quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ow, dubbel topic. Jij was eerder volgens mij..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Same here, en daardoor gaat morgen 'n collega van me "dood". Door haar verdomme zeker 'n uur langer bezig geweest
Ik wens je alle sterkte toe.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:45 schreef clauwheee het volgende:
Verdrietig en opgelucht tegelijk.
Na zes jaar..afgelopen dinsdag uit elkaar gegaan. Vanavond aan familie verteld. Boe. Zo maar slapen.
ik wens je een heel fijn weekendquote:Op vrijdag 26 januari 2007 02:18 schreef DeeCruise het volgende:
Best lekker eigenlijk....Onverwacht het weekend vrij, waardoor ik bij mijn meisje langskan![]()
![]()
Thanx! Jij uiteraard hetzelfde gewenstquote:
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 08:09 schreef Sappys het volgende:
Kut, net een blauwtje gelopen bij een meisje waar ik toch wel een klein beetje flieft op was,
Doe lekker rustig aan meid, en zet jezelf niet teveel onder druk. Je hebt nu gelukkig een tijdje om aan je gezondheid te werken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Helemaal kapot, het gaat echt weer de verkeerde kant op met m'n gezondheid.
Probeer jezelf tot rust te manen.. is lastig soms weet ik, maar je lichaam vraagt erom..*knuf geeft..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Helemaal kapot, het gaat echt weer de verkeerde kant op met m'n gezondheid.
Ja leuk bedacht allemaal... maar je ziet op je fotootje allemaal verschillende soorten.. en sommige zijn zeldzaamquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:08 schreef spoor4 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Plenty more fish in the sea.
Ik heb het koud, maar voel me prima.
Komt vast goed.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:18 schreef Christine het volgende:
Een beetje dipperig en moe.
Ik háát onzekerheid.
Was het maar woensdag!
Hear Hear! leve de firma Grolsch!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 06:20 schreef thaleia het volgende:
Ik voel me momenteel ongelooflijk goed, mede dankzij de firma Grolsch, en ik heb zo'n vermoeden dat ik me morgenochtend om 10 uur, als ik iemand moet verhuizen, iets minder prettig voel
nee jammer genoeg nog nietquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:41 schreef _Bar_ het volgende:
huilerig.... blegh is deze dag al voorbij?
Gewoon gigantischmijn kleine ventje missen....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee jammer genoeg nog niet
hoezo huilerig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |