Ja ik ook ... maar dit weekend wordt het weer 8 graden...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:47 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook zin in sneeuw!
Is het hem toch geluktquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Geniaal, Oversight op NU.nl.
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
En op het nos-journaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
helemaal gemist, goede grapquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Wat een lef.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
ben je iig van al dat geouwehoer op je opleiding af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef DarkShine het volgende:
Kan op mijn huidige werk doorgroeien naar manager met doorgroeimogelijkheden. Krijg ook een managementopleiding betaald door hun in dat geval en km vergoeding...
Gaat alles behalve goed met mijn huidige opleiding, ligt ook gedeeltelijk aan mijzelf. Maar overweeg het serieus!
Heb jij al een rijbewijs met vergiet op je hoofd en voetbalsjaal om?quote:
Eens (81%)quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Zelfs stand.nl gaat over Oversight
www.stand.nl
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:21 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Hier ook, lekker sunshinequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sneeuw? Hier is de lucht bijna straks-blauw met een enkel wolkje.
Dat klinkt niet slcht, want weet wel: als je met je opleiding zelf stopt, moet je wel zorgen dat je CV vol staat met werkervaring aangevuld met relevante cursussen/interne opleidingen etc.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef DarkShine het volgende:
Kan op mijn huidige werk doorgroeien naar manager met doorgroeimogelijkheden. Krijg ook een managementopleiding betaald door hun in dat geval en km vergoeding...
Gaat alles behalve goed met mijn huidige opleiding, ligt ook gedeeltelijk aan mijzelf. Maar overweeg het serieus!
met daarop duidelijk aangegeven welke cursussen enzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slcht, want weet wel: als je met je opleiding zelf stopt, moet je wel zorgen dat je CV vol staat met werkervaring aangevuld met relevante cursussen/interne opleidingen etc.
Anders klinkt het nu goed maar kun je daar over een jaartje of 8 heel anders op terugkijken.
Zou dat aanbod dus zeker zwart op wit willen voordat je evt. besluit je opleiding to stoppen.
waren we weg dan?quote:
Tegenwoordig is dat ook bindend... maar je hebt wel gelijk... eerst zeker weten of het kan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Die management cursus, dat zou ik zeker zwart op wit willen voordat ik een opleiding zou stoppen.
Nu is het maar een mondeling aanbod he.....
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen bij geschillen waarbij de bewijslast niks anders is dan verklaringen over mondelinge toezeggingen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat ook bindend... maar je hebt wel gelijk... eerst zeker weten of het kan...
Dat had ik zelf ook al in mijn kop zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Die management cursus, dat zou ik zeker zwart op wit willen voordat ik een opleiding zou stoppen.
Nu is het maar een mondeling aanbod he.....
Braafheid heeft ook een mondelinge overeenkomst met Twente. Kijk wat het waard is nu Engelse clubs intresse tonen? Komt niet eens opdagen op de medische keuring...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat ook bindend... maar je hebt wel gelijk... eerst zeker weten of het kan...
Tja daar heb je idd een puntquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Braafheid heeft ook een mondelinge overeenkomst met Twente. Kijk wat het waard is nu Engelse clubs intresse tonen? Komt niet eens opdagen op de medische keuring...
Hoe ver ben je met je nivo 4 MBO?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al in mijn kop zitten
Heb mijn mbo niveau 2 wel afgemaakt. Niveau 4 waarschijnlijk dus niet.
Zit in jaar 3 (doubleer jaar 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je nivo 4 MBO?
Ja dat was vanochtend alquote:
Ik moet die van vorige week nog kijkenquote:
Vorige week was wel de leukste aflevering van dit seizoen, dus wel het kijken waard.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik moet die van vorige week nog kijken, ik kijk teveel sport, geen tijd voor andere dingen.
HSP en PB ben ik dan al wel mee bij. Straks toch maar proberen voor 20.30 de uitzending van WIDM van vorige week terug te kijken, anders stapelt het zich alleen maar opquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:00 schreef RayMania het volgende:
Druk druk, WIDM, High Stakes Poker nog afkijken, Prison Break.
altijd leuk; kun je je baas een keer terug naaien voor t onderbetaalde salaris dat je elke maand krijgtquote:Op donderdag 25 januari 2007 14:32 schreef appelsientje het volgende:
Ik kan vanavond WIDM niet kijken... ga uit eten op kosten van de zaak....
ff helemaal los gaan![]()
Juist wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:01 schreef VoreG het volgende:
Ach, het is weer Hellevoet zoals we het kennen.
Raar dat ze hem dit sowieso hebben toegekend, je kan je namelijk niet zo makkelijk beroepen op levensbeschouwelijke gronden.
Van wat m'n docent mij ooit vertelde was dat juist erg lastig.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:58 schreef SCH het volgende:
Tering - op mijn vrije dag gebeurt er altijd wat - nu weer Oversight in de uitzending vanavond vanwege zijn gweldige actie
VerverSCHenquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:06 schreef Bjoro het volgende:
Fok heeft weer kuren, ik zie als laatste post die van SCH staan.
Maar zie die hier niet terug
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:35 schreef toma het volgende:
[..]
altijd leuk; kun je je baas een keer terug naaien voor t onderbetaalde salaris dat je elke maand krijgt![]()
Niet te bescheiden hequote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos!
Zal ik mijn ondertitel alvast maar weghalen om m'n geloofwaardigheid te behouden?
Van mij mag je hem wel behouden. of als sig neerzetten. Ondertitel is vanavond niet van toepassing.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bos!
Zal ik mijn ondertitel alvast maar weghalen om m'n geloofwaardigheid te behouden?
bonnenverwerker danquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op dit moment bezig met een administratieve functie... aangezien ik niet in uniform mag
Maar praktisch gezien heeft hij er toch niks aan? Als hij met het vliegtuig wil, moet hij dus als Joker en met muts op reizen... Leuk bij een aanhouding: "OS: ik ben die man op de foto.. Sjimz: Ja dat zeggen er wel meer, gaat u maar even mee"quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:58 schreef SCH het volgende:
Tering - op mijn vrije dag gebeurt er altijd wat - nu weer Oversight in de uitzending vanavond vanwege zijn gweldige actie
Tuurlijk niet, maar het feit dat het toch lukt om een ID aan te vragen en zo veel in het nieuws is natuurlijk ook wel veelzeggend over de bekrompenheid in NL.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien heeft hij er toch niks aan? Als hij met het vliegtuig wil, moet hij dus als Joker en met muts op reizen... Leuk bij een aanhouding: "OS: ik ben die man op de foto.. Sjimz: Ja dat zeggen er wel meer, gaat u maar even mee"
Ik vind het een leuke actie, alleen ik weet niet wat de gevolgen zullen zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien heeft hij er toch niks aan? Als hij met het vliegtuig wil, moet hij dus als Joker en met muts op reizen... Leuk bij een aanhouding: "OS: ik ben die man op de foto.. Sjimz: Ja dat zeggen er wel meer, gaat u maar even mee"
In Velsen Noord nog wel een minuutje of 5 langer denk ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:04 schreef borisz het volgende:
in IJmuiden had het 5 minuten gesneeuwd gister avond
Hij moet m misschien ook alweer inleveren omdat hij in t NOS journaal zei het 'voor de grap' te hebben gedaan, en dat is wat anders dan religieuze gronden... Dom foutje imo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke actie, alleen ik weet niet wat de gevolgen zullen zijn.
Als ik OS tegen kom dan zal ik hem niet meenemen omdat ik van de actie weet
Maar dat zou hetzelfde zijn als met make-upquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind sowieso die nieuwe regels belachelijk. Alsof je met een oude foto niet kon worden herkend. Allemaal geldverslindende bureaucratie.
Hij kon moeilijk vasthouden aan zijn verhaal, na alle eerdere uitlatingen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij moet m misschien ook alweer inleveren omdat hij in t NOS journaal zei het 'voor de grap' te hebben gedaan, en dat is wat anders dan religieuze gronden... Dom foutje imo.
Nee maarja, vind t toch zonde.quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij kon moeilijk vasthouden aan zijn verhaal, na alle eerdere uitlatingen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:15 schreef borisz het volgende:
*Boris zet
[afbeelding]
neer voor sien![]()
Niet naar de voetbal?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:01 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Nee, ik had elders verplichtingen waar ik moeilijk onder uit kon en eigenlijk ook niet wilde, waardoor ik pas nu bij het stadion zou zijn geweest. Dus heb ik een keer geen kaartjes gehaald (helaas).quote:
Was weer leuk.quote:
Zal je slurfje wel flink verschrompeld zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef Beschouw het volgende:
Hallo allemaal. Zojuist een uur geslapen in bad.
Die paste net in bad.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je slurfje wel flink verschrompeld zijn.
jij verwacht nogal wat van dat laffe warmtefront morgenquote:
zoveel mis je er ook niet aan hoor (schakel ook pas net in)quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik had elders verplichtingen waar ik moeilijk onder uit kon en eigenlijk ook niet wilde, waardoor ik pas nu bij het stadion zou zijn geweest. Dus heb ik een keer geen kaartjes gehaald (helaas).
Ja, ik merk dat er niet veel aan is.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zoveel mis je er ook niet aan hoor (schakel ook pas net in)
zap er net langs, volgens mij is er geen ruk aan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie het weer helemal verkeerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
zap er net langs, volgens mij is er geen ruk aan?
blijven klote sleutels die van Fordquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zo net ff wat anti vries onderhoud gedaan aan m'n auto en m'n stroeve tank hopelijk is echt gemaakt.
Dacht eerst dat ie het weer soepel deed, want de sleutel draaide gewoon alleen draaide de houder van het ijzere sleutel staafje af, kon hem nog wel fixen maar vetrouw hem niet meer dus ff de reserve sleutel gebruiken.
Tank dop doet het na een mega olie bad beter dan ooit, hopelijk blijft dat zo
Want?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Was weer leuk.
Nadja of Renate dus.
Dick is nu afgevallen als mol bij mij.
Milan - Roma op de Rai Uno (dus in de meeste plaatsen in NL te ontvangen via de kabel) is wel leuk, 2-2 bij rust, veel kanse, A-elftallen en Ronaldo op de tribune naast Galliani.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach, de pot is het aanzien wel weer een beetje waard na die 0-1quote:
zowat alles van Boekhoorn wordt een succes dus...................quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het een interessant initiatief, maar betwijfel of het lang stand houdt.
Jezus, wat een arrogantiequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:27 schreef rubbereend het volgende:
ik zap naar talpa... ik zie 3-1............ dat is neem ik aan omdat de 1 er niet voor staat..... ik neem aan dat we al wat mee gescoord hebben
[..]
ja want anders GEA vergelijkbaar niveau hebben als SCHquote:
Dat je net naar een allochtoon bent geweest, wil nog niet zeggen dat je die spreektaal ook hier moet gebruikenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want anders GEA vergelijkbaar niveau hebben als SCH
zeikerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat je net naar een allochtoon bent geweest, wil nog niet zeggen dat je die spreektaal ook hier moet gebruiken
altijd is een typo eruit willen halen, het is GAEquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja want anders GEA vergelijkbaar niveau hebben als SCH
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
altijd eens een typo eruit willen halen, het is eens![]()
My eyes...quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:40 schreef borisz het volgende:
[..]
altijd is een typo eruit willen halen, het is GAE![]()
Golfer's evil twin?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef rubbereend het volgende:
gaan jullie lekker met Golfder en Tong80 kommaneuken
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:45 schreef rubbereend het volgende:
Gaan jullie lekker met Golfder en Tong80 kommaneuken
meer wat PSV niet deed vandaag, met alle respect voor GAEquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat jullie hebben kunnen zien wat Go Ahead in zich heeft.
Je ondertitel changequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Blij dat jullie hebben kunnen zien wat Go Ahead in zich heeft.
Gelukkig is dat niet het geval.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:50 schreef rubbereend het volgende:Vaduz had je bijna een kratje bier verdient!
je mag vinden hier wat je wil, maar of het daadwerkelijk gebeurt is tweequote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef dndiek het volgende:
ik vind dat Vaduz wel een biertje verdiend heeft
ikke wel, zeker toen bij 3-2 die bal nog eens in het strafschop gebied werd gepomptquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou inderdaad zeg, heb ik helemaal niet aan gedacht.
Grolschje graag Diek.![]()
Dat was DE kans geweest, met lef erin gegooid weer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ikke wel, zeker toen bij 3-2 die bal nog eens in het strafschop gebied werd gepompt
Ik krijg opeens enorme spijt dat ik geen mod meer benquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef RayMania het volgende:
Dan krijgt Vaduz maar een biertje van mij.
alle verzoekjes kunnen via mij geregeld wordenquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik krijg opeens enorme spijt dat ik geen mod meer ben![]()
Nee hoor, doezje drink maar lekker wat biertjes, je weet ook wel dat ik maar wat zit te plagen
* Bos81 bookmarkt deze post , voor het geval het echt nodig mocht zijn. Als Sientje weer naar Ajax gaat ofzoquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alle verzoekjes kunnen via mij geregeld worden
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou inderdaad zeg, heb ik helemaal niet aan gedacht.
Grolschje graag Diek.![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je mag vinden hier wat je wil, maar of het daadwerkelijk gebeurt is twee
na PSV alleen maar kutclubs gehadquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ronaldo naar AC Milan. Wat een idiote carriere heeft die gast.
wat bedoel je met dat haakje "?quote:
"quote:
en jullie superspits rosenberg naar werderquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Ronaldo naar AC Milan. Wat een idiote carriere heeft die gast.
quote:
Vriendjesquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik had niet door dat ik de haakjes was vergeten te sluiten.
Pas je sig maar vast aanquote:Op donderdag 25 januari 2007 23:21 schreef Eilanden het volgende:
Slechts AZAppeltje eitje
Halve finale here we come!
Hmm, nu moet je onze badeend niet betichten van straattaal en daarna zelf dubieuze zinnen gaan schrijven, hè?quote:
Wat was er onnederlands aan mijn post.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:21 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hmm, nu moet je onze badeend niet betichten van straattaal en daarna zelf dubieuze zinnen gaan schrijven, hè?
"Die had ik nog geen.".quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat was er onnederlands aan mijn post.![]()
Beide kan volgens mij. Maar daar kan ik me uiteraard in vergissen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
"Die had ik nog geen.".
I don't know, maar is het niet "Die had ik nog niet."?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mensen...
Ik kom even binnenvallen. Sommige mensjes hier weten het inmiddels al..maar Clau (en Noca) hebben niet zo'n leuke mededeling. We zijn uit elkaar. In goed overleg, geen verwijten, ruzie of wat ook. Maar het was gewoon op. Omdat we jullie allebei, allemaal wel een beetje 'kennen', vinden we het wel zo netjes om even te zeggen.
Clau en Noca.
Wow... Clau en Noca .. damnnn... vlak na jullie nieuwe huisjequote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mensen...
Ik kom even binnenvallen. Sommige mensjes hier weten het inmiddels al..maar Clau (en Noca) hebben niet zo'n leuke mededeling. We zijn uit elkaar. In goed overleg, geen verwijten, ruzie of wat ook. Maar het was gewoon op. Omdat we jullie allebei, allemaal wel een beetje 'kennen', vinden we het wel zo netjes om even te zeggen.
Clau en Noca.
Aj.... is even schrikken als zo'n vast koppel uit elkaar gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mensen...
Clau en Noca.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mensen...
Clau en Noca.
We behoorden inderdaad al bij de mensjes die het wisten, maar het blijft een klotesituatie voor jullie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mensen...
Clau en Noca.
Dat wens ik jullie ook toequote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:02 schreef golfer het volgende:
Sterkte allebei en probeer vriendjes te blijven.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden. Ik sluit me hierbij aan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:12 schreef TerroRobbie het volgende:
Sow, wel even onverwacht Noca en Clauw. Leek allemaal zo goed te gaan, nieuw pandje enzo. Tsjah als het op is dan is het op. Kun je ook maar beter uit elkaar gaan, voordat je je aan elkaar gaat ergeren etc.
Sterkte ermee. Hoop dat jullie vrienden kunnen blijven. Is in de praktijk meestal lastig en groeit meestal langzamerhand uit elkaar.
Het beste.
Ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ik vind jouw Nederlandse boodschappen ook leuk hoor Popo.Die zijn een beetje in het niet gevallen door deze belangrijkere mededeling uit het hoge noorden.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Jezus, dat ik dát nog es zou doen zeg!![]()
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:21 schreef clauwheee het volgende:
Robbie(Jezus, dat ik dát nog es zou doen zeg!
) Tuurlijk blijven we op Fok..!
Zeg maar gerust: alles wat ze hadden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:08 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu wat een domme mollen dit jaar gooie een paar duizend euro weg
Lekkere loting dan.quote:do 22-2-2007
AZ - Fenerbahce (UEFA Cup)
zo 25-2-2007
AZ - Ajax
di/wo/do 27/28/29-2-2007 Riiiight
FC Utrecht - AZ
zo 4-3-2007
FC Utrecht - AZ
do 8-3-2007
Mogelijk UEFA Cup
zo 11-3-2007
AZ - Feyenoord
Met Louis aan het hoofd worden dat natuurlijk allemaal simpele winstpartijen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
AZ gaat het btw nog leuk krijgen.
[..]
Lekkere loting dan.2x Utrecht uit, Feyenoord thuis, Ajax thuis en Fenerbahce thuis.
Ik heb nog 2 mollen en 1 reservemol:quote:
de één vertrok door de achterdeur en de volgende stond klaar bij de voordeur?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:13 schreef popolon het volgende:
Ik neem maar een kroketje dan.
Blijft klote, heb zelf ook met meerdere dames samengewoond en dan uit elkaar gaan is nooit leuk.
Niet met meerdere dames tegelijk trouwens, allemaal netjes achter elkaar.
Ik ben Popo niet, maar....quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:55 schreef rubbereend het volgende:
de één vertrok door de achterdeur en de volgende stond klaar bij de voordeur?
Nee gek, er zat wel een periode tussen van wat aanklooien zeg maar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de één vertrok door de achterdeur en de volgende stond klaar bij de voordeur?
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Nam vaak vriendinnetje mee naar huis. Op een gegeven moment wezen zwemmen midden in de nacht. Vriendinnetje mee naar huis. Stond pa op de slaapkamerdeur te kloppen, of het wat minder kon. Andere dag ik in de huiskamer met ouders mijn excuses maken, komt vriendinnetje de trap af. Niks aan de hand, maar er kwam nog een vriendinnetje achteraan. Een maand later woonde ik op mezelf.
En dat was de laatste keer dat je seks hebt gehad?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Nam vaak vriendinnetje mee naar huis. Op een gegeven moment wezen zwemmen midden in de nacht. Vriendinnetje mee naar huis. Stond pa op de slaapkamerdeur te kloppen, of het wat minder kon. Andere dag ik in de huiskamer met ouders mijn excuses maken, komt vriendinnetje de trap af. Niks aan de hand, maar er kwam nog een vriendinnetje achteraan. Een maand later woonde ik op mezelf.
Wel gratis ja.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat was de laatste keer dat je seks hebt gehad?
![]()
quote:
met al die kinderen bedoel je? ja prachtigquote:
nu lopen er 15 konijnen rond?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:41 schreef VoreG het volgende:
Hans Klok is ook weer ingechecked. Top.
nodig ze uit voor een prive concert.... de bimbo'squote:
quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* Bos81 bookmarkt deze post , voor het geval het echt nodig mocht zijn. Als Sientje weer naar Ajax gaat ofzo
tering... daar schrik ik wel ff van...quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:32 schreef clauwheee het volgende:
Mensen...
Clau en Noca.
Ik snap niet dat mensen die kleine zeehondjes kunnen dood knuppelen, heb je dan echt geen hart?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:37 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i
Zeehondenbont en artikelen verboden in België![]()
![]()
Nee, keihardquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Ik snap niet dat mensen die kleine zeehondjes kunnen dood knuppelen, heb je dan echt geen hart?
Die beestje kunnen amper 'lopen/kruipen' en dan sla je hem gewoon ff dood....quote:
Die Belgen zijn zo gek nog nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:37 schreef Bluezz het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa i
Zeehondenbont en artikelen verboden in België![]()
![]()
Er lag een millimeterquote:Op vrijdag 26 januari 2007 07:28 schreef Suijk het volgende:
Heeft er iemand sneeuw?
He Clau, ik las net je berichtje. Succes en sterkte met alles, ook voor Noca natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Geen sneeuw hier. Meer miezerregen ofzo.
Ik las 't ook net, veel sterkte ermee.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:32 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh.
Geen sneeuw hier. Meer miezerregen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |