quote:
Hartstikke, we staan zelfs 2x op de FPquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:01 schreef Leonos het volgende:
Sorry dat ik geen OP gemaakt had
Maar had het verleden x al gedaan en bovendien vind sautor het leuk
Had je dat ook tegen Lotte verteld?quote:Op woensdag 24 januari 2007 08:44 schreef maniack28 het volgende:
[...]
Wie? Wie??????? OWWWWWWWWWWW We zouden na Oasepop een korte break houden
Vanaf nu dus geen invites meer accepteren
Jij zit niet in onze band knurft... Heb er een paar gecancelled, kweenie of we al famehit hebben, zo ja dan ben ik behoorlijk pissed offquote:
From: M. Zaunbrecherquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:04 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hartstikke, we staan zelfs 2x op de FP
[..]
Had je dat ook tegen Lotte verteld?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:49 schreef StupidByNature het volgende:
Maar Maniack... Je begrijpt toch dat ik in moest grijpen na mijn prutgig in Brussel... Je zou anders ons misschien nog wel eens langs kunnen stuiven. Dat kon ik echt niet laten gebeuren! Het is jammer dat je het zo vroeg door hebt
Ik was het niet, Lotte was het niet (waarschijnlijk), jij was het niet... Dus er blijft er nog een over, die angstvallig stil isquote:
quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was het niet, Lotte was het niet (waarschijnlijk), jij was het niet... Dus er blijft er nog een over, die angstvallig stil is![]()
quote:
quote:Barcelona ® SimkinClub [MR] 2007-03-15 12:00 Design INFO
London The London Depot ~MR~ 2007-03-15 12:00 Design INFO
Ok, dat was dus geen goed planquote:The Cowards goes for an encore with Veevervoer but the audience was expecting something more and starts heading for the exit.
quote:Got into the TOP 10 Who Is Winning list
Ik heb gister nog twee encores gegeven. Ik heb zelfs een screen gezien waar 4 encores werden gegeven. Je encore moet vooral populair zijn om succesvol te zijn.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ok, dat was dus geen goed planDacht we doen een nieuw nummer, en dan Oraal ontmaagd, dat moet goedkomen, niet dus
Ik heb ff geprobeerd, je kan niet twee keer een encore geven... Of in ieder geval, je kan niet twee keer van het podium gaan, en weer terugkomen
Je moet ook niet Veevervoer doenquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ok, dat was dus geen goed planDacht we doen een nieuw nummer, en dan Oraal ontmaagd, dat moet goedkomen, niet dus
Ik heb ff geprobeerd, je kan niet twee keer een encore geven... Of in ieder geval, je kan niet twee keer van het podium gaan, en weer terugkomen
Volume omhoog en stage equipment kapotslaan doet het goed. En slechte nummers eruit halen. Oude systeem was 15 nummers perfect, nu beter 10 nummers met goeie kwaliteit/popularity ipv 15 nummers met 5 mindere nummers ertussenquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:23 schreef StupidByNature het volgende:
He, hebben jullie al conclusies getrokken wat goed is en wat niet bij het nieuwe systeem? Op het popo forum houdt men zich stil om maar niks weg te geven aan anderen.
Staan jullie hier open om ervaringen uit te wisselen? (vooral MR bands)
Pauperquote:Op woensdag 24 januari 2007 17:06 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ik was het niet, Lotte was het niet (waarschijnlijk), jij was het niet... Dus er blijft er nog een over, die angstvallig stil is![]()
invitations staan op 'No'...
Nou, vanaf 13 nummers krijg je te zin dat het publiek tevreden was met het aantal nummers. Onder 8 is te weinig. Daar tussenin is neutraal denk ik, aangezien er nog een positief, nog een negatief bericht komt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:32 schreef maniack28 het volgende:
Waarom is het publiek niet tevreden? Dat blijkt nergens uit de zinnen oid...
Omdat de mood van de audience bij het verlaten van de zaal beslissend is voor de showrating. Als ik 10 nummers + 3 hele slechte speel, dan is de mood van de audience simpelweg lager bij het verlaten dan wanneer ik die 3 nummers weglaat. Maar binnenkort hebben wij weer 13 nummers hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:44 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Nou, vanaf 13 nummers krijg je te zin dat het publiek tevreden was met het aantal nummers. Onder 8 is te weinig. Daar tussenin is neutraal denk ik, aangezien er nog een positief, nog een negatief bericht komt.
Maar de vraag is: is een netraal aantal nummers spelen BETER dan een positief aantal nummers spelen? Heeft 13 of meer nummers spelen een beter effect op je gig? Die tekst staat er toch niet voor niets? Waarom spelen sommige bands liever tien dan 13+ nummers? Dat begrijp ik niet.
Zal wel te maken hebben met:quote:46 The Cowards
Edit - in sommige steden al 4000 kaarten verkocht a 10 euro... op naar de 5000... gaat goedquote:1 The Funkadelic Freaks awesome
2 The Cowards pleasant
3 Brainstorm pleasant
Ik heb nu 14 nummers waarvan 2 met encore wordenespeeld (een gaat er binnenkort uit vanwege populariteitsdrop). Encorenummers worden gewoon opgeteld bij de gespeelde nummers. Binnenkrt ga ik weer naar de hogere fame steden, dus of dat wat wordt is maar afwachten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Omdat de mood van de audience bij het verlaten van de zaal beslissend is voor de showrating. Als ik 10 nummers + 3 hele slechte speel, dan is de mood van de audience simpelweg lager bij het verlaten dan wanneer ik die 3 nummers weglaat. Maar binnenkort hebben wij weer 13 nummers hoor
(is die 13 incl encore of niet? )
2+2=5 is ondanks de zwakke pleasant show ook gestegen naar 39... Ik begrijp er niks van.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef maniack28 het volgende:
btw weer 10 plaatsen gestegen:
[..]
Zal wel te maken hebben met:
[..]
Edit - in sommige steden al 4000 kaarten verkocht a 10 euro... op naar de 5000... gaat goed25000 per show...
![]()
![]()
De bandleader heeft het dit keer niet gedaan, de drummer niet, en de gitarist dus ook niet...quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Pauper
Ik zal het dan maar nog een keer zeggen: IK ACCEPTEER NOOIT INVITES!!!!! NOOIT! NOOOOOOOIT!!!!!
Want dat behoort de bandleader te doen
De butler dan?quote:Op donderdag 25 januari 2007 12:25 schreef Sautor het volgende:
[..]
De bandleader heeft het dit keer niet gedaan, de drummer niet, en de gitarist dus ook niet...
quote:
quote:2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Lotte Gijzen accepted a club invitation to the band.
2007-01-23 Entered aromaZ Mr Competition I and paid the entry cost of 500 €.
quote:2007-01-24 Received 5 € from show at RoMax @ MR. VIEW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |