Nou... Euh.. Kijk.. Dat zit namelijk zo... Niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Wanneer rotten Woerts, Bosz, Jansen etc op?
Woerts is een vakman die moet je niet wegdoen, zakenmannen zijn nou eenmaal hufters. Die andere 2 kunnen het beste nog morgen vertrekken ben ik met je eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Kicken heet die korte film, waarin Cox meespeelt.
stink jude!quote:
Wie wil je ervoor hebben dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
Daar kon ik hem ook niet vinden neequote:
okequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:40 schreef Happel het volgende:
quote:Maak kans op een Feyenoord seizoenkaart voor het leven!
Iedereen die in de periode tussen 15 januari 2007 en 28 februari 2007 een halve seizoen-kaart of een gratis Feyenoord
clubkaart aanschaft, maakt kans op een leven* lang een gratis stoeltje in de Kuip. Een gouden deal, dus doe snel mee!
U als bestaande seizoenkaarthouder van Feyenoord kunt ook kans maken op deze fantastische prijs.
Het enige wat u hier voor hoeft te doen is iemand anders aan te melden voor een halve seizoenkaart of een gratis Feyenoord clubkaart .
U maakt in dit geval allebei kans op de prijs.
Want wat is er nou mooier dan samen een wedstrijd van Feyenoord bijwonen in het mooiste stadion van Nederland?
*max 25 jaar
Was niet veel?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Die broer van Lensky is alweer weg bij ons
Blijkbaar niet, zal wel een typisch gelukszoekertje zijn. Die mede dankzij de achtergrond van zijn broertje/ pushende vader/zaakwaarnemer stages afdwingt in Europa.quote:
Jong Feyenoord maakt geen beste indruk!!quote:Jong Feyenoord heeft donderdagavond op een ijskoud Varkenoord een pijnlijke oefennederlaag geleden. De amateurs van de Sportclub Feyenoord wisten beter raad met de ijzige omstandigheden en versloegen het team van Arnold Scholten met 5-1.
Stagiair Cadu had dubbel pech: op de keiharde grasmat was goed voetbal bijna onmogelijk en bovendien viel de Braziliaan met een schouderblessure uit.
Goed voetbal was donderdagavond onmogelijk op Varkenoord, waar het anders zo goed bespeelbare hoofdveld meer weg had van een ijspiste dan van een voetbalmat. Elke loopactie was haast gedoemd te mislukken omdat het simpelweg een hele kunst was om overeind te blijven. SC Feyenoord - met onder anderen de oud-profs Dwight Eli en Arjen van der Laan in de selectie - wist het beste raad met de omstandigheden en profiteerde met name in de tweede helft van de onwennigheid in de gelederen van de tegenstander middels fraaie goals. Pas vlak voor tijd kon Jong Feyenoord wat terugdoen: de als altijd ijverige Resham Sardar schoot de bal toen vanaf de rand van het strafschopgebied in de kruising.
Aan de zijde van Jong Feyenoord maakte stagespeler Cadu ondanks de moeilijke omstandigheden en de vrieskou een redelijke indruk. De lange Braziliaan stond centraal op het middenveld. Cadu had een aantal aardige loopacties, oog voor de combinatie en verloor zich bepaald niet in egoïstische acties. Een kwartier voor tijd moest de actieve middenvelder de strijd helaas staken. Na een luchtduel kreeg hij een elleboog van een tegenstander op zijn schouderblad en moest hij hevig balend naar de kant. De net gewisselde Kogeldans kon opnieuw het veld in. ‘Jammer dat ik niet wat meer heb kunnen laten zien, maar gegeven de omstandigheden was het best aardig’, sprak de Braziliaan na afloop realistisch. ‘Ik hoop dat de technische mensen van Feyenoord genoeg gezien hebben, maar ik denk dat het voor hen ook moeilijk was om mij hier te beoordelen.’
OPSTELLING JONG FEYENOORD Doedee; Ramos, Adalberto, Achlioui, Hammouti; Abubakari, Cadu (Kogeldans, 75), Blonk, Davids; Kogeldans (Sammuel, 45) en Sardar
Jansen moet weg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:42 schreef Erasmusch het volgende:
Woerts is wel een aanwinst, Jansen krijgt het voordeel vd twijfel, maar Koeman en Bosz mogen pleite ja
quote:Henk van Stee wordt per direct hoofd opleidingen bij de Oekraïnse topclub Shaktar Donetsk. Hij heeft een overeenkomst voor drie jaar getekend. Van Stee verlaat Feyenoord, waar hij dezelfde functie bekleedde. De Rotterdammers hebben nog geen opvolger aangetrokken.
Van Stee kwam via een headhuntersbureau in beeld bij Shaktar Donetsk dat momenteel veel weg heeft van een zoete inval. Er staan veel buitenlandse spelers onder contract. De club wil juist meer met Oekraïners gaan werken. Van Stee heeft de opdracht gekregen de jeugdopleiding structuur te geven en talent te laten doorstromen.
Voetbal zit in Oekraïne in de lift. De voormalige Sovjet-republiek plaatste zich in de WK-kwalificatie als eerste Europese land voor het eindtoernooi.
Ach ik heb nooit goede bronnenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Huh WTF waar heb je dit vandaan. Echt al heel oud nieuws
Vers van de pers...quote:Feyenoord in beroep tegen Europese uitsluiting
26 januari 2007
Feyenoord gaat in beroep tegen de Europese uitsluiting naar aanleiding van de supportersrellen in Nancy. Vorige week besliste de beroepscommissie van de UEFA dat de Rotterdammers per direct uit het toernooi om de UEFA-beker werden gezet.
Feyenoord loopt door de straf een dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur mis. Daardoor is de Engelse formatie automatisch geplaatst voor de volgende ronde.
Zou het, had ik ergens gelezen, toch nog gespeeld kunnen wordenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heb het voor nut om dan nog in beroep te gaan???
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zou het, had ik ergens gelezen, toch nog gespeeld kunnen worden
Of gewoon een CL plaats voor volgend jaar?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of gewoon een CL plaats voor volgend jaar?![]()
Of, als de eerst ontmoeting in Rotterdam is en de Spurs dus niet op komen dagen, de Spurs een verlies van 3-0 geven (ze zijn niet op komen dagen)
![]()
Of,...
Of,...
Wie zegt dat het dan al te laat is?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 14:32 schreef dlebrok het volgende:
[..]
als Feyenoord deze zaak wint en het is te laat om de wedstrijd alsnog te spelen dan moet de uefa zelf een oplossing voor Feyenoord zoeken aangezien Feyenoord dan onrechtmatig uit het UEFA cup tournooi gegooid is.dus een schadevergoeding of volgend jaar later in het tournooi instromen zouden dan ook nog opties zijn.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:22 schreef dlebrok het volgende:
Van: Eus
Datum: vr 26-1-2007 15:02
Aan: info@tas-cas.org
Onderwerp: Feyenoord is the best
Hé you there,
This is a message for the people of CAS who make decision about Feyenoord Rotterdam
We are FEYENOORD!
And we must in the UEFA-Cup stay.
Otherwise waves there something!!!!!!!
Is that understood, stelletje lapzwansen?
@!#$ the UEFA. Uefa people smell like urine
UEFA = MAFFIA!
Greetings from Eus (i am very bad guy!!!!!)
Hehe
20.000 verkocht inmiddelsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:31 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ben benieuwd of er mensen zijn die ook gewoon echt nu nog een kaartje gaan kopen? Lijkt me toch niet![]()
quote:FEYENOORD LEGT LUIGI BRUINS VAST
Feyenoord heeft Luigi Bruins gecontracteerd. De 19-jarige middenvelder zal in De Kuip een verbintenis voor vier seizoenen signeren. ‘We zijn heel blij dat we deze talentvolle Rotterdamse jongen hebben kunnen vastleggen’, aldus technisch manager Peter Bosz. Bruins zal het seizoen afmaken bij Excelsior. Alleen het niet slagen van de medische keuring kan een overgang van het talent nog in de weg staan.
Luigi Bruins is een van Rotterdamse grootste talenten. Bruins maakte al op 17-jarige leeftijd zijn debuut in het eerste van Excelsior. Inmiddels heeft hij al meer dan 50 wedstrijden voor de Kralingers gespeeld, waarvan 20 op het hoogste niveau. De met een fraaie trap gezegende Bruins maakte dit seizoen in de eredivisie 5 goals. ‘Luigi is een hele getalenteerde jongen met specifieke kwaliteiten’, licht Bosz de transfer toe. ‘We zijn erg blij dat hij voor Feyenoord heeft gekozen.’
Voor Luigi Bruins bestond veel concrete belangstelling uit binnen- en buitenland, maar de Rotterdammer liet uiteindelijk zijn gevoel spreken. ‘Ik heb lang gewikt en gewogen, maar over mijn definitieve keuze heb ik wel heel goed nagedacht. En nu ben ik heel blij met mijn keuze voor Feyenoord’, aldus Bruins. ‘Ik ben een echte Rotterdammer en ben er trots op straks voor deze club en in De Kuip te gaan spelen. Vroeger keek ik daar al naar uit en nu gaat het gebeuren. Voordeel is dat ik in mijn eigen omgeving kan blijven. Feyenoord is in alle opzichten de beste keuze voor mij.’
Voordat hij zich deze zomer samen met zijn huidige ploeggenoot Andy Slory bij De Kuip meldt, rust op de schouders van Bruins eerst de zware taak om Excelsior te behouden voor de eredivisie. ‘Nu ik mijn besluit heb genomen, kan ik me weer volledig op handhaving met Excelsior richten. Dit zou ook niet het beste moment zijn om in te stappen bij Feyenoord, dat een moeilijk seizoen doormaakt. In de zomer begint iedereen fris.’
Ook Excelsiors algemeen directeur Simon Kelder is blij dat zijn pupil voor Feyenoord heeft gekozen en dat het samenwerkingsverband tussen beide clubs zijn nut opnieuw bewijst: ‘Er hebben ontzettend veel clubs bij ons geïnformeerd, maar uiteindelijk is het toch de speler die bepaalt waar hij naartoe gaat, samenwerkingsverband of niet. Luigi heeft zelf voor Feyenoord gekozen en ik ben er trots op dat Excelsior met hem en Slory toch maar weer twee spelers aflevert voor het hoogste niveau. Aan de andere kant is het wel ontzettend jammer dat we ze kwijt raken, maar dat is nou eenmaal niet anders. Ik hoop dat ze dit laatste half jaar alles op alles zetten om Excelsior te behouden voor de eredivisie.’
Ik ruik hier een beetje jaloeziequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-feyenoord eindigt samenwerking met excelsior
-slory en bruins bloeien op
-feyenoord sluit snel weer samenwerking met excelsior
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
-(feyenoord eindigt samenwerking binnen 1-2 jaar)
op propaganda site feyenoord.nl wordt met grote nadruk vermeld dat de samenwerking er niets mee te maken heeftyeah right.. iedereen weet dat Bruins naar AZ wilde.
hehehe frusti az-er?>:)quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
op propaganda site feyenoord.nl wordt met grote nadruk vermeld dat de samenwerking er niets mee te maken heeftyeah right.. iedereen weet dat Bruins naar AZ wilde.
Doet Feyenoord de laatste tijd geen uitspraken meer overquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel heb die gekost?
Doet Feyenoord vreemd genoeg nooit uitspraken over.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoeveel heb die gekost?
Mwah is niet zo vreemd, is een soort van gedragscode onder Nederlandse clubs.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:23 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Doet Feyenoord de laatste tijd geen uitspraken meer over
Luigi bepaald zelf waar hij heen gaat. Als hij geen goed gevoel over Feyenoord had gehad, was hij niet naar ons gekomen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:19 schreef BigFire het volgende:
-slory naar feyenoord
-bruins naar feyenoord
Die gaan nu straks allemaal roepen dat het toch niet echt een supertalent was en dat ze blij zijn dat ie niet naar Amsterdam komtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nog erger een frusti joodje zo te zien.
Nieuw programma?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mwah is niet zo vreemd, is een soort van gedragscode onder Nederlandse clubs.
Misschien komt het vanavond te horen bij de nieuwe boulevard voetbal insite bla bla.
Dat zou zonde zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel kans dat Hofs dan mag opbokken in de winterstop, met al die andere 'talentvolle' aanvallende middenvelders erbij.
Hun hebben Davidsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Die gaan nu straks allemaal roepen dat het toch niet echt een supertalent was en dat ze blij zijn dat ie niet naar Amsterdam komt
Mooi aan Vitesse verkopenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Wel kans dat Hofs dan mag opbokken in de winterstop, met al die andere 'talentvolle' aanvallende middenvelders erbij.
Ja soort RTL boulevard achtig programma ofzo. Vorige week voor het eerst, komt straks voordat de wedstrijd begint. rond 8 uur ofzo. Heb het zelf ook nog niet gezien.quote:
Toch niet met Judas Babs?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:29 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja soort RTL boulevard achtig programma ofzo. Vorige week voor het eerst, komt straks voordat de wedstrijd begint. rond 8 uur ofzo. Heb het zelf ook nog niet gezien.
Concurrentie is goed.ben die arrogantie van die spelers die toch al zeker zijn van hun basisplek zat.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:25 schreef Sloggi het volgende:
Leuke speler voor een sterke bankquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Hofs mag niet weg denk, laat maar lekker blijven
Denk niet dat er clubs zijn die er 5 miljoen voor over hebben.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:28 schreef Vakkie_W het volgende:
Voor 5 mil Hofs verkopen ofzo
Buitelandsequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Denk niet dat er clubs zijn die er 5 miljoen voor over hebben.
+ het hoger beroep.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:36 schreef koningdavid het volgende:
Goede aankoop hoor![]()
Veel belangrijk voetbalnieuws vandaag zeg.... Davids, Afellay en Bruins
Nee, ik wacht het nu af, zeker omdat volgens mij de meeste uitspraken daar maanden op zich laten wachten, en er voor W sowieso wel kaarten te regelen zijn.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:30 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Nog mensen die kaarten gaan halen nu?
iets van 200-400 denkquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:35 schreef Vakkie_W het volgende:
Morgen ff kaarten halen voor Ajax - Feyenoord. Hoeveel kaarten zijn er nog beschikbaar?
Hmm dat word stipt 9 uur de seizoenskaart doorhalenquote:
Deze uitspraak wordt hopelijk snel gedaan gelukkig zet Feyenoord er ook druk op. Ik denk dat ik ook even wacht.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:39 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Nee, ik wacht het nu af, zeker omdat volgens mij de meeste uitspraken daar maanden op zich laten wachten, en er voor W sowieso wel kaarten te regelen zijn.
Die kerel van de Eagles, hoe heet ie ook alweer? Echt een type Bosvelt!quote:Trouwens, eindelijk wat goed nieuws. Bruins is zeker 'n talent, nou nog hopen dat hij uit de verf komt als die voor ons gaat spelen... Nu nog 'n goede spits kopen en 'n goede (controlerende) middenvelder a la Paultje B en er komt eindelijk 'n team te staan.
Zeker zal binnen de minuut uitverkocht zijnquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:42 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Hmm dat word stipt 9 uur de seizoenskaart doorhalen![]()
Heb ik ook kans als ze hem iets voor 9 uur al doorhalen?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zeker zal binnen de minuut uitverkocht zijn
misschien, volgens mij zit er een paar seconden speling inquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb ik ook kans als ze hem iets voor 9 uur al doorhalen?
Wie bedoel jequote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:45 schreef dlebrok het volgende:
Die kerel van de Eagles, hoe heet ie ook alweer? Echt een type Bosvelt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |