Ja wat hij zegt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:36 schreef arucard het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook
quote:Vocalist Kelly Shaefer of the reactivated seminal technical metal pioneers ATHEIST has issued the following update:
"We have confirmed a number of new shows. First and foremost, the Los Angeles Murderfest on March 24th in Hollywood [California] at the Knitting Factory. Also play[ing] that night with us are our old friends in OBITUARY. It's gonna probably be the only West Coast shows and only 900 tix are available, so check into it and dont wait 'till the last minute. We also have confirmed Hellfest in France in June as well as Graspop [Metal Meeting] in Belgium all in the same weekend. We also have confirmed two Florida shows — one in Tampa at the Brass Mug and in Miami. I don't have all the info, but I will by tomorrow, and it will be posted on the www.officialatheist.com website.
idd ik ben ook nog zwaar aan het twijfelen tussen deze 2 festivals. Maar mijn keus gaat toch al meer uit naar Graspop omdat ik daar al 6 jaar komquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:05 schreef Djaser het volgende:
Nou tof hoor op Amorphis na wist ik van alle toffe bands al dat ze zouden komen. En waar blijft Heaven & Hell. De beslissing tussen Fields of Rock en Graspop is hiermee nog niet gevallen.
Sinds dit jaar in belgie heb je ook gratis vervoer naar graspop, dus vanaf dat je belgie binnenkomt reis je gratis.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:59 schreef denka het volgende:
oja kaarten kosten 125 euro, 5 euro meer dan fields of rock maar dan wel een dag extra..
Te gek!quote:Op zondag 25 februari 2007 09:34 schreef Djaser het volgende:
Hoera, Heaven and Hell komt op de zaterdag.!
Klik!
Daar teken ik voor, het liefst allemaal op de zaterdag.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:45 schreef denka het volgende:
[..]
Te gek!![]()
Hopelijk komt Dream Theater, Slayer en Type O Negative ook!![]()
Dan zal zaterdag een hele mooie dag wordenquote:Op zondag 25 februari 2007 15:47 schreef Djaser het volgende:
[..]
Daar teken ik voor, het liefst allemaal op de zaterdag.
Bronquote:Volgens de vernieuwde site van Rocktribune heeft de Graspoporganisatie Celtic Frost, Thin Lizzy, Lamb of God en Unearth weten te strikken. Eerst genoemde naam staat deze week ook in Nederland, of ze ook de zomerfestivals zullen aandoen is bij ons (nog) niet bekend.
Super!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Djaser het volgende:
Heaven And Hell, Slayer, Type O Negative, Within Temptation, Celtic Frost, Thin Lizzy, Lamb Of God, Unearth en Chimaira werden toegevoegd aan de affiche.
Zoals het er nu uitziet zal ik voor het eerst echt moeten gaan kiezen welke bands ik wil zien, behalve op de zaterdag.quote:27-3-2007 Nieuwe namen!
Voor vrijdag: Papa Roach en Chris Cornell. Stone Sour, Lauren Harris en Less Than Jake werden toegevoegd op zaterdag. Velvet Revolver, Mastodon en Hammerfall voor zondag.
Verwarrend met Thurisasquote:Op maandag 16 april 2007 21:56 schreef lifeblind het volgende:
Thurisaz en Textures in de biertent, ik ben blij
Ja, want de andere staat er al op de zondag op een gewoon podium, geloofik.quote:Op maandag 16 april 2007 22:42 schreef lifeblind het volgende:
Aangezien in de die metaldome/biertent voornamelijk altijd lokale bandjes spelen, ga ik er vanuit dat ze de belgische thurisaz bedoelen.
Nee, ze touren dan wel met aerosmith en op diverse sites staat ook dat ze op graspop staan maar dat klopt dus niet. Ze spelen 8 juni in Brussel een eigen headline show, nog beter dus.quote:
AILD is mijn must seequote:Op vrijdag 27 april 2007 22:11 schreef lifeblind het volgende:
27-4-2007 Affiche GMM2007 helemaal af!
De laatste 13 namen: Joe Satriani, Epica, Fastway, As I Lay Dying, Stormrider, Legion Of The Damned, Spiralarms, Rose Hill Drive, Scarve, Static X, El Guapo Stuntteam, Oceans Of Sadness, Mercenary
bron: www.graspop.be
Nee, alle data na Fields Of Rock zijn afgezegd, niet hun hele Europese tour.quote:Op zondag 20 mei 2007 10:14 schreef Flokk het volgende:
En Velvet Revolver heeft afgezegd, hun hele Europese toer met name.
oh, maar het stond zo op de Graspop-sitequote:Op zondag 20 mei 2007 10:22 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nee, alle data na Fields Of Rock zijn afgezegd, niet hun hele Europese tour.
Ik ga ze vrijdag eindelijk halenquote:
Idd het weer in 2005 was veel maar dan ook veel te warm voor een festival. Ik hoop ook op goed weer, niet te warm, niet te koud en geen regen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:40 schreef lifeblind het volgende:
Nog een maand!![]()
Nou maar hopen dat het weer een beetje mee zit. Vorig jaar was het kut (mega storm op zondag), in 2005 was het weer veel te warm!
Ik ben ook benieuwd wat de vervanger wordt van Velvet Revolver trouwes. Hopelijk doen ze hetzelfde als vorig jaar toen Korn afgezegd had en laten ze andere bands wat langer spelen (alhoewel vorig jaar die 10 minuutjes extra voor My Dying Bride nou ook weer niet zo heel veel toevoegde)
Wtf? 2005 was excellentquote:Op woensdag 23 mei 2007 20:49 schreef denka het volgende:
[..]
Idd het weer in 2005 was veel maar dan ook veel te warm voor een festival. Ik hoop ook op goed weer, niet te warm, niet te koud en geen regen.
Ik heb er ook zin in!
Helloween was inderdaad de moeite maar was door die stormbui wel de laatste band die ik kon zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:14 schreef lifeblind het volgende:
En ach, die stormbui was ook wel tof, het was het waard om helemaal vooraan op Helloween te wachten in ieder geval![]()
dat werd tijd zeg, fijn schema wat mij betrefd. Hoef alleen maar te kiezen tussen Vader - Epica en Blind Guardian - Therion. Maar heb ik gezien/ zie ik allemaal nog minstens 1x dit jaar, dus geen ramp. Ik vind dat dingetje waardoor je, je eigen schema kunt uitprinten wel erg praktisch =]quote:
Eigenlijk zijn die 2 ook de enige echt jammere die ik deze keer zo snel kon vinden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:03 schreef Djaser het volgende:
Dat van Therion en Blind Guardian is inderdaad jammer, daarbij spelen ze ook wel erg laat.
Zit jij dan in de trein al?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:53 schreef Djaser het volgende:
Dat zit er dik in.
Alistair! Aparte dude is dat zegquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Zit jij dan in de trein al?
Ik ga weer vanaf R'dam samen met een Engelse dude die ook elk jaar gaat.
wij zijn stoerder met ons 3-auto convooiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:11 schreef maxor het volgende:
Neh, we gaan weer met ons brute 2-auto convooi
Damn you Hansh, you win this timequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:13 schreef Hansch het volgende:
[..]
wij zijn stoerder met ons 3-auto convooi![]()
quote:Kggrk.. De gieren cirkelen rond het karkas... krggk
Hoera!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:33 schreef Flokk het volgende:
+ de terugkeer van het programmaboekje, mits je 1¤ betaalt.
Hoera!quote:+ Crowdsurfen wordt verbodenJesus, 't is geen Rimpelrock ofzo...
psst, dat heet stagedivenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik wel zie dat (ook) in NL steeds meer mensen niet weten hoe het hoort en tot vervelens toen het podium opklimmen en maar in de mensenmassa springen.
Ja okquote:
Inderdaad en dat is gewoon mijn probleem. Tot vervelends toe steeds dezelfde mensen terwijl je zelf niet eens tijd meer hebt om naar de band te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik wel zie dat (ook) in NL steeds meer mensen niet weten hoe het hoort en tot vervelens toen het podium opklimmen en maar in de mensenmassa springen.
Ja idd, mij maakt het ziet zoveel uit, maar als je op een klein podium steeds 2 dezelfde mensen heb die de hele tijd bij de zanger willen staan en dan gaan springen wordt het na 20x toch wat irritant.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is gewoon mijn probleem. Tot vervelends toe steeds dezelfde mensen terwijl je zelf niet eens tijd meer hebt om naar de band te kijken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
Ik droomde vannacht dat Ozzy was overleden en het enige wat ik dacht was "wtf, das weer kut voor Graspop!"
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:23 schreef ThE_ED het volgende:
Gôh, het is gewoon al bijna zover...
Volgens de site zijn die al volquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:18 schreef Hansch het volgende:
Er rijden toch bussen van eindhoven richting dessel?
Speciale GMM bussen \m/
Ik heb er echt zin innog maar een paar dagen!
Dan ga je toch gewoon met de trein via Roosendaal-Antwerpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef D-FENS het volgende:
Zijn er nog Graspopgangers die vanuit, of langs, Eindhoven komen?
Zocht nog vervoer richting Dessel.
idd, zo überheet hoeft van mij ook niet weer maar liever ook geen regenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Djaser het volgende:
Het zou zo te zien wel eens regen kunnen worden op graspop
Is dit een nieuwe regel ofzo? Ik heb elk jaar een partytent bij me en nog nooit ergens problemen mee gehad. Denk ook dat het maar een beetje een lulverhaal is, ze weten dat ze zoiets niet kunnen maken..quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef Hansch het volgende:
Wat een stelletje stricte klootzakken daar
Er mogen geen partytenten opgezet worden, leuk als het regent. We zijn met een groep van 9. Dus dan is het wel handig dat we iets van plek hebben tussen de tenten..
Ja, inderdaad, maarja.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Hansch het volgende:
als ze nou het camping terrein uitbereiden ipv zulke stomme regels te verzinnen.
Weiland genoeg daar.
dat zei men voor Fields Of Rock ook, maar dat viel ook reuze mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:37 schreef denka het volgende:
De weersverwachtingen zijn niet al te best helaas..
Een tweede keer zoveel geluk? Die kans lijkt me niet zo heel groot maar ik hoop met je mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat zei men voor Fields Of Rock ook, maar dat viel ook reuze mee.
Peaquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef Pea het volgende:
--knip--
@boven = me?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef maxor het volgende:
[..]
Pea
Morgen lekker BBQ'en
Edit:
@boven: je hebt toch wel een zwart t-shirt he?![]()
Ja ik heb begrepen dat het allemaal geen zak uitmaakt daarquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
lol, het boeit niet heel erg wat voor shirt je aan hebt hoor
Ach ja ik ben nog nooit op zo'n festival geweest, en ga nu met een paar redelijke die-hards mee. Dus moet er wel een beetje bij horen hequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:31 schreef ThE_ED het volgende:
Op festvals sowieso minder, maar ook bij concerten zie je weleens gewoon iemand in een poloshirt ofzo.
Het boeit allemaal niet zoveel hoor. Hoe je eruit ziet maakt hooguit een keer uit als je naar een concert van een of ander obscuur black metal bandje gaat. Desnoods koop je op Graspop zelf een band- of festivalshirtje en hoor je er helemaal bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja ik ben nog nooit op zo'n festival geweest, en ga nu met een paar redelijke die-hards mee. Dus moet er wel een beetje bij horen heMaar er komen wel goede bands. Ik vind dat echte hele harde niet zo leuk, maar over het algemeen vind ik het goed te pruimen.
![]()
Maar tshirt, spijkerbroek en iets van kisten is volgens mij best ok. En met wat bier op maakt het niemand geen zak meer uit![]()
Taxi zullen er altijd wel rijden, je moet er gewoon een bellen. Ik heb dat hele stuk naar treinstation Mol eens een keer moeten lopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef maxh het volgende:
Kan iemand me vertellen of er in de nacht van zondag op maandag taxi's rijden? (we moeten om 4 uur van de camping naar het station)
@the_ed
Herken ik je nick van PW?
Ja, samen met onze Engelse vriendquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef Pea het volgende:
@ThE_ED: Ik geef je wel een belletje... Hoe ga jij eigenlijk? Met de trein weer?
mijn spijkerjack is ook klaar naja niet helemaal mqaar hij is ook nieuwquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef lifeblind het volgende:
Overigens ben ik dit weekend te herkennen aan mijn 'nieuwe' patch jasje
Vanavond mijn oude spijkerjack onder handen genomen: mouwtjes d'r af en op de achterkant zit een Saint Vitus patch. Dut schroom jullie niet om me een biertje aan te bieden
quote:THIN LIZZY Pulls Out Of Belgium's GRASPOP METAL MEETING - June 21, 2007
THIN LIZZY has cancelled its previously announced appearance at the the Graspop Metal Meeting, set to take place June 22-24 in Dessel, Belgium. No reason was given for the cancellation.
THIN LIZZY and QUEENSR¾CHE will team up for a U.K. tour this fall.
THIN LIZZY's current lineup includes vocalist/guitarist John Sykes, guitarist Scott Gorham, bassist Marco Mendoza and drummer Tommy Aldridge. The band in 2006 commemorated the 20th year since THIN LIZZY mainman Phil Lynott's passing by dedicating and performing 20 dates in remembrance of their late frontman. Dubbed the "20/20 Tour", the trek saw the band hammering out all of the greatest hits and a few rarities.
Ehm als er een iemand die was die alleen de verplichte nummertjes speelde was dat Ozzy wel. Maiden speelde niet te kort ze waren gewoon te ruim ingepland.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En natuurlijk:![]()
OZZY!!!!!
![]()
Within Temptation deden hun verplichte nummertje, weinig verrassend. Hetzelfde gold voor Iron Maiden. Bovendien speelden ze te kort. (Niet dat mij het wat uitmaakte, ik heb het concert toch niet uitgezeten)
Nou, Bruce liep eerst nog min of meer te klagen dat ze niet genoeg tijd hadden. En vervolgens hielden ze een kwartier eerder opquote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ehm als er een iemand die was die alleen de verplichte nummertjes speelde was dat Ozzy wel. Maiden speelde niet te kort ze waren gewoon te ruim ingepland.
Heiden!quote:Ozzy zong wel goed alhoewel zijn optreden verder niets voorstelde.
Me first and the gimme gimmes? Die waren erg okay moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ik ben net ook terug, heb alleen iron maiden en die cover band in de marque gezien
Verder lekker gewerkt bij de poffertjes
Maiden speelt net als de meeste bands elke keer dezelfde setlist en die hebben ze ook nu netjes afgewerkt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, Bruce liep eerst nog min of meer te klagen dat ze niet genoeg tijd hadden. En vervolgens hielden ze een kwartier eerder op.
Sorry, ik vind zijn muziek super hoor maar als live artiest is hij zwaar overschat; de show was oersaai en voorspelbaar.quote:[..]
Heiden!.
quote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
lemme here hear it for the Graspop!
Aeromsmith : Vooraan tegen de railing gestaan![]()
[afbeelding]
Timmeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
ik door de pyroworks van within temptationquote:Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het was weer enorm tof.
Gelukkig viel de regen erg mee, ik was meestal ook snel weer droog door de zonnige perioden tussendoor.
TIMMEHH!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was weer ontzettend heersch
TIMMEHHH!!!
Bummer is dat. Vriendin van mij was ook niet helemaal tof.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Flokk het volgende:
kut, ik was zaterdagochtend ziek, dikke keelontsteking en 39,3 ° koorts. Daar ging graspop voor mij ...
Die Doner Kebab was wel erg goed (zoals elk jaar) En je krijgt behoorlijk meer dan bij een standaard shoarma-tent, dus die 7 Euro vind ik op zich niet zo'n drama. Liever 7 Euro voor een fatsoenlijke Kebab, dan 5 Euro voor die compleet tot pap gekookte pastaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Leonos het volgende:
Wat vonden jullie nou het lekkerste eten daaro? Ik vond dat er niet speciaals was.
Alleen die hamburgers waren echt goed te doen
En 7 euro voor die donor
Gelukkig kon ik dat gratis eten
ja hé kom nouquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Leonos het volgende:
Edit: Hoeven jullie trouwens niet te weten
Wat is dat nou voor bullshit, post het gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
Ging over die hygiene van een bepaalde kraam. Maar vind het eigenlijk lullig om dat te posten
Graspop hamburgers zijn legendarischquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Leonos het volgende:
Alleen die hamburgers waren echt goed te doen
Drizzt (D) haalt broodje hamburger bij Hamburgerbelg (H):quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef maxor het volgende:
[..]
Graspop hamburgers zijn legendarisch
Alleen al de vraag: "Ajuin?"
Hihi, jij stond vlak achter ons in de rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef iScream het volgende:
Als die foto bij je eigen tent gemaakt is, dan stond je nog geen 100 meter bij mij vandaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef iScream het volgende:
Gebanned? Hebben ze weer lekker voor elkaar.![]()
[afbeelding]
Hallo onheilspellende lucht![]()
Haha serieus? Ja jullie stonden inderdaad vlak voor ons! Ik heb zelfs nog ff schaduw meegepikt onder jullie zeilding!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef Miksie het volgende:
[..]
Hihi, jij stond vlak achter ons in de rijDie mensen links onderin de eerst foto (meisje met rode haar, en de luitjes daaromheen) is het groepje waarmee ik naar GMM was (je weet wel, die aso's met dat matje over hun hoofden).
![]()
![]()
Eerst reageren, nu ga ik de rest van je foto's bekijken
Ik had het ze dus gevraagd, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is elk jaar hetzelfde he, die oudjes op dat bankje bij de ingang![]()
Vraag me af wat ze daar doen
Jep, bij m'n eigen tent! Stond je naast de Linkin Park vlag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als die foto bij je eigen tent gemaakt is, dan stond je nog geen 100 meter bij mij vandaan.
Gaafquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef iScream het volgende:
Ik had het ze dus gevraagd, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
''Wij staan hier ieder jaar om te kijken wat er nu weer voor geks langsloopt.''
* TheSorrow checkt ook ffquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ik iscream's fobo te checken, blijkt t gewoon een geil wijf te zijn!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi dat je er ook nog wat aan hadquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef iScream het volgende:
Haha serieus? Ja jullie stonden inderdaad vlak voor ons! Ik heb zelfs nog ff schaduw meegepikt onder jullie zeilding!
Ik had het ze dus gevraagd, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
''Wij staan hier ieder jaar om te kijken wat er nu weer voor geks langsloopt.''
Jep, bij m'n eigen tent! Stond je naast de Linkin Park vlag?
inddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor mij de 3equote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef ThE_ED het volgende:
Volgend jaar voor de 6e X graspop voor mij!
Volgend jaar eten we een hamburgertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef TheSorrow het volgende:
Jammer dat ik haar niet gezien heb, met haar had ik wel een hamburgertje willen eten
Is goed, deal!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef iScream het volgende:
[..]
Volgend jaar eten we een hamburgertje.![]()
Zeker, eentje met 'ingebouwde partytent'. Want alleen een koepeltentje is toch niet zo leuk als je er geen partytent naast mag zetten, waaronder je uit de regen (of in de schaduw) kan zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef Drummer-Itchy het volgende:
volgend jaar ga ik wel met een grotere tent....
TIMMEEEEEH!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
TIMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEHHH
Je fotoboekquote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef iScream het volgende:
[..]
Volgend jaar eten we een hamburgertje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |