Sinds augustus vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Sinds wanneer mag je niet meer lachen op je ID-kaart dan? Ik sta er breed lachend op![]()
Ik hoop iig dat ze er niet moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Daniel.J het volgende:
Dan ben jij fout volgens de staat want je had je 'aan de regels moeten houden'
Waarschuw ook even wanner je geen alcohol meer drinkt en na 10 uur thuisblijftquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk vanaf nu dan gewoon "neutraal". Niks ergs aan toch. Beter dan de verplichte lach op schoolfoto's
Nog beter zou het zijn, als het allebei niet verplicht zou zijn. Waarom moet je zo nodig geforceerd anders kijken dan je je voelt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk vanaf nu dan gewoon "neutraal". Niks ergs aan toch. Beter dan de verplichte lach op schoolfoto's
Ja, via Smeej toch?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel lieve en leuke en mooie kindjes van hem en mirage ja. Klopt
Níks Baaj!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:41 schreef Daniel.J het volgende:
Wat is er mis met hun kindjes? het zijn toffe kindjes ja?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:38 schreef ROG het volgende:
[..]
Níks Baaj!OS is alleen een ex van dingie!
Welke rapedrug had je gebruikt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:29 schreef SoupNazi het volgende:
Ik heb brechtje ook een keer in mijn bed gehad.
Lees ook de andere topics en dan lees je ook dat dat juist niet de insteek van OS isquote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef JohnDope het volgende:
Vette discrimatie dus weer. De man moet gewoon als een clown op de foto kunnen, zolang er ook vrouwen met (hoofd)doeken op de foto gaan.
Waarom?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:55 schreef MisterEuro het volgende:
Wat ik mij afvraag... Zit de Heer Oversight nog niet in de cel wegens burgerlijke ongehoorzaamheid?? (Als men dat in Nederland kent.)
Ik geloof dat de daad van Oversight (als dit in België plaats had gehad) een strafbaar feit is, en men daardoor vervolgd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |