Die gaat naar haar toe.. maar ik kreeg net dit al van dr... misschien is er iemand anders in het spel (op school of thuis):quote:2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Entered aromaZ Mr Competition I and paid the entry cost of 500 €.
quote:Voor zover ik weet heb ik geen invites geaccepteerd :/
Dus ik heb geen idee maar dat is inderdaad wel flink balen zeg!
Ik wil ook zomer :/
Nog even wachten ><
Liefs!
Voodoo powdert? Mijn ww wordt standaard onthouden op mijn pc -> firefoxquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:30 schreef StupidByNature het volgende:
Ik vind het maar vaag. Kun je bij popomundo eigenlijk wel instellen dat het password wordt onthouden? Hebben jullie misschien vervelende broertjes of zusjes of iets dergelijks die zoiets kunnen flikken?
Hoe kun je nu nog zeker zijn dat iemand je niet voodoo powdert? De situatie lijkt me in ieder geval erg irritant. Misschien moet iedereen maar zijn of haar password veranderen...
Hetzelfde, ik log altijd automatisch inquote:Op donderdag 25 januari 2007 15:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Voodoo powdert? Mijn ww wordt standaard onthouden op mijn pc -> firefox
Kan haar ook gewoon uit de band kicken, helpt ookquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hetzelfde, ik log altijd automatisch in
Lotte moet haar psswrd veranderen, mss helpt dat?
Anders kan ik volgende week ook weerquote:Op donderdag 25 januari 2007 20:28 schreef StupidByNature het volgende:
Zo, hard bezig Larissa Schepers van De Miepjes (MR band 49 of zo) te bevruchten. Vorige keer niet gelukt (), dit keer maar liefst 4 keer mijn piem0l erin gehangen. Als het nu niet lukt ga ik aan mezelf twijfelen.
Morgen 8 uur zijn wij aanwezig in Amsterdam. Ik vraag mijn bandmate wel even of ie aanwezig wilt zijn (Maurice Versluis).quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:03 schreef komrad het volgende:
hovenier, ik wil morgen om 20:00 gaan recorden bij excelsior in amsterdam, ben je er dan?
ALLE skills leren?quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:18 schreef Leonos het volgende:
Ik heb besloten te stoppen met optredens aannemen.
Als mijn tour afgelopen is ga ik alle skills leren en dan een stuk of 15 nummers opnemen waar ik dan ook voor geleerd heb.
Nadat kom ik keihard terug
Basic position 69, basic being a dick, basic wat mot je?, basic use of a sarcastic smiley (quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:53 schreef Leonos het volgende:
Alle nodige skills(Leuke smilie toch?
)
Ik ga ff een berichtje sturen of hij de ticket limit wil vergrotenquote:Arrangements for performance
Artist: The Cowards
Date: 2007-02-01 22:00 (6 days left)
Venue: part trois in Paris
Venue type: Club
Fame: decent
Status: Accepted
Tickets sold: 1659
Ticket price: 10 €
Ticket limit: 2000
Booked since: 2007-01-10
Daarom moet 'ie het aantal tickets ook verhogenquote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:58 schreef Leonos het volgende:
Je hebt nog 400 plaatsen en is in november geboekt.
Dat krijg je nooit vol
Onze locales zijn goed bezig:quote:Status: Accepted
Tickets sold: 3736
Ticket price: 15 €
Ticket limit: 5000
Booked since: 2007-01-10
quote:RoMax @ Pop terrific
RoMax @ MR below average
Weet iemand wat dit betekent? Mijn bandmate kreeg dit te zien. Jozien is wanted. Probeerde ze te boel te belazeren?quote:Jozien van Maanen asked me stupid questions about what I have been doing lately. I mostly ignored them.
Ben jij heel toevallig met de pers aan het praten??quote:Op vrijdag 26 januari 2007 12:38 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Weet iemand wat dit betekent? Mijn bandmate kreeg dit te zien. Jozien is wanted. Probeerde ze te boel te belazeren?
Mijn fout... ik heb een jam gescheduled omdat we morgen gaan recorden, zal hem verzetten!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef komrad het volgende:
Hovenier, je zou om 20:00 gaan recorden maar je moet tot 20:00 uur jammen, ga je dat redden??
Uit voorzorg ben ik gister al in de recordstudio gaan staan, maar toen stond nog niet geplanned dat we zouden gaan jammen en ik wist van niksquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:30 schreef komrad het volgende:
ja en dat is het probleem, is hij dan wel online. Ik heb in ieder geval in het 5* record producer topic om hulp gevraagd. het wordt tijd dat ik die skill zelf ga leren want dit schiet niet op zo.
Een tourbus kan ook stilstaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:28 schreef Sautor het volgende:
Waarom zou je een tourbus hebben, als je toch alleen maar skills gaat leren
Kan best, maar waarom zou je daar dan geld aan uitgeven, als je er toch niets mee doet?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:07 schreef Leonos het volgende:
[..]
Een tourbus kan ook stilstaan neem ik aan?![]()
titel: Music inspired on great classical Mastersquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:48 schreef StupidByNature het volgende:
joah. Wat moet erop? Ik kan eens kijken. Ben er geen master in, maar kan kijken of het wat wordt.
Jongen, ik heb hem nu toch alquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:46 schreef Sautor het volgende:
[..]
Kan best, maar waarom zou je daar dan geld aan uitgeven, als je er toch niets mee doet?
Ik ga eens aan de slagquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:53 schreef komrad het volgende:
[..]
titel: Music inspired on great classical Masters
inspiratiebronnen voor de singles zijn bach en verdi
artiestennaam: Anna Shostakova
en dank je wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |