Maar wat als die aanvraag wordt wordt afgewezen vanwege de pasfoto?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:55 schreef Daniel.J het volgende:
Dan moet je zo snel mogelijk een ID kaart laten aanmaken dus kost de burger nog meer geld, en anders krijg je wel boetes van de politie.
Regelsquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Sinds wanneer mag je niet meer lachen op je ID-kaart dan? Ik sta er breed lachend op![]()
Sinds augustus vorig jaar.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:08 schreef DrDentz het volgende:
Sinds wanneer mag je niet meer lachen op je ID-kaart dan? Ik sta er breed lachend op![]()
Ik hoop iig dat ze er niet moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:07 schreef Daniel.J het volgende:
Dan ben jij fout volgens de staat want je had je 'aan de regels moeten houden'
Waarschuw ook even wanner je geen alcohol meer drinkt en na 10 uur thuisblijftquote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk vanaf nu dan gewoon "neutraal". Niks ergs aan toch. Beter dan de verplichte lach op schoolfoto's
Nog beter zou het zijn, als het allebei niet verplicht zou zijn. Waarom moet je zo nodig geforceerd anders kijken dan je je voelt?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:00 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk vanaf nu dan gewoon "neutraal". Niks ergs aan toch. Beter dan de verplichte lach op schoolfoto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |