quote:
Hartstikke, we staan zelfs 2x op de FPquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef Leonos het volgende:
Sorry dat ik geen OP gemaakt had
Maar had het verleden x al gedaan en bovendien vind sautor het leuk
Had je dat ook tegen Lotte verteld?quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef maniack28 het volgende:
[...]
Wie? Wie??????? OWWWWWWWWWWW We zouden na Oasepop een korte break houden
Vanaf nu dus geen invites meer accepteren
Jij zit niet in onze band knurft... Heb er een paar gecancelled, kweenie of we al famehit hebben, zo ja dan ben ik behoorlijk pissed offquote:
From: M. Zaunbrecherquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hartstikke, we staan zelfs 2x op de FP
[..]
Had je dat ook tegen Lotte verteld?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef StupidByNature het volgende:
Maar Maniack... Je begrijpt toch dat ik in moest grijpen na mijn prutgig in Brussel... Je zou anders ons misschien nog wel eens langs kunnen stuiven. Dat kon ik echt niet laten gebeuren! Het is jammer dat je het zo vroeg door hebt
Ik was het niet, Lotte was het niet (waarschijnlijk), jij was het niet... Dus er blijft er nog een over, die angstvallig stil isquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was het niet, Lotte was het niet (waarschijnlijk), jij was het niet... Dus er blijft er nog een over, die angstvallig stil is![]()
quote:
quote:Barcelona ® SimkinClub [MR] 2007-03-15 12:00 Design INFO
London The London Depot ~MR~ 2007-03-15 12:00 Design INFO
Ok, dat was dus geen goed planquote:The Cowards goes for an encore with Veevervoer but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
quote:Got into the TOP 10 Who Is Winning list
Ik heb gister nog twee encores gegeven. Ik heb zelfs een screen gezien waar 4 encores werden gegeven. Je encore moet vooral populair zijn om succesvol te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ok, dat was dus geen goed planDacht we doen een nieuw nummer, en dan Oraal ontmaagd, dat moet goedkomen, niet dus
Ik heb ff geprobeerd, je kan niet twee keer een encore geven... Of in ieder geval, je kan niet twee keer van het podium gaan, en weer terugkomen
Je moet ook niet Veevervoer doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ok, dat was dus geen goed planDacht we doen een nieuw nummer, en dan Oraal ontmaagd, dat moet goedkomen, niet dus
Ik heb ff geprobeerd, je kan niet twee keer een encore geven... Of in ieder geval, je kan niet twee keer van het podium gaan, en weer terugkomen
Volume omhoog en stage equipment kapotslaan doet het goed. En slechte nummers eruit halen. Oude systeem was 15 nummers perfect, nu beter 10 nummers met goeie kwaliteit/popularity ipv 15 nummers met 5 mindere nummers ertussenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef StupidByNature het volgende:
He, hebben jullie al conclusies getrokken wat goed is en wat niet bij het nieuwe systeem? Op het popo forum houdt men zich stil om maar niks weg te geven aan anderen.
Staan jullie hier open om ervaringen uit te wisselen? (vooral MR bands)
Pauperquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was het niet, Lotte was het niet (waarschijnlijk), jij was het niet... Dus er blijft er nog een over, die angstvallig stil is![]()
invitations staan op 'No'...
Nou, vanaf 13 nummers krijg je te zin dat het publiek tevreden was met het aantal nummers. Onder 8 is te weinig. Daar tussenin is neutraal denk ik, aangezien er nog een positief, nog een negatief bericht komt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef maniack28 het volgende:
Waarom is het publiek niet tevreden? Dat blijkt nergens uit de zinnen oid...
Omdat de mood van de audience bij het verlaten van de zaal beslissend is voor de showrating. Als ik 10 nummers + 3 hele slechte speel, dan is de mood van de audience simpelweg lager bij het verlaten dan wanneer ik die 3 nummers weglaat. Maar binnenkort hebben wij weer 13 nummers hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:44 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Nou, vanaf 13 nummers krijg je te zin dat het publiek tevreden was met het aantal nummers. Onder 8 is te weinig. Daar tussenin is neutraal denk ik, aangezien er nog een positief, nog een negatief bericht komt.
Maar de vraag is: is een netraal aantal nummers spelen BETER dan een positief aantal nummers spelen? Heeft 13 of meer nummers spelen een beter effect op je gig? Die tekst staat er toch niet voor niets? Waarom spelen sommige bands liever tien dan 13+ nummers? Dat begrijp ik niet.
Zal wel te maken hebben met:quote:46 The Cowards
Edit - in sommige steden al 4000 kaarten verkocht a 10 euro... op naar de 5000... gaat goedquote:1 The Funkadelic Freaks awesome
2 The Cowards pleasant
3 Brainstorm pleasant
Ik heb nu 14 nummers waarvan 2 met encore wordenespeeld (een gaat er binnenkort uit vanwege populariteitsdrop). Encorenummers worden gewoon opgeteld bij de gespeelde nummers. Binnenkrt ga ik weer naar de hogere fame steden, dus of dat wat wordt is maar afwachten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat de mood van de audience bij het verlaten van de zaal beslissend is voor de showrating. Als ik 10 nummers + 3 hele slechte speel, dan is de mood van de audience simpelweg lager bij het verlaten dan wanneer ik die 3 nummers weglaat. Maar binnenkort hebben wij weer 13 nummers hoor
(is die 13 incl encore of niet? )
2+2=5 is ondanks de zwakke pleasant show ook gestegen naar 39... Ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef maniack28 het volgende:
btw weer 10 plaatsen gestegen:
[..]
Zal wel te maken hebben met:
[..]
Edit - in sommige steden al 4000 kaarten verkocht a 10 euro... op naar de 5000... gaat goed25000 per show...
![]()
![]()
De bandleader heeft het dit keer niet gedaan, de drummer niet, en de gitarist dus ook niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pauper
Ik zal het dan maar nog een keer zeggen: IK ACCEPTEER NOOIT INVITES!!!!! NOOIT! NOOOOOOOIT!!!!!
Want dat behoort de bandleader te doen
De butler dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
De bandleader heeft het dit keer niet gedaan, de drummer niet, en de gitarist dus ook niet...
quote:
quote:2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Entered aromaZ Mr Competition I and paid the entry cost of 500 €.
quote:2007-01-24 Received 5 € from show at RoMax @ MR. VIEW
Die gaat naar haar toe.. maar ik kreeg net dit al van dr... misschien is er iemand anders in het spel (op school of thuis):quote:2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Entered aromaZ Mr Competition I and paid the entry cost of 500 €.
quote:Voor zover ik weet heb ik geen invites geaccepteerd :/
Dus ik heb geen idee maar dat is inderdaad wel flink balen zeg!
Ik wil ook zomer :/
Nog even wachten ><
Liefs!
Voodoo powdert? Mijn ww wordt standaard onthouden op mijn pc -> firefoxquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:30 schreef StupidByNature het volgende:
Ik vind het maar vaag. Kun je bij popomundo eigenlijk wel instellen dat het password wordt onthouden? Hebben jullie misschien vervelende broertjes of zusjes of iets dergelijks die zoiets kunnen flikken?
Hoe kun je nu nog zeker zijn dat iemand je niet voodoo powdert? De situatie lijkt me in ieder geval erg irritant. Misschien moet iedereen maar zijn of haar password veranderen...
Hetzelfde, ik log altijd automatisch inquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voodoo powdert? Mijn ww wordt standaard onthouden op mijn pc -> firefox
Kan haar ook gewoon uit de band kicken, helpt ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hetzelfde, ik log altijd automatisch in
Lotte moet haar psswrd veranderen, mss helpt dat?
Anders kan ik volgende week ook weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef StupidByNature het volgende:
Zo, hard bezig Larissa Schepers van De Miepjes (MR band 49 of zo) te bevruchten. Vorige keer niet gelukt (), dit keer maar liefst 4 keer mijn piem0l erin gehangen. Als het nu niet lukt ga ik aan mezelf twijfelen.
Morgen 8 uur zijn wij aanwezig in Amsterdam. Ik vraag mijn bandmate wel even of ie aanwezig wilt zijn (Maurice Versluis).quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef komrad het volgende:
hovenier, ik wil morgen om 20:00 gaan recorden bij excelsior in amsterdam, ben je er dan?
ALLE skills leren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef Leonos het volgende:
Ik heb besloten te stoppen met optredens aannemen.
Als mijn tour afgelopen is ga ik alle skills leren en dan een stuk of 15 nummers opnemen waar ik dan ook voor geleerd heb.
Nadat kom ik keihard terug
Basic position 69, basic being a dick, basic wat mot je?, basic use of a sarcastic smiley (quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Leonos het volgende:
Alle nodige skills(Leuke smilie toch?
)
Ik ga ff een berichtje sturen of hij de ticket limit wil vergrotenquote:Arrangements for performance
Artist: The Cowards
Date: 2007-02-01 22:00 (6 days left)
Venue: part trois in Paris
Venue type: Club
Fame: decent
Status: Accepted
Tickets sold: 1659
Ticket price: 10 €
Ticket limit: 2000
Booked since: 2007-01-10
Daarom moet 'ie het aantal tickets ook verhogenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:58 schreef Leonos het volgende:
Je hebt nog 400 plaatsen en is in november geboekt.
Dat krijg je nooit vol
Onze locales zijn goed bezig:quote:Status: Accepted
Tickets sold: 3736
Ticket price: 15 €
Ticket limit: 5000
Booked since: 2007-01-10
quote:RoMax @ Pop terrific
RoMax @ MR below average
Weet iemand wat dit betekent? Mijn bandmate kreeg dit te zien. Jozien is wanted. Probeerde ze te boel te belazeren?quote:Jozien van Maanen asked me stupid questions about what I have been doing lately. I mostly ignored them.
Ben jij heel toevallig met de pers aan het praten??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:38 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Weet iemand wat dit betekent? Mijn bandmate kreeg dit te zien. Jozien is wanted. Probeerde ze te boel te belazeren?
Mijn fout... ik heb een jam gescheduled omdat we morgen gaan recorden, zal hem verzetten!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef komrad het volgende:
Hovenier, je zou om 20:00 gaan recorden maar je moet tot 20:00 uur jammen, ga je dat redden??
Uit voorzorg ben ik gister al in de recordstudio gaan staan, maar toen stond nog niet geplanned dat we zouden gaan jammen en ik wist van niksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:30 schreef komrad het volgende:
ja en dat is het probleem, is hij dan wel online. Ik heb in ieder geval in het 5* record producer topic om hulp gevraagd. het wordt tijd dat ik die skill zelf ga leren want dit schiet niet op zo.
Een tourbus kan ook stilstaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:28 schreef Sautor het volgende:
Waarom zou je een tourbus hebben, als je toch alleen maar skills gaat leren
Kan best, maar waarom zou je daar dan geld aan uitgeven, als je er toch niets mee doet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een tourbus kan ook stilstaan neem ik aan?![]()
titel: Music inspired on great classical Mastersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:48 schreef StupidByNature het volgende:
joah. Wat moet erop? Ik kan eens kijken. Ben er geen master in, maar kan kijken of het wat wordt.
Jongen, ik heb hem nu toch alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan best, maar waarom zou je daar dan geld aan uitgeven, als je er toch niets mee doet?
Ik ga eens aan de slagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef komrad het volgende:
[..]
titel: Music inspired on great classical Masters
inspiratiebronnen voor de singles zijn bach en verdi
artiestennaam: Anna Shostakova
en dank je wel
Ik kan weer ff vooruitquote:14:12 I read the book basic leadership.
14:12 Bought basic leadership for 5 200 €.
14:09 I read the book basic catwalking.
14:08 I read the book basic modelling.
14:08 Bought basic modelling for 2 200 €.
14:08 Bought basic catwalking for 2 200 €.
Hebben we toch al een keer gespeeld, in jullie club nog wel...Als encorequote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:18 schreef maniack28 het volgende:
Heb voor 16.00 uur dat andere nummer opnemen gescheduled.. en om 20.00 uur weer een jam om Veevervoer vol te jammen. Maar die kunnen we zeker pas recorden als we hem gespeeld hebben live?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef komrad het volgende:
[..]
titel: Music inspired on great classical Masters
inspiratiebronnen voor de singles zijn bach en verdi
artiestennaam: Anna Shostakova
en dank je wel
Misschien omdat ie nog niet gerepeteerd is dan? Ik kan hem iig niet opnemenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hebben we toch al een keer gespeeld, in jullie club nog wel...Als encore
dank je wel, ik ga hem gebruikenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:44 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
[afbeelding]
Voilá! Ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ik zie dat hij 190x189 is ipv 190x190. Niet goed berekend door mij dus. Nou, je ziet het er niet aan af in ieder geval. Hij is in ieder geval niet te groot.
Ze releasen de singles op een woensdag, en die woensdag daarna krijg je pas de eeerste verkoop lading toch? Maar zoals jij zegt zou ook wel kunnen, inkopen, releasen en meteen verkopenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:21 schreef StupidByNature het volgende:
Geen idee of ie gehost blijft. Ik heb mijn oudste daar nu al 3 maanden staan.
Kwestie van even opslaan op je PC.
Als je de single hebt opgestuurd naar je record company, en je record company heeft een aantal singles ingekocht om te verkopen, dan zal de komende woensdag de eerste week van verkoop zijn.
Aaaaitquote:Op zondag 28 januari 2007 01:03 schreef StupidByNature het volgende:
Yeah, 68% balbezit.. euh.... star quality! En 10000 man voor het eerst (bijna alles is nu uitverkocht...) Vanaf nu heet ik Mister Mental op het podium!
Wow. Parijs is ook uitverkocht. 125000 voor één enkele gig... Hard.
oke dank je wel, maakt behalve je fame ook de kwaliteit van de songs nog veel uit of is dat niet zo belangrijk? Maw: hoe worden de sales bepaald?quote:Op zondag 28 januari 2007 12:11 schreef BlackRebel het volgende:
komrad: komende woensdag komt je single uit, de week erna heb je dan de eerste inkomsten...
Zei ik tochquote:Op zondag 28 januari 2007 12:11 schreef BlackRebel het volgende:
komrad: komende woensdag komt je single uit, de week erna heb je dan de eerste inkomsten...
Standaard prijs 6 euri doen?quote:Hello.
I am aware that my fame is truly abysmal in Tallinn (gig @ RoMax), but I was wondering if you were aware that the tickets don't get more sell bonuses if the ticket prices are lower than 6€?
Thus, it's not profitable to sell tickets for less than 6€, they sell about the same amount with tickets with the price of eg. 4€.
That's why I'm a little disturbed with my tickets sold at 4€.
Just to let you know for the gigs in the future.
-DM-
Nee, maar voor in de toekomstquote:Op zondag 28 januari 2007 23:51 schreef DeHovenier het volgende:
De prijs staat op 4 euri, en ik kan 'm niet verhogen
Luxeuse tourbusquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:03 schreef Sautor het volgende:
[..]
Veel plezier er dan mee, wat voor een heb je?
Baan opgeven? Oeiquote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef StupidByNature het volgende:
3 dingen:
1: groupies neuken
2: baan opgeven
3: dure hotels gebruiken om te slapen
oh ja...
4: hotelkamers slopen.
ROCK 'N ROLL!!!!![]()
![]()
![]()
Ben vandaag gestegen naar 80%
En ik heb nog steeds mijn schrale standaard artist plaatje...
Hoeraquote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef Sautor het volgende:
Nee, is opzich goed zo... Misschien nog een encore erachteraan (toegift zal dat waarschijnlijk in het nederlands zijn), moet na het verlaten van het podium.
Je kan basic singing zie ik, dus het publiek zingt mee. Moet weg een goed resultaat uitkomen, dnek ik zo
[..]
Baan opgeven? OeiDan doen we die andere drie maar even
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik die alleen op het forum heb gelezen. 100% zeker weet ik die nog niet dus.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:50 schreef Sautor het volgende:
Baan opgeven? OeiDan doen we die andere drie maar even
Ja, de meesten met 100% star quality zijn inderdaad werkloos, of CEO.. Ik ben toevallig PR Manager, met een redelijk salaris, dat ik ook nog wel kan gebruiken, dus ik sla wel hotels aan gort, en zoek wel wat groupiesquote:Op maandag 29 januari 2007 17:51 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik die alleen op het forum heb gelezen. 100% zeker weet ik die nog niet dus.
Die andere (rondneuken/slopen/duur doen) zijn wel effectief. Ik heb ook mijn baan opgegeven omdat we toch al multimiljonair zijn met de band en ik dat gezeik van mijn baas zat was.
Ook helpt veel rondneuken met celebrities. Maar dat doe ik niet. Te veel werk/cold/etc.
Ja echt! De laagste kwaliteit groupies kunnen de druiper (gonorroe?) of iets dergelijks met zich meeslepen. Ik krijg gelukkig alleen nog maar trophy ho's het bed in, dus veel risico loop ik nietquote:Op maandag 29 januari 2007 20:43 schreef StupidByNature het volgende:
als je "laag" in de charts staat, moet je wel uitkijken voor SOA-groupies
prettig... hij is ondertussen ook nog steeds in Barcelona... als ie zn aars nou eens richting parijs krijgt voor de derde ben ik een gelukkig vrouwquote:Character Sheet
Mood 20%
Health 49%
Star Quality 16%
State: Normal
Steven is your Friend.
Steven Terlingen is a flirty person with decent charm and poor looks. Steven's brain department is of decent IQ. Steven can deliver some splendid vocals and show off some below average musical talents.
Steven is wearing:
Skull ring
Spiked Bracers
Crucifix neckware
Plain Black Shirt
Shiny black leather shoes
Kilt (Grey Wool)
Door key Sletje in NY
Gloves (Black Silk)
Last Login: 26/01/2007
Entered Popomundo 280 days ago.
quote:Video Killed the Radio Star
Interesting updates to how Music Videos influence songs and radio. Read More »
Up till now there was one major ingredience missing from the calculations of the radio charts: The influence of Music Videos.
From now on, if you're seriously interested in doing well on the radio, you'll have to have music videos to back your songs up.
For maximum effect you should time the release of your music videos to match the release of your recordings.
In addition to this Music Videos are best released while the footage is still fresh and cutting edge. The boost to a song's popularity is greatest at this point regardless of any airtime on the radio. Delaying the release of an already filmed video for a long time will not impress your fans as they'll think the material is dated and boring. (This change in particular won't come into effect untill three weeks from now. That way everyone should have ample time to release any old videos they have tucked away and get whatever fame the are entitled to according to the old system.)
Gelukkig ben je net over de helft geenquote:
Staff salary is de salaris van een Doe?quote:Total Expenses: 37 550 €
Total income from sales: 54 560 €
Omdat wij The Cowards zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:14 schreef Leonos het volgende:
Waarom heb jij een 70/100 contract en ik niet?
Wie is je platenmaatschappij?
Kan je niet nog een showtje boeken dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:33 schreef Sautor het volgende:
Kutband zegt ie![]()
![]()
Weet niet waarom we niet in Excelsior spelen, zal vast wel een goede reden voor zijn. Niet bij nagedacht ofzo
Heb je ons tourschema gezien?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kan je niet nog een showtje boeken dan?
ze zijn er inmiddels al, 30k stuks lijkt me voorlopig wel voldoendequote:Op donderdag 1 februari 2007 13:07 schreef BlackRebel het volgende:
the cowards hebben mazzel gehad met hun contract, ik geef zulke contracten niet meer, zeker niet nu de kosten van videos toe zullen nemen.. en de sales van releases elke week meer tegenvallen, dankzij het downloaden en het nieuw showsysteem... een 70/100 contract kost de record company veel geld, zelfs rebel justice zelf heeft 60/100
enne komrad: de supply is nul, maar er zijn cd's besteld, ze hoeven pas woensdag voor 08h op voorraad te zijn...
cd's orderen kost tijd, dus er kan nog geen supply zijn de dag nadat je de cd submit
hehe, dat wilden wij ook niet, maar dat gebeurt vanzelf als je gewoon erg goede muziek maaktquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:07 schreef Leonos het volgende:
625 Jos de Groot,
Ik blijf maar stijgen
Ik wil helemaal geen commerciële grote artiest worden
oeps, die link ging dus niet helemaal goed, het ging om de Amsterdam -editie van it's pop 61quote:
nu begrijp ik waarom je geen winst maakt met je bedrijk en moet beknibbelen op de video'squote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef BlackRebel het volgende:
nee, ik was even in een royale bui
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:47 schreef komrad het volgende:
[..]
nu begrijp ik waarom je geen winst maakt met je bedrijk en moet beknibbelen op de video's
Misschien iets om aan de dev's voor te stellenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:00 schreef Leonos het volgende:
Wat ik dom vind van dit spel dat je niet in grotere hallen als 10000 kan spelen.
Heel veel bands geven toch ook stadionconcerten van 90000 man irl.
Of echte festivals en dus geen competitie waar dus heel veel mensen zijn voor heel veel bands.
quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:51 schreef Leonos het volgende:
Stillwater is een hardwerkende Moderne Rock artiest die de top probeert te bereiken sinds 02/02/2005.
Oud bandje wel
Was mijn oude band / solo act, voorat ik er geen zin meer in had. Als ik door was gegaan had ik nu geheid nummer 1 gestaanquote:Bertha Dadson is a hard working Pop act that has been in pursuit of stardom since 2005-01-28.
Kan je beter stadions makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:07 schreef Leonos het volgende:
Dat daar dan aparte clubs voor gemaakt moeten worden die heel veel kosten en dus het merendeel ook daar naar toe gaat
Shag Shag en de Vloeitjesquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:13 schreef Leonos het volgende:
Verzin iemand is een leuke band naam voor mij
Ik ben altijd inspiratie loos
Wij hebben ons al ingeschreven voor de voorrondes in Vilnius, en zag dat Leonos zich ook al had ingeschrvenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:10 schreef StupidByNature het volgende:
Gaat iemand hier aan het popofestival VI meedoen? Ik wil het wel eens proberen. Zou geweldig zijn als we door de voorrondes komen!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:54 schreef maniack28 het volgende:
single is 2, na vier singles heb je dus 2x4 = 8 nummers, slimmerik...
of domquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
![]()
Op een of andere manier is Leonos gewoon cool met z'n opmerkingen...![]()
![]()
Feli, wij staan nu 60equote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:02 schreef StupidByNature het volgende:
Wow, nice! We zijn gestegen naar plaats #28 in de MR chart! Een nieuw record voor 2+2=5!
Het pijltje staat nog altijd op groen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
![]()
Op een of andere manier is Leonos gewoon cool met z'n opmerkingen...![]()
![]()
Wij ook, nummer 1,2 en 4 MR, nummer 1 C&W ...Dat zijn er sowieso al 4quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb me in Tromsø ingeschreven. Het wordt inderdaad een onmogelijke zaak om te kwalificeren zeg...
Jammer dat de club een HM club is. Heb je hier erg nadeel van als MR band?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Leonos het volgende:
Ik speel gewoon in een MR club, dus eigenlijk een normaal optreden voor mij.
Dit dus
Artist: Jos de Groot
Date: 02/04/2007 12:00 (59 days left)
Venue: ® Ana Funky Club [VIL] MR in Vilnius
Fame: truly abysmal
Competition: Popomundo Festival VI Preliminary - Vilnius
Jij maakt al helemaal geen kansquote:Artist: The Cowards
Date: 2007-04-08 14:00 (65 days left)
Venue: ® Ana Funky Club [VIL] MR in Vilnius
Fame: terrible
Competition: Popomundo Festival VI Preliminary - Vilnius
En bedanktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt al helemaal geen kans
thanx, ik ga nog proberen 1 nieuw nummer te schrijven voor mijn nieuwe tour begint namelijk en dan kan ik misschien nog niet meeboostenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef StupidByNature het volgende:
Ja, met die jamboost gaat alles op 100%. Wel niet vergeten de liedjes allemaal aan te vinken, want alleen aangevinkte nummers krijgen de boost!
quote:I'm an expert at Basic Economics and don't need to study that anymore.
- Make up naar 5 sterren skillenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef komrad het volgende:
Public Skills
Basic Woodwind Instruments ****
Saxophone *****
Basic Showmanship *****
Basic Make Up ****
Basic Medicine
Clarinet
Basic Engineering *****
Advanced Engineering
Basic Dancing **** (5e in 1 of 2 updates)
Personal Skills
Classical *****
Basic Manners *****
Basic Composing *****
Basic Lyrics *****
Welke skill zal ik nu gaan leren, graag een advies van de ervaren popo spelers
Ik zie dat je 6 dagen na mij moetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt al helemaal geen kans
Nog meer extra doesquote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef josja het volgende:
Vraagje, ik heb gisteravond een club gekocht en me niet gerealiseerd dat dat kreng een abysmal quality heeft (jaja dom, beetje teveel wijn). Gevolg, de geboekte bands verkopen nul tickets. Iemand tips hoe ik dit zo snel mogelijk kan verbeteren? Heb al wat extra Does als bartender ingezet.
Iemand?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef Leonos het volgende:
Ey, sommige bands doen 2 shows achterelkaar in dezelfde stad met dan ongeveer de helft van de mensen van 1 show. (bijvoorbeeld normaal 1000 nu 2x 500)
Is hier enig voordeel van door meer fame te krijgen of maakt dit niet uit?
Nee sorryquote:
quote:I rested for a while but it didn't do me any good.
Boven een bepaald percentale (ik dacht 70% maar kan ook anders zijn...) kun je beter fitnessen dan resten. Resten is alleen voor als je healthbalkje blauw is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
edit:
Waarom staat dit telkens in mijn dagboek? Is dat omdat ik niet in een hotel lig, maar dan staat er normaal toch: 'not in the optimal locale' oid?
[..]
Ik heb dat dus ook als ik in een hotel zitquote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
edit:
Waarom staat dit telkens in mijn dagboek? Is dat omdat ik niet in een hotel lig, maar dan staat er normaal toch: 'not in the optimal locale' oid?
[..]
ja maar, ja maar, mijn health is 49%quote:Op maandag 5 februari 2007 20:15 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Boven een bepaald percentale (ik dacht 70% maar kan ook anders zijn...) kun je beter fitnessen dan resten. Resten is alleen voor als je healthbalkje blauw is.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef josja het volgende:
Zo, mijn club is nu bottom dwellingNog popbands hier die graag in Brussel willen spelen en mij als beginnend clubhouder een plezier willen doen? Ik zeg het maar vast, de ticketsales gaan nog niet zo hard
![]()
En we gaan nu Amerika in, en verder naar het buitenland. Dus dat komt er ff niet van..:Pquote:2007-01-31 Brussels S&S Modern Rock [BRUS] pleasant
personeel zoeken, zorgen dat je die goed betaalt, dan krijg je John Doe's als werknemers voor een dagje, en gaat de kwaliteit langzaam toch omhoog. Maar in het begin maak je toch wel verlies, gok ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef josja het volgende:
Zo, mijn club is nu bottom dwellingNog popbands hier die graag in Brussel willen spelen en mij als beginnend clubhouder een plezier willen doen? Ik zeg het maar vast, de ticketsales gaan nog niet zo hard
![]()
Ik heb nu 10 Does en nog 2 vacatures uitstaan, probeer er nog wel wat bij te krijgen. Ik denk dat ik wel verlies ga draaien ja, hoewel de subsidie van Brussel wel een beetje helptquote:personeel zoeken, zorgen dat je die goed betaalt, dan krijg je John Doe's als werknemers voor een dagje, en gaat de kwaliteit langzaam toch omhoog. Maar in het begin maak je toch wel verlies, gok ik.
Afgesloten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef maniack28 het volgende:
Zit de komende 6 maanden zonder internet op kamers, dus ben er wat minder.. dat jullie het ff weten. Heb wel inet op de uni natuurlijk
Maffia?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef maniack28 het volgende:
Zit de komende 6 maanden zonder internet op kamers, dus ben er wat minder.. dat jullie het ff weten. Heb wel inet op de uni natuurlijk
Doe eens 2 encore'squote:The Cowards plays Heil Heineken as an encore and the crowd is still chanting for more!!!
Ik woonde allang niet meer samen, antikraak zuigtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:07 schreef komrad het volgende:
maniackje, woon je niet meer samen met je vriendin dan??
Komt vanzelfquote:
Nee, toevallig nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:02 schreef BlackRebel het volgende:
zo ongeveer wel ja, ik hoop niet dat ik je misleid heb door zoveel supply te bestellen....
en weet iemand waarom mikey pierce zichzelf van kant wil maken?
quote:Oh no! I missed our show at MR Starr [Vil] and it failed miserably.
Om de dag spelen lukt wel hoor, als je zorgt dat je meteen na een concert gaat liften, dan kom je een dag later wel uit in de volgende stad. Behalve bij reizen naar melbourne etc, daar moet je drie dagen voor uittrekken. Maar bijvoorbeeld Amsterdam - Brussel kan je wel in 2 dagen doen, dus daar bespaar je er weer eentjequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Leonos het volgende:
Ik heb net even zitten rekenen ben erachter gekomen dat er 56 dagen in een popo jaar zijn.
28 steden om te spelen.
56/28=2
Dus je moet om de dag optreden om in een popojaar alle steden langs te gaan om het maximale fame eruit te halen?
Dit is dan wel heel krap, want ik wou het eigenlijk een stuk rustiger aan gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |