tsss, das nou ook stomquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:51 schreef rudedeltadude het volgende:
hij is dicht
Probeer mijn kloon in dat topic te vindenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:49 schreef Sylvana het volgende:
Goedmaaksex? Dat was toch het topic van Beelz in R&P?
Is die nog steeds open dan? ff checken
edit: hijs zeker naar ONZ geschopt, zie hem in R&P niet meer?
uhm, zie wel reactie van sitethief, maar je hebt dus ook nog onder kloon gepost?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Probeer mijn kloon in dat topic te vinden.
nee sorry, dat vind ik een stom spelletjequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Probeer mijn kloon in dat topic te vinden.
Volgens mij issie gewoon stiekum Pony-Loverquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:57 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee sorry, dat vind ik een stom spelletje
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Volgens mij issie gewoon stiekum Pony-Lover
Aaaaaw, echt schattig jaquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:10 schreef rudedeltadude het volgende:
Deze foto wil ik jullie niet onthouden...
Een hele jonge Rudedeltadude tijdens het 750 jarig bestaan van Heino...
[afbeelding]
schattig he?
wat geweldig! dat nos item ook!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:18 schreef Sylvana het volgende:
[upd] FOK!ker vindt maas in Wet op de identificatieplicht
OMG, ik lig echt helemaal dubbel hier
Dat er zelfs kamervragen over gesteld worden
om 14 uur weer journaal, ff checkenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
wat geweldig! dat nos item ook!
ik kijk mee!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
om 14 uur weer journaal, ff checken( op pc doet ie bij mij niet)
wassie je voor ofzo dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef beelz het volgende:
Ik ben zeker de enige die het niet grappig vindt?
Nope... ik vind het gewoon geen humor.quote:
Wowquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
en je staat ook nog in de sig van rudedeltadude
hulde voor het goede topic...quote:
tis iig niet meer het eerste itemquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:40 schreef rudedeltadude het volgende:
en nu allemaal monden dicht!
het journaal begint nu op nederland 1
nopequote:Op donderdag 25 januari 2007 13:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tis iig niet meer het eerste item
Ik open alleen goede topicsquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hulde voor het goede topic...
ik moet wel zeggen dat de tekst bij het slotje ook wel erg sterk was!
goeie grapquote:
ja, alleen nu gaan ze wel bekijken of ID-kaart en rijbeiwjs alsnog kunnen worden ingenomen, zou wel jammer zijnquote:
alleen maar praktisch denk ik.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:48 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, alleen nu gaan ze wel bekijken of ID-kaart en rijbeiwjs alsnog kunnen worden ingenomen, zou wel jammer zijn
dat denk ik ook niet nee, maar hijs wel beroemd nouquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
alleen maar praktisch denk ik.
hij heeft zijn punt gemaakt en als je in new york op het vliegveld staat, ontvangen ze je denk ik niet met open armen
nee die leide me vorig jaar af in het PDC open Zwartewaterland in de 2e ronde..., meneer stond een baan naast me te gooienquote:
netjes dan!quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:04 schreef WEST het volgende:
[..]
nee die leide me vorig jaar af in het PDC open Zwartewaterland in de 2e ronde..., meneer stond een baan naast me te gooien![]()
(in de VIProom heeft hij het goed gemaakt
)
nee ik heb gewonnen van de plaatselijke fietsenmakerdie na 30 wedstrijden nog geen nederlaag had.., ik dacht daar moet verandering in komen
![]()
kun je geld terug vragenquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:48 schreef Giem het volgende:
Goede morgen, nu pas terug uit maastricht omdat ik mijn laatste overstap gisteren miste.. met dank aan de ns
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef WEST het volgende:
willen jullie wat over mij in het gastenboek zetten iets met fanclub ofzomoet je natuurlijk niet als WEST doen maar als JW
![]()
zoeits als er nu staat?quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:50 schreef WEST het volgende:
willen jullie wat over mij in het gastenboek zetten iets met fanclub ofzomoet je natuurlijk niet als WEST doen maar als JW
![]()
ga je mee foto's maken in de stad?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef beelz het volgende:
Pfff de verveling slaat toe... Mijn TV is om 12 uur gesneuveld
Foto's maken waarvan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ga je mee foto's maken in de stad?
De nieuwe OP is het doel!quote:
Is prima... toch niets te doenquote:
ik ga zo ff boodschappen doen en dan post ik wel ff als ik klaar ben...quote:
Keej. Ik moet wel om ongeveer 6 uur bij mijn vriendin zijn want moet werken vanavond. Maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:35 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ga zo ff boodschappen doen en dan post ik wel ff als ik klaar ben...
oi.... ik denk dat ik pas rond half zes terug ben, want mijn vriendin komt hier zometeen nog langs....quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Keej. Ik moet wel om ongeveer 6 uur bij mijn vriendin zijn want moet werken vanavond. Maar dat komt wel goed
Anders maken we morgen feauteaux?quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:37 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
oi.... ik denk dat ik pas rond half zes terug ben, want mijn vriendin komt hier zometeen nog langs....
R.I.P.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:19 schreef beelz het volgende:
Pfff de verveling slaat toe... Mijn TV is om 12 uur gesneuveld
Niet eerlijkquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
R.I.P.
Hier doet de tv het eindelijk wel weer goed, paar weken storing gehad dat er allemaal strepen over het beeld liepen, UPC gebeld, die zeiden dat het aan bekabeling lag, waren al bang dat we overal nieuwe kabels moesten leggen, maar nou opeens doet ie het dus wel weer goed
Het station in Deventerror is dan ook zo enorm groot, daar vind je sowieso je fiets wel weer terugquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:59 schreef Sylvana het volgende:
Die fietsendief die mn fiets gejat heeft was niet zo heel slim![]()
Had dus slot opengebroken, vond ik hem net dus terug bij het station, niet op slot dusDus maar ff meegenomen en naar fietsenmaker gebracht, kan hem zo weer ophalen en dan ipv zo'n slot die ik eerst had u-boogslot nemen, die schijnt niet met betonschaar open te knippen te zijn zei een vriend van me uit Amsterdam die u-boogslot heeft en fiets al 4 jaar niet gejat is
tja, ik ben braaf, jat zelf geen fietsen, jat alleen mn eigen fiets terug als ik hem ergens zie staanquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:05 schreef beelz het volgende:
[..]
Het station in Deventerror is dan ook zo enorm groot, daar vind je sowieso je fiets wel weer terug
Mijn fiets was een keer gejat hier op het station. Hij viel nogal op dus ik wist dat ik hem wel weer terug zou jatten... Nog geen week later zie ik iemand op mijn fiets rijden. Ik trok een sprintje en mepte knekker van fiets af. Hij huilend zeggen dat hij van niets wist. Huilende mannen... Shit mietjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
tja, ik ben braaf, jat zelf geen fietsen, jat alleen mn eigen fiets terug als ik hem ergens zie staan
ouwe worstelaar dat je dur rondlooptquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:08 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn fiets was een keer gejat hier op het station. Hij viel nogal op dus ik wist dat ik hem wel weer terug zou jatten... Nog geen week later zie ik iemand op mijn fiets rijden. Ik trok een sprintje en mepte knekker van fiets af. Hij huilend zeggen dat hij van niets wist. Huilende mannen... Shit mietjes
Zo oud ben ik nietquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ouwe worstelaar dat je dur rondloopt
Pfff.... jonge worstelaar dat je dur rondlooptquote:
Hehehehequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:30 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Pfff.... jonge worstelaar dat je dur rondloopt![]()
nieuwe kopenquote:
voor 99 euro heb je er al 1 met DVD spelerquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:45 schreef Integrity het volgende:
Een tv is niet zo duur meer tegenwoordig.
Ik heb een Daewoo breedbeeld vlak scherm 100 hz 70 cm voor 240 euro met 5 jaar garantie. Da's ook relax.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:54 schreef navvy het volgende:
Vorige week op marktplaats een sony gekocht voor de slaapkamer, 70 cm breed. Maar 50 euro!!
lekker manquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:40 schreef navvy het volgende:
Avond, ik ga zo ff een biertje drinken in de stad, ja ik heb al weekend!!!!
Ik klaag ook nietquote:
dat zei ik toch ook niet?quote:
Have Fun!quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:10 schreef navvy het volgende:
Het is zover, geschoren en wel ga ik nu de stad in. Ik zal me gedragen en zorgen dat ik niet op pagina 101 van teletekst sta over een paar uur. Gegroet!
geen idee, ik heb totaal geen verstand van pokerenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:28 schreef rudedeltadude het volgende:
omg... ik ben wat gaan pokeren op partypoker... toernooitje... wat een rukkaarten de hele tijd zeg...
hoe kan ik mijn computer omkopen?
veeel succes, hopelijk heb je nu meer gelukquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:42 schreef rudedeltadude het volgende:
over een kwartiertje ga ik nog maar eens een poging wagen
ik hoop ut ook!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
veeel succes, hopelijk heb je nu meer geluk
daagquote:
kut... had een goeie hand en werd all-in gevraagd.... met weinig succesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |