoop----------------
Omdat we 2 betere opties hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef Suijk het volgende:
Waarom moet Hofs weg?
1 teveel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:00 schreef koningdavid het volgende:
Hoeveel Castelens hebben jullie eigenlijk?
Nee dat zeker niet. Er moeten sowieso 3 ervaren krachten bij komen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef sjimz het volgende:
Bruins en Slory zijn 2 goede aankopen..maar we mogen toch niet verwachten dat ze beide de redders zijn van Feyenoord.
Heb je zelf "ideale versterkingen" die ook nog haalbaar zijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Er moeten sowieso 3 ervaren krachten bij komen.
Oud Feyenoorders die terug willen komen. Maarja..... Gio zou leuk zijn, maar die blijft nog in Barca. Boateng vind ik overschat. Misschien wil Bosvelt er nog een jaar aan vast knopenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je zelf "ideale versterkingen" die ook nog haalbaar zijn?
Edje Davids jalalalalaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee dat zeker niet. Er moeten sowieso 3 ervaren krachten bij komen.
dus met andere woorden...niemandquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Oud Feyenoorders die terug willen komen. Maarja..... Gio zou leuk zijn, maar die blijft nog in Barca. Boateng vind ik overschat. Misschien wil Bosvelt er nog een jaar aan vast knopen![]()
Davids zou ik nooit in een Feyenoord shirt willen zien.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Edje Davids jalalalala![]()
Welke spelers zullen er graag naar jullie willen komen zoals Davids denk je?
Tymoschuk weer?
Lorenzo zit er alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Davids zou ik nooit in een Feyenoord shirt willen zien.
Heb het ook niet over Davids zelf, maar zo'n soort speler bedoel ik. Maar aan wie denk je danquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Davids zou ik nooit in een Feyenoord shirt willen zien.
Charisteas, Timmer en Greene mogen blijven?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Tiendalli, Hofs, Castelen, Huysegems optieven!
Haalbaar?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Charisteas, Timmer en Greene mogen blijven?
God, wat ben ik blij dat jij niet in de amsterdam zit 04-02. Een schande voor alles wat Feijenoord heet.
Het is allemaal heel simpel. Feijenoord moet een herkenbaar elftal hebben, dus joodvrij.
Dan het volgende:
- Op goal behoort er een ervaren man te staan met ervoor een goede (ervaren) verdediger die de verdediging organiseert.
- Op de backpositie moeten er spelers staan die aanvullende impulsen leveren, maar niet hun defensieve taken verslonsen.
- Op het middenveld moet er een mix van werkers (defensief) en creatieve (offensief) (vleugel) spelers komen. Op dit moment is die balans er niet. Er zijn teveel offensieve spelers.
- Aanval moet bestaan uit twee spitsen en dan niet twee van hetzelfde soort (vb.Twin towers voorin), maar twee spelers die elkaars zwakke punten aanvullen.
Simpel zat toch?
Als straks de investeerders staan te popelen om met geld te smijtenquote:
Niet met dit speeltuinbestuur wat we nu hebbenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat is dit voor dom gelul? Tuurlijk is het haalbaar.
Ronaldinho is haalbaar?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Geef dan eens voorbeelden van spelers die wel graag naar Feyenoord willen komen van Topniveau.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij zegt alles is haalbaar, dus ja wie is er nu dom hequote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Pfff, reageer dan niet, kneus.
Domme mensen hier.
Bahia moeten ze houdenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Eventuele transfertips voor Feyenoord:
Zonneveld - Degelijke middenvelder met een fantastische trap
Sprockel - Oud-Feyenoorder die een uitstekend seizoen speelt bij Vitesse. Zou goed Vlaar kunnen aanvullen.
Bouaouzan - De snelste aanvaller van de Eredivisie die altijd voor gevaar zorgt.
Koevermans - Kan alleen als hij uit de roulatie raakt bij AZ, anders onhaalbaar.
En dan Hofs (genoeg mensen voor zijn plek), Pardo (nooit overtuigd), Kolkka (matig zonder groeimogelijkheden), Saidi en Bahia verkopen.
Wij hebben een andere definitie wat betreft haalbaar...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jij zegt alles is haalbaar, dus ja wie is er nu dom he![]()
Topniveau? Je hebt mij toch niet horen zeggen dat er spelers van topniveau moeten komen? Je wint geen prijzen met alleen spelers van topniveau. Gaat erom dat Feijenoord goed scout naar spelers voor die posities. Dat is het grootste probleem nu. Feijenoord heeft geen goede scouts.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:18 schreef sjimz het volgende:
[..]
Geef dan eens voorbeelden van spelers die wel graag naar Feyenoord willen komen van Topniveau.
Maar dat is dus weer in de categorie subtop.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij hebben een andere definitie wat betreft haalbaar...
Da's best sneu eigenlijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:14 schreef BiMeWet het volgende:
Blij dat Bruins komt jongens? Zoals hij vandaag aan de telefoon zei: "Toch maar voor gevoel gekozen, niet het geld". Er is niet zo heel veel geld mee gemoeid, bedrag mag ik niet noemen, maar ...Het bod was ongeveer 1/3e AZ.
Op zich leuke spelers muv Sprockelquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
Sprockel - Oud-Feyenoorder die een uitstekend seizoen speelt bij Vitesse. Zou goed Vlaar kunnen aanvullen.
Bouaouzan - De snelste aanvaller van de Eredivisie die altijd voor gevaar zorgt.
Koevermans - Kan alleen als hij uit de roulatie raakt bij AZ, anders onhaalbaar.
En dan Hofs (genoeg mensen voor zijn plek), Pardo (nooit overtuigd), Kolkka (matig zonder groeimogelijkheden), Saidi en Bahia verkopen.
Yup, nee echt nieuwe seizoen Ekramy basisquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:47 schreef Sender_ het volgende:
Zeker laat Ekramy lekker de kans krijgen, zie hem regelmatig op een training of bij jong Feijenoord en dan staat ie gewoon goed te keepen.
Timmer hoeft van mij niet meer zo, ongelofelijk dat dat bod niet hebben geaccepteerd typisch Feijenoord om dan 2 ton meer te gaan vragen.
Echt, kom op man. Vincken bakt er niks van.quote:
Sluit me hierbij aan Feyenoord moet jonge Nederlandse spelers halen voor niet teveel geld die je na enkele jaren met een leuke winst kan verkopen. Met die winst kun je weer iets betere spelers halen om die na enkele jaren weer te verkopen en zo gaat de spiraal weer omhoog en niet omlaag zoals de afgelopen tijd. Slory en Bruins zijn echt goede aankopen en zo moeten er nog wel een stuk of 8 te vinden zijn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij hebben een andere definitie wat betreft haalbaar...
[..]
Topniveau? Je hebt mij toch niet horen zeggen dat er spelers van topniveau moeten komen? Je wint geen prijzen met alleen spelers van topniveau. Gaat erom dat Feijenoord goed scout naar spelers voor die posities. Dat is het grootste probleem nu. Feijenoord heeft geen goede scouts.
Met haalbaar bedoel ik niet dat alle spelers haalbaar zijn, maar dat het streven naar een elftal, zoals hierboven beschreven, haalbaar is.
Mooi rijtje ja. Alleen Hofs moet nog niet weg.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:19 schreef koningdavid het volgende:
zeker waarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Echt, kom op man. Vincken bakt er niks van.Castelen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Vincken.
Wat is er mis met Hofs en Huysegems?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:56 schreef Vakkie_W het volgende:
Tiendalli, Hofs, Castelen, Huysegems optieven!
Huysegemsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er mis met Hofs en Huysegems?En met Castelen?
Overdrijven is ook een vak.
Ik heb meer vertrouwen in Kolkka dan in Huysegemsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:06 schreef Happel het volgende:
Begrijp het ook niet. Huysegems is iemand waar ik het wel in zie zitten.
Ik heb Kolkka best hoog zitten, maar zelfs dit gaat mij te ver. Huysegems zou altijd verkozen moeten worden boven Kolkka.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Kolkka dan in Huysegems
Ze zijn allebei niet Feyenoord waardigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb Kolkka best hoog zitten, maar zelfs dit gaat mij te ver. Huysegems zou altijd verkozen moeten worden boven Kolkka.
Ja die kan meteen de kar trekken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:11 schreef TJDoornbos het volgende:
Kogeldans kan toch in de spits?
heb ik wat gemist of is dat jou mening?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:09 schreef Vakkie_W het volgende:
en die Biseswar mag ook optyfen.
Mijn mening. Die gozer is niet eens zeker van een basisplek bij Heracles.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:15 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
heb ik wat gemist of is dat jou mening?
Biseswar is toch geen jeugd. Biseswar is een Jood. Optyfen ermee!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Sloggi het volgende:
Anders flikkeren we de hele selectie + jeugd eruit.
Zou best mogen. Van deze selectie horen hoogstens 2 a 3 spelers bij Feyenoord thuis. En de jeugd stelt momenteel al helemaal niets voor.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:16 schreef Sloggi het volgende:
Anders flikkeren we de hele selectie + jeugd eruit.
Dat zei ik nergens ik reageer alleen op het feit dat we weinig spitsen in het eerste en tweede hebben. Maar Rico mag van mij wel meetrainen met het eerste en zo af en toe Harry vervangen kwartier voor tijd!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ja die kan meteen de kar trekken!
Wat heb je gesnoven.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Biseswar is toch geen jeugd. Biseswar is een Jood. Optyfen ermee!
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Biseswar is gewoon een jood hoor!
Alleen in de verkeerde stad geboren, meer niet.quote:Diego Biseswar (Amsterdam, 8 maart 1988) is een Nederlands voetballer die anno 2006 onder contract staat bij Feyenoord.
Biseswar doorliep de jeugdelftallen van Feyenoord en maakte zijn debuut bij de Rotterdamse club in het seizoen 2004/2005. Het seizoen daaropvolgend werd hij steeds vaker bij de selectie gehaald en mocht hij ook af en toe het veld op. Op 31 januari 2006 werd bekend dat Biseswar definitief naar de A-selectie van Feyenoord zou worden overgeheveld. Hij wordt dit seizoen verhuurd aan Heracles Almelo. Zo doet hij meer ervaring op Eredivisie niveau.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
In de war met Sno?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Vanaf z'n 12e ofzo ja, daarvoor zat hij in amsterdam.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:30 schreef zevenkamp het volgende:
[quote]
Diego Biseswar (Amsterdam, 8 maart 1988) is een Nederlands voetballer die anno 2006 onder contract staat bij Feyenoord.
Biseswar doorliep de jeugdelftallen van Feyenoord en maakte zijn debuut bij de Rotterdamse club in het seizoen 2004/2005. Het seizoen daaropvolgend werd hij steeds vaker bij de selectie gehaald en mocht hij ook af en toe het veld op. Op 31 januari 2006 werd bekend dat Biseswar definitief naar de A-selectie van Feyenoord zou worden overgeheveld. Hij wordt dit seizoen verhuurd aan Heracles Almelo. Zo doet hij meer ervaring op Eredivisie niveau.
Boehoe...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Vanaf z'n 12e ofzo ja, daarvoor zat hij in amsterdam.
Even wat gegoogled en klopt idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ah kut, nog een jood. Feijenoord is besmet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:38 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
tsja triest is het welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah kut, nog een jood. Feijenoord is besmet.![]()
Want? Zodra die jongen in staat was om zelf te denken heeft 'ie voor Feyenoord gekozen blijkbaar.quote:
Hij moest weg daar! Zoals het met alle joden gaat die daar niet goed genoeg zijn, worden hier met open armen ontvangenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Want? Zodra die jongen in staat was om zelf te denken heeft 'ie voor Feyenoord gekozen blijkbaar.
maar iemand die bij ajax heeft gespeeld welquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:53 schreef Sloggi het volgende:
Een Amsterdammer is niet per definitie een jood hoor...
Ok, daar heb ik even overheen gelezenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:54 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
maar iemand die bij ajax heeft gespeeld wel
Been komt volgend jaar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
Been staat met NEC nu 2-0 voor tegen NAC. Ik begin er een beetje in te geloven dat ie zeker wel een veel betere trainer dan Koeman is.
Volgens m'n vader was het vroeger net zo'n rotjoch als van Persiequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:05 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik hoop het, goeie vent dat met de beste mentaliteit.
Qua uitstraling wint hij het i.i.g. op Koeman. En hij kent de club + talenten goed. Dat hij om kan gaan met moeilijke jongens lijkt mij ook een pré voor Feyenoord. Straks loopt er weer een Van Persie, Leonardo, Lazovic, Sno, of Kalou voor niks de deur uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:00 schreef dlebrok het volgende:
Been staat met NEC nu 2-0 voor tegen NAC. Ik begin er een beetje in te geloven dat ie zeker wel een veel betere trainer dan Koeman is.
Van mij mag hij, maar eerst nog even de UEFA playoffs (:r) winnen met NECquote:
Wie mag er van jou eigenlijk NIET optyfen? Straks ga je nog roepen dat Buijs en Been joden zijn (en uiteraard moeten optyfen) omdat ze allebei een neef hebben die wel eens in Amsterdam komt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Metgot mag trouwens ook wel optyfen. Gozer maakt zich volstrek belachelijk met zijn nette broek de warming-up leiden bij de cornervlag.
Jouw argumenten ook, prachtig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Vakkie_W het volgende:
Metgot mag trouwens ook wel optyfen. Gozer maakt zich volstrek belachelijk met zijn nette broek de warming-up leiden bij de cornervlag.
Vlaarquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Wie mag er van jou eigenlijk NIET optyfen?
De Kromme samen met Been lijkt mij wel watquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
Metgod mag idd wel optyfen. Gefaald bij Excelsior en heb niet het idee dat ie iets toevoegt. Liever Henkie Fraser dan
Zelfde geld voor Duut. Eigenlijk kunnen we wel door blijven gaan zo. Zitten nog veel te veel rotte appels binnen Feijenoord.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:57 schreef Erasmusch het volgende:
Metgod mag idd wel optyfen. Gefaald bij Excelsior en heb niet het idee dat ie iets toevoegt. Liever Henkie Fraser dan
Tijd voor spandoeken!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Zelfde geld voor Duut. Eigenlijk kunnen we wel door blijven gaan zo. Zitten nog veel te veel rotte appels binnen Feijenoord.
Hij kan Feyenoord wel weer aan het dansen krijgenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
De Wolf...laten we dat maar niet doen
Die was wel heel slechtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij kan Feyenoord wel weer aan het dansen krijgen![]()
Je vond hem wel leuk!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:19 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Die was wel heel slecht![]()
Is er eigenlijk iets bekend over hoe lang die CAS doet over zn afspraak?
Juistquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
De Kromme samen met Been lijkt mij wel wat
Eensch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
quote:Aan het Feyenoord bestuur,
Het is de 27ste januari 2007 en dus is het zaterdag.
Toch heb ik het over donderdag, de dag van alweer een vreemde beslissing.
De trucs van het schrijven zijn onuitputtelijk.
Na drie lange weken van wikken en wegen is men in Rotterdam-zuid tot de conclusie gekomen, dat 'men' in hoger beroep zal gaan tegen de UEFA uitspraak.
Waar doet de handelswijze van onze nieuwe directie van Feyenoord mij aan denken?
Andre's van Duin, theater van de lach, Fawlty Towers, Black Adder?
Toegegeven, tussen Feyenoord en mij is veel haat en genegenheid. Altijd geweest.
Tenslotte, ik heb mijn mooiste herinneringen aan die club. Wellicht ook dat ik daar mijn verkniptheid aan te danken heb. Niet dat ik daar over opschep, je hoort niet op te scheppen over je halve of hele krankzinnigheid. Desalniettemin, het eerste wat ik altijd wil is mij 'normaal' gedragen en daar slaag ik aardig in, al zeg ik het zelf. Niemand hoeft mij (vooralsnog) als een imminent gevaar te beschouwen.
Bij het huidige Feyenoord schijnen mensen te bestaan die mij wel zo beschouwen, denk ik.
Voetbalwetten, financiële schade verhalen, catering uitwedstrijden verbieden etc.
Sinds de Grote Kale Leider weg is wordt MIJN club geleid door slappelingen.
Ondeskundige, ongeinteresseerde, over het paard getilde lamzakken. Hoe haal je het in je hoofd om te laat te komen in Nyon. Hoe haal je het in je hoofd om Timmer te behouden. Om Koeman, Greene, Tiendalli, Charispias, Kolkka, Boussaboon, Abu-Dabi-kari..... Hoe haal je het in je hoofd om... ach
GKL had bijvoorbeeld al vier dagen van te voren in Nyon gezeten met 218 kilo’s aan dossiers en op z'n minst een legertje van 14 advocaten. Nu zitten er mankepoten die de club nog meer naar de vernieling helpen, waar ik dankzij mijn stadionverbod niet eens deel van uit hoef te maken.
Deze blinden en lammen duikelen momenteel gezamenlijk de sloot in en die sloot die noemen ze dan het zogenaamde 'transparante nieuwe Feyenoord'. Een nieuwstadion van 300 miljoen, 70.000 plaatsen, Champions Leage voetbal, topspelers(?) Maar eerst supporters wegjagen, een shirt aanschaffen met een rode baan in het midden !!!, een jubileumshirt nota bene, zoveel mogelijk 020-gers binnen halen, etc. etc. etc.
Maar goed, je kan mensen nu eenmaal niets uit hun hoofd praten. Als het erop aankomt denkt iedereen dat hij (of zij) alles het beste weet. En dit terwijl ik het meestal beter weet, maar dat terzijde.
Zelfs degenen die ik er vroeger van verdacht heb 'kloten' te hebben hebben die kloten ondertussen, en God mag weten waarom, al lang weg laten snijden. Als ik momenteel naar Feyenoord kijk zie ik alleen maar lafaards, domme ondeskundigen lieden met brallende, grote muilen die elkaar voortdurend over het paard tillen.
En dat paard, Mijne Heren, dat paard ziet er ziek uit. Heel ziek. Ziek van incompetentie.
Ik wou dat ik het arme dier kon bevrijden, maar dat is helaas onmogelijk. Wel zou ik, als ik de kans zou krijgen, de ziekte een genadeschot geven. Misschien als de tijd rijp is. En als het paard nog leeft.
Marckiez
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Als ie nou niet over '020' en z'n stadionverbod begon dan was ie misschien nog een beetje serieus te nemen... Om nog maar niet te beginnen over z'n pro-Jorien stukjes.quote:
Bij utrecht uit dit jaar was die fantastisch als rechts backquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Virus het volgende:
Wat hebben jullie tegen Greene. Is een jongen met veel potentie. Laat hem aar terugkomen naar Waalwijk als jullie er vanaf willen. Maar dan laten jullie wederom een speler lopen die later doorbreekt ergens anders! Probleem is dat jullie Greene zelf verkloten door hem door het elftal hen te slingeren en hem op laten bouwen (zijn lange bal is gewoon slecht hij is beter dan eerst maar gewoon niet goed genoeg). Zet Greene rechtsback zet er een goede verdediger naast en je hebt een zeer waardevolle back. Maar als jullie het niet in hem zien zitten laat hem maar terugkomen naar Waalwijk want in waalwijk loopt helemaal niks fatsoenlijks meer rond op Koenders na... maar dat zullen jullie vanmiddag ook wel ervaren. Want als Feyenoord niet wint hebben ze het echt aan zichzelf te danken. Op dit moment is RKC een groot onsamenhangend elftal maar ja om heel eerlijk te zijn is Feyenoord dat misschien ook wel een beetje...
Jij bent echt een hersenloze idioot.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Iedereen komt als je Leo roept
Feyenooit, jullie worden bedankt!
Nu nog jullie geweldige Leonard.......
Bedanktquote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij bent echt een hersenloze idioot.
Ajax mist Stam.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef jorienvdherik het volgende:
Griek speelde in mijn ogen goed, iedereen was wel beter in de 1e helft maarja.
Volgende week, helaas zonder drenthe![]()
Jorienquote:Op zondag 28 januari 2007 16:49 schreef Tomasso het volgende:
Over niet al te slimme mensen gesproken trouwens...
Wie is nou elke wedstrijd die idioot die continue schreeuwt: "PIK IN JE HOOHOOOOOL" en "PIK IN JE MUUUUUUIIIIL". Erger me dood aan die mongool.
edit: Hij zit op vak Q.
Goede reactie.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:48 schreef Jasza het volgende:
Idd Leonardo is niet ineens een held en zeker triest om hier te gaan lachen en feyenoord ervoor uit te lachen.
Ff niveau houden mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |