elk 10e topic.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:28 schreef Attitude het volgende:
hoezo dubbelpuntentopic??
en toen is dat plaatsje naar hem vernoemd zeker?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Barneveld zelf?
Ik ken de hele toren niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef Attitude het volgende:
[..]
en toen is dat plaatsje naar hem vernoemd zeker?
OP is nog niet aangepast, even geduld aub...quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef Ticootje het volgende:
ik sta niet in de OP, ik heb ook een punt!!
Hasse Simonsdochter door Thea Beckmanquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:32 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ken de hele toren niet...
dat is correctquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:38 schreef Beelzebub85 het volgende:
geboren als Lesane Paris Crooks later omgedoopt tot Tupac Amaru Shakur verder weet ik niet.
Ja dat dacht ik dus ook, heb 3 docu's hier liggen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:48 schreef Ticootje het volgende:
ik ben gaan zoeken, maar volgens mij heeft beelzebub85 gewoon gelijk hoor.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:52 schreef U het volgende:
met carnaval ofzo?
Nee, zo ziet ze de rest van het jaar uit:quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:53 schreef DiviFilius het volgende:
hahaha, het zal vast geen Prinses Carnaval zijn
Hoquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Is het niet die mascotte uit Eindhoven?
Nee, dat is een schrijfster.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:59 schreef Attitude het volgende:
Mensje van Keulen bedoelde ik
Attitude +2quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:02 schreef Beelzebub85 het volgende:
Het antwoord was, Het Mooswief.
Wie weet op welk bekend Maastrichts plein ze te zien is tijdens de carnaval, krijgt alsnog 2 punten.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:03 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Kut mensen ook met hun hiphopvragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat reken ik goed.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef Attitude het volgende:
het onstaan, hoofddeel, rode reus en als laatste witte dwerg
waar een verplicht verslag ervan maken goed voor isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Da's wel verder dan 42 kmquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:27 schreef TradeMarkie het volgende:
dat was de afstand die een boodscaapper van het romeinse rijk liep van marathon naar rome om te vertellen dat er een oorlogsvloot aankwam
in de gauwigheid om het antwoord als eerste te willen geven een behoorlijke fout gemaaktquote:
Dat zei ik niet (en jij overigens wel in je eerste antwoord)quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:31 schreef SaskiaR het volgende:
ik, want de anderen zeiden dat er van athene naar marathon gelopen werd en dat is niet zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, dat geef ik ook toe als dat fout isquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:32 schreef SaskiaR het volgende:
je zei: die NAAR marathon werd afgelegd...
Dat dacht ik ook, nadat David letterman het had gepostquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef DiviFilius het volgende:
Dat van Marathon - Athene klopt niet, daar is de marathon zelf wel op gebaseerd, maar de precieze afstand is pas veel later op de Olympische spelen van Londen vastgesteld. ( dit was vorig jaar nog bij de Geschiedenisquiz, had iedereen het ook fout )
dat klopt ook ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_(sport) )quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:33 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, nadat David letterman het had gepost
Een leuk verhaal maakt het nog niet waarquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef SaskiaR het volgende:
Dat is waar... maar de traditie wil dat het zo is, en het is ook wel een leuk verhaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idd...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:34 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
dat klopt ook ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Marathon_(sport) )
Van mij mag je die 2 punten hebben, hoorquote:
gedachtquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef Attitude het volgende:
heb altijd geweten dat 42km door afstand tussen marathon en athene kwam, ik heb niks opgezocht. toen iemand zei dat het anders was door een geschiedenisquiz ofzo , ik was daar niet bij en heb nooit van iets anders gehoord.
de afstand van 42 is idd gebaseerd op Marathon - Athene, maar jij vraagt om waar de precieze afstand van 42.195 km vandaan komt, en die komt uit Londen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef Attitude het volgende:
heb altijd geweten dat 42km door afstand tussen marathon en athene kwam, ik heb niks opgezocht. toen iemand zei dat het anders was door een geschiedenisquiz ofzo , ik was daar niet bij en heb nooit van iets anders gehoord.
De vraag is inderdaad om, maar we kunnen nog wel de punten geven aan diegene die ze verdiend heeft, David Letterman dusquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef Attitude het volgende:
we kunnen hier nog lang door discussieren, maar het is al gebeurd dus... sorry maar dacht dat ik t geod had, stel nu maar de volgnde vraag
heb het idee dat de vragensteller daar niet zo'n zin in heeft...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:47 schreef Mark het volgende:
[..]
De vraag is inderdaad om, maar we kunnen nog wel de punten geven aan diegene die ze verdiend heeft, David Letterman dus
La camisa negra is idd goed ( neem aan dat je dat bedoelt ), maar door wie gezongen ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef SaskiaR het volgende:
hm... camicha nera ?
die jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef SaskiaR het volgende:
hm... camicha nera ?
Nouja, ik vind het wel jammer, vooral als attitude het antwoord wilde horen wat ik heb gezegd... het antwoord van DavidLetterman was ook niet echt volledig.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef Attitude het volgende:
ok wil geven aan jouw, als saskia maar niet boos wordt.
als jij tegen bent, laten we het zo...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:55 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het wel jammer, vooral als attitude het antwoord wilde horen wat ik heb gezegd... het antwoord van DavidLetterman was ook niet echt volledig.
SaskiaR +1quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:00 schreef SaskiaR het volgende:
mahjong?
weet alleen de staat...quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef Attitude het volgende:
het is hier in 1 keer stil
Ja heb het al aangepast, geen paniekquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:10 schreef Attitude het volgende:
plus 2 zul je bedoelen he scorpioen
quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Attitude het volgende:
SaskiaR +2
ik had al verwacht dat saskia met het goede antwoord zou komen
Anemie?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:21 schreef SaskiaR het volgende:
Bij welke ziekte heeft iemand abnormaal gevormde rode bloedcellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop