Imo is ze nog steeds niet topfit hoorquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:55 schreef suus21 het volgende:
niet topfit??? Ze heeft al een paar zware wedstrijden gespeeld en staat nu in de finale; dat haal je niet als je niet fit bent. En ik vind Serena zeer goed spelen, dropshots, lobs, volleys en natuurlijk de harde groundstrokes. Ze gaat het zeker winnen van Maria.
omdat ze dik is is (met name spieren) wil niet zeggen dat ze geen conditie heeft. En ze heeft laten zien dat ze dat wel heeft deze afgelopen 2 weken. Ik snap niet dat iedereen die williams afzeikt. Ze klagen nooit, zijn altijd sportief en hebben niet zo'n diva gedrag als Sharapova op de baan...quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:57 schreef Jasza het volgende:
[..]
Imo is ze nog steeds niet topfit hoor![]()
Ik kan er gewoon niet naar kijken, hoe zeer het me ook spijt, ik kan er echt niet naar kijken.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:55 schreef suus21 het volgende:
En ik vind Serena zeer goed spelen, dropshots, lobs, volleys en natuurlijk de harde groundstrokes.
Het vrouwentennis is gewoon een laag niveau klaar, als Serena gelijk de finale kan halen zegt dat genoeg.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:00 schreef suus21 het volgende:
[..]
omdat ze dik is is (met name spieren) wil niet zeggen dat ze geen conditie heeft. En ze heeft laten zien dat ze dat wel heeft deze afgelopen 2 weken. Ik snap niet dat iedereen die williams afzeikt. Ze klagen nooit, zijn altijd sportief en hebben niet zo'n diva gedrag als Sharapova op de baan...
Ik ben zeker geen fan van het vrouwentennis maar en ook niet van de williams maar ik vind niet dat ze irritant zijn ( wel lelijk maar goed..)
quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:01 schreef FJD het volgende:
[..]
Als je dan ook nog eens de verkeerde tegenstander treft dan is het een grote kreunpartij. Dan krijg je echt iets van.
AAAAAAAAAA*slag*HUUUUUHHHHAAAAA*return*HUUUUUUUHHHHHAAAAA*slag*HUUUUUUUUHHHHH
Hoe bedoel je voorspelbaarquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
Zou wel achterlijk zijn als Federer m nu breekt. Hele wedstrijd netjes gelijk op en dan 1 game vlak voor het eind gaat Federer er even echt voor staan en voila, 1e set binnen.
beter dan dit krijg je het niet te zien, dit is echt fantastisch tennis...quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Jasza het volgende:
Federer mag wel stoppen na dit jaar, vind er niks meer aan.
Dit is het mooiste wat er te zien is man, geniet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:50 schreef Jasza het volgende:
Federer mag wel stoppen na dit jaar, vind er niks meer aan.
6 rally's bij de NOS in het sportjournaalquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
ZIjn hier vanavond nog op een of andere manier beelden van terug te zien?
Wellicht dat er streaming beelden nog te vinden zijn of wellicht dat de hele wedstrijd op Usenet verschijnt? Iemand een idee
Roddick krijgt even zwaar op z'n kloten zeg
http://binsearch.net/?q=australian+open&max=25&adv_age=21&server=quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:53 schreef XL het volgende:
6 rally's bij de NOS in het sportjournaal![]()
Highlights staan ook altijd op youtube.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:55 schreef FJD het volgende:
[..]
http://binsearch.net/?q=australian+open&max=25&adv_age=21&server=
Ik heb hoop
Weliswaar de highlights maar kom op, 100mb aan highlights is een leuke samenvatting
Eurosport, ik dacht rond 17.00. Iig aan het einde van de middag doen ze altijd nog wat samenvattingen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:52 schreef FJD het volgende:
ZIjn hier vanavond nog op een of andere manier beelden van terug te zien?
Ik heb geen Eurosportquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:56 schreef Ambrosius het volgende:
Eurosport, ik dacht rond 17.00. Iig aan het einde van de middag doen ze altijd nog wat samenvattingen.
Daar gaat het niet om, er mag ook wel is iemand anders winnenquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dit is het mooiste wat er te zien is man, geniet.
Ach, 73 minuten zendtijd tot nu toequote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef Norrage het volgende:
Poeh, NED1 zendt het ook gewoon uit hé
Hmmm normaal gesproken doe ik niet aan torrents omdat de snelheid te laag is in vergelijking met Usenet maar aangezien mn lijntje maar 50kb/s gaat lijkt dat me nu niet echt meer relevantquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef TheGeneral het volgende:
Via torrent zal vast de hele wedstrijd online gezet worden.
Bedankt voor de tip. Ik was de hele tijd Eurosport aan het kijken, maar daar word je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:57 schreef Norrage het volgende:
Poeh, NED1 zendt het ook gewoon uit hé
In de tweede set, bij de eerste servicebeurt van Roddick maakte Federer echt een paar wereldpunten.quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:59 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is zijn beste wedstrijd ooit volgens mij.. Alles lukt. Alleen in de 1e set de break.
Ik denk dat je daar Gonzales te kort mee doet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef XL het volgende:
Hij verliest dit wel, maar Roddick blijft gewoon de op-een-na-beste tennisser dit toernooi hoor!
Die speelt ook heerlijk iddquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar Gonzales te kort mee doet.
2 zelfs nu.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf het moment dat Roddick voor de eerste (en enige keer) voorstond (4-3 eerste set), wint hij tot nu toe één game.
Waarom? Je weet van tevoren al dat je zo goed als kansloos bentquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:04 schreef TheGeneral het volgende:
Haas of Gonzalez zullen wel bibberen nu.
Goed punt. Roddcik kan nog winnen. Het is nog niet voorbij.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Waarom? Je weet van tevoren al dat je zo goed als kansloos bent![]()
Denk dat je eerder een gevoel van berusting hebt dan van angst
Roddick in de vorm tot vandaag 4-3 tikt Gonzalez er in drie sets af.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar Gonzales te kort mee doet.
Tuurlijk, Roddick zou het Federer ook wel even moeilijk makenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick in de vorm tot vandaag 4-3 tikt Gonzalez er in drie sets af.
Absoluut niet. Gonzalez was absoluut indrukwekkender dan Roddick dit toernooi hoor. straight sets winnen van Nadal en Blake? Roddick had 5 sets nodig voor Ancic.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:06 schreef XL het volgende:
[..]
Roddick in de vorm tot vandaag 4-3 tikt Gonzalez er in drie sets af.
Als iemand het kon doen, kon hij het. Hij kon het niet. Prima, dan kan niemand het.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk, Roddick zou het Federer ook wel even moeilijk maken
wel makkelijk dat je die wedstrijden zo goed kan herhalen als ze ook maar de helft van de geschatte tijd van een normale partij durenquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:10 schreef TheGeneral het volgende:
Mocht je de wedstrijd nog een keer willen zien, op Canvas is hij nu bezig, en net begonnen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:13 schreef Eppie_NL het volgende:
mwah ik vond Federer niet ech supergoed...het waren allemaal slechte ballen van Roddick. Ballen waren niet diep genoeg en roddick komt naar het net en bam krijgt ie een bal langs zich.
Die hadden Safin, Nadal etc. ook met gemak langs Roddick geslagen.
Roddick speelde erg goed, en erg slim dit toernooi...Maar ik vond niet dat Roddick Federer ook maar enigszins tot het uiterste pushte...in die eerste set....zijn service liep gewoon niet, hij kon zijn forehand nauwelijks doorslaan en zijn backhand was bij verre niet die backhand tegen bijvoorbeeld Safin.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Als iemand het kon doen, kon hij het. Hij kon het niet. Prima, dan kan niemand het.
Dit was de finale hoor. Gonzo speelt heel goed, net als eind vorig seizoen maar dit kan hij niet.
Federer kon excelleren doordat Roddick briljant meespeelde. Omdat Roddick Federer tot het uiterste pushte. Als Gonzo of Haas meer games gaan pakken tegen de Fed Express, dan is dat doordat zij hem niet zo inspireren. Roddick speelde een steengoede AO. Dat hij halverwege deze partij mentaal helemaal gekraakt was, dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Haas en Gonzales zijn dit toernooi ook in bloedvorm, dus dat weet ik zo net nog niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:03 schreef XL het volgende:
Hij verliest dit wel, maar Roddick blijft gewoon de op-een-na-beste tennisser dit toernooi hoor!
en ook van het aantal Grand Slam finalesquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:13 schreef FJD het volgende:
Federer pakt het record van opeenvolgende Grand Slam finales.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:13 schreef Eppie_NL het volgende:
mwah ik vond Federer niet ech supergoed...het waren allemaal slechte ballen van Roddick. Ballen waren niet diep genoeg en roddick komt naar het net en bam krijgt ie een bal langs zich.
Die hadden Safin, Nadal etc. ook met gemak langs Roddick geslagen.
Federer heeft het hele toernooi niet eens bijna zo goed gespeeld als dit.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik vond niet dat Roddick Federer ook maar enigszins tot het uiterste pushte...
De spijker op de kopquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef XL het volgende:
[..]
Als iemand het kon doen, kon hij het. Hij kon het niet. Prima, dan kan niemand het.
Dit was de finale hoor. Gonzo speelt heel goed, net als eind vorig seizoen maar dit kan hij niet.
Federer kon excelleren doordat Roddick briljant meespeelde. Omdat Roddick Federer tot het uiterste pushte. Als Gonzo of Haas meer games gaan pakken tegen de Fed Express, dan is dat doordat zij hem niet zo inspireren. Roddick speelde een steengoede AO. Dat hij halverwege deze partij mentaal helemaal gekraakt was, dat kun je hem niet kwalijk nemen.
Dat klopt maar je overdrijft de klasse van Roddick dit toernooi hoor. Zijn eerste 2 rondes waren verschrikkelijk slecht. Tegen Safin speelde hij erg slim maar had hij ook hele slechte momenten...TEgen Ancic heb ik eerlijk gezegd niet gezien maar daar speelde hij volgens mij wel erg goed...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:16 schreef XL het volgende:
[..]
Federer heeft het hele toernooi niet eens bijna zo goed gespeeld als dit.
Mwah, die indruk had ik niet.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:12 schreef XL het volgende:
Federer kon excelleren doordat Roddick briljant meespeelde. Omdat Roddick Federer tot het uiterste pushte.
Hoorde ik goed dat die zondagochtend CET gespeeld wordt? Weer 9:30?quote:
Yep. Altijd zo geweestquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:21 schreef Mark het volgende:
[..]
Hoorde ik goed dat die zondagochtend CET gespeeld wordt? Weer 9:30?
Waarom was Fish geen partij? Omdat het geen goede tennisser is?quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat klopt maar je overdrijft de klasse van Roddick dit toernooi hoor. Zijn eerste 2 rondes waren verschrikkelijk slecht. Tegen Safin speelde hij erg slim maar had hij ook hele slechte momenten...TEgen Ancic heb ik eerlijk gezegd niet gezien maar daar speelde hij volgens mij wel erg goed...
Fish was natuurlijk geen partij.
Fed speelde waanzinnig goed. BEste sinds Wimbledon vorig jaar, maar ik zou Rod echt niet zien als de #2 dit toernooi. Maar we zullen zien of Gonzo of Haas een set kunnen pakken in de finale.
Fish en Roddick zijn "broers"...Ik heb nog nooit een partij tussen twee vrienden of familieleden gezien die ook maar enigszins competatief was...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:23 schreef XL het volgende:
[..]
Waarom was Fish geen partij? Omdat het geen goede tennisser is?
Fish schakelde Ferrer (in vorm) en Ljubicic uit. Stond verdiend in de kwartfinale. Roddick speelde gewoon goed en slim tegen Fish.
We zullen het zien inderdaad, in de finale. Ik verwacht echter een veeeeeeeel minder sterke Federer in die finale.
Nadal staat dan ook anderhalve meter achter de baseline. Tuurlijk gaat Gonzalez ballen met zijn forehand eerder afmaken dan Roddick vandaag. Die ramt hij gewoon 2 x sneller naar de andere kant, maar zoveel tijd om aan te leggen als tegen Nadal gaat hij niet krijgen hoor.quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:29 schreef Norrage het volgende:
Bovendien: Zoals Gonzo gister speelde...hij maakte bijna dezelfde indruk op mij als Fed vandaag. De meest ongelooflijk lops, dropshots en passings...Nadal was net zo dol gespeeld als Roddick vandaag.
Ok. dan haal ik de partij tegen Blake er ook maar bij...quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:31 schreef XL het volgende:
[..]
Nadal staat dan ook anderhalve meter achter de baseline. Tuurlijk gaat Gonzalez ballen met zijn forehand eerder afmaken dan Roddick vandaag. Die ramt hij gewoon 2 x sneller naar de andere kant, maar zoveel tijd om aan te leggen als tegen Nadal gaat hij niet krijgen hoor.
Daarnaast, als Gonzo 1x om zijn backhand heen loopt kan hij daarna alvast richting forehand hoek gaan rennen....
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Jij vindt Davydenko ook een goede tennisserquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok. dan haal ik de partij tegen Blake er ook maar bij...
Bij Roddick - Fed was het niet veel anders hoor...Roddick stond misschien wat dichter op de lijn maar gaf de ballen ook zo ongeveer aan Fed...
Federer was magistraal hoor.Dat wil ik niet ontkennen...En Gonzales gaat absoluut geen kans krijgen tegen Fed, maar om te zeggen dat Roddick de #2 was...sorryMaar je hebt wel door dat ik (en de anderen) het daar toch niet echt mee eens zijn.
Wel de #3 van de wereld!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen. Jij vindt Davydenko ook een goede tennisser![]()
Roddick gaf z'n racket halverwege ook aan een fotograaf!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:36 schreef Thisbe het volgende:
Roger vreet zijn tegenstanders allemaal op.![]()
Jammer dat het daardoor geen echt spannende wedstrijd was. Ze hadden bij wijze van spreken de portier een racket kunnen geven om deze partij te spelen.![]()
Met van alle spelers in de top 20 over 2006 de meeste verliespartijen.quote:
Het is ook een goede tennisser. Dat hij niet spectaculair is, doet daar niets aan afquote:Op donderdag 25 januari 2007 11:38 schreef XL het volgende:
Jij vindt Davydenko ook een goede tennisser![]()
En de op één na meeste winstpartijen en toernooiwinsten! En ook nog eens drie keer kwartfinale of verder op grand slams!quote:Op donderdag 25 januari 2007 11:41 schreef XL het volgende:
[..]
Met van alle spelers in de top 20 over 2006 de meeste verliespartijen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |