quote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
lemme here hear it for the Graspop!
Aeromsmith : Vooraan tegen de railing gestaan![]()
[afbeelding]
Timmeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
ik door de pyroworks van within temptationquote:Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het was weer enorm tof.
Gelukkig viel de regen erg mee, ik was meestal ook snel weer droog door de zonnige perioden tussendoor.
TIMMEHH!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was weer ontzettend heersch
TIMMEHHH!!!
Bummer is dat. Vriendin van mij was ook niet helemaal tof.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Flokk het volgende:
kut, ik was zaterdagochtend ziek, dikke keelontsteking en 39,3 ° koorts. Daar ging graspop voor mij ...
Die Doner Kebab was wel erg goed (zoals elk jaar) En je krijgt behoorlijk meer dan bij een standaard shoarma-tent, dus die 7 Euro vind ik op zich niet zo'n drama. Liever 7 Euro voor een fatsoenlijke Kebab, dan 5 Euro voor die compleet tot pap gekookte pastaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Leonos het volgende:
Wat vonden jullie nou het lekkerste eten daaro? Ik vond dat er niet speciaals was.
Alleen die hamburgers waren echt goed te doen
En 7 euro voor die donor
Gelukkig kon ik dat gratis eten
ja hé kom nouquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Leonos het volgende:
Edit: Hoeven jullie trouwens niet te weten
Wat is dat nou voor bullshit, post het gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
Ging over die hygiene van een bepaalde kraam. Maar vind het eigenlijk lullig om dat te posten
Graspop hamburgers zijn legendarischquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Leonos het volgende:
Alleen die hamburgers waren echt goed te doen
Drizzt (D) haalt broodje hamburger bij Hamburgerbelg (H):quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef maxor het volgende:
[..]
Graspop hamburgers zijn legendarisch
Alleen al de vraag: "Ajuin?"
Hihi, jij stond vlak achter ons in de rijquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef iScream het volgende:
Als die foto bij je eigen tent gemaakt is, dan stond je nog geen 100 meter bij mij vandaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:22 schreef iScream het volgende:
Gebanned? Hebben ze weer lekker voor elkaar.![]()
[afbeelding]
Hallo onheilspellende lucht![]()
Haha serieus? Ja jullie stonden inderdaad vlak voor ons! Ik heb zelfs nog ff schaduw meegepikt onder jullie zeilding!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:35 schreef Miksie het volgende:
[..]
Hihi, jij stond vlak achter ons in de rijDie mensen links onderin de eerst foto (meisje met rode haar, en de luitjes daaromheen) is het groepje waarmee ik naar GMM was (je weet wel, die aso's met dat matje over hun hoofden).
![]()
![]()
Eerst reageren, nu ga ik de rest van je foto's bekijken
Ik had het ze dus gevraagd, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is elk jaar hetzelfde he, die oudjes op dat bankje bij de ingang![]()
Vraag me af wat ze daar doen
Jep, bij m'n eigen tent! Stond je naast de Linkin Park vlag?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als die foto bij je eigen tent gemaakt is, dan stond je nog geen 100 meter bij mij vandaan.
Gaafquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef iScream het volgende:
Ik had het ze dus gevraagd, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
''Wij staan hier ieder jaar om te kijken wat er nu weer voor geks langsloopt.''
* TheSorrow checkt ook ffquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit ik iscream's fobo te checken, blijkt t gewoon een geil wijf te zijn!
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi dat je er ook nog wat aan hadquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:08 schreef iScream het volgende:
Haha serieus? Ja jullie stonden inderdaad vlak voor ons! Ik heb zelfs nog ff schaduw meegepikt onder jullie zeilding!
Ik had het ze dus gevraagd, kon mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
''Wij staan hier ieder jaar om te kijken wat er nu weer voor geks langsloopt.''
Jep, bij m'n eigen tent! Stond je naast de Linkin Park vlag?
inddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor mij de 3equote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:06 schreef ThE_ED het volgende:
Volgend jaar voor de 6e X graspop voor mij!
Volgend jaar eten we een hamburgertje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef TheSorrow het volgende:
Jammer dat ik haar niet gezien heb, met haar had ik wel een hamburgertje willen eten
Is goed, deal!quote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef iScream het volgende:
[..]
Volgend jaar eten we een hamburgertje.![]()
Zeker, eentje met 'ingebouwde partytent'. Want alleen een koepeltentje is toch niet zo leuk als je er geen partytent naast mag zetten, waaronder je uit de regen (of in de schaduw) kan zitten.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:41 schreef Drummer-Itchy het volgende:
volgend jaar ga ik wel met een grotere tent....
TIMMEEEEEH!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:14 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
TIMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEHHH
Je fotoboekquote:Op maandag 2 juli 2007 23:36 schreef iScream het volgende:
[..]
Volgend jaar eten we een hamburgertje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |