Ja ik ook ... maar dit weekend wordt het weer 8 graden...quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:47 schreef Suijk het volgende:
Ik heb ook zin in sneeuw!
Is het hem toch geluktquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Geniaal, Oversight op NU.nl.
http://www.nu.nl/news/955(...)own_als_pasfoto.html
En op het nos-journaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
helemaal gemist, goede grapquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
Wat een lef.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:16 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen.
ben je iig van al dat geouwehoer op je opleiding af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef DarkShine het volgende:
Kan op mijn huidige werk doorgroeien naar manager met doorgroeimogelijkheden. Krijg ook een managementopleiding betaald door hun in dat geval en km vergoeding...
Gaat alles behalve goed met mijn huidige opleiding, ligt ook gedeeltelijk aan mijzelf. Maar overweeg het serieus!
Heb jij al een rijbewijs met vergiet op je hoofd en voetbalsjaal om?quote:
Eens (81%)quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:04 schreef SCH het volgende:
Zelfs stand.nl gaat over Oversight
www.stand.nl
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:21 schreef clauwheee het volgende:
Mogguh!
Hier ook, lekker sunshinequote:Op donderdag 25 januari 2007 12:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sneeuw? Hier is de lucht bijna straks-blauw met een enkel wolkje.
Dat klinkt niet slcht, want weet wel: als je met je opleiding zelf stopt, moet je wel zorgen dat je CV vol staat met werkervaring aangevuld met relevante cursussen/interne opleidingen etc.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef DarkShine het volgende:
Kan op mijn huidige werk doorgroeien naar manager met doorgroeimogelijkheden. Krijg ook een managementopleiding betaald door hun in dat geval en km vergoeding...
Gaat alles behalve goed met mijn huidige opleiding, ligt ook gedeeltelijk aan mijzelf. Maar overweeg het serieus!
met daarop duidelijk aangegeven welke cursussen enzo?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat klinkt niet slcht, want weet wel: als je met je opleiding zelf stopt, moet je wel zorgen dat je CV vol staat met werkervaring aangevuld met relevante cursussen/interne opleidingen etc.
Anders klinkt het nu goed maar kun je daar over een jaartje of 8 heel anders op terugkijken.
Zou dat aanbod dus zeker zwart op wit willen voordat je evt. besluit je opleiding to stoppen.
waren we weg dan?quote:
Tegenwoordig is dat ook bindend... maar je hebt wel gelijk... eerst zeker weten of het kan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Die management cursus, dat zou ik zeker zwart op wit willen voordat ik een opleiding zou stoppen.
Nu is het maar een mondeling aanbod he.....
Er is een groot verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen bij geschillen waarbij de bewijslast niks anders is dan verklaringen over mondelinge toezeggingen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat ook bindend... maar je hebt wel gelijk... eerst zeker weten of het kan...
Dat had ik zelf ook al in mijn kop zittenquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Die management cursus, dat zou ik zeker zwart op wit willen voordat ik een opleiding zou stoppen.
Nu is het maar een mondeling aanbod he.....
Braafheid heeft ook een mondelinge overeenkomst met Twente. Kijk wat het waard is nu Engelse clubs intresse tonen? Komt niet eens opdagen op de medische keuring...quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat ook bindend... maar je hebt wel gelijk... eerst zeker weten of het kan...
Tja daar heb je idd een puntquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Braafheid heeft ook een mondelinge overeenkomst met Twente. Kijk wat het waard is nu Engelse clubs intresse tonen? Komt niet eens opdagen op de medische keuring...
Hoe ver ben je met je nivo 4 MBO?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook al in mijn kop zitten
Heb mijn mbo niveau 2 wel afgemaakt. Niveau 4 waarschijnlijk dus niet.
Zit in jaar 3 (doubleer jaar 3quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met je nivo 4 MBO?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |