Hoera!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:33 schreef Flokk het volgende:
+ de terugkeer van het programmaboekje, mits je 1¤ betaalt.
Hoera!quote:+ Crowdsurfen wordt verbodenJesus, 't is geen Rimpelrock ofzo...
psst, dat heet stagedivenquote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik wel zie dat (ook) in NL steeds meer mensen niet weten hoe het hoort en tot vervelens toen het podium opklimmen en maar in de mensenmassa springen.
Ja okquote:
Inderdaad en dat is gewoon mijn probleem. Tot vervelends toe steeds dezelfde mensen terwijl je zelf niet eens tijd meer hebt om naar de band te kijken.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:03 schreef ThE_ED het volgende:
Hoewel ik wel zie dat (ook) in NL steeds meer mensen niet weten hoe het hoort en tot vervelens toen het podium opklimmen en maar in de mensenmassa springen.
Ja idd, mij maakt het ziet zoveel uit, maar als je op een klein podium steeds 2 dezelfde mensen heb die de hele tijd bij de zanger willen staan en dan gaan springen wordt het na 20x toch wat irritant.quote:Op zondag 3 juni 2007 11:53 schreef Djaser het volgende:
[..]
Inderdaad en dat is gewoon mijn probleem. Tot vervelends toe steeds dezelfde mensen terwijl je zelf niet eens tijd meer hebt om naar de band te kijken.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:25 schreef ThE_ED het volgende:
Ik droomde vannacht dat Ozzy was overleden en het enige wat ik dacht was "wtf, das weer kut voor Graspop!"
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:23 schreef ThE_ED het volgende:
Gôh, het is gewoon al bijna zover...
Volgens de site zijn die al volquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:18 schreef Hansch het volgende:
Er rijden toch bussen van eindhoven richting dessel?
Speciale GMM bussen \m/
Ik heb er echt zin innog maar een paar dagen!
Dan ga je toch gewoon met de trein via Roosendaal-Antwerpen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:59 schreef D-FENS het volgende:
Zijn er nog Graspopgangers die vanuit, of langs, Eindhoven komen?
Zocht nog vervoer richting Dessel.
idd, zo überheet hoeft van mij ook niet weer maar liever ook geen regenquote:Op zondag 17 juni 2007 14:55 schreef Djaser het volgende:
Het zou zo te zien wel eens regen kunnen worden op graspop
Is dit een nieuwe regel ofzo? Ik heb elk jaar een partytent bij me en nog nooit ergens problemen mee gehad. Denk ook dat het maar een beetje een lulverhaal is, ze weten dat ze zoiets niet kunnen maken..quote:Op zondag 17 juni 2007 18:02 schreef Hansch het volgende:
Wat een stelletje stricte klootzakken daar
Er mogen geen partytenten opgezet worden, leuk als het regent. We zijn met een groep van 9. Dus dan is het wel handig dat we iets van plek hebben tussen de tenten..
Ja, inderdaad, maarja.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:51 schreef Hansch het volgende:
als ze nou het camping terrein uitbereiden ipv zulke stomme regels te verzinnen.
Weiland genoeg daar.
dat zei men voor Fields Of Rock ook, maar dat viel ook reuze mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:37 schreef denka het volgende:
De weersverwachtingen zijn niet al te best helaas..
Een tweede keer zoveel geluk? Die kans lijkt me niet zo heel groot maar ik hoop met je mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:06 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat zei men voor Fields Of Rock ook, maar dat viel ook reuze mee.
Peaquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:45 schreef Pea het volgende:
--knip--
@boven = me?quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:57 schreef maxor het volgende:
[..]
Pea
Morgen lekker BBQ'en
Edit:
@boven: je hebt toch wel een zwart t-shirt he?![]()
Ja ik heb begrepen dat het allemaal geen zak uitmaakt daarquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:23 schreef ThE_ED het volgende:
lol, het boeit niet heel erg wat voor shirt je aan hebt hoor
Ach ja ik ben nog nooit op zo'n festival geweest, en ga nu met een paar redelijke die-hards mee. Dus moet er wel een beetje bij horen hequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:31 schreef ThE_ED het volgende:
Op festvals sowieso minder, maar ook bij concerten zie je weleens gewoon iemand in een poloshirt ofzo.
Het boeit allemaal niet zoveel hoor. Hoe je eruit ziet maakt hooguit een keer uit als je naar een concert van een of ander obscuur black metal bandje gaat. Desnoods koop je op Graspop zelf een band- of festivalshirtje en hoor je er helemaal bij.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach ja ik ben nog nooit op zo'n festival geweest, en ga nu met een paar redelijke die-hards mee. Dus moet er wel een beetje bij horen heMaar er komen wel goede bands. Ik vind dat echte hele harde niet zo leuk, maar over het algemeen vind ik het goed te pruimen.
![]()
Maar tshirt, spijkerbroek en iets van kisten is volgens mij best ok. En met wat bier op maakt het niemand geen zak meer uit![]()
Taxi zullen er altijd wel rijden, je moet er gewoon een bellen. Ik heb dat hele stuk naar treinstation Mol eens een keer moeten lopenquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:51 schreef maxh het volgende:
Kan iemand me vertellen of er in de nacht van zondag op maandag taxi's rijden? (we moeten om 4 uur van de camping naar het station)
@the_ed
Herken ik je nick van PW?
Ja, samen met onze Engelse vriendquote:Op donderdag 21 juni 2007 01:01 schreef Pea het volgende:
@ThE_ED: Ik geef je wel een belletje... Hoe ga jij eigenlijk? Met de trein weer?
mijn spijkerjack is ook klaar naja niet helemaal mqaar hij is ook nieuwquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:56 schreef lifeblind het volgende:
Overigens ben ik dit weekend te herkennen aan mijn 'nieuwe' patch jasje
Vanavond mijn oude spijkerjack onder handen genomen: mouwtjes d'r af en op de achterkant zit een Saint Vitus patch. Dut schroom jullie niet om me een biertje aan te bieden
quote:THIN LIZZY Pulls Out Of Belgium's GRASPOP METAL MEETING - June 21, 2007
THIN LIZZY has cancelled its previously announced appearance at the the Graspop Metal Meeting, set to take place June 22-24 in Dessel, Belgium. No reason was given for the cancellation.
THIN LIZZY and QUEENSR¾CHE will team up for a U.K. tour this fall.
THIN LIZZY's current lineup includes vocalist/guitarist John Sykes, guitarist Scott Gorham, bassist Marco Mendoza and drummer Tommy Aldridge. The band in 2006 commemorated the 20th year since THIN LIZZY mainman Phil Lynott's passing by dedicating and performing 20 dates in remembrance of their late frontman. Dubbed the "20/20 Tour", the trek saw the band hammering out all of the greatest hits and a few rarities.
Ehm als er een iemand die was die alleen de verplichte nummertjes speelde was dat Ozzy wel. Maiden speelde niet te kort ze waren gewoon te ruim ingepland.quote:Op maandag 25 juni 2007 13:42 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En natuurlijk:![]()
OZZY!!!!!
![]()
Within Temptation deden hun verplichte nummertje, weinig verrassend. Hetzelfde gold voor Iron Maiden. Bovendien speelden ze te kort. (Niet dat mij het wat uitmaakte, ik heb het concert toch niet uitgezeten)
Nou, Bruce liep eerst nog min of meer te klagen dat ze niet genoeg tijd hadden. En vervolgens hielden ze een kwartier eerder opquote:Op maandag 25 juni 2007 14:18 schreef Djaser het volgende:
[..]
Ehm als er een iemand die was die alleen de verplichte nummertjes speelde was dat Ozzy wel. Maiden speelde niet te kort ze waren gewoon te ruim ingepland.
Heiden!quote:Ozzy zong wel goed alhoewel zijn optreden verder niets voorstelde.
Me first and the gimme gimmes? Die waren erg okay moet ik zeggen.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:34 schreef Leonos het volgende:
Ik ben net ook terug, heb alleen iron maiden en die cover band in de marque gezien
Verder lekker gewerkt bij de poffertjes
Maiden speelt net als de meeste bands elke keer dezelfde setlist en die hebben ze ook nu netjes afgewerkt.quote:Op maandag 25 juni 2007 14:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, Bruce liep eerst nog min of meer te klagen dat ze niet genoeg tijd hadden. En vervolgens hielden ze een kwartier eerder op.
Sorry, ik vind zijn muziek super hoor maar als live artiest is hij zwaar overschat; de show was oersaai en voorspelbaar.quote:[..]
Heiden!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |