quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:46 schreef arneaux het volgende:[..]
Misschien zouden homos s niet allerlei optochten moeten blijven organiseren, aparte cafés moeten hebben en niet de onbegrepen debielen moeten uithangen. Vervang in die vorige zin s door Moslims. Dan is t niet te bedenken dat ze in aparte cafés etc zouden uitgaan of wel? Je moet er zelf wat van maken en niet met een vinger richting de maatschappij gaan wijzen.
Kijk die optochten vind ik grappig, omdat ik weet dat ik zo niet ben.
Mensen zijn wel geshocked als ik zeg dat ik homo ben en helemaal als ze mijn vriend zien (stoer windsurftype.. en wat dat betreft draag ik al mijn steentje bij, omdat ik er ook niet gek overdoe. Vind het altijd wel grappig dat als ik mensen vertel dat ik homo ben dat ik dan meteen de meest intieme geheimen van iemand krijg te horen omdat zij denken dat het heel erg persoonlijk is dat ik homo ben..terwijl het voor mij allang geen issue meer is.
Ik denk dat veel hetero's veel kunnen leren ook van de gayscene. Ik heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt in een gaytent. De sfeer is veel ontspannender.
Ik geef toe dat die gayprides enzo mensen een verkeerd beeld geven..maar het is maar een klein deel van de homo´s die echt zo zijn.
BTW Arneaux als je Fedde kent ken je Maaike waarschijnlijk ook wel. Hij remixed de nieuwe single van Robbie Williams hoorde ik van haar.