quote:Op maandag 25 juni 2007 18:24 schreef postmortum het volgende:
lemme here hear it for the Graspop!
Aeromsmith : Vooraan tegen de railing gestaan![]()
[afbeelding]
Timmeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
ik door de pyroworks van within temptationquote:Op maandag 25 juni 2007 19:25 schreef ThE_ED het volgende:
Het was weer enorm tof.
Gelukkig viel de regen erg mee, ik was meestal ook snel weer droog door de zonnige perioden tussendoor.
TIMMEHH!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het was weer ontzettend heersch
TIMMEHHH!!!
Bummer is dat. Vriendin van mij was ook niet helemaal tof.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:55 schreef Flokk het volgende:
kut, ik was zaterdagochtend ziek, dikke keelontsteking en 39,3 ° koorts. Daar ging graspop voor mij ...
Die Doner Kebab was wel erg goed (zoals elk jaar) En je krijgt behoorlijk meer dan bij een standaard shoarma-tent, dus die 7 Euro vind ik op zich niet zo'n drama. Liever 7 Euro voor een fatsoenlijke Kebab, dan 5 Euro voor die compleet tot pap gekookte pastaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Leonos het volgende:
Wat vonden jullie nou het lekkerste eten daaro? Ik vond dat er niet speciaals was.
Alleen die hamburgers waren echt goed te doen
En 7 euro voor die donor
Gelukkig kon ik dat gratis eten
ja hé kom nouquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:57 schreef Leonos het volgende:
Edit: Hoeven jullie trouwens niet te weten
Wat is dat nou voor bullshit, post het gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:46 schreef Leonos het volgende:
Ging over die hygiene van een bepaalde kraam. Maar vind het eigenlijk lullig om dat te posten
Graspop hamburgers zijn legendarischquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Leonos het volgende:
Alleen die hamburgers waren echt goed te doen
Drizzt (D) haalt broodje hamburger bij Hamburgerbelg (H):quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef maxor het volgende:
[..]
Graspop hamburgers zijn legendarisch
Alleen al de vraag: "Ajuin?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |