huh wat heeft ze gedaan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is die Yvonne toch een pleuriswijf. Hou je fokking muil bitch en WERK. Yvonne wil volgens mij zelf graag een ster worden..maar ze is gewoon een fokking plee-boener
Wat heeft ze gedaan of gezegd dan? ( heb vandaag nog maar weinig gezien, maar ik ben razend nieuwsgierig ) Yvonne is dat de blonde hulp? Of die donkere hulp van de hulp?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is die Yvonne toch een pleuriswijf. Hou je fokking muil bitch en WERK. Yvonne wil volgens mij zelf graag een ster worden..maar ze is gewoon een fokking plee-boener
dat Huub ze loopt te fucken. .NL denkt dat ook dat de kans minder dan 50% is dat het doorgaatquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
wat bedoelde NL er mee denk jij? dat met die set up?
Wat een kutwijf. Ordinaire roddeltante die zichzelf belangrijk wil maken is het.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef LoveProfusion het volgende:
13:45 - Verklapt Yvonne het?
“Wie denk jij wie eruit gaat vanavond?”, willen Bart en Nathanael van Yvonne weten. “Ik denk niemand”, reageert ze vastberaden. Maar daar nemen de mannen geen genoegen mee. “Je vraagt toch wat ik denk”, zegt Yvonne, “Ik denk het niet omdat er twee groepen zijn ontstaan!” “De vasthoudende groep gaat winnen”, zegt Bart. "Ik denk gewoon dat niet iedereen op één iemand gaat stemmen." “Aan 'gewoon' heb ik niks”, zegt Nathanael lachend. “Ik denk dat Nena eruit gaat”, zegt Bart. “Ik denk het niet”, houdt Yvonne vol. En daar kunnen de mannen het mee doen vandaag!
als ik nu het gesprek tussen nathanael en Brian hoor geloven ze nog steeds dat ze weg gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat Huub ze loopt te fucken. .NL denkt dat ook dat de kans minder dan 50% is dat het doorgaat
Prima idee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nieuwe regels die moeten worden ingevoerd:
- Dat buitenlandse gelul mag niet meer
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
- Er mogen niet meer contactpunten geleend worden
Ja, ik ben het ermee eens!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
- Lesley moet ontslagen worden omdat ze zich met het spel bemoeit en met haar werkgever een relatie heeft
- Yvonne of ontslagen worden of een spreekverbod. Je bent een huishoudslaaf, geen bewoner.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:34 schreef LoveProfusion het volgende:
En een ander maar uitmaken voor "sneaky bastard"quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:37 schreef Meneermax het volgende:
Die NL is wel slim hoog...control-V als iemand op de PC is geweest, je weet nooit wat het oplevert...
Pas je tekst ff aan AUB?!?!?!?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef farceman het volgende:
kan die ******slet van een Yvonne niet eens vervangen worden?!!!
idd, vuile boenslaaf die dr bek niet kan houden over alle plannen!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:52 schreef farceman het volgende:
kan die ******slet van een Yvonne niet eens vervangen worden?!!!
Dat mokkel krijgt met de dag meer verbeelding!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:54 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, vuile boenslaaf die dr bek niet kan houden over alle plannen!
Iemand vroeg mij naar de afbeelding hierboven en hoe die gekopieerd kan worden. Yepp, die heb ik uiteraard encrypted versleuteld Dudemans.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:15 schreef IkWeetNiets het volgende:
Nel wil de header ook op zijn weblog zetten maar kan geen kopietje maken.
Daarom ben ik hem even terwille geweest met een makkelijk te downloaden versie.
Zou hij zien dat dat een animated gif is een plaats van een jpg?
Geweldig... hij slijmt gewoon bij jequote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
en hier de afbeelding die na 10 minuten op zijn weblog verschijnt als hij 'm gaat gebruiken:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
en hier de afbeelding die na 10 minuten op zijn weblog verschijnt als hij 'm gaat gebruiken:
[afbeelding]
Hulde! Wat een goede humor dit!quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat meen je niet! Dit gaat echt te ver hoor. Ik vind dat de redactie dat moet stoppen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:54 schreef Marije het volgende:
wat een naaistreek dat ze nena's punten alvast pakken :S
oooh? ... wie, waar, wanneer ?????quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:54 schreef Marije het volgende:
huh?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://goudennatanael.web(...)van_fa.html#comments
wie zijn 'ze' ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:54 schreef Marije het volgende:
NL heeft ze!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wie zijn 'ze' ?
-edit- en weer lette Sarah-Louise beter op...![]()
yeah sure ... ik kan zó DGK in !!! ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wie zijn 'ze' ?
-edit- en weer lette Sarah-Louise beter op...![]()
Ja naja Nathanael was daar net mee bezig volgens mij. Toen kwam Bart er aan en hebben ze met zijn 2en zitten gniffelen omdat het zo grappig was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dit gaat echt te ver hoor. Ik vind dat de redactie dat moet stoppen.
En die CP is ze dus kwijt, want die gaan ze echt niet teruggeven, na de mislukte stemming van vanavond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef Marije het volgende:
[..]
Ja naja Nathanael was daar net mee bezig volgens mij. Toen kwam Bart er aan en hebben ze met zijn 2en zitten gniffelen omdat het zo grappig was.
welke urlquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu zit ik aan de tafel te pokeren met boerbart en draaien ze het weg :$
ik kan er gewoon niet bij dat die klootviolen de cp's van Nena gejat hebben !!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En die CP is ze dus kwijt, want die gaan ze echt niet teruggeven, na de mislukte stemming van vanavond.
My god... wat een stel zielige kindertjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef Marije het volgende:
[..]
Ja naja Nathanael was daar net mee bezig volgens mij. Toen kwam Bart er aan en hebben ze met zijn 2en zitten gniffelen omdat het zo grappig was.
Het is te hufterig voor woorden...... ik stel voor dat ze dat flimpje ff uitzenden.... zo na de stemming van vanavond ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik kan er gewoon niet bij dat die klootviolen de cp's van Nena gejat hebben !!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat een lief plaatje ... Huub en Neentje ... aaaaaach
Volgens mij heeft hij ze niet gepakt hoor, was een grapje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef Marije het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat een lief plaatje ... Huub en Neentje ... aaaaaach
Al beroven ze BBNN tot het eind der dagen van hun cp's, het zou me geen ruk uit maken ... maar dat dat stel lijkenpikkers op voorhand alvast Nena's cp's nemen in de vaste veronderstelling dat ze er uit ligt dat zit me errug dwars. Hm ... als ik gewoon heel eerlijk ben heb ik een bloedhekel aan BBNNquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Marije het volgende:
ik vind uberhaupt dat iemand er door de redactie uit gegooid mag worden als ie iets zoals bijv. contactpunten van anderen jat. Het is te achterbaks voor woorden
Het zijn net van die "dankbare" kinderen die het Wedgwood servies van oma al zitten te verdelen voordat oma in dr kist ligt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Al beroven ze BBNN tot het eind der dagen van hun cp's, het zou me geen ruk uit maken ... maar dat dat stel lijkenpikkers op voorhand alvast Nena's cp's nemen in de vaste veronderstelling dat ze er uit ligt dat zit me errug dwars. Hm ... als ik gewoon heel eerlijk ben heb ik een bloedhekel aan BBNN
dus Huub en Sylvia moeten er uit? of ben je die actie vergeten? selectieve verontwaardeging noem ik ditquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Marije het volgende:
ik vind uberhaupt dat iemand er door de redactie uit gegooid mag worden als ie iets zoals bijv. contactpunten van anderen jat. Het is te achterbaks voor woorden
WIe begon met punten jatten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus Huub en Sylvia moeten er uit? of ben je die actie vergeten? selectieve verontwaardeging noem ik dit![]()
Wat had Sylvia daarmee te maken??? Enne.... reminder, Huub stal zijn eigen gestolen CP's terug....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
dus Huub en Sylvia moeten er uit? of ben je die actie vergeten? selectieve verontwaardeging noem ik dit![]()
Schei toch uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Ik ben pas sindskort verslaafd geraakt geraaktquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Voor taart moet je in DGK eerst 3 keer zakkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Gefeliciteerd Sylvia !!! .. ik gun het je van harte
Ik neem aan dat de bloemen en taart al onderweg zijn ?????
Heyyee, ook jij kan te ver gaan hèh.quote:
Oh prachtig..... nog even en Nena dr charme-offensief van vanmiddag heeft effect gehad....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vindt het 'storend' dat het Nena is die weg moet ..... 'ik voel met haar mee' zegt Brian
'En ik voel met jou mee' zucht Natasia .....
Ja dit geeft al aan, met welke man we hier te maken hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
De enige die nog géén inzicht heeft in de relatie tussen Nena en Brian is Brian zelf. Hij verwijt háár dat hij verliefd op haar is geworden. 'Ik ben slachtoffer geworden van haar blik op mannen'.... zegt Brian.
Mag ik zo bescheiden zijn te vragen of iemand mij HET snode plan wil verklappen want er zijn mij blijkbaar een aantal dingen ontgaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef Miraaa het volgende:
Nena is de grote verliezer, zegt tie.( owww ik hoop echt dat het plan van huub doorgaat en dat hij op het laatste moment toch aan het spel denkt )
Ik wil verslagen muilen zien![]()
Ik mag hopen dat Brian na vanavond voorgoed (voor de duur van zijn verblijf) mentaal knakt. Volgende maad: Brian exit, of zijn vervanger.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
Wat is die Brian toch een triest figuur hij voert nu weer een semi-intelectueel gesprek met Natasia en alweer,wonder wonder, gaat het over Nena, ziek figuur ik hoop van harte dat het Nena na vanavond toch zal lukken om afstand te nemen en te houden van deze loverboy.
De groep van Huub, Sylvia en Ilona zullen haar binnen houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
Mag ik zo bescheiden zijn te vragen of iemand mij HET snode plan wil verklappen want er zijn mij blijkbaar een aantal dingen ontgaan.
BBNN stemmen vanavond dat Nena eruit moet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ik zo bescheiden zijn te vragen of iemand mij HET snode plan wil verklappen want er zijn mij blijkbaar een aantal dingen ontgaan.
FF kort gezegt, ze gaan stemmen vanavond en Bart-NL-Natas_ en brian denken dat ze vanavond Nena kunnen wegstemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij kan het sowieso al niet hebben dat hij "bij gebrek aan beter" is voor Nena, en nu Nena het ook nog zo gezellig met Huub lijkt te hebben is de in zijn ogen oppervlakkige Nena aan het vallen voor iemand die fysiek helemaal in het niet valt bij hem. Dat Huub op het geestelijke vlak aan alle kanten boven hem staat gaat er bij hem niet in, dus frustratie over het niet kunnen krijgen vermeerderd met frustratie over een in zijn ogen "sukkeltje" wat haar van hem aan het afpakken is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena is een mooi meisje ... en types als Brian kunnen er gewoon niet tégen als ze afgewezen worden. Over 10 jaar zit hij er nog mee.
Ik mis op die stream niks, lees ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Geef dat maffe mens toch een dildo cadeau met een heleboel batterijen erbij. Ik krijg nare beelden op mijn netvlies als ze vertelt wat ze met Wilgo wil doen als ze thuis is. Brrrrrrrr
... mooi gezegd Leandra .... inderdaad nooit de zijnequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ja, over 10 jaar schrijft hij nog gedichten over haar, waarin ze de ene keer een hoer en de andere keer een godin zal zijn...... maar nooit de zijne.
Wow wat diep, nou zo diep gaat hem nooit lukken hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ja, over 10 jaar schrijft hij nog gedichten over haar, waarin ze de ene keer een hoer en de andere keer een godin zal zijn...... maar nooit de zijne.
GEDVER de gedver .... ik zat ook met gekrulde tenen toen ze zei weleens flink 'uit elkaar getrokken' te willen worden. Het klinkt zo vies uit haar mond ....quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef CHAOS_ het volgende:
En de kids gelijk uit logeren voor een week die ze nodig heeft om Wilgo binnenste buiten te keren
Topic volg post..erm ok..whatever.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
TVP = Topic Volg Post.
Jij bent zeker net op Fok!?
Mensen die niet logisch en analytisch kunnen denken, afficheren zichzelf graag als "gevoelsmens".quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Brian vind zichzelf echt spiritueel en een dichter en een gevoelsmens en noem maar op...
Maar hij heeft zo weinig zelfkennis..hij heeft echt hele rare denkbeelden.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:13 schreef uitgeslapen het volgende:
Nog maar een paar uurtjes..toch erg dat je zelfs sociale verplichtingen opzij zet om te kijken...Had niet gedacht dat ik ooit tot zoiets in staat zou zijn voor een Real Life show...apart
je moet jezelf toch ergens bij willen voelen:)quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Mensen die niet logisch en analytisch kunnen denken, afficheren zichzelf graag als "gevoelsmens".
Wat er ook gaat gebeuren het wordt hoe dan ook een memorabele aavond..Als die Lesley maar niets door gaat seinen, dat is het enige maar de verhoudingen zullen flink opgeschud worden, toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ik zie al helemaal voor me hoe het tegenvalt. Dat het echt een domper is,
Maar zowieso ben ik er wel van overtuigd dat Natasia gek zal gaan kijken of uit haar slof schiet.
Hmm ik vind haar maar gek doen tegen dieren. Ze vertelde een tijd terug ook een verhaal over haar hond en hoe ze die strafte.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:14 schreef Scarabee het volgende:
MMMM vertel mij is wat Natasia bij de paarden doet. Ik zie haar daar toch echt voor het eerst paarden verzorgen? Weet ze dan na al die tijd dat ze ook paarden hebben![]()
Klopt als Lesley dingen gaat doorlullen vind ik gewoon dat ze moet oprotten. Net als Yvonne..die bemoeit zich ook overal mee. Het zijn werknemers, geen bewoners. Het gedoe met Lesley is alleen maar suf omdat er toch geen schot in zit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Wat er ook gaat gebeuren het wordt hoe dan ook een memorabele aavond..Als die Lesley maar niets door gaat seinen, dat is het enige maar de verhoudingen zullen flink opgeschud worden, toch?
Dat gaat in eerste instantie ook gebeuren, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ik zie al helemaal voor me hoe het tegenvalt. Dat het echt een domper is
Tja ze doet tegen alles wat leeft raarquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hmm ik vind haar maar gek doen tegen dieren. Ze vertelde een tijd terug ook een verhaal over haar hond en hoe ze die strafte.
Nog dommer dan het achterend van een varkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:25 schreef Kinga het volgende:
Evil 3 op stream 1 zijn ZOOOO dom.
Jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:30 schreef Kinga het volgende:
Heeft Syl haar theorie btw?
dacht 7 uur, maar lesley moet ook nog komen....quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:31 schreef droomkoningin het volgende:
is het bekend hoe laat die stemronde is?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Sylvia verpestte het wel een beetje, ze wil niet uit haar nek lullen, dat deed ik net de vorige les van Judith ook al
20:00uurquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:34 schreef bosb het volgende:
[..]
dacht 7 uur, maar lesley moet ook nog komen....
volgens mij is het om 8 uurquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:34 schreef bosb het volgende:
[..]
dacht 7 uur, maar lesley moet ook nog komen....
ben bang dat Huub meteen al tegen stemt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:31 schreef Cungy het volgende:
Fantastisch leuk nu, dat Huub met Nena daar ligt...
Nu denken ze dat Syl zeker Nena, gaat wegstemmen nu (omdat ze zgn. jaloers zou zijn nu).
Syl zit nu Ilona over te halen, daar gaan ze van uit... Als Huub nou als 1e stemt dat Nena er uit flikkert gaan de evil people in the house denken dat ze aan het langste eind gaan trekken!!
Het valt allemaal mooi samen tot nu toe!
"Big Ups"
Ik hoop dat iemand het opneemt dan kan ik het na de Indonees lekker terugkijken..quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gaat in eerste instantie ook gebeuren, daar ben ik van overtuigd.
Want ze hebben nog specifiék gevraagd of er geen dubbele agenda is.
Dus zodra duidelijk wordt dat dit tóch het geval is, zal er een verveeld en neerbuigend "hahaha" klinken.
Maar.. er gaan daarna nog harde woorden vallen, Huub wil een statement maken, Nena zal het verraad aangrijpen om bonje te schoppen en zich definitief tot "the others" te verklaren... dus later op de avond zal het nog gezellig uit de hand gaan lopen.![]()
En gisteren werd scarabee en fikkert genoemd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:41 schreef avonne het volgende:
[..]
Lekker SImpel
Zeg "vuile puntendief" tegen hem
Onder welke naam pokert Bart ? BoerBart?quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En gisteren werd scarabee en fikkert genoemd.![]()
Ik hoorde hat idd hahaquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:43 schreef bunnyma het volgende:
[..]
En gisteren werd scarabee en fikkert genoemd.![]()
Als hij dat niet doet wordt Nena zijn ondergang in het huis.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Huub gewoon keihard Nena eruit stemt.
nooit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Huub gewoon keihard Nena eruit stemt. Maar we zullen zien!
Hoe lang mogen ze er over doen om te stemmen eigenlijk, weer een uur limiet?
eigenlijk had je je naam moeten veranderen in "wateennaaistreekhuub!"quote:
Zou knap zinloos zijn, aangezien Ilona haar er niet uitstemt. Dus dan zet hij alleen maar zichzelf voor lul tegenover Nena.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Ergens heb ik het gevoel dat Huub gewoon keihard Nena eruit stemt. Maar we zullen zien!
Hoe lang mogen ze er over doen om te stemmen eigenlijk, weer een uur limiet?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart gaat weg, omdat ie tegen FOK! speelt, hahahahahaha
Ik vind dat ze het achter de ellenbogen heeft, die achter de sterkste aanhobbelt. Ook een strategie om te overleven in het huis natuurlijk, maar als er een nieuwe sterkere komt laat ze Huub net zo hard weer vallen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef rooie3 het volgende:
Nena is denk niet te vertrouwen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart gaat weg, omdat ie tegen FOK! speelt, hahahahahaha
Nena is jong en wantrouwend.quote:
Heeft ze al vaker gedaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het achter de ellenbogen heeft, die achter de sterkste aanhobbelt. Ook een strategie om te overleven in het huis natuurlijk, maar als er een nieuwe sterkere komt laat ze Huub net zo hard weer vallen.
Wij denken van wel!quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Zouden ze zich daar nu echt belangrijk voelen in dat kantoortje terwijl ze alleen maar aan het tikken zijn..en spelletjes aan het spelen en suffe weblogs updaten.
Toch moet Huub toch bij Sylvia blijven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Nena is jong en wantrouwend.
En Huub doet langzaam aan.
Ik denk dat Nena een hele trouwe vriendin over het algemeen.
Het ziet er altijd zo serieus uit, terwijl het nergens over gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Zouden ze zich daar nu echt belangrijk voelen in dat kantoortje terwijl ze alleen maar aan het tikken zijn..en spelletjes aan het spelen en suffe weblogs updaten.
Mee eens. Sylvia lijkt me een meer betrouwbare partner dan Nena.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
Toch moet Huub toch bij Sylvia blijven.
Nena is gevaarlijk voor Huub.
Sylvia is een (excusez le mot) maatje. Dat wordt geen sex. Het is haast broer-zus, op die zoen na dan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Toch moet Huub toch bij Sylvia blijven.
Nena is gevaarlijk voor Huub.
Dat is altijd nog meer IQ dan Brian met zijn hoofd haalt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Loverboy heeft het over dat Huub met zijn lul denkt...![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Loverboy heeft het over dat Huub met zijn lul denkt...![]()
![]()
![]()
Ik dacht ik verduidelijk het even.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Subtiele grafische toevoeging Gert
Ik vond het eerst een goed idee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:03 schreef avonne het volgende:
De avond zou mooi bekroond kunnen worden met een fles champagne voor de winnaars in de jacuzzi
Begint Huub als eerste met stemmen dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst een goed idee.
Maar ik zie nu eigenlijk het nut er niet meer van in.
Huub stemt meteen tegen en dan is het al voorbij.
Ze gebruikte Brian ook, al die tijd vond ze Bart leuk maar wond Brian om haar vinger en maakte hem zwart achter zijn rug om. Niet dat Brian het niet verdiende, maar ze is er bekend mee. Reden genoeg om niet verbaasd op te kijken wanneer blijkt ze er vaker pap van lust.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
en geen backstabber.
Hij is in ieder geval voor Sylvia en Ilona.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Begint Huub als eerste met stemmen dan?![]()
Dan is er geen ruk meer aan.![]()
Ik weet het niet hoor... misschien onderschat je toch wel een beetje de gevoelens die Nena wel degelijk voor Brian had. Of zouden die tranen vanmiddag ook volledig toneelspel zijn geweest?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:06 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ze gebruikte Brian ook, al die tijd vond ze Bart leuk maar wond Brian om haar vinger en maakte hem zwart achter zijn rug om. Niet dat Brian het niet verdiende, maar ze is er bekend mee. Reden genoeg om niet verbaasd op te kijken wanneer blijkt ze er vaker pap van lust.
we zullen wel zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vond het eerst een goed idee.
Maar ik zie nu eigenlijk het nut er niet meer van in.
Huub stemt meteen tegen en dan is het al voorbij.
Ik heb de laatste paar weken geen streams meer gevolgd dus kan daar niet over oordelen. Maar ik baseer mijn mening op de periode dat Brian en Nena nog innig met elkaar omgingen. En toen Nena haar vriendin langskwam dat ze eerlijk vertelde dat hem min of meer gebruikte. Weet de exacte uitspraak niet meer, maar dat vond ik heel laag.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:07 schreef Gert het volgende:
Ik weet het niet hoor... misschien onderschat je toch wel een beetje de gevoelens die Nena wel degelijk voor Brian had. Of zouden die tranen vanmiddag ook volledig toneelspel zijn geweest?
Ja, en ik snap ook echt niet waarom ze dat niet doen. Huub als eerste, en dan Nena eruit stemmen. Dan wrijven de anderen zich in de handen en gaan los.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval voor Sylvia en Ilona.
was gewoon mooier geweest als de laatste pas tegen zou stemmen.
Hmm. Maar ze hebben ook tegen elkaar wel gezegd dat ze elkaar voor de warmte en aandacht zoeken en dat er verder geen geestelijke klik is. Het was vooral een lichamelijke behoefte, om aangeraakt te worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Weet de exacte uitspraak niet meer, maar dat vond ik heel laag.
Ik hoop echt dat het goed in elkaar zit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ik snap ook echt niet waarom ze dat niet doen. Huub als eerste, en dan Nena eruit stemmen. Dan wrijven de anderen zich in de handen en gaan los.
Maar wat het állerbelangrijkste is, is dat met name Brian en Natasia éérst hun motivaties hebben gegeven voordat er een tegenstem komt. Want B&N zie ik nog wel vals en onnodig kwetsend losgaan, of juist huichelachtig sentimenteel worden. Die twee moeten voor schut gaan.![]()
Bart en NL zullen sowieso al wat meer op hun hoede zijn, en er meer rekening mee houden dat ze misschien nog wel verder moeten met Nena.
Huh is Janine terug????quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:17 schreef demins het volgende:
Natasia: "Erst kommt dass Fressen, dann kommt die Moral"
Over anderhalf uur....quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:20 schreef David_Aames het volgende:
hoe laat is die stemming eigenlijk? dat wil ik wel zien op de streams
Nou even niet!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:25 schreef avonne het volgende:
"red de homofiele amoebe onder het korstmos"
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Voor Poker Joker
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
have fun
WOW, thanks, kom maar op met die stemmingquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:28 schreef beequeen het volgende:
Voor Poker Joker
http://www.hanff.nl/goudenkooi.php
have fun
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven.
bedoel je...quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef Gigageil het volgende:
Wat kan Neejakweenieofzo weer weinig zeggen met heel veel woorden......
kon er wel gechat worden? dat was toch afgesloten bij Nena?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik ook heel knap vond, was bij het pokeren.
Niemand heeft de boel verraden. En er zaten allemaal FOK!kers aan de tafel.![]()
Ze kregen de volle lading aan verwijten. Maar ze mogen niets terugzeggen. Maar lezen doen ze het wel. Vandaar ook dat ze begonnen over "IkZoekHuub".quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
kon er wel gechat worden? dat was toch afgesloten bij Nena?
welke fokkers waren er allemaal?
Ik had graag gezien dat iemand zei "Bart, vuile contactpunten dief" dat wel
oh, please, vertel, vertel, wat is er allemaal geschreven, please !!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze kregen de volle lading aan verwijten. Maar ze mogen niets terugzeggen. Maar lezen doen ze het wel. Vandaar ook dat ze begonnen over "IkZoekHuub".
Ik gebruikte dezelfde termen als wat ik op FOK! doe... BoerBart, loverboy en de biseksueel.![]()
wow, mooie foto.quote:
Ik heb erop gezet dat zelfs op de officiele site van DGK werd getwijfeld aan de sexuele geaardheid van Satanael.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:40 schreef avonne het volgende:
[..]
oh, please, vertel, vertel, wat is er allemaal geschreven, please !!!
thanx, genoeg stof tot nadenken voor Bart.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb erop gezet dat zelfs op de officiele site van DGK werd getwijfeld aan de sexuele geaardheid van Satanael.
En dat we hebben gezien dat er CP's gejat waren van Nena.
Ook over het droogneuken van loverboy werd iets gezegd. En ook dat we hen uitlachen toen hij zei dat Huub met zijn pik denkt.
Gewoon een soort live-verslag. En daar schrok boer-bart van, dat de streamer toch egggggg welllllll live meekijken.
Ik wist niet dat er een kogeldreigement was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef avonne het volgende:
[..]
wow, mooie foto.
Maar dat geweer vind ik toch wel te hard, hoor.
vergeet niet dat hij dat "de kogel" dreigement nogal aangetrokken heeft.
gááf !!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon een soort live-verslag. En daar schrok boer-bart van, dat de streamer toch egggggg welllllll live meekijken.
volgens mij in een van de reacties op de fake log (of misschien op huuub)quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een kogeldreigement was.
Als de stemming gaat, zoals wij hopen, dan krijgenb BoerBart, Loverboy en Satanael een hele koude douche.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:45 schreef avonne het volgende:
[..]
thanx, genoeg stof tot nadenken voor Bart.
Thnx, maar werkt hier ook niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
deze?
20:00 uurquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hoelaat is de stemming?
zo praat ze altijdquote:Op donderdag 25 januari 2007 18:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
De stemverhoging in de stem van Snollesley is duidelijk genoeg, dat ze gespannen is.
Ze mag niets zeggen blijkbaar.
Toch heb ik waardering voor jouw vasthoudendheid. Of je het nu meent of niet, maar je bent een supergoede tegenpool op dit forum.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zo praat ze altijden Lesley zegt nooit wat over het spel en daar vraagt Bart ook nooit om, en als ze dat zou willen zou ze dat gewoon mogen het is namelijk geen BB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |