quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:54 schreef maniack28 het volgende:
single is 2, na vier singles heb je dus 2x4 = 8 nummers, slimmerik...
of domquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
![]()
Op een of andere manier is Leonos gewoon cool met z'n opmerkingen...![]()
![]()
Feli, wij staan nu 60equote:Op vrijdag 2 februari 2007 08:02 schreef StupidByNature het volgende:
Wow, nice! We zijn gestegen naar plaats #28 in de MR chart! Een nieuw record voor 2+2=5!
Het pijltje staat nog altijd op groen
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:55 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
![]()
Op een of andere manier is Leonos gewoon cool met z'n opmerkingen...![]()
![]()
Wij ook, nummer 1,2 en 4 MR, nummer 1 C&W ...Dat zijn er sowieso al 4quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:24 schreef StupidByNature het volgende:
Ik heb me in Tromsø ingeschreven. Het wordt inderdaad een onmogelijke zaak om te kwalificeren zeg...
Jammer dat de club een HM club is. Heb je hier erg nadeel van als MR band?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:00 schreef Leonos het volgende:
Ik speel gewoon in een MR club, dus eigenlijk een normaal optreden voor mij.
Dit dus
Artist: Jos de Groot
Date: 02/04/2007 12:00 (59 days left)
Venue: ® Ana Funky Club [VIL] MR in Vilnius
Venue type: Club
Fame: truly abysmal
Competition: Popomundo Festival VI Preliminary - Vilnius
Jij maakt al helemaal geen kansquote:Artist: The Cowards
Date: 2007-04-08 14:00 (65 days left)
Venue: ® Ana Funky Club [VIL] MR in Vilnius
Venue type: Club
Fame: terrible
Competition: Popomundo Festival VI Preliminary - Vilnius
En bedanktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt al helemaal geen kans
thanx, ik ga nog proberen 1 nieuw nummer te schrijven voor mijn nieuwe tour begint namelijk en dan kan ik misschien nog niet meeboostenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:09 schreef StupidByNature het volgende:
Ja, met die jamboost gaat alles op 100%. Wel niet vergeten de liedjes allemaal aan te vinken, want alleen aangevinkte nummers krijgen de boost!
quote:I'm an expert at Basic Economics and don't need to study that anymore.
- Make up naar 5 sterren skillenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:11 schreef komrad het volgende:
Public Skills
Basic Woodwind Instruments ****
Saxophone *****
Basic Showmanship *****
Basic Make Up ****
Basic Medicine
Clarinet
Basic Engineering *****
Advanced Engineering
Basic Dancing **** (5e in 1 of 2 updates)
Personal Skills
Classical *****
Basic Manners *****
Basic Composing *****
Basic Lyrics *****
Welke skill zal ik nu gaan leren, graag een advies van de ervaren popo spelers
Ik zie dat je 6 dagen na mij moetquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
Jij maakt al helemaal geen kans
Nog meer extra doesquote:Op zondag 4 februari 2007 17:19 schreef josja het volgende:
Vraagje, ik heb gisteravond een club gekocht en me niet gerealiseerd dat dat kreng een abysmal quality heeft (jaja dom, beetje teveel wijn). Gevolg, de geboekte bands verkopen nul tickets. Iemand tips hoe ik dit zo snel mogelijk kan verbeteren? Heb al wat extra Does als bartender ingezet.
Iemand?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:23 schreef Leonos het volgende:
Ey, sommige bands doen 2 shows achterelkaar in dezelfde stad met dan ongeveer de helft van de mensen van 1 show. (bijvoorbeeld normaal 1000 nu 2x 500)
Is hier enig voordeel van door meer fame te krijgen of maakt dit niet uit?
Nee sorryquote:
quote:I rested for a while but it didn't do me any good.
Boven een bepaald percentale (ik dacht 70% maar kan ook anders zijn...) kun je beter fitnessen dan resten. Resten is alleen voor als je healthbalkje blauw is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
edit:
Waarom staat dit telkens in mijn dagboek? Is dat omdat ik niet in een hotel lig, maar dan staat er normaal toch: 'not in the optimal locale' oid?
[..]
Ik heb dat dus ook als ik in een hotel zitquote:Op maandag 5 februari 2007 18:05 schreef Sautor het volgende:
[..]
edit:
Waarom staat dit telkens in mijn dagboek? Is dat omdat ik niet in een hotel lig, maar dan staat er normaal toch: 'not in the optimal locale' oid?
[..]
ja maar, ja maar, mijn health is 49%quote:Op maandag 5 februari 2007 20:15 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Boven een bepaald percentale (ik dacht 70% maar kan ook anders zijn...) kun je beter fitnessen dan resten. Resten is alleen voor als je healthbalkje blauw is.
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef josja het volgende:
Zo, mijn club is nu bottom dwellingNog popbands hier die graag in Brussel willen spelen en mij als beginnend clubhouder een plezier willen doen? Ik zeg het maar vast, de ticketsales gaan nog niet zo hard
![]()
En we gaan nu Amerika in, en verder naar het buitenland. Dus dat komt er ff niet van..:Pquote:2007-01-31 Brussels S&S Modern Rock [BRUS] pleasant
personeel zoeken, zorgen dat je die goed betaalt, dan krijg je John Doe's als werknemers voor een dagje, en gaat de kwaliteit langzaam toch omhoog. Maar in het begin maak je toch wel verlies, gok ik.quote:Op maandag 5 februari 2007 20:23 schreef josja het volgende:
Zo, mijn club is nu bottom dwellingNog popbands hier die graag in Brussel willen spelen en mij als beginnend clubhouder een plezier willen doen? Ik zeg het maar vast, de ticketsales gaan nog niet zo hard
![]()
Ik heb nu 10 Does en nog 2 vacatures uitstaan, probeer er nog wel wat bij te krijgen. Ik denk dat ik wel verlies ga draaien ja, hoewel de subsidie van Brussel wel een beetje helptquote:personeel zoeken, zorgen dat je die goed betaalt, dan krijg je John Doe's als werknemers voor een dagje, en gaat de kwaliteit langzaam toch omhoog. Maar in het begin maak je toch wel verlies, gok ik.
Afgesloten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef maniack28 het volgende:
Zit de komende 6 maanden zonder internet op kamers, dus ben er wat minder.. dat jullie het ff weten. Heb wel inet op de uni natuurlijk
Maffia?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:30 schreef maniack28 het volgende:
Zit de komende 6 maanden zonder internet op kamers, dus ben er wat minder.. dat jullie het ff weten. Heb wel inet op de uni natuurlijk
Doe eens 2 encore'squote:The Cowards plays Heil Heineken as an encore and the crowd is still chanting for more!!!
Ik woonde allang niet meer samen, antikraak zuigtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:07 schreef komrad het volgende:
maniackje, woon je niet meer samen met je vriendin dan??
Komt vanzelfquote:
Nee, toevallig nietquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:02 schreef BlackRebel het volgende:
zo ongeveer wel ja, ik hoop niet dat ik je misleid heb door zoveel supply te bestellen....
en weet iemand waarom mikey pierce zichzelf van kant wil maken?
quote:Oh no! I missed our show at MR Starr [Vil] and it failed miserably.
Om de dag spelen lukt wel hoor, als je zorgt dat je meteen na een concert gaat liften, dan kom je een dag later wel uit in de volgende stad. Behalve bij reizen naar melbourne etc, daar moet je drie dagen voor uittrekken. Maar bijvoorbeeld Amsterdam - Brussel kan je wel in 2 dagen doen, dus daar bespaar je er weer eentjequote:Op donderdag 8 februari 2007 18:31 schreef Leonos het volgende:
Ik heb net even zitten rekenen ben erachter gekomen dat er 56 dagen in een popo jaar zijn.
28 steden om te spelen.
56/28=2
Dus je moet om de dag optreden om in een popojaar alle steden langs te gaan om het maximale fame eruit te halen?
Dit is dan wel heel krap, want ik wou het eigenlijk een stuk rustiger aan gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |