Het is opvallend dat sommige mensen, als je het over bv moslins hebt, het meteen hebben over die types die met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen. Het is net zo opvallend dat sommige mensen als je het over homo's hebt, het meteen hebben over die types die meelopen in die gay-parades enzo. Tja...quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk die optochten vind ik grappig, omdat ik weet dat ik zo niet ben.
Mensen zijn wel geshocked als ik zeg dat ik homo ben en helemaal als ze mijn vriend zien (stoer windsurftype.. en wat dat betreft draag ik al mijn steentje bij, omdat ik er ook niet gek overdoe. Vind het altijd wel grappig dat als ik mensen vertel dat ik homo ben dat ik dan meteen de meest intieme geheimen van iemand krijg te horen omdat zij denken dat het heel erg persoonlijk is dat ik homo ben..terwijl het voor mij allang geen issue meer is.
Ik denk dat veel hetero's veel kunnen leren ook van de gayscene. Ik heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt in een gaytent. De sfeer is veel ontspannender.
Ik geef toe dat die gayprides enzo mensen een verkeerd beeld geven..maar het is maar een klein deel van de homo´s die echt zo zijn.
BTW Arneaux als je Fedde kent ken je Maaike waarschijnlijk ook wel. Hij remixed de nieuwe single van Robbie Williams hoorde ik van haar.
Nu doe je net alsof heel de heteromaatschappij een kansloze domme meelopende kudde is die niet voor zichzelf kan denken. En betreffende die vechtpartijen valt t ook wel mee. Zeker in de tenten waar ik kom.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:52 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Kijk die optochten vind ik grappig, omdat ik weet dat ik zo niet ben.
Mensen zijn wel geshocked als ik zeg dat ik homo ben en helemaal als ze mijn vriend zien (stoer windsurftype.. en wat dat betreft draag ik al mijn steentje bij, omdat ik er ook niet gek overdoe. Vind het altijd wel grappig dat als ik mensen vertel dat ik homo ben dat ik dan meteen de meest intieme geheimen van iemand krijg te horen omdat zij denken dat het heel erg persoonlijk is dat ik homo ben..terwijl het voor mij allang geen issue meer is.
Ik denk dat veel hetero's veel kunnen leren ook van de gayscene. Ik heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt in een gaytent. De sfeer is veel ontspannender.
Ik geef toe dat die gayprides enzo mensen een verkeerd beeld geven..maar het is maar een klein deel van de homo´s die echt zo zijn.
BTW Arneaux als je Fedde kent ken je Maaike waarschijnlijk ook wel. Hij remixed de nieuwe single van Robbie Williams hoorde ik van haar.
t Ging me erom op de stupiditeit aan te geven. Bovendien belicht je 1 punt uit mn beargumentatie die kant nog wal raakt omdat het homos nooit een wolkenkrabber zijn binnengevolgen. Het gaat om acceptatie in dít land.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is opvallend dat sommige mensen, als je het over bv moslins hebt, het meteen hebben over die types die met een vliegtuig in een wolkenkrabber vliegen. Het is net zo opvallend dat sommige mensen als je het over homo's hebt, het meteen hebben over die types die meelopen in die gay-parades enzo. Tja...![]()
Kortzichtigheid mag nooit de fundering van een oordeel zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee dat snap ik ook. En dat begrijp ik ook.... soms vind ik gekke denkbeelden erg vermakelijk.
Zoals de keer dat iemand mij heel serieus en bezorgd vroeg of de nieuwe aids medicijnen werkte...
haha.
Ik denk dat je antwoord, waar je niet echt over hebt nagedacht genoeg zegt. Je moet het niet als een aanval zien maar als een uitleg. Maar jij hebt vanaf het begin niet echt de mogelijkheid in je gehad om een normale discussie te voeren dus ik denk dat ik de eer aan mezelf hou en je maar eventjes negeer..quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:03 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof heel de heteromaatschappij een kansloze domme meelopende kudde is die niet voor zichzelf kan denken. En betreffende die vechtpartijen valt t ook wel mee. Zeker in de tenten waar ik kom.
En over Fedde ga ik hier niet praten.
Nagedacht? Ik draag 3 reëele onderwerpen aan, ik licht ze toe en dan denk ik er niet over na? Ik zie t zeker niet als een aanval trouwens, erg makkelijk om te roepen in een discussie.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:06 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat je antwoord, waar je niet echt over hebt nagedacht genoeg zegt. Je moet het niet als een aanval zien maar als een uitleg. Maar jij hebt vanaf het begin niet echt de mogelijkheid in je gehad om een normale discussie te voeren dus ik denk dat ik de eer aan mezelf hou en je maar eventjes negeer..
Iedereen ligt toch te slapen?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er is een topic over nathanael. En willen jullie verder praten over sexuele geaardheden, open er dan een topic over. Dit is totaal geen COS en verdomd irritant voor mensen die al liggen te slapen en morgen COS willen nalezen.
hardop denken wordt dat vanaf morgenquote:Op donderdag 25 januari 2007 00:35 schreef bosb het volgende:
[..]
Ja idd. Eerst een huub die vertelt dat hij het raar vindt dat ze hun "vriendin" zomaar laten zakken, en zieken over een vuilniszak, en vervolgens een Nena die nataasia eens heeeeeel erg goed de les leest. Zegt dat ze niet kan zingen, naar haar kinderen moet gaan, en dat ze hoopt dat Wilgo een ander heeft...... Wishfull thinking....
Die was idd vrij strak in dr reacties, zou ik denk ik ook zijn als ik nog regelmatig met een eikel als Nathanael te maken zou hebben, alleen om dat te doen waar je kind bij is, is een beetje jammer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:10 schreef LoveProfusion het volgende:
Die ex is zowieso bitter.
hij zit in de kooi ...zij zit de hele dag met een vragende kleuter ! "waar is papaquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was idd vrij strak in dr reacties, zou ik denk ik ook zijn als ik nog regelmatig met een eikel als Nathanael te maken zou hebben, alleen om dat te doen waar je kind bij is, is een beetje jammer.
ja het is wat hè, dat er op dit tijdstip niet continu meer iemand aanwezig is om de boel in de gaten te houden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb deze week mijn schutting weer opgebouwd, die kompleet tegen de vlakte lag door de storm vorige week.
Als je hier toch off-topic mag gaan....
quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:15 schreef snetje het volgende:
euh ...op de één of ander manier had ik een heel ander beeld van je ...ehe ...mede door je avater !!![]()
met jou avater kom je in mijn ogen over als .....what the hack !! blond bruin rood ..maakt niet uit als er maar wat te likken valt![]()
ach en zo ga ik vaker de fout in .... dan denk ik dat die prikker een man is (fout!! ) en andersom ...
het zou misschien handiger zijn dat er in het profiel het tekentje staat van male or female !!![]()
praat gelijk een stuk makkelijker![]()
ooo ...voor diegene die nog rare illussies hebben .....snetje = female 38 years old![]()
ik zie je nog maar net 2 dagen ....quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:19 schreef niksnutje het volgende:
wat dacht je dat ik ben snetje
Bekeek het filmpje net op Tien en zag dat ze zei "Meisje of jongen OOPS" en ze slaat haar hand voor haar mond maar echt niet geschrokken hoor, heel vals gewoonquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die was idd vrij strak in dr reacties, zou ik denk ik ook zijn als ik nog regelmatig met een eikel als Nathanael te maken zou hebben, alleen om dat te doen waar je kind bij is, is een beetje jammer.
slowchat kan hier: [SC #7] Terwijl Brian en Nathanael nachtbrakenquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:28 schreef snetje het volgende:
[..]
ik zie je nog maar net 2 dagen ....maar ik doe toch een gok ...
![]()
etc..
Nee het was echt een ontboezeming die ze deed anders zou ze niet zo demonstratief haar had voor haar mond slaan en oops roepen lijkt me...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Maar dat meisje of jongen...dat komt ook weer niet echt uit de lucht vallen. Is niet echt een opmerking die je zo 1 2 3 maakt...lijkt mij. Lijkt me eerder dat je iets anders zegt.
Moet je even op Tien kijken, het filmpje voor Nathanael van zijn zoontje met zijn ex...quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:36 schreef Gert het volgende:
Wat was dat "meisje of jongen'" dan? Blijkbaar net gemist..
In mijn ogen niet. Ik zou zeggen Gert delete die off topic zooi maar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:03 schreef snetje het volgende:
oke nog 1 tip aan gert !! ...scheidsrechter niet te snel![]()
en onderschat het moderatoren niet ..... in mijn ogen ging je dus al over de scheef !!
cursusje volgen in de kooi![]()
![]()
Eensch !quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Ik zou zeggen Gert delete die off topic zooi maar.
Is er al iemand wakker in het huis?
En ik zie net dat Brian zich nog een keertje omdraait en dat Huub de krant lekker in bed leest.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Eensch !
Natasia en Nathanael zijn wakker, Nathanael is zich aan het wegen......82,6
Árgh wat heerlijk! Ruim 10 kilo aangekomen! Toch?quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:54 schreef Black_king het volgende:
[..]
Eensch !
Natasia en Nathanael zijn wakker, Nathanael is zich aan het wegen......82,6
At your service.quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
In mijn ogen niet. Ik zou zeggen Gert delete die off topic zooi maar.
Alleen jammer dat het nog zo lang duurt!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:19 schreef avonne het volgende:
* wrijft in handjes *
het wordt een spannende dag vandaag.
Lukt het de bewoners om net zo goed toneel te spelen als gisteren?
Geeft Nena nog een staaltje wanhoop ten beste?
Doet Brian nog een laatste poging om Nena in zijn bed te krijgen?
het waren er toch 150 ????quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:39 schreef avonne het volgende:
Brian is er zeker van dat hij de contactpunten van Nena zal krijgen.
Natasia kondigt al vast aan dat ze haar schuld van 50 contactpunten niet zal betalen.
*mute meequote:Op donderdag 25 januari 2007 09:48 schreef avonne het volgende:
*mute
Ja, die zullen zich weg laten sturen.....dachtutniet!!!quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef petraa het volgende:
Je kan ze boven gewoon wegsturen he zegt NL. Ja dat doe ik ook zegt Zdngmw ik ga om 10 uur naar boven.
Jammer ze zijn bijna klaar, had die confrontatie wel ff willen zien.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:49 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ja, die zullen zich weg laten sturen.....dachtutniet!!!
Hoe dan ? Door wie ?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:33 schreef IkWeetNiets het volgende:
De ratpack is al helemaal op de hoogte gebracht van de plannen van Huub en co.
Ze hadden het over de volgorde van stemmen.quote:
Brainless zegt toch al een dag of 2 dat hij het idee heeft dat ie genaaid wordt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze hadden het over de volgorde van stemmen.
Dat Huub dat geregeld had, maar ze wisten niet waarom.
Ze zaten daar even over te dubben. Wat zou de reden daar van zijn en zo.
haha dat durft hij niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:32 schreef avonne het volgende:
lachen
Brian bespreekt zijn sexdrift met de huishoudsters.
Deze zeggen hem dat het heel belangrijk is om te neuken, dat hij gewoon een hoer moet bestellen of gewoon mee de jacuzzi in moet gaan.
Brian begint van de weeromstuit tegen te sputteren, dat hij dat niet nodig heeft, dat hij het niet als grapje wil ontvangen, en zo.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef avonne het volgende:
Inmiddels zijn Herma en Yvonne bijgepraat door kamp zuid over plannen.
Ondertussen heeft Huub tegen Brian gezegd dat Nena op de hoogte is, en dat ze in de veronderstelling is dat Syl en Ilona haar erin zullen houden.
Brian en Bart vinden het een smerig groepje dat ze zo de dolk in nena's rug gaan steken.
Het volgende plan wordt alweer besproken. Sylvia zal volgende maand overgehaald moeten worden om Huub er uit te stemmen. Daarvoor zijn Bart en Brian bereidt om eerst Nel eruit te stemmen. (zeiden ze dat eerder ook al niet een keer? Toen kwamen ze hun woorden ook niet na).
Ik wil je in dit geval graag geloven, maar..............quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:56 schreef Curious-PB het volgende:
Dit keer gaan ze het niet doorlullen, geloof me maar![]()
Ow, konden jullie ook niet op het forum komen?quote:
mee eens petra. Ze zijn in dat opzicht niet al te slim, helaasquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:54 schreef petraa het volgende:
Ik vind het wel een beetje stom dat ze het aan die huishoudsters vertellen, die lullen alles door.
Klopt ja.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow, konden jullie ook niet op het forum komen?
Vind ik dus ook zo irritant. Kan iemand vertellen waar dat door komt?
ja goed he avonne.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef avonne het volgende:
Ik vind het elke dag weer onbegrijpelijk dat het NIET saai wordt
We zijn al veel langer bezig dan welke BB dan ook.
Wilde het net schrijven.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef petraa het volgende:
Hij heeft de controle over zijn gevoel voor Nena.
Het leverde hem alleen maar stress op. Hij denkt echt dat die man een psycholoog is.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef avonne het volgende:
Die acupuncturist (hoe heet hij?), kan hij een workshop "hoe kijk ik geïnteresseerd en tegelijkertijd volkomen blanco?" geven?
Mèn, hoe doet hij dat?
Ik zou allang hebben zitten fronsen, lachen en zo
ja, die was errugggquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:09 schreef petraa het volgende:
De rest van de groep is gaan inzien door de afstand tussen Brainless en Nena dat zij hier niet meer op haar plek zit hier. Hij voelt zich erg goed nu.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:13 schreef petraa het volgende:
Dat dacht de acupuncturist dus ook. Hahaha zou hij het ook zat zijn geweest.![]()
De redactie zou er niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
zo ff van stream veranderen de huishoudsters zijn nu bij bart. Kijken of er geluld gaat worden.
zo ja dan gelijk ontslag please.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
zo ff van stream veranderen de huishoudsters zijn nu bij bart. Kijken of er geluld gaat worden.
Ze zijn dus duidelijk geinformeerd.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:25 schreef avonne het volgende:
Yvonne "Gaat Ilona ook mee?"
Bart - ja
Herma -echt waar??? Nouja, met stephan deed ze het ook... hard hoor!
Bart - ik ben klaar met haar
Ik mag dan ook hopen dat ze vandaag niet mogen bellen enzo. Want dan kan het alsnog verpest worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze zijn dus duidelijk geinformeerd.
had ook niet anders verwacht.
kijk m zich eens verkneukelen die Bart ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:30 schreef avonne het volgende:
"Er zijn genoeg debielen zoals ik die het huis in willen"
Is die volgorde ook nog genoemd toevallig?quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:59 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze hadden het over de volgorde van stemmen.
Dat Huub dat geregeld had, maar ze wisten niet waarom.
gisteren hebben ze afgesproken dat huub als eerste tegen stemt en daarna syl en ilona....dus dan krijgen ze alle drie toch de shit over zich heen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Is die volgorde ook nog genoemd toevallig?
Ik neem aan dat llona als laatste zal stemmen.
Zij krijgt dan aanvankelijk wel alle shit over zich heen, omdat ze als enige tegen stemt.
Dus de anderen zullen al snel op moeten staan en aangeven dat het een complot is.
Huub wil ook een statement gaan maken tegen de andere groep dacht ik..
Dat wordt echt oorlog vanavond.![]()
Goed gedaan van de huishoudsters trouwens.![]()
Dat is inderdaad een veelzeggend zinnetje.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
'gaat Ilona ook mee' vraagt Yvonne over het wegstemmen van Nena
'Huub zegt .....' zegt Bart
En voor het eerst wordt Huub serieus genomen door Bart? ....om te gillen
Helemaal waar !!!! ...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een veelzeggend zinnetje.
Ongelooflijk eigenlijk, hoe de verhoudingen veranderd zijn in het huis, in zo'n korte tijd.
En dat komt voor 90% door de briefkaartenaktie, die heeft alles doen kantelen.
Ooo..... gaan ze allemáál tegen stemmen. Jammer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
[..]
gisteren hebben ze afgesproken dat huub als eerste tegen stemt en daarna syl en ilona....dus dan krijgen ze alle drie toch de shit over zich heen.
ja, ilona wilde pertinent niet dat huub als laatste stemde...ze wilde niet zgn meestemmen omdat ze niet wilde liegen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ooo..... gaan ze allemáál tegen stemmen. Jammer.
Het is leuker als BBNN tot op het allerlaatst in de veronderstelling verkeren dat Nena moet wieberen.
Ik weet niet precies meer hoe ze het willen doen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is leuker als BBNN tot op het allerlaatst in de veronderstelling verkeren dat Nena moet wieberen.
ik denk dat yvon het helemaal nog niet zo slecht zietquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:41 schreef avonne het volgende:
Yvonne blijft er bij dat Natasia niet weggaat als ze "haar doelen bereikt heeft"
Bart is er van overtuigd dat Natasia wel weggaat
dat is ook waar ... dat schreven die meiden ook, dat het een reclamestuntje wasquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:39 schreef 2live het volgende:
Dat wat hij zegt over de hoeren van Huub, dat klopt denk ik wel.
Nee OK, maar daarom kan Húúb toch nog wel aanvankelijk meestemmen? Mooiste scenario, mijns inziens: Huub moet als een van de eersten Nena wegstemmen. Daardoor groeit bij BBNN het vertrouwen dat het gaat lukken, waardoor hun motivaties tegen Nena alleen nog maar roekelozer en harder worden.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ja, ilona wilde pertinent niet dat huub als laatste stemde...ze wilde niet zgn meestemmen omdat ze niet wilde liegen.
En hetgeen hij zegt over het verdere belang van huub's tegenstem ook......quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:39 schreef 2live het volgende:
Dat wat hij zegt over de hoeren van Huub, dat klopt denk ik wel.
heb ik net ff gemist....quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef bosb het volgende:
[..]
En hetgeen hij zegt over het verdere belang van huub's tegenstem ook......
Huub deelt vanavond een klap(je) uit, waarvan ik denk dat deze bij Bart brain en .nl niet eens aankomt. Daarna heeft hij er helemaal 0,0 aan..... Alleen nataasia zou woest kunnen worden, maarja daarvoor kun je net zo goed de vuilniszak laten staan.
wat ik begreep wil Huub een statement maken en het huis definitief verdelen in 2 kampen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee OK, maar daarom kan Húúb toch nog wel aanvankelijk meestemmen? Mooiste scenario, mijns inziens: Huub moet als een van de eersten Nena wegstemmen. Daardoor groeit bij BBNN het vertrouwen dat het gaat lukken, waardoor hun motivaties tegen Nena alleen nog maar roekelozer en harder worden.
Laat dan llona als laatste het bommetje plaatsen, zou ik zeggen.
Wel mee eens, tenzij... je BBNN écht even laat denken dat het ze gelukt is. En als ze in de veronderstelling zijn dat het in de pocket is, en dan op het allerlaatst valt hun plan alsnóg in duigen, dan is het wel degelijk een tik op de neus. Al zullen ze beweren van niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef bosb het volgende:
[..]
En hetgeen hij zegt over het verdere belang van huub's tegenstem ook......
Huub deelt vanavond een klap(je) uit, waarvan ik denk dat deze bij Bart brain en .nl niet eens aankomt. Daarna heeft hij er helemaal 0,0 aan..... Alleen nataasia zou woest kunnen worden, maarja daarvoor kun je net zo goed de vuilniszak laten staan.
Ik stuur gewoon iedereen vroeg naar bed en zorg voor genoeg popcorn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als het zo gaat als gepland kan het nog een latertje worden vanavond
Tsja, alsof dat nu nog niet gebeurd is..... Hij zou beter iemand naar huis kunnen laten gaan, dan zit er nog wat progressie in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik begreep wil Huub een statement maken en het huis definitief verdelen in 2 kampen.
en dat is speltechnisch gezien toch echt niet slim....quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik begreep wil Huub een statement maken en het huis definitief verdelen in 2 kampen.
Met als achterliggend idee dat Bart zal inzien dat het andere kamp te hecht is, en zich dan oppportunistisch zal gaan inzetten om NL de volgende keer het huis uit te krijgen. Iets wat grote kans van slagen heeft, m.i.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef avonne het volgende:
[..]
kom ik bij jou popcorn etenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon iedereen vroeg naar bed en zorg voor genoeg popcorn.![]()
huub's ego is te groot, hij overziet het grote geheel niet. En beseft niet wat voor machtig wapen hij in de hand heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:53 schreef Curious-PB het volgende:
Hij is gewoon een statement op te laten zien wie met wie speelt![]()
& ik denk dat de klap voor Brian het grootst zal zijn
Speltechnisch is het alleen wel leuk om te zien hoe de reacties zullen zijn. Maar sowieso als je mensen het huis uit wilt moet je niet bij het Huub/Sylvia groepje zijn, die zullen elkaar de komende maanden blijven steunen.
hmm.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Yvonne stelt voor dat Bart eens iets leuks doet voor Lesley ... bloemetje, ontbijtje op bed ...
Dáár had Bart nog niet aan gedacht .... lul de behanger !
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, mijn verwachtingen vanavond zijn niet al te hoog gespannen, en het zou (wat al vaker is gezegd) beter zijn dat de laatste persoon (in dit geval Huub bijv) tegenstemt, en niet allemaal tegen (bovendien zodra de eerste een stem tegen geeft dan is de stemming subiet voorbij en hoeven de anderen niet eens meer te spreken)
Ik vertrouw Lesley ook voor geen meter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoorde Bart zeggen dat Lesley vanavond toch komt.
Daar ben ik wel wat bang voor. Die schrijft wel een briefje voor Bart waarin hem verteld wordt dat Bart niet tegen Nena moet stemmen. Anders zou hij wel eens kunnen zakken in populariteit.
Iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]Daarom is een goede regie en stemvolgorde ook zo belangrijk.
Anders wordt het een enorme anti-climax vanavond, en zelfs een morele overwinning voor BBNN.![]()
Het gaat wel degelijk zijn invloed hebben, dit 'geintje'.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:48 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik vind het ook een hoop ophef over niets. Tenzij Huub met de laatste stemmer heeft afgesproken om ook ja te stemmen en Nena dus naar huis te sturen. Zo niet, dan is het een vrij zinloze actie.
Huub heeft nu vertrouwen gewonnen bij de ratpack. Dat vertrouwen kan hij beter voor andere dingen gebruiken dan een zinloos grapje. Daarna zal het helemaal moeilijk worden om iets klaar te spelen bij de Tokkies.
Ben ik het mee eens, was een mooie extra dimensie geweest!quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:08 schreef Utrecht het volgende:
Wat pas slim geweest was, was Bart etc. voor het blok te zetten.
Huub vraagt een stemming voor Natanael (of Natasia) aan en deelt voor de vergadering vast mee dat niemand bereid is (van zijn kamp) om Nena weg te stemmen.
Als Bart echt elke maand er iemand uit wil hebben, kan hij wel meedoen met hun stemming en Natanael eruit stemmen.
Dan zet je ze echt voor het blok.
Zou kunnen, dat het door achter bedacht is. Maar het is ook plausibel dat NL zélf heeft besloten dat een romance een taktisch goede zet is. Hij wordt dan, is zijn redenatie, interessanter uitzendmateriaal (dat is gisteren al gebleken). En dus wordt zijn positie dan steviger t.o.v achter. Ook hoopt hij dat zijn "ontluikende liefde" het bij de kijkers goed zal doen, waardoor hij bij een volgende poll meer contactpunten binnensleept en niet in een Angelique-scenario terecht komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:03 schreef farceman het volgende:
Die zogenaamde verliefdheid van .NL op die kapster is helemaal hilarisch gescript.
Ik ben het met je eens gert.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk zijn invloed hebben, dit 'geintje'.
Bart zal zich gaan realiseren dat zijn 'planning' danig in de soep gaat lopen en dat als hij mensen weg wil hebben hij toch echt in zijn 'eigen vlees' (NL, Natasia) zal moeten gaan snijden.
Brian's hoop op het vertrek van zijn eigen kwelgeest Nena wordt hard de grond ingeboord, en dat zal zeker zijn weerslag hebben, ook al omdat Huub de deur heeft opengezet voor hem.
NL zal zijn positie in het huis voelen verzwakken, omdat hij zich zal realiseren dat hij eigenlijk de enige is die eruit gestemd zal kunnen worden.
En Natasia... ach ja. Die woont in haar eigen cocon, misschien dat ze nog eens gaat snappen dat Nena helemaal niet dat domme gansje is waar ze haar voor houdt. En dat zijzelf aan de kant van de dommerikken staat.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:03 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom iedereen zo vroeg naar huis stemmen, als je voor de eindoverwinning zit, het huis komt pas over 2 jaar vrij, oke iets minder. Als ze nu iedereen al naar huis sturen, dan heb je straks alleen dat miljoen, dat is het enige wat nu vrij is. Het wordt dan erg ongezellig om een jaar te kijken naar 2 of drie personen, want die zullen blijven tot het einde. Dat is pas saai. Huub vindt het erg gezellig daar en hij heeft gelijk, als hij voor de eindoverwinning daar zit, wat is tijd? Alleen is ook maar alleen. Ik kreeg de indruk dat Yvonne Bart er juist op attendeerde dat Nat....... niet weggaat, dat zij blijft voor de eindoverwinning en zeker tot 24 september blijft, ongeacht wat er gebeurt, als hij er van overtuigd is dat zij voor het geld er niet uitkan, dan had hij die conclusie ook al zelf kunnen trekken en ja dan zullen ook de operaties, wel eens kunnen gaan plaats vinden, natuurlijk als een plastische chirurgie kliniek genoeg sponsering geeft, zie de vlieglessen van Ilona. Wel is het natuurlijk zo dat als er iemand vrijwillig opstapt, de mogelijkheid blijft bestaan om er een nieuwe player in te gooien, die dan ook weer 2 jaar moet voor het huis, zo kan het dus heel lang duren en denk ik dat niemand, die er nu zit het zou kunnen gaan winnen, misschien Huub, die heeft kip noch kraai en alles wat iemand zou kunnen begeren wordt hem aangedragen.
In twee posts onder elkaar even de hele essentie van het spel.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het gaat wel degelijk zijn invloed hebben, dit 'geintje'.
Bart zal zich gaan realiseren dat zijn 'planning' danig in de soep gaat lopen en dat als hij mensen weg wil hebben hij toch echt in zijn 'eigen vlees' (NL, Natasia) zal moeten gaan snijden.
Brian's hoop op het vertrek van zijn eigen kwelgeest Nena wordt hard de grond ingeboord, en dat zal zeker zijn weerslag hebben, ook al omdat Huub de deur heeft opengezet voor hem.
NL zal zijn positie in het huis voelen verzwakken, omdat hij zich zal realiseren dat hij eigenlijk de enige is die eruit gestemd zal kunnen worden.
En Natasia... ach ja. Die woont in haar eigen cocon, misschien dat ze nog eens gaat snappen dat Nena helemaal niet dat domme gansje is waar ze haar voor houdt. En dat zijzelf aan de kant van de dommerikken staat.
Ws. niet zozeer gedreigd maar wel geïnstrueert om het er niet over te hebben (de stemming, en wat Huub van plan is)quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:47 schreef Mika25 het volgende:
Yvonne is het prototype van een roddeltante en ze heeft niets gezegd?!? Ben benieuwd of de redactie het personeel gewaarschuwd (gedreigd) heeft...
Overigens heeft Yvonne wel gelijk over Lesley/Bart. Had die opmerking iets te maken met 14 feb (Valentijns dag) of iets dergelijks? Zal me niets verbazen dat Bart zo met het spel bezig is dat ie valentijns dag gaat vergeten
Ja, heb ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is boeiend om naar de combi Huub en Nena te kijken...
Ze hebben gewoon directe gesprekken over iets concreets. Niet zoals Bart die praat in puzzels, wat erger ik me daar toch aan.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, heb ik ookWaarom kan ik niet zozeer onder woorden brengen maar het is gewoon onderhoudend
Ben benieuwd wat de invloed daarvan op Syl is (niet het feit dat jij graag naar ze kijkt hoor)quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is boeiend om naar de combi Huub en Nena te kijken...
Mwah, soms is Bart ook wel straight up maar vooral met Lesley (en ook NL) praat hij erg gecodeerdquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon directe gesprekken over iets concreets. Niet zoals Bart die praat in puzzels, wat erger ik me daar toch aan.
helemaal mee eens !quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:18 schreef easy-going het volgende:
Wat er ook gebeurd vanavond ..... 3 dagen voorpret nemen ze ons niet meer af![]()
Hopelijk niet nee, maar iedereen die langskomt in DGK moet eerst langs de redactie en die zullen hem daar wel even op wijzen verwacht ikquote:Op donderdag 25 januari 2007 12:57 schreef Meneermax het volgende:
Ik hoop dat die rijleraar zich niet verlult trouwens. In die leswagen zullen wel geen cams zitten...
Volgens mij is dat Amsterdams: een beetje verhullend praten, om het interessanter en minder banaal te laten klinken. Om een diepere laag te suggereren.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:52 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon directe gesprekken over iets concreets. Niet zoals Bart die praat in puzzels, wat erger ik me daar toch aan.
Ten eerste omdat Nena helemaal opbloeit en veel opener en gezelliger is als ze met Huub praat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Denk dat die twee gewoon een klik blijken te hebben, en dat dat met name Nena goed doet. Ik vind het iig heel leuk om te zien dat Huub een heel andere kant van Nena aanboort.quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:50 schreef Kinga het volgende:
Vorige keer werd Sylvia opgehaald in dat zelfde busje, dus die zal nu wel lessen moeten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
ze lest toch niet in een busje ???
Ik maak me meer zorgen om Lesley die straks komt.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:26 schreef avonne het volgende:
ai.... David de poolboy.... als die zijn waffel maar houdt!
Dit trut voelt zichzelf ook een soort bewoner. Ze wil graag een rol spelen in het programma, maar ze moet d'r muil houwe.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:29 schreef Utrecht het volgende:
Wat loopt die blonde trien nou te blaten tegen NL en Bart.
Hou je bek, je verraadt alles.
Awww!quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze huilt weet alleen niet waarom
ze is alvast afscheid aan het nemen van brian .....ik kan het me niet voorstellen dat ze na de stemronde ooit nog met hem gaat pratenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:37 schreef Missy_1974 het volgende:
ja ze huilt weet alleen niet waarom
ze vergeeft altijd alles iedereenquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:38 schreef snetje het volgende:
[..]
ze is alvast afscheid aan het nemen van brian .....ik kan het me niet voorstellen dat ze na de stemronde ooit nog met hem gaat praten![]()
Weet iemand voor hoelang die Yvonne en de rest van het personeel is aangenomen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit trut voelt zichzelf ook een soort bewoner. Ze wil graag een rol spelen in het programma, maar ze moet d'r muil houwe.![]()
Tja, je moet meisjes gewoon een minderwaardigheidscomplex aanpraten zodat ze blijven bedelen om goedkeuring.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:49 schreef Miraaa het volgende:
Ik ben ff een teiltje halen, want naar dit gelul kan ik niet luisteren..........zelfs een man van in de 90 lult nog niet zo oudbakken als hij .![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Wat is Nena aan het doen volgens jullie?
Heel goed dat je haar bij de naam noemt, en niet die stomme afkorting.quote:
Uitgaande dat ze zeker is van Huubquote:Op donderdag 25 januari 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
Wat is Nena aan het doen volgens jullie?
Heb het gemist, maar Huub is echt geniaal.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef avonne het volgende:
Huub "Ilona, ga het tegen de mannen zeggen, dat Brian misschien roet in het eten gaat gooien"
Ilona "ik wil eerst met Nena spreken"
Huub "dan ga ik naar de mannen toe!"
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:03 schreef Marije het volgende:
zal Brian tegen gaan stemmen vanavond?
O bah. wat heb jij een lelijke avatar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:06 schreef Curious-PB het volgende:
Volgens mij weet Nena het niet meer![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:08 schreef avonne het volgende:
Nel wil een travestiet bestellen voor Huub, dat hij pas in bed er achter komt dat het een man is
das waar.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Satanael wil een travestiet voor Huub laten komen.
Die zal die homo wel weten te vinden, waar het hart vol van is...
quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:10 schreef Peter6000 het volgende:
Doelloos achter internet zitten heet "The Office".
Want Bart gaat richting The Office.
ze heeft hem laten weten dat ze er bewust van is dat hij haar eruit gaat stemmen als ik het goed begrijp.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:14 schreef rooie3 het volgende:
Wat is Nena nu aan het doe.
Snap er niks meer van.
Nee hoor. ze denken nu dat nena het bij de anderen gaat proberen (om niet weggestemd te worden) dus nu weten ze dat er dus een kans is dat het niet door gaat.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:19 schreef Fc_k het volgende:
Ik denk dat het zelfs goed is dat Nena dit heeft gedaan.
Vanavond komt de klap voor Brain NOG harder aan :d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |