Da's gewoon het ANP'tjequote:Op donderdag 25 januari 2007 19:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Deze nog niet: http://www.nrc.nl/binnenl(...)rt_met_clown-pasfoto
Jullie waren toch degene die in het nieuws kwamen met die dienstauto die door jou werd gebruikt om andere weggebruikers lastig te vallen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef Mirage het volgende:
Soms moet je din gen niet zomaar aannemen.
Wie zegt dat hij niet voor de overheid werkt ?
prachtvoorbeeld geef je hier![]()
euh... ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef Youssef het volgende:
[..]
Jullie waren toch degene die in het nieuws kwamen met die dienstauto die door jou werd gebruikt om andere weggebruikers lastig te vallen?
Leuk !!quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:47 schreef SCH het volgende:
Hoe ging Stand.cafe Oversight?
Jaquote:
Ik zal het doorgeven. Jullie ook bedankt - PM je adres even voor een presentje - morgen is de uitzending online te beluisteren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:55 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja
Hij had daarvoor namelijk een interview bij hun en hij zou het natuurlijk niet redden optijd in H'sum te komen.
Oversight was graag te gast en dankt de mensen, Femke !, hartelijk voor het op deze manier regelen.
![]()
Ik denk dat zn 15 minutes of fame alles is wat hij krijgt? Misschien nog bosje bloemen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Vangt ie er eigenlijk nog iets voor?
Denk wel dat er harde woorden zijn gevallen en dat de burgervader not amused is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal wel meevallen toch? Ze hebben niks fouts gedaan toch? Neem aan dat ze er de grap wel van kunnen inzien.
Of je eigen postbank pinpasquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
als je hem nou nog ff goed scant Oversight, kun je nadat je hem hebt ingeleverd en altijd nog een AH bonuskaart van fotoshoppen
Ik las het op teletekst en dacht:quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:39 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik hoorde het vanmorgen op 538 en moest meteen denken aan dit topic dat ik al vanaf het begin volg. Erg leuk! What's next!
Wel een kleine.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:00 schreef koemleit het volgende:
geen groot item in het nos journaal
"ja sorry ik ben hem verlorenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:12 schreef Robbiej het volgende:
zou hem echt niet inleveren... maar ongeldig laten verklaren door er een dikke stempel op af te laten drukken ofzo en desnoods een stukje afknippen. maar tis toch zonde om dat weg te gooien? leuk om te bewaren!
Op Radio 1 ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij schijnt Fok wel genoemd te hebben bij tv Rijnmond.
Ik liep een beetje achter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hadden we al, zie mijn overzicht op pagina 1.
idd!quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:12 schreef Robbiej het volgende:
zou hem echt niet inleveren... maar ongeldig laten verklaren door er een dikke stempel op af te laten drukken ofzo en desnoods een stukje afknippen. maar tis toch zonde om dat weg te gooien? leuk om te bewaren!
Zullen ze bij de politie ook blij mee zijn, de joker die in 1 week tijd aangifte van verlies komt doen van zowel zijn rijbewijs als zijn id kaart.quote:
Bedanktquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik liep een beetje achter.
Deze staat er geloof ik nog niet bij http://www.nisnews.nl/public/260107_1.htm
Respect voor jullie allebei.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Mirage het volgende:
pffffff.... hij is onderweg naar huis.. sinds vanochtend weg geweest...
allebei gesloopt
rijbewijs krijgt ie niet volgens het artikel. Die gaan ze niet in behandeling nemenquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zullen ze bij de politie ook blij mee zijn, de joker die in 1 week tijd aangifte van verlies komt doen van zowel zijn rijbewijs als zijn id kaart.![]()
Dank je welquote:
Wel een leuke ervaring toch? Zoiets overkomt je niet iedere dag. Goede timing geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Mirage het volgende:
allebei gesloopt
Maar daarvan heeftie wel aangifte van verlies gedaan bij de poltiequote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
rijbewijs krijgt ie niet volgens het artikel. Die gaan ze niet in behandeling nemen
ow absoluut, interessant, leerzaam en humorvol.quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wel een leuke ervaring toch? Zoiets overkomt je niet iedere dag. Goede timing geweest.
Hij komt ie daar zonder zijn rijbewijs? En hebben jullie geen werk?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:16 schreef Mirage het volgende:
allebei gesloopt
Anders ik wel.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:03 schreef SCH het volgende:
Had de paniek op het gemeentehuis van Hellevoetsluis vandaag graag willen zien
met het OV, hij overtreed de wet niet...quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij komt ie daar zonder zijn rijbewijs? En hebben jullie geen werk?
opnieuw aanvraag indienen I guessquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:20 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar daarvan heeftie wel aangifte van verlies gedaan bij de poltieNu geef rijbewijs dus?
'Het gaat er niet meer afquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:22 schreef Hertog_Martin het volgende:
Haha net bij de wereld draait door de beelden van het NOS filmpje met parodie voice-over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |