Ja dit geeft al aan, met welke man we hier te maken hebben.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:51 schreef Sarah-Louise het volgende:
De enige die nog géén inzicht heeft in de relatie tussen Nena en Brian is Brian zelf. Hij verwijt háár dat hij verliefd op haar is geworden. 'Ik ben slachtoffer geworden van haar blik op mannen'.... zegt Brian.
Mag ik zo bescheiden zijn te vragen of iemand mij HET snode plan wil verklappen want er zijn mij blijkbaar een aantal dingen ontgaan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:53 schreef Miraaa het volgende:
Nena is de grote verliezer, zegt tie.( owww ik hoop echt dat het plan van huub doorgaat en dat hij op het laatste moment toch aan het spel denkt )
Ik wil verslagen muilen zien![]()
Ik mag hopen dat Brian na vanavond voorgoed (voor de duur van zijn verblijf) mentaal knakt. Volgende maad: Brian exit, of zijn vervanger.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Sporti het volgende:
Wat is die Brian toch een triest figuur hij voert nu weer een semi-intelectueel gesprek met Natasia en alweer,wonder wonder, gaat het over Nena, ziek figuur ik hoop van harte dat het Nena na vanavond toch zal lukken om afstand te nemen en te houden van deze loverboy.
De groep van Huub, Sylvia en Ilona zullen haar binnen houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
Mag ik zo bescheiden zijn te vragen of iemand mij HET snode plan wil verklappen want er zijn mij blijkbaar een aantal dingen ontgaan.
BBNN stemmen vanavond dat Nena eruit moet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Mag ik zo bescheiden zijn te vragen of iemand mij HET snode plan wil verklappen want er zijn mij blijkbaar een aantal dingen ontgaan.
FF kort gezegt, ze gaan stemmen vanavond en Bart-NL-Natas_ en brian denken dat ze vanavond Nena kunnen wegstemmen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:56 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Hij kan het sowieso al niet hebben dat hij "bij gebrek aan beter" is voor Nena, en nu Nena het ook nog zo gezellig met Huub lijkt te hebben is de in zijn ogen oppervlakkige Nena aan het vallen voor iemand die fysiek helemaal in het niet valt bij hem. Dat Huub op het geestelijke vlak aan alle kanten boven hem staat gaat er bij hem niet in, dus frustratie over het niet kunnen krijgen vermeerderd met frustratie over een in zijn ogen "sukkeltje" wat haar van hem aan het afpakken is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena is een mooi meisje ... en types als Brian kunnen er gewoon niet tégen als ze afgewezen worden. Over 10 jaar zit hij er nog mee.
Ik mis op die stream niks, lees ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:02 schreef Sarah-Louise het volgende:
Geef dat maffe mens toch een dildo cadeau met een heleboel batterijen erbij. Ik krijg nare beelden op mijn netvlies als ze vertelt wat ze met Wilgo wil doen als ze thuis is. Brrrrrrrr
... mooi gezegd Leandra .... inderdaad nooit de zijnequote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ja, over 10 jaar schrijft hij nog gedichten over haar, waarin ze de ene keer een hoer en de andere keer een godin zal zijn...... maar nooit de zijne.
Wow wat diep, nou zo diep gaat hem nooit lukken hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ja, over 10 jaar schrijft hij nog gedichten over haar, waarin ze de ene keer een hoer en de andere keer een godin zal zijn...... maar nooit de zijne.
GEDVER de gedver .... ik zat ook met gekrulde tenen toen ze zei weleens flink 'uit elkaar getrokken' te willen worden. Het klinkt zo vies uit haar mond ....quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:04 schreef CHAOS_ het volgende:
En de kids gelijk uit logeren voor een week die ze nodig heeft om Wilgo binnenste buiten te keren
Topic volg post..erm ok..whatever.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:03 schreef F04 het volgende:
TVP = Topic Volg Post.
Jij bent zeker net op Fok!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |