nee hoor.quote:
Reuters? Dan zullen vele andere buitenlandse media dit bericht overnemen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Whahahaha
Reuters
http://today.reuters.co.uk/news/articlenews.aspx?type=oddlyEnoughNews&storyID=2007-01-25T164115Z_01_L25566431_RTRIDST_0_OUKOE-UK-DUTCH-JOKER.XML&WTmodLoc=NewsLanding-C11-Odd-2
jezus ik zeg alleen wat er op de radio gezegd wordt. Dat hij zich hier niet bij neerlegd kan iedere bosjosti bedenken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee hoor.
Dat willen ze graag... we moeten nog maar afwachten of ze inderdaad een punt hebben dat onderbouwbaar is.
Weer wordt zomaar aangenomen wat gezegd wordt![]()
kijk naar de wet...
Ja zijn er al een paar denk ik, deze in elk geval al, helaas heeft reuters er geen foto bij gedaan dus die zal wel niet overgenomen worden ook.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reuters? Dan zullen vele andere buitenlandse media dit bericht overnemen!
Ik ken een australier met die achternaam, zat al heel vreemd te kijken net.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef Mirage het volgende:
[..]
Engeland is geen goed voorbeeld...
heb je zijn naam goed gelezen ?
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
Man dressed as The Joker gets ID card - The Register
ik denk het nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik denk dat dit ook wel aan het eind v/h jaar in jaaroverzicht komt. hoor het hele dag al op radio nieuws
volkskrantquote:Man moet id-kaart met clownsfoto inleveren
ANP
HELLEVOETSLUIS - De man uit Hellevoetsluis die een identiteitskaart wist te bemachtigen waarop hij als clown staat afgebeeld, moet het document inleveren. Dat heeft de gemeente donderdagavond bekendgemaakt.
afbeelding
Verantwoordelijk minister Atzo Nicolaï (Bestuurlijke Vernieuwing) is blij met het besluit. De bewindsman gaat nog wel aan de burgemeester vragen wat er nu precies is gebeurd. Als daar lessen uit zijn te leren, zal het ministerie die delen met alle gemeenten, aldus de woordvoerder van Nicolaï.
De man schminkte zichzelf voor de identiteitskaart als De Joker, naar het personage in de Batman-films. Ook zette hij een hoedje op. De strenge regels waaraan een pasfoto moet voldoen, omzeilde hij door te zeggen dat de uitdossing bij zijn levensovertuiging hoorde. De gemeente ging daarmee akkoord.
Het ministerie van Binnenlandse Zaken verscherpte vorig jaar de regels voor pasfoto's, vanwege de invoering van het nieuwe elektronische paspoort, dat in augustus werd ingevoerd. Zo mogen mensen op de pasfoto's niet meer lachen, moeten ze neutraal kijken en de mond gesloten houden. Een hoofddoek mag, om religieuze redenen, maar het hele gezicht moet goed te zien zijn.
De man uit Hellevoetsluis, werkzaam in de beveiliging, wilde aantonen dat de huidige regels niet voldoen. Ook wil hij niet dat zijn gegevens op de chip worden opgenomen, waarvan de nieuwe paspoorten zijn voorzien. De hoed en de zwarte schmink zouden het maken van een gelaatsscan bemoeilijken. ‘Ik heb woensdag met succes een rijbewijs aangevraagd bij de gemeente, wederom met een foto waarop ik als De Joker geschminkt ben’, aldus de 35-jarige man.
Sterker nog het staat er niet eens opquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:29 schreef beertenderrr het volgende:
GS loopt dit natuurlijk helemaal af te kraken omdat het een fok! lid betreft
Die hadden we al, zie mijn overzicht op pagina 1.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:08 schreef NorthernStar het volgende:
Man dressed as The Joker gets ID card - The Register
Deze nog niet: http://www.nrc.nl/binnenl(...)rt_met_clown-pasfotoquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die hadden we al, zie mijn overzicht op pagina 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |