heb ik net ff gemist....quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef bosb het volgende:
[..]
En hetgeen hij zegt over het verdere belang van huub's tegenstem ook......
Huub deelt vanavond een klap(je) uit, waarvan ik denk dat deze bij Bart brain en .nl niet eens aankomt. Daarna heeft hij er helemaal 0,0 aan..... Alleen nataasia zou woest kunnen worden, maarja daarvoor kun je net zo goed de vuilniszak laten staan.
wat ik begreep wil Huub een statement maken en het huis definitief verdelen in 2 kampen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee OK, maar daarom kan Húúb toch nog wel aanvankelijk meestemmen? Mooiste scenario, mijns inziens: Huub moet als een van de eersten Nena wegstemmen. Daardoor groeit bij BBNN het vertrouwen dat het gaat lukken, waardoor hun motivaties tegen Nena alleen nog maar roekelozer en harder worden.
Laat dan llona als laatste het bommetje plaatsen, zou ik zeggen.
Wel mee eens, tenzij... je BBNN écht even laat denken dat het ze gelukt is. En als ze in de veronderstelling zijn dat het in de pocket is, en dan op het allerlaatst valt hun plan alsnóg in duigen, dan is het wel degelijk een tik op de neus. Al zullen ze beweren van niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:42 schreef bosb het volgende:
[..]
En hetgeen hij zegt over het verdere belang van huub's tegenstem ook......
Huub deelt vanavond een klap(je) uit, waarvan ik denk dat deze bij Bart brain en .nl niet eens aankomt. Daarna heeft hij er helemaal 0,0 aan..... Alleen nataasia zou woest kunnen worden, maarja daarvoor kun je net zo goed de vuilniszak laten staan.
Ik stuur gewoon iedereen vroeg naar bed en zorg voor genoeg popcorn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als het zo gaat als gepland kan het nog een latertje worden vanavond
Tsja, alsof dat nu nog niet gebeurd is..... Hij zou beter iemand naar huis kunnen laten gaan, dan zit er nog wat progressie in.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik begreep wil Huub een statement maken en het huis definitief verdelen in 2 kampen.
en dat is speltechnisch gezien toch echt niet slim....quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ik begreep wil Huub een statement maken en het huis definitief verdelen in 2 kampen.
Met als achterliggend idee dat Bart zal inzien dat het andere kamp te hecht is, en zich dan oppportunistisch zal gaan inzetten om NL de volgende keer het huis uit te krijgen. Iets wat grote kans van slagen heeft, m.i.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:45 schreef avonne het volgende:
[..]
kom ik bij jou popcorn etenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:46 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik stuur gewoon iedereen vroeg naar bed en zorg voor genoeg popcorn.![]()
huub's ego is te groot, hij overziet het grote geheel niet. En beseft niet wat voor machtig wapen hij in de hand heeft.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:53 schreef Curious-PB het volgende:
Hij is gewoon een statement op te laten zien wie met wie speelt![]()
& ik denk dat de klap voor Brian het grootst zal zijn
Speltechnisch is het alleen wel leuk om te zien hoe de reacties zullen zijn. Maar sowieso als je mensen het huis uit wilt moet je niet bij het Huub/Sylvia groepje zijn, die zullen elkaar de komende maanden blijven steunen.
hmm.....quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
Yvonne stelt voor dat Bart eens iets leuks doet voor Lesley ... bloemetje, ontbijtje op bed ...
Dáár had Bart nog niet aan gedacht .... lul de behanger !
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, mijn verwachtingen vanavond zijn niet al te hoog gespannen, en het zou (wat al vaker is gezegd) beter zijn dat de laatste persoon (in dit geval Huub bijv) tegenstemt, en niet allemaal tegen (bovendien zodra de eerste een stem tegen geeft dan is de stemming subiet voorbij en hoeven de anderen niet eens meer te spreken)
Ik vertrouw Lesley ook voor geen meter.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:57 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoorde Bart zeggen dat Lesley vanavond toch komt.
Daar ben ik wel wat bang voor. Die schrijft wel een briefje voor Bart waarin hem verteld wordt dat Bart niet tegen Nena moet stemmen. Anders zou hij wel eens kunnen zakken in populariteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |