quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
en hier de afbeelding die na 10 minuten op zijn weblog verschijnt als hij 'm gaat gebruiken:
oooh? ... wie, waar, wanneer ?????quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:54 schreef Marije het volgende:
wat een naaistreek dat ze nena's punten alvast pakken :S
huh?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://goudennatanael.web(...)van_fa.html#comments
wie zijn 'ze' ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:54 schreef Marije het volgende:
wat een naaistreek dat ze nena's punten alvast pakken :S
NL heeft ze!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wie zijn 'ze' ?
-edit- en weer lette Sarah-Louise beter op...![]()
yeah sure ... ik kan zó DGK in !!! ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
wie zijn 'ze' ?
-edit- en weer lette Sarah-Louise beter op...![]()
Ja naja Nathanael was daar net mee bezig volgens mij. Toen kwam Bart er aan en hebben ze met zijn 2en zitten gniffelen omdat het zo grappig was.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Dit gaat echt te ver hoor. Ik vind dat de redactie dat moet stoppen.
En die CP is ze dus kwijt, want die gaan ze echt niet teruggeven, na de mislukte stemming van vanavond.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef Marije het volgende:
[..]
Ja naja Nathanael was daar net mee bezig volgens mij. Toen kwam Bart er aan en hebben ze met zijn 2en zitten gniffelen omdat het zo grappig was.
welke urlquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu zit ik aan de tafel te pokeren met boerbart en draaien ze het weg :$
ik kan er gewoon niet bij dat die klootviolen de cp's van Nena gejat hebben !!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En die CP is ze dus kwijt, want die gaan ze echt niet teruggeven, na de mislukte stemming van vanavond.
My god... wat een stel zielige kindertjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef Marije het volgende:
[..]
Ja naja Nathanael was daar net mee bezig volgens mij. Toen kwam Bart er aan en hebben ze met zijn 2en zitten gniffelen omdat het zo grappig was.
Het is te hufterig voor woorden...... ik stel voor dat ze dat flimpje ff uitzenden.... zo na de stemming van vanavond ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik kan er gewoon niet bij dat die klootviolen de cp's van Nena gejat hebben !!!
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat een lief plaatje ... Huub en Neentje ... aaaaaach
Volgens mij heeft hij ze niet gepakt hoor, was een grapje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:10 schreef Marije het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:22 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat een lief plaatje ... Huub en Neentje ... aaaaaach
Al beroven ze BBNN tot het eind der dagen van hun cp's, het zou me geen ruk uit maken ... maar dat dat stel lijkenpikkers op voorhand alvast Nena's cp's nemen in de vaste veronderstelling dat ze er uit ligt dat zit me errug dwars. Hm ... als ik gewoon heel eerlijk ben heb ik een bloedhekel aan BBNNquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Marije het volgende:
ik vind uberhaupt dat iemand er door de redactie uit gegooid mag worden als ie iets zoals bijv. contactpunten van anderen jat. Het is te achterbaks voor woorden
Het zijn net van die "dankbare" kinderen die het Wedgwood servies van oma al zitten te verdelen voordat oma in dr kist ligt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Al beroven ze BBNN tot het eind der dagen van hun cp's, het zou me geen ruk uit maken ... maar dat dat stel lijkenpikkers op voorhand alvast Nena's cp's nemen in de vaste veronderstelling dat ze er uit ligt dat zit me errug dwars. Hm ... als ik gewoon heel eerlijk ben heb ik een bloedhekel aan BBNN
dus Huub en Sylvia moeten er uit? of ben je die actie vergeten? selectieve verontwaardeging noem ik ditquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef Marije het volgende:
ik vind uberhaupt dat iemand er door de redactie uit gegooid mag worden als ie iets zoals bijv. contactpunten van anderen jat. Het is te achterbaks voor woorden
WIe begon met punten jatten?quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dus Huub en Sylvia moeten er uit? of ben je die actie vergeten? selectieve verontwaardeging noem ik dit![]()
Wat had Sylvia daarmee te maken??? Enne.... reminder, Huub stal zijn eigen gestolen CP's terug....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
dus Huub en Sylvia moeten er uit? of ben je die actie vergeten? selectieve verontwaardeging noem ik dit![]()
Schei toch uit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet. Ik ben pas sindskort verslaafd geraakt geraaktquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:28 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Voor taart moet je in DGK eerst 3 keer zakkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
Gefeliciteerd Sylvia !!! .. ik gun het je van harte
Ik neem aan dat de bloemen en taart al onderweg zijn ?????
Heyyee, ook jij kan te ver gaan hèh.quote:
Oh prachtig..... nog even en Nena dr charme-offensief van vanmiddag heeft effect gehad....quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:44 schreef Sarah-Louise het volgende:
Brian vindt het 'storend' dat het Nena is die weg moet ..... 'ik voel met haar mee' zegt Brian
'En ik voel met jou mee' zucht Natasia .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |