quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ow, dubbel topic. Jij was eerder volgens mij..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Same here, en daardoor gaat morgen 'n collega van me "dood". Door haar verdomme zeker 'n uur langer bezig geweest
Ik wens je alle sterkte toe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef clauwheee het volgende:
Verdrietig en opgelucht tegelijk.
Na zes jaar..afgelopen dinsdag uit elkaar gegaan. Vanavond aan familie verteld. Boe. Zo maar slapen.
ik wens je een heel fijn weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:18 schreef DeeCruise het volgende:
Best lekker eigenlijk....Onverwacht het weekend vrij, waardoor ik bij mijn meisje langskan![]()
![]()
Thanx! Jij uiteraard hetzelfde gewenstquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:09 schreef Sappys het volgende:
Kut, net een blauwtje gelopen bij een meisje waar ik toch wel een klein beetje flieft op was,
Doe lekker rustig aan meid, en zet jezelf niet teveel onder druk. Je hebt nu gelukkig een tijdje om aan je gezondheid te werken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Helemaal kapot, het gaat echt weer de verkeerde kant op met m'n gezondheid.
Probeer jezelf tot rust te manen.. is lastig soms weet ik, maar je lichaam vraagt erom..*knuf geeft..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Helemaal kapot, het gaat echt weer de verkeerde kant op met m'n gezondheid.
Ja leuk bedacht allemaal... maar je ziet op je fotootje allemaal verschillende soorten.. en sommige zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:08 schreef spoor4 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Plenty more fish in the sea.
Ik heb het koud, maar voel me prima.
Komt vast goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef Christine het volgende:
Een beetje dipperig en moe.
Ik háát onzekerheid.
Was het maar woensdag!
Hear Hear! leve de firma Grolsch!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 06:20 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me momenteel ongelooflijk goed, mede dankzij de firma Grolsch, en ik heb zo'n vermoeden dat ik me morgenochtend om 10 uur, als ik iemand moet verhuizen, iets minder prettig voel
nee jammer genoeg nog nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef _Bar_ het volgende:
huilerig.... blegh is deze dag al voorbij?
Gewoon gigantischmijn kleine ventje missen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee jammer genoeg nog niet
hoezo huilerig?
Welke stad?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:29 schreef MmadviewW het volgende:
kut, was geen zak aan in de stad
Nu pas ?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:43 schreef Eric_Cantona het volgende:
Behoorlijk aan de pin, maar gelukkig bijna weekend en als 't goed is 'n rustige middag. En 't huurcontract is binnen, dus de bal gaat nu eindelijk rollen
Nog 'n goeie maand, dan eindelijk weg hier
Heej! Jah, maar dat maakt 't er niet minder leuk om natuurlijkquote:
Hier ook, maar verder wel aardig.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef Q. het volgende:
Hoofdpijnerig.
Ik ook..quote:Op zondag 28 januari 2007 12:38 schreef Q. het volgende:
Hoofdpijnerig.
en Ajaxquote:Op zondag 28 januari 2007 17:36 schreef LadyDana het volgende:
Tja wel weer goed nu... tot half 3 uitgeslapenGeen last van een kater, alleen spierpijn en een blauwe knie van het zaalvoetbaltoernooi gister, maar wel een poedelprijs in ontvangst genomen hehe
![]()
*knuffel geeft*quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Gremen het volgende:
niet echt oke, alleen en daardoor onrustig![]()
Geen zin om leuke dingen te doen, terwijl dat juist het gene is waardoor het weer weg gaat![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 22:20 schreef _Bar_ het volgende:
hoe krijgt iemand het voor elkaar om me gelijk weer in huilen uit te laten barsten en mij een rot gevoel te bezorgen.....
volgens mij had ik op jou gestemd voor de miss fokquote:
Jij hebt je koeriersjob weer terug? Relaxt man.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef RealZeus het volgende:
Haske goed.
![]()
Ik heb brood gesmeerd,mijn cd-bak even ververst,want ik ga zo wer heerlijk de avonddienst in.Heerlijk,elke dag weer 600 kilometer sturen.Mijn eigen vertrouwde 600 kilometer die ik al jaren doe.![]()
Het leven is weer heerlijk.
![]()
over je samenwonen?quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ziek?![]()
OT: Wel oke. Beetje moe en enigzins in de spanning, maar oke.
Vandaag is de laatste reageerdag van de woning, dus tot 12 uur ben ik aan het duimen dat het is gelukt.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
over je samenwonen?
Ik voel me nog beter.. moeheid van squash is wat weggetrokken
Mja, heel de dag op bed gelegen, en nu voel ik me nog net zo brak...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:36 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ziek?![]()
OT: Wel oke. Beetje moe en enigzins in de spanning, maar oke.
*Knuf geeft...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:22 schreef bigbird het volgende:
voel me erg kloteruzie gehad met iemand die me erg dierbaar is
Heftigquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef clauwheee het volgende:
Verdrietig en opgelucht tegelijk.
Na zes jaar..afgelopen dinsdag uit elkaar gegaan. Vanavond aan familie verteld. Boe. Zo maar slapen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef spoor4 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=mCwKbUVyHLY
600km, waar moet je heenrijden?quote:Op maandag 29 januari 2007 12:49 schreef RealZeus het volgende:
Haske goed.
![]()
Ik heb brood gesmeerd,mijn cd-bak even ververst,want ik ga zo wer heerlijk de avonddienst in.Heerlijk,elke dag weer 600 kilometer sturen.Mijn eigen vertrouwde 600 kilometer die ik al jaren doe.![]()
Het leven is weer heerlijk.
![]()
Waarom ga je stoppen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:12 schreef TheSorrow het volgende:
Nu w8en op paps, ff vertellen dak met school stop.... ben benieuwd hoe hard ie gaat flippen
Geen motivatie whatsoever... Ik kom thuis en dan zit ik al 8r de pc, om daar nou mn werk van te makenquote:
Ga je wel weer beginnen aan andere opleiding? tot zo ver mijn nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Geen motivatie whatsoever... Ik kom thuis en dan zit ik al 8r de pc, om daar nou mn werk van te maken+ Je komt aan op school, geen leraar te bekennen, zelfs je lokaal is al bezet... Om moedeloos van te worden
Voorlopig niet...ik zou niet weten wat ik wilquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:29 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ga je wel weer beginnen aan andere opleiding? tot zo ver mijn nieuwsgierigheid
Het is verzet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Succes met je behandeling morgen Mir.
Fijn dat je zo blij bent,en al vast hartelijk gefeliciteerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 02:01 schreef ma_jojo het volgende:
Blij dat m'n tentamens eropzitten.
Blij dat ik morgen de hele dag bij mn vriendje ben.
Blij dat ik bijna jarig ben.
Wat lief, dankjequote:Op woensdag 31 januari 2007 02:20 schreef vronie het volgende:
[..]
Fijn dat je zo blij bent,en al vast hartelijk gefeliciteerd![]()
Liefs Vronie
Dat dus!quote:Op woensdag 31 januari 2007 05:45 schreef ThunderChild het volgende:
Veels te vroeg deze ochtend . . .![]()
![]()
Meebrullen op muziek wil nog wel eens helpen...tegen frustratie..en andere gemoedstoestandenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:50 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Mwoa...nog pijn...verder met name erg lamlendig en niet zo vrolijk... Met behulp van een doorgestuurd liedje van Keane (mijn dank is groot Nixxie) zo maar eens meebrullen!
Wat is er vrijdagavond? Blackout toevallig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het is verzet.
Moe, slapen, was het maar vrijdagavond.
Dat was eerst wel het plan, maar nu geloof ik niet meer.quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat is er vrijdagavond? Blackout toevallig?
Ja, Pendulum is wel leuk, zelfs uren achter elkaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 18:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat was eerst wel het plan, maar nu geloof ik niet meer.
De 24e ofzo is wel Pendulum geloof ik, maar ik vraag me af of dat leuk is uren achter elkaar.
OT: Zwaar teleurgesteld in de rare gang van zaken bij de SSH. Kutorganisatie.![]()
Krijg je eerst te horen dat je de woonruimte krijgt en dan: oh nee toch niet!
Goed gevoel over of niet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vreselijk moe.. maar mn tentamens zitten erop, ben klaar, heb lekker anderhalve week vrij en nu maar hopen op een goede afloop
Klopt alleen ik heb gemerkt dat het niet werkt als je kies/kaak/hoofdpijn hebt omdat het nog meer pijn doet aan mijn hoofd en als oor een opgezwollen wang/mond niet eens mee kunt brullen....quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Meebrullen op muziek wil nog wel eens helpen...tegen frustratie..en andere gemoedstoestanden
Moet je gember eten... dat schijnt te helpen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Q. het volgende:
bah, misselijk.
Ach gut.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben er gewoon een beetje verdrietig van, dat komt ook wel weer goed, maar ik had me er gewoon echt heel erg op verheugd.
je bent zwangerquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
Hoofdpijn, duizelig en misselijk,
wel oke dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |