Jazeker! Album heet Drums and Guns.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef Z het volgende:
Maar hij is gelekt?
Doet me heel erg denken aan The Magnetic Fields.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 00:38 schreef Afunados het volgende:
Kent iemand Limousine? Indiebandje uit Cordoba, verschillende prijzen gewonnen, maar succes is beperkt tot Spanje voorlopig.
Ik heb al een aantal jaar een nummer van hen op mijn computer/Ipod staan: A Drive, echt geniaal. Helaas staat hij niet meer op hun Myspace pagina (ik heb het nummer leren kennen van een Razzmatazz CD).
Wat andere nummers zijn te beluisteren op de Myspace van Limousine: http://www.myspace.com/limousinemusic
Kent iemand ze? Want op Wikipedia stond dat ze het eerste album ook in o.a. Nederland hebben uitgebracht/gepromoot. Zou hun albums reuzegraag willen hebben
Zijn die al uit?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Beste albums die ik al gehoord heb dit jaar:
- LCD Soundsystem
- Metric
Vind de nieuwe Shins en Of Montreal nog steeds behoorlijk minder dan de vorige(n).
Wat heb jij in eens met releasedata.quote:
Kings Of Leon heb ik ook nog niet gezien...quote:
Hm op de site van Metric zie ik dat Live it Out net uitgebracht is? Dat zal wel wereldwijd zijn dan, volgens mij is het een 2005 albumquote:Op vrijdag 23 februari 2007 09:48 schreef ranja het volgende:
Metric? Hm hoop dat die beter is dan Live it Out, op een paar ijzersterke nummers na viel die wat tegen.
Als het qua Metric over Live it Out gaat is die dus niet gelekt maar gewoon al heel lang uit in Canada.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:35 schreef Z het volgende:
Met uit bedoel ik eigenlijk ook gelekt.
quote:Grow Up and Blow Away was the first recorded album by indie rock band Metric. The album was recorded in 2002, but delayed for years by their record label. As the years passed, the band's sound changed to the point where they no longer felt the album would be what the fans expected to hear, so Metric recorded a completely new album, Old World Underground, Where Are You Now?, and released that instead. Grow Up and Blow Away is widely available as an Internet download. Recently Last Gang Records purchased the rights to it and planned a release for 2007.
Okquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
het gaat over Grow Up And Blow Away
Die van LCD Soundsystem was best vroeg gelekt. Ik vond het ook verwonderlijk aangezien de releasedate ergens in maart was.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:35 schreef Z het volgende:
Met uit bedoel ik eigenlijk ook gelekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |